PureTNT je napisal/-a:tristan,
tukaj ni ničesar za dodat, me pa zanima, zakaj ne naredijo dinamične omejitve, ne pa da sredi poletja v suhem vozim po omejitvi za slabo vreme (vse tiste ovinke se da, če ni prometa, v suhem speljati s krepko prek 200 km/h).
Še malo off-topic: vsi, ki prejemate AMZS Motorevijo, si preberite uvodnik, ki govori o semaforjih, ter prvi članek, ki zajema vozniške sposobnosti Evropejcev. Ne vem, zakaj za prometne strokovnjake raje ne najamejo teh ljudi, kakor pa nekoga, ki mu je očitno življenjski cilj vozila spraviti na polžjo hitrost...
PureTNT se strinjam s tabo. V slo je kar nekaj voznikov ki so sposobni s povprečnim avtomobilom in ob prazni cesti VARNO peljati po tisti cesti krepok čez 200km/h, verjetno pa nisi upošteval dejstva da ob 6.30 zjutraj vozimo v kolini z minimalno varnostno razdaljo, na desnem pasu pa je skoraj nepretrgana kolona tovornjakov, ki se občasno odločijo prehitevati ali pa jih v tistih ovinkih "malo zanese" na levi vozni pas. Če še nisi preskusil mi lahko verjameš na besedo da je takrat lahko tudi 120km/h preveč. Sicer ne zagovarjam tako nizkih omejitev, je zgolj ena izkušnja s ceste.
Tako kot je dejal Meganeman, je veliko vprašanje zakaj je DARS investiral nepredstavljivo veliko miljonov v tiste svetlobne panoje, kjer vedno kaže eno in isto omejitev (100km/h). Mogoče lahko v bližnji prihodnosti pričakujemo še kakšen TV oglas na njih, kot na videowallu v centru LJ.
LP Tristan01