Debate, ki niso vezane na ostala področja...

Kakšno je vaše mnenje o tem motorju?

Pozitivno
33
60%
Negativno
22
40%
 
Skupaj glasov : 55
 
Uporabniški avatar
[DocX]
Novinec
 
Prispevkov: 102
Pridružen: To jun 22, 2004 5:12 pm

Napisal/-a [DocX] To nov 29, 2005 1:31 pm

Punto ima zelooo dolga prestavna razmerja. Še posebi peto. Zato nizki obrati...
 
Uporabniški avatar
.:BoMbAsTiC:.
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 537
Pridružen: Sr nov 09, 2005 3:59 pm
Kraj: Ajdovščina

Napisal/-a .:BoMbAsTiC:. To nov 29, 2005 1:48 pm

Jaz mam citroen zx...1.4i 75KM (mal predelan).....Je zelo varčljiv motor pa (vsaj moj) se ne kvari.Na dolge vožnje rabi precej manj.Je pa treba kar fajn pritisnit na plin da gre kam...Boljši je (citroenov)..1.6 90KM...
 
Uporabniški avatar
.:BoMbAsTiC:.
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 537
Pridružen: Sr nov 09, 2005 3:59 pm
Kraj: Ajdovščina

Napisal/-a .:BoMbAsTiC:. To nov 29, 2005 1:51 pm

...pa še to....povprečna poraba od 6,5-7,5l/100km odvisno od načina vožnje...ta star zx je pri 3000 obratih peljal 100KM/H v 5 prestavi....
 
Uporabniški avatar
For
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1524
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Napisal/-a For Sr nov 30, 2005 10:16 pm

don CONSIGLIO je napisal/-a:Ponovno v splošno. ;)

LP,
don CONSIGLIO

Hvala ti... :tomidelej:

Drugač pa..... bilo bi lepo če bi ostali pri tem motorju..... :? ;)

Hvala vsem za komentarje.... mogoče še kdo.....? ;)
 
Uporabniški avatar
For
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1524
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Napisal/-a For Če dec 01, 2005 4:21 pm

Še enkrat se zahvaljujem vsem in povedati moram da se neke od postov citiral...da mi ne bo kdo zameril... ;)
Če kjerga slučajno zanima, se nadaljuje...
 
Uporabniški avatar
For
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1524
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Napisal/-a For To jan 24, 2006 11:35 pm

Bodite pozorni lastniki tega motorja, pri tem mrazu je velika nevarnost da vam zmrzne tisti kondenz v cevi oduška. Meni se je zjutraj zgodilo, kljub temu da so takrat ugradili ta dodaten grelec in da temp. zjutraj ni bila nič posebnega, -12 !?
Po petsto metrih vožnje sem slišal malo čudan-robat zvok motorja (skoraj kot dizel....), mislil sem da je zaradi niske temperature malo "zmrznil" in da bo kmalu ogret. Vozil sem še, cirka dva-tri kilometra in se je zgodilo. Računalnik je z velikimi črkami "ukazal" da moram takoj ustaviti. Ker sem bil še dvesto-tristo metrov od doma sem ga pripeljal v dvorišče in videl da sem za sabo pustil sledi olja. Dve litri in pol ga je ven vrglo zkozi luknjo za merilno palico-šipko (kako se ji že reče???) Noro!!??? Vse je bilo usrano od olja, tudi desna stran podvozja z zadnjim kolesom vred.
Avto sem dal v garažo, radiator in kalorifer sem uklopil, da se je vse skupaj malo odtajal, dolil sem olje in nekako prišel do mehanika. Hvala bogu ni bilo večjih posledic...
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss Sr jan 25, 2006 1:28 am

For je napisal/-a:Bodite pozorni lastniki tega motorja, pri tem mrazu je velika nevarnost da vam zmrzne tisti kondenz v cevi oduška. Meni se je zjutraj zgodilo, kljub temu da so takrat ugradili ta dodaten grelec in da temp. zjutraj ni bila nič posebnega, -12 !?
Po petsto metrih vožnje sem slišal malo čudan-robat zvok motorja (skoraj kot dizel....), mislil sem da je zaradi niske temperature malo "zmrznil" in da bo kmalu ogret. Vozil sem še, cirka dva-tri kilometra in se je zgodilo. Računalnik je z velikimi črkami "ukazal" da moram takoj ustaviti. Ker sem bil še dvesto-tristo metrov od doma sem ga pripeljal v dvorišče in videl da sem za sabo pustil sledi olja. Dve litri in pol ga je ven vrglo zkozi luknjo za merilno palico-šipko (kako se ji že reče???) Noro!!??? Vse je bilo usrano od olja, tudi desna stran podvozja z zadnjim kolesom vred.
Avto sem dal v garažo, radiator in kalorifer sem uklopil, da se je vse skupaj malo odtajal, dolil sem olje in nekako prišel do mehanika. Hvala bogu ni bilo večjih posledic...


hehe... poznam to, preveč kratkih voženj...
 
Uporabniški avatar
radar
Uporabnik
 
Prispevkov: 936
Pridružen: Po maj 09, 2005 9:44 am

Napisal/-a radar Sr jan 25, 2006 7:46 am

For je napisal/-a:Bodite pozorni lastniki tega motorja, pri tem mrazu je velika nevarnost da vam zmrzne tisti kondenz v cevi oduška. Meni se je zjutraj zgodilo, kljub temu da so takrat ugradili ta dodaten grelec in da temp. zjutraj ni bila nič posebnega, -12 !?
Po petsto metrih vožnje sem slišal malo čudan-robat zvok motorja (skoraj kot dizel....), mislil sem da je zaradi niske temperature malo "zmrznil" in da bo kmalu ogret. Vozil sem še, cirka dva-tri kilometra in se je zgodilo. Računalnik je z velikimi črkami "ukazal" da moram takoj ustaviti. Ker sem bil še dvesto-tristo metrov od doma sem ga pripeljal v dvorišče in videl da sem za sabo pustil sledi olja. Dve litri in pol ga je ven vrglo zkozi luknjo za merilno palico-šipko (kako se ji že reče???) Noro!!??? Vse je bilo usrano od olja, tudi desna stran podvozja z zadnjim kolesom vred.
Avto sem dal v garažo, radiator in kalorifer sem uklopil, da se je vse skupaj malo odtajal, dolil sem olje in nekako prišel do mehanika. Hvala bogu ni bilo večjih posledic...


Podobno se je zgodilo punci pri njenem avtu......sam ona ga je potem peljala na pooblaščen servis...cez dva meseca so pa klicali iz servisov, da je to tovarniška napaka.
Poraba....pod 7 ne gre (mestna in primestna vožnja), pa ni prehitra ali hudega pospeševanja...
Potem je imela probleme s ključavnicami (2 x menjane), motrorček za levo prednjo sipo 2 x crknu, plovec sploh ne kaze prov....
Jest svojega mnenja ne bom napisal ampak njeno: Ne kupuj tega avta.....!
 
Uporabniški avatar
radar
Uporabnik
 
Prispevkov: 936
Pridružen: Po maj 09, 2005 9:44 am

Napisal/-a radar Sr jan 25, 2006 7:50 am

rumena ibiza je napisal/-a:evo jaz ga imam 1.4 16v sem izredno zadovolna neverjetno potegne, končna je 190km/h, edin k je klima mal bl švoh potegne ampak še zmer gre...poraba ni take sile, 7litrov, edino enkrat mi je spila poln avto do kraja v portorož 11litrov-to je tut maksimum...men je všečn motor kar dost potegne pa mal pije....


190.....kje pa..poravnem okol 180 po števcu, zelo redko cez
tisti ki poznate višnjegorski klanec- v dolino proti grosuplju slabih 195 po števcu.
pospeški ....za 75 km - ja dajejo občutek, da si ti konji zelo pohlevni oziroma, da jih je malo manj...
sej res ...na malici so :lol:
 
Uporabniški avatar
For
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1524
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Napisal/-a For Sr jan 25, 2006 9:28 am

BBoss je napisal/-a:
For je napisal/-a:Bodite pozorni lastniki tega motorja, pri tem mrazu je velika nevarnost da vam zmrzne tisti kondenz v cevi oduška. Meni se je zjutraj zgodilo, kljub temu da so takrat ugradili ta dodaten grelec in da temp. zjutraj ni bila nič posebnega, -12 !?
Po petsto metrih vožnje sem slišal malo čudan-robat zvok motorja (skoraj kot dizel....), mislil sem da je zaradi niske temperature malo "zmrznil" in da bo kmalu ogret. Vozil sem še, cirka dva-tri kilometra in se je zgodilo. Računalnik je z velikimi črkami "ukazal" da moram takoj ustaviti. Ker sem bil še dvesto-tristo metrov od doma sem ga pripeljal v dvorišče in videl da sem za sabo pustil sledi olja. Dve litri in pol ga je ven vrglo zkozi luknjo za merilno palico-šipko (kako se ji že reče???) Noro!!??? Vse je bilo usrano od olja, tudi desna stran podvozja z zadnjim kolesom vred.
Avto sem dal v garažo, radiator in kalorifer sem uklopil, da se je vse skupaj malo odtajal, dolil sem olje in nekako prišel do mehanika. Hvala bogu ni bilo večjih posledic...


hehe... poznam to, preveč kratkih voženj...

Ma....niti ne....čudno je to :? Že skoraj dve leti nimam relacij manjših od 35 km, dobro včasih peljem otroke v vrtec pa pridem nazaj domov....ampak večinoma so relacije Jesenice-Kranj in Jesenice Kranjska Gora, tko da je malo brezveze vse skupaj.
Takrat ko so časopisi pisali o tej serijski napaki, sem tri mesece težil (še v časopis sem jih dal) da so mi to "uredili". En dodaten grelec so takrat ugradili na tisto cev oduška, ampak kot kaže niti to ni pomagalo.
Mehanik pravi da je dobro zamenjati olje preden se začne hudi mraz :roll: ....zdaj ga pa ti vedi :?: :?

radar je napisal/-a:Poraba....pod 7 ne gre (mestna in primestna vožnja), pa ni prehitra ali hudega pospeševanja...
Potem je imela probleme s ključavnicami (2 x menjane), motrorček za levo prednjo sipo 2 x crknu, plovec sploh ne kaze prov....

Govorimo o povprečni porabi ki jo računalnik resetira vsakih 10000 km....
Pri meni je na začetku(do 30000km) bila 6.8, potem je malo rasla. Trenutno (117000 km) imam 7.3. čez to številko še ni šlo!
Z ključavnicami pe nisem imel problemov. Glede motorčka.....ne gre za motorček....noter so imeli plastični nosilec šipe, potem so ga zamenjali kovinskim.
Meni je tudi voznikova padla dvakrat, sovoznikova enkrat. Glih včeraj mi je spet padla voznikova :shock: :evil: , sam mislim da ni nič počilo, po moje se je samo staknila, ker sem jo sinoč dvignil in mehanizem jo zdaj drži. Ne upam pa spustiit ker ne vem kaj se bo zgodilo.
Z plovcem tudi nimam težav-avto ima 117000 km in je 4 leta in 4 m. star.
 
Uporabniški avatar
skyliner
Novinec
 
Prispevkov: 350
Pridružen: Če jan 06, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a skyliner Sr jan 25, 2006 10:33 am

težava tega motorja je že dolgo poznana in tudi rešena - cev odduška zamenjajo na servisu z novo, ki ima vgrajen kabel za ogrevanje.

drugače pa ta motor zelo dobro poznam... ima porabo cca 7,5 pri zelo dinamični vožnji, na splošno lahko rečem da je golf štirica kar težak avto za te konje, vendar se motor kljub upiranju vedno rad odzove, tko da je razmerje med porabo in voznimi lastnostmi zelo dobro. Če bi se še enkrat odločal bi verjetno vzel isti motor.
Lep pozdrav!
 
Blatnik Vojko
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 53
Pridružen: Sr jan 04, 2006 9:38 pm
Kraj: Dol pri Hrastniku

vw motor 1,4 55kw

Napisal/-a Blatnik Vojko Sr jan 25, 2006 8:48 pm

Ja tudi sam sem bil lastnik vw golfa 4 s tem motorjem cela 3 leta.Z umirjeno vožnjo je bila poraba skromna 5,8-6,5l/100km.Če sem se hotel voziti malo bolj športno in hitro,je poraba hitro dosegla 10 in še malo.Za to moč ima zelo dober navor in v peti prestavi se lahko voziš tudi 50 na uro,pa ni nobenega cukanja.Motilo me je samo pri vožnji v klanec,ko mu je kmalu zmanjkalo sape.Omenil bi še veliko porabo olja.Do nekako 7000 km po menjavi ga skoraj ni porabljal,potem pa sem na vsakih 1000 dolival 0,5 litra.
Nekateri tudi pravijo da so ti motorji podvrženi temu da radi zaribajo!
 
Uporabniški avatar
For
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1524
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Napisal/-a For Sr jan 25, 2006 11:58 pm

skyliner je napisal/-a:težava tega motorja je že dolgo poznana in tudi rešena - cev odduška zamenjajo na servisu z novo, ki ima vgrajen kabel za ogrevanje.

drugače pa ta motor zelo dobro poznam... ima porabo cca 7,5 pri zelo dinamični vožnji, na splošno lahko rečem da je golf štirica kar težak avto za te konje, vendar se motor kljub upiranju vedno rad odzove, tko da je razmerje med porabo in voznimi lastnostmi zelo dobro. Če bi se še enkrat odločal bi verjetno vzel isti motor.


Ja, to je točno kar si napisal na začetku, sam pri meni ta nova cev oduška z ugrajenim grelcem ni pomagala, vseeno se je zgodilo da je kondenz zmrznil :roll: :evil: tko da upravičeno dvomim da je težava rešena!?
 
Uporabniški avatar
acid
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1910
Pridružen: Po okt 13, 2003 1:29 am
Kraj: Vuzenica/MariboR

Napisal/-a acid Če jan 26, 2006 8:16 am

Jaz v teh mrzlih zimskih dneh zaenkrat nimam nobenih težav, avto vedno vžge v prvo tudi ta teden ko so izjemno nizke temperature pri nas od -11 do -14 8)
*** VOLKSWAGEN GOLF MKV TSI GT 170PS ***
 
kwan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: Sr nov 05, 2003 10:23 pm

Napisal/-a kwan Če jan 26, 2006 8:36 am

Jaz imam polota 1.4 16V 75KM, pa sem z avtom (motorjem) zelo zadovoljen.

Poraba na daljši relaciji in koliko toliko držanju predpisov 5.2, bolj dinamična (hitra) vožnja 6.8, drugače pa mi sedaj potovalni računalnik po 6 tisoč prevoženih kaže, povprečno porabo 5.9! Vse kar se dela, na avtomobilu so redni servisi! Bilo je potrebno zamenjat, zaenkrat, samo bencinsko pumpo.

Zelo zadovoljen v glavnem pravi mali "šparauček".
 
Uporabniški avatar
For
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1524
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Napisal/-a For Pe jan 27, 2006 10:37 pm

acid je napisal/-a:Jaz v teh mrzlih zimskih dneh zaenkrat nimam nobenih težav, avto vedno vžge v prvo tudi ta teden ko so izjemno nizke temperature pri nas od -11 do -14 8)

Ma, sploh ni problem z vžigom, vžge normalno, tudi laufa normalno. Problem je to da zraka ne dobi, ker v cevi oduška zmrzne kondens(z ali s? kako se napiše?). Potem pa samo olje vrže ven skozi luknjo za merilno palico. Tudi ugasnil se ni, dela normalno, in če ne bi bilo opzorila da moraš ustavit, verjetno bi motor zaribal.

Najbolj je smešno to, da bi priznali garancijo, če bi motor zaribal. Za teh par litrov olja in delo pa ne priznajo nič. Pomebno je baje, da v tem mrazu imamo novo olje noter. Pri meni je to olje bilo že 12000 km, in to je baje tudi slabo.
Mehanik pravi da kakšna daljša vožnja (200 km in več) pomaga. Motor se toliko sagreje da tisti kondens ki se nabere pri kratkih relacijah, ispari.
Dobro je pogledati zamašek (kje se olje doliva), če je kaj sivo-bel. Če je, potem je to znak da je kar nekaj kondensa noter.
 
Uporabniški avatar
maniac
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Če avg 08, 2002 4:44 pm

Napisal/-a maniac So jan 28, 2006 10:08 am

če si kolker tok normalen, potem veš kaj pričakovati od tega avta.
ni navit športnik ampak začetna stopnička v bencinske golfe in kot tak čist spodobno motoriziran. namenjen je ljudem, ki nimajo ali pa ne dajo denarja za močnejše motorizirana vozila.

torej dobrih 13 s/100 km/h je čist solidno
končna med 180 in 190 (na zelo dober dan-po števcu seveda), pa tudi večini takih voznikov zadostuje.
poraba od 6-9, s povprečjem 7-8 je tud soliden dosežek, men je pil cca 8 ob izredno, izredno težki nogi...tko da tukaj ni kej za čez njega pluvat.

navora je 16 ventilom, 75 konjem, cca 126 NM/ 3800 vrtljajih in 1100kg primerno.
speljevat je potrebno z malce več plina
če hočeš pospeševat-prehitevat, pač izključiš klimo (velik efekt-5-10 km/h pri končni, po občutku 10 konjev), vržeš dve v nižjo in gasa..... :twisted: pa moj je mel 205/55/16 col pecikle gor...na serijskih 14-kah (ja 14-kah)bi šel še dosti bolje ane.

če naredim eno neumno primerjavo z twingom 1.2 60 ks, ma slabo sekundo boljši pospešek do sto, pol je pa z njim konec, pa ma 200 kil manj, 155/70/13 pecikle, porabo 5-7, končna 160) vožnje pa ne moreš primerjat...lahko pa stroške (golf je drag ko p**** za vzdrževat-moje izkušnje, 10 let stari bmw 318 je zastonj v primerjavi z novim golfom kar se servisov tiče)

moj minus tej mašini gre pri zanesljivostnem faktorju....non stop crkuje, se nekaj zapacava in posledično vsakič ko spustiš gas crkne....nikoli niso uspeli za dlje časa popravit!

1.6 motor s 103 konji je dosti bolj živahen in tudi bolj požrešen.
na pamet cca 11s/100km/h, končna cca 200, poraba 8-10, s povprečjem 9 pri normalni vožnji.
torej za cca 15-20 % vsega več ;)

lp
 
Uporabniški avatar
ghostrider
Novinec
 
Prispevkov: 394
Pridružen: Po jan 23, 2006 10:37 am
Kraj: kva te boli ku...

Napisal/-a ghostrider So jan 28, 2006 10:42 am

Zd je odvisn k take motorje majo različni avti (polo, golf, ibiza...) za male avte pride v poštev, pri golfu pa mislim da je motor hudo prešvoh za težo vozila. Pa pr velkmu gre zihr prej rakom žvižgat, zato ker se preveč muči.
:o
Svaki čedo svoga konja hvali!
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov