Jst se bom pa še naprej pripenjal pa tut če mi bo ramo izpahnil. pa žakla tut ne bom izklopil pa čeprav mi bo nos zlomil. pa ABS tut ne bom izklopu. In 99.9% ostalih voznikov počne isto

Slide je napisal/-a:Pomojem ima PREgreta guma, ki se vsekakor pregreje pri blokiranju z večje hitrosti, manj oprijema kot "hladna" guma.
VET je napisal/-a:Slide je napisal/-a:Pomojem ima PREgreta guma, ki se vsekakor pregreje pri blokiranju z večje hitrosti, manj oprijema kot "hladna" guma.
Če pogledamo gume se v zimskem-hladnem času precej slabše oprijemajo asfalta .... pa tudi npr. v formuli in drugih podobnih avtomobilskih športih jih segrevajo in ne hladijo.
cordo je napisal/-a:VET je napisal/-a:Slide je napisal/-a:Pomojem ima PREgreta guma, ki se vsekakor pregreje pri blokiranju z večje hitrosti, manj oprijema kot "hladna" guma.
Če pogledamo gume se v zimskem-hladnem času precej slabše oprijemajo asfalta .... pa tudi npr. v formuli in drugih podobnih avtomobilskih športih jih segrevajo in ne hladijo.
Ločuj PREGRETO in OGRETO gumo.
Tudi mašina je lahko mrzla, ogreta ali pregreta. Kar so zelo različne zadeve!!
VET je napisal/-a:Mogoče nisem dovolj točno napisal anketnega vprašanja in zato nekateri spet omenjate nadzor, zavijanje, občutke, dirkače ....
Naj omenim še enkrat. Anketno vprašanje je zastavljeno za specifičen primer suhe - ravne - prazne ceste, srednje hrapav čist asfalt na kateri stisnemo bremzo v obeh slučajih do konca.
V enem primeru bo ABS zavore popuščal in prijemal .... v drugem pa bodo kolesa blokirala - gume se bodo samo na stičnem mestu zelo segrele - dobesedno žgale in puščale krepko sled na asfaltu.
V KATEREM PRIMERU SE BOMO PREJ USTAVILI Z POVPREČNIM AVTOM IN GUMAMI![]()
Nadzor vozila, možnost zavijanja, posledice kot so uničene gume, izogibanje oviram, itd. v tem primeru niso važne .... samo metri ustavljanja. Recimo da se to preizkusi na dirkališču kjer prej našteto ni važno in so okoliščine varovane.
.
Anketno vprašanje je zastavljeno za specifičen primer suhe - ravne - prazne ceste, srednje hrapav čist asfalt na kateri stisnemo bremzo v obeh slučajih do konca.
nebivedu je napisal/-a:Do cars with ABS stop more quickly than cars without?
ABS is designed to help the driver maintain control of the vehicle during emergency braking situations, not make the car stop more quickly. ABS may shorten stopping distances on wet or slippery roads and many systems will shorten stopping distances on dry roads. On very soft surfaces, such as loose gravel or unpacked snow, an ABS system may actually lengthen stopping distances. In wet or slippery conditions, you should still make sure you drive carefully, always keep a safe distance behind the vehicle in front of you, and maintain a speed consistent with the road conditions.
VET je napisal/-a:Če se osredotočimo samo na eno kolo, ker se v idealnih razmerah o kakršnih govorimo, vsi štirje itaq obnašajo enako ....![]()
V premislek: tisti ki ste že kdaj od zunaj opazovali zaviranje in obnašanje kolesa ko v zaviranje poseže ABS ste gotovo opazili popuščanje in ponovno prijemanje ki se na kolesu vidi kot "koračno" delovanje. ABS kljub ukazu za zaviranje na trenutke dovoljuje kolesu prosto obračanje z namenom prekinitve drsenja in nadaljnega vrtenja .... in ravno zato mislim da na suhi idealni podlagi s tem zgublja proti blokiranem kolesu ki stalno zavira.
Kot drugo: naših gum res ne moremo primerjat s slicksi .... ampak energija zaviranja ki se tvori in uničuje pri kurjenju gum je gotovo večja od nežnega popuščajočega ABS obračanja gume ki se gotovo ne segreje na optimalno temperaturo ....
In še vprašanje za zagovornike ABSa. Zakaj je na TV in po netu cel kup filmčkov o učinkovitosti ABSa na spolzkih podlagah in med zavijanjem (kjer je nesporno učinkovitejši kot brez) .... nikjer pa ni niti enega filmčka ali dokaza s primerjavo na suhem in ravnem kakršno je vprašanje v tej temi.
Tudi zato sem že na začetku vprašal po takšnih linkih ki jih do sedaj ni še nihče nakazal.
alesroki je napisal/-a:Jst sem ZA ABS, ker sem imel prožnost na lastne oči videt kako gre avto naravnost če brez ABS-ja poskušaš bremzat v ovinku in kako normalno zavije z ABS-om tako, da vsi koranjaki, ki sami zase mislite, da ste rally vozniki kar tvegajte svojo glavo ker mojo dodatno varuje ABS![]()
![]()
In pa sploh ne drži, da se avto hitreje ustavi brez ABS-ja kot pa z ABS-jem. Razen seveda ABS-jev, ki so reagirali počasneje kot voznik z nogoampak taih na srečo danes ne ugrajujejo več.
lp.
nebivedu je napisal/-a:Slide poglej to: če pohodiš na grobem asfaltu bremzo do konca lahko poškoduješ na avtu še kaj drugega kot samo gume. Gume boš definitivno uničil.
Ampak pri blokiranju koles se kolo ne vrti - trenje je zelo veliko, sila lepenja je še večja, ker se gume zaradi trenja grejejo in vemo da bolj topla guma bolj drži po grobem asfaltu, pri ABS-u pa se kolo stalno vrti, bremze popuščajo in spet primejo - prevozit moraš en del več, da se ustavi avto zaradi stalnega vrtenja gume. Ker guma ni tako drsala po tleh, se ni segrela, nima takega trenja in lepenje je definitivno manjše kot pri drsanju gume po tleh.
Jurchi je napisal/-a:.... hkrati imaš med zaviranjem boljšo kontrolo nad vozilom in po koncu zaviranja tut gume, ki so še uporabne....
Slide je napisal/-a:...škoda da se jakaracman malo ne oglasi...verjetno so tudi to preizkšali kdaj...varovalka ven, varovalka not...
VET je napisal/-a:Jurchi je napisal/-a:.... hkrati imaš med zaviranjem boljšo kontrolo nad vozilom in po koncu zaviranja tut gume, ki so še uporabne....
@Jurchi, tebi se pa res ne da dopovedat da že od začetka teme govorimo samo o konkretnem zavornem učinku med blokiranim in ABS krmiljenim kolesom na suhem asfaltu .... si sposoben to doumet?
Slide je napisal/-a:...škoda da se jakaracman malo ne oglasi...verjetno so tudi to preizkšali kdaj...varovalka ven, varovalka not...
Tudi če se ne bo ga bom kontaktiral. Če ne prej spomladi ker je padla (visoka $$$) stava da bomo to praktično preizkusili na bimerju E46 let.99. Isto vozilo - iste gume - isti asfalt trikrat Z in trikrat BREZ ABSa .... stava krije tudi nove gume.![]()
Do takrat bom pripravil inštrumente za merjenje pojemka in data-loging da bo vse res razvidno .... če bo jakaracman zraven bo dal še on kakšen predlog ali celo kakšen dodaten inštrument za čimbolj pošten test primerjave.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 14 gostov