Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
pugi405
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1970
Pridružen: Pe okt 11, 2002 4:01 pm

Napisal/-a pugi405 Ne dec 04, 2005 8:07 pm

Volvo5er je napisal/-a:da večina slovencev sploh ne zna vozit je splošno znano dejstvo (žau je tako), ampak hrvatje niso popolnoma nič boljši

Se strinjam. Največji prašiči na cesti so tisti z ZG tablico. Glih pred ene pol leta sem mel illegal drag k sm ga hotu prehitet (izven naselja) pa je prtisnu po gasu. Pa je nakonc moral popustit, drgač bi mu lahko "ceste zmanjkalo".
P.S. ni res, da smo najslabši
Imamo za njih i uzrečicu: ”Kad 'kapetan’ blenda dvaput, sklanjaj mu se s puta”
.... boljš niso mogl napisat. :twisted:
 
Uporabniški avatar
_YUGO-GVX_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1583
Pridružen: Po mar 21, 2005 3:20 pm
Kraj: Črnomelj

Napisal/-a _YUGO-GVX_ Ne dec 04, 2005 9:11 pm

eh, nevem kako so oni prišli do teh podatkov. ampak poglejte hrvaški članek, večina napisanega je o tem kako smo slovenci slabši od njih in samo žalenje nas :?
drugač pa mislim da so oni lahko kar lepo tiho, sploh ZGage :roll:
me pa res zanima na kakšnem folku so oni to testirali če folk ne ve kje je trikotnik pa kako se prižge vse 4 žmigavce :roll: nekam visok % tako da malo dvomim v to raziskavo....
litr bencina, litr olja ;)
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Ne dec 04, 2005 9:45 pm

Sazo je napisal/-a:slovenci imajo slabost...in to je CELJE...!!! v povezavi z vozniki mislim...lp


Ja fak...jaz mam v večjih mestih najslabše izkušnje ravno z ljubljančani, pa nisem celjan, da te ne bo grizlo...tak da se raje zadrži preden poveš še kako pametno...pa saj smo jih že vajeni :roll:
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Ne dec 04, 2005 10:02 pm

Upam, da ne bo tole še ena MOBISUX tema, ko bo na tretji strani le še prepir kdo bolje vozi. Sploh nočem slišati več nobene v stilu CE tablice so budale. Poskušajmo vsaj enkrat skupaj stopit in normalno podebatirati.
No pa začnimo:
Vsi vemo, da recimo Italijano vozijo kot Cigani ampak očitno takšen sistem deluje, čeprav nimajo 5% o CPPju. Sploh nima smisla jokat zakaj Italijani niso niso upoštevani. To je zastarelo SLovensko razmišljanje v stilu: zakaj jaz plačam toliko registracijo in cestnino, kot en drug, ki naredi več kilometrov (podoben prepir v drugi temi).
Statistika ADACa kaže svoje. Se popolnoma strinjam, da imamo pomanjkljivo znanje CPP, ker že ko ga delamo večina to jemlje kot nujno zlo in ne kot osnovo, ki jo moraš znati, da boš lahko varen voznik. Če imaš vsaj malo čuta do sočloveka... Kot sem že enkrat rekel bo morali imeti na vsakih 10 let ponoven CPP ali pa morda celo, če ga prekršiš in te policaj dobi. :idea: Bi dobil kazen + obvezno narejen CPP v roku 1 meseca. Potem bi imeli vsaj na tem področju boljšo statistiko.
Ampak CPP je samo osnova. Tu je še medsebojni odnos. Tu smo pa v podnu. Bom dal samo en primer za razmislit:V MOTOsi (slovenska motoristična revija) je nek novinar napisal kako je izgledalo njegovo potovanje po Evropi. Kot motoristu in šibkejšemu členu so se vsi umikali, ko je prehiteval. Saj vsi vemo, da so motorji hitrejši, naj gre naprej. Nikoli ga ni nihče izsili, vsi so bili zelo skoncentrirani na promet. Ko je prišel domov v SLO... Katastrofa. Do doma je bil dvakrat v smrtni nevarnosti, ko ljudje niso gledali ogledal, izsiljujejo. Nihče se mu ni odmaknil, najdejo se ljudje, ki še posspešujejo, češ jaz grem tut tok hitr k ti. Stereotipe o motoristih smo očitno dobili v MADMAXu in jih imamo le za neizobražene divjake, kar v resnici ne drži. Preprosto smo arogantni vozniki. To je to pa rečite kar hočete. Res je statistika bolj tako tako (CPP ni vse je pa pomembna) ampak daje približno stanje. Samo testirati bi morali celotno EU pa dodati statistiko na število smrtnih žrtev/1000 prebivalcev, število nesreč/1000 prebivalcev, da bi bila bolj precizna. To bi bilo bolj natančno.
Aja je pa zanimivo, da smo moški očitno nevarnejši vozniki (več smrtnih žrtev) čemur tudi verjamem. Priznajmo, da rajši pritisnemo gas, smo po evoluciji nekako bolj odvisni od adrenalina pa imamo samodestruktivna nagnjenja. :? Vsaj večina nas je takih na cesti v primerjavi z ženskami in po eni strani bi se lahko ravnali po njih. Res pa bi bilo več nesreč pri nizkih hitrostih (parkplaci :P :lol: ) ampak ne dvomim, da bi bilo manj smrtnih žrtev. Hja precenjevanje svojih sposobnosti (in avtomobilovih) je pa tako ali tako glavni krivec za nesreče, če mene vprašate. Drugače bi bilo 90% manj izletov z cest, prehitevanj v škarje, pijanih za volanom...) Pa, da ne bo kdo pljuval, češ da sem le nedeljski voznik- nasprotno tut sam zelo rad pritisnem gas. To je moja šibka točka.

Hrvatov pa sploh ni vredno komentirati, ker se ve kako nas imajo radi. Samo ko jim colate denar poleti. :roll:
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po dec 05, 2005 8:22 am

CPP ni vse, je pa pomembna???? Kdor take bedarije kvasi, potem že nima dost pojma o prometni varnosti.
CPP je osnova za vožnjo, tako kot je branje in pisanje osnova za pismenost. Sicer zo ni osnova za razgledanost in kulturo, vendar tut tukaj bi morali začeti.
Samo v sloveniji to itak ni pomembno, ker je pomembno samo to;
- kok mam jst boljši avto od soseda,
- kok jst lahko potegnem skozi naselje,
- kok sm jst hiter, še ob motorju se neki časa vštric vozim,
- kok so tovornjakarji pi*de, ves čas me motijo ker se prehitevajo med sabo,
- kok je moj sosed k****n k ma samo 130 konjsko hondo, jst mam pa 160 konjsko
- zavijam levo i**** za mano pa blenda - sicer nisem vklopil smernika, ampak sej bi on že mogu vedet, kam bom jst zapeljal
- uuuu omejitev je 130km/h, gremo 150, sej do te hitrosti še ne ustavljajo policaji
- aaaa policaji so ob cesti, bom zmanjšal na 60, pa čeprav je omejitev 90, sam da me ne bodo ustavli, pol k bom pa mimo bom pa pohodu koker se da.

Tko da ne pametujte - CPP je osnova za nadaljnje celo življenje vožnje z avtom, poleg bi morala biti še kultura, samo slovenci smo s kulturo še malo v zaostanku(ene 500 let, pa bodo tudi slovenski vozniki kulturni).
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
RAPMAN
Uporabnik
 
Prispevkov: 1232
Pridružen: Če okt 23, 2003 6:20 pm
Kraj: Ljubljana - Trnow

Napisal/-a RAPMAN Po dec 05, 2005 8:30 am

nebivedu je napisal/-a:CPP ni vse, je pa pomembna???? Kdor take bedarije kvasi, potem že nima dost pojma o prometni varnosti.
CPP je osnova za vožnjo, tako kot je branje in pisanje osnova za pismenost. Sicer zo ni osnova za razgledanost in kulturo, vendar tut tukaj bi morali začeti.
Samo v sloveniji to itak ni pomembno, ker je pomembno samo to;
- kok mam jst boljši avto od soseda,
- kok jst lahko potegnem skozi naselje,
- kok sm jst hiter, še ob motorju se neki časa vštric vozim,
- kok so tovornjakarji pi*de, ves čas me motijo ker se prehitevajo med sabo,
- kok je moj sosed k****n k ma samo 130 konjsko hondo, jst mam pa 160 konjsko
- zavijam levo i**** za mano pa blenda - sicer nisem vklopil smernika, ampak sej bi on že mogu vedet, kam bom jst zapeljal
- uuuu omejitev je 130km/h, gremo 150, sej do te hitrosti še ne ustavljajo policaji
- aaaa policaji so ob cesti, bom zmanjšal na 60, pa čeprav je omejitev 90, sam da me ne bodo ustavli, pol k bom pa mimo bom pa pohodu koker se da.

Tko da ne pametujte - CPP je osnova za nadaljnje celo življenje vožnje z avtom, poleg bi morala biti še kultura, samo slovenci smo s kulturo še malo v zaostanku(ene 500 let, pa bodo tudi slovenski vozniki kulturni).


word ;) 8)
>>ZIDEK<<
Slika
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Po dec 05, 2005 9:35 am

nebivedu je napisal/-a:CPP ni vse, je pa pomembna???? Kdor take bedarije kvasi, potem že nima dost pojma o prometni varnosti.
CPP je osnova za vožnjo, tako kot je branje in pisanje osnova za pismenost. Sicer zo ni osnova za razgledanost in kulturo, vendar tut tukaj bi morali začeti.
Samo v sloveniji to itak ni pomembno, ker je pomembno samo to;
- kok mam jst boljši avto od soseda,
- kok jst lahko potegnem skozi naselje,
- kok sm jst hiter, še ob motorju se neki časa vštric vozim,
- kok so tovornjakarji pi*de, ves čas me motijo ker se prehitevajo med sabo,
- kok je moj sosed k****n k ma samo 130 konjsko hondo, jst mam pa 160 konjsko
- zavijam levo i**** za mano pa blenda - sicer nisem vklopil smernika, ampak sej bi on že mogu vedet, kam bom jst zapeljal
- uuuu omejitev je 130km/h, gremo 150, sej do te hitrosti še ne ustavljajo policaji
- aaaa policaji so ob cesti, bom zmanjšal na 60, pa čeprav je omejitev 90, sam da me ne bodo ustavli, pol k bom pa mimo bom pa pohodu koker se da.

Tko da ne pametujte - CPP je osnova za nadaljnje celo življenje vožnje z avtom, poleg bi morala biti še kultura, samo slovenci smo s kulturo še malo v zaostanku(ene 500 let, pa bodo tudi slovenski vozniki kulturni).


Tole je pa zelo blizu resnice, na žalost.
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Po dec 05, 2005 9:39 am

OK se posuvam z pepelom. :oops:
nebivedu je napisal/-a:- CPP je osnova za nadaljnje celo življenje vožnje z avtom, poleg bi morala biti še kultura, samo slovenci smo s kulturo še malo v zaostanku(ene 500 let, pa bodo tudi slovenski vozniki kulturni.

To sem mislil v tem smislu, da ni vse je pa pomembna, torej nekakšen temelj.

Se pa popolnoma strinjam z tvojim razmišljanjem kaj so težave. Dobro si napisal bistvene probleme. :bow Sem poskušal neki podobnega povedat ampak sem zakompliciral, ker ne znam lepo razlagat. :roll:
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po dec 05, 2005 10:29 am

Symon je napisal/-a:OK se posuvam z pepelom. :oops:
nebivedu je napisal/-a:- CPP je osnova za nadaljnje celo življenje vožnje z avtom, poleg bi morala biti še kultura, samo slovenci smo s kulturo še malo v zaostanku(ene 500 let, pa bodo tudi slovenski vozniki kulturni.

To sem mislil v tem smislu, da ni vse je pa pomembna, torej nekakšen temelj.

Se pa popolnoma strinjam z tvojim razmišljanjem kaj so težave. Dobro si napisal bistvene probleme. :bow Sem poskušal neki podobnega povedat ampak sem zakompliciral, ker ne znam lepo razlagat. :roll:


Vem, kaj si hotel napisat, sem razbral, vendar ne moreš napisat da CPP ni osnova, ker potem bomo še bolj brez kulture in varne vožnje - mulci, ki bodo brali tole, bodo rekl, sej CPP ni važen.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
51M3K
Novinec
 
Prispevkov: 445
Pridružen: So avg 20, 2005 1:40 pm

Napisal/-a 51M3K Po dec 05, 2005 10:34 am

Ste vidli kaj je en šel napisat...

Slovenci...
Ljudi pa nemojte tako o Slovencima. Pa nisu oni krivi kaj ne znaju voziti. J....a dezela im je tak mala da se nemaju di navciti vozit. Cim malo ubrza hop tu je granica i mora kociti.
Naj prije toti malo v Slovenijo, pa stisne po gasu pa se bo na sredini ulice treso od straha...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po dec 05, 2005 10:53 am

51M3K je napisal/-a:Ste vidli kaj je en šel napisat...

Slovenci...
Ljudi pa nemojte tako o Slovencima. Pa nisu oni krivi kaj ne znaju voziti. J....a dezela im je tak mala da se nemaju di navciti vozit. Cim malo ubrza hop tu je granica i mora kociti.
Naj prije toti malo v Slovenijo, pa stisne po gasu pa se bo na sredini ulice treso od straha...


Na obeh straneh se najdejo bebci ki provocirajo, če spregledaš boš naredil manj škode, kot če boš na vsako provokacijo odgovoril. Ker ponavadi iz ene male provokacije pride do velikih zapletov.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
51M3K
Novinec
 
Prispevkov: 445
Pridružen: So avg 20, 2005 1:40 pm

Napisal/-a 51M3K Po dec 05, 2005 11:10 am

Prav imaš sploh nisem razmišlal... če dobro pomislim je res najbojše da to spustiš mimo... :D
 
diabolik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: Sr dec 08, 2004 1:39 pm

Napisal/-a diabolik Po dec 05, 2005 11:36 am

Jaz pa mislim, da je to posploševanje.Nikjer ne piše koliko ljudi zajema anketa.V motoreviji sem zasledil, da : Anketiranih je bilo 155 ljudi..... :roll:

Kako lahko na tako majhnem vzorcu naredijo anketo? Sem mnenja, da bi morali anketirati več tisoč ljudi, če bi hoteli te rezultate prenesti na slovensko populacijo....Zgleda niso imeli sreče pri izboru anketirancev....

Mislim, da ta anketa še zdaleč ni pravi pokazatelj
200 ljudi=0,001% slovenske populacije,.....
Tu se ne govori o procentih, temveč o tisočinkah procenta.. :lol:
 
Uporabniški avatar
Falco'
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2188
Pridružen: Sr apr 06, 2005 10:55 am

Napisal/-a Falco' Po dec 05, 2005 11:41 am

Po mojih izkušnjah s(m)o najslabši vozniki v Evropi (če ne na svetu) Italijani!
Tisti "rush hour" v prestolnici ni nič v primerjavi z kaosom v večjih ITA mestih ob katerikoli uri, da o prometnih konicah sploh ne govorim... :D
[OO-(||||)(||||)-OO]
 
Uporabniški avatar
HeP][MeN
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2341
Pridružen: Če feb 05, 2004 3:38 pm
Kraj: Trbovlje

Napisal/-a HeP][MeN Po dec 05, 2005 11:45 am

to je cist odvisno kako pogledas na zadevo... mogoce so najslabsi vozniki italijani...

ampak pazi - v minutnem intervalu zelene luci v italiji pelje recimo 30 vozil, v sloveniji pa mogoce 15 :P
[i]Weeeeeeee![/i]
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 Po dec 05, 2005 12:46 pm

no...ampak vsi izmed 2mio tut ne vozjo motornih vozil.

men se zdi neumno, da bi zj primerjali. vsak narod ma svojo kulturo, navade in običaji so karakteristični za vsako državo posebej. temu se prilagodi vsakdanje življenje človeka v tej državi. mi smo noč, drugi so dan ali obratno.
ADAC je teste izvedel na podlagi splošnih cpp testov...jz sm padu cpp po 2h letih, delu sm ga na GR, ko je oktobra blo neki študentskega. Padu sm zarad tega, ker so zakonodajo spremenil, spomnem se da je zj 2sekundi varnostna razdalja, ne več eno. pa še ena napaka, samozavestno-češ jz mam izpit pa 2 leti- sm pogledu sliko križišča in pravilno uporabu vsa pravila, vendar, čist na majhn je bil znak, ki je dajal prednost kolesarju, kateremu bi jz sekal pot. glede na znak sem zaj**al celo vprašanje. vendar pa to ne pomeni da jz ne čakam, da gre kolesar pred mano, če pride do te situacije, pa tut če nima nobenga znaka (in katerega še tut nism nikol vidu). jz sm bil in sem še strasten kolesar in vem kak je če morš s5 iz nule začet gonit :P
torej malo prepotenciranosti in pa nepoznavanje novih odredb, priznam, padu sm. Te nove odredbe prihajajo vsak dan, vendar je možno da se v eni državi te spremembe medijsko izpostavijo, v drugi pa ne. jz sm redni uporabnik tega foruma, pa nism vedu, da mamo kake spremembe na cpp področju, ker smo tu zbrani ljudje iz vseh vetrov in en bere tam, drug tu, ko se to da na forum vidijo pa vsi,čeprav jih ne zanima kakšna vladna internetna stran. tut avtomoto revijo berem pa nism nikol nč not zasledil.
predvsem pa , za konec, je pa pomembno tole: kaj ti bo dobro poznavanje CPPja če ni
S O L I D A R N O S T I med vozniki
in te ni mogoče najti marsikje, kjer so ta ADACOV test izvedli.
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Po dec 05, 2005 1:18 pm

Kot je bilo že napisano, znanje CPPja ne odraža nujno stanja na cestah in kvalitete voznikov. CPP je osnova za vožnjo, samo po par 10kkm se jest ne sprašujem več kdo ima kje prednost, kaj je treba pa zdej narest, ... to delam podzavestno in mislm da večina ljudi skoz križišča vozi po pravilih, ki se jih podzavestno držijo in ne tako da vedno razmišljajo, kaj je potrebno narest. Tud recimo varnostna razdalja ene sekunde - to je zelo relativna stvar in je samo teorija... kdo pa šteje, kolk sekund za sprednjim avtomobilom se pelje, vsak sam ve, kakšna mora bit varnostna razdalja, predvsem je pa zelo odvisna od skoncentriranosti voznika in od tega, a voznik ravno opazuje vozilo pred sabo, menja kanal na radiu al pa gleda na števc.
Dokler se vozi tako, da se razmišlja o pravilih, se vozi prepočasi in nevarno. Pravila morajo biti v glavi razčiščena do te mere, da se ne premišljuje kaj je treba narest, kolk za enim je treba peljat, to mora bit jasno takoj.

Glede raznoraznih statistik,:
kolk moških umre in kolk žensk... kdo pa se več vozi v avtomobilu?
kolk ljudi od celotne populacije uporablja avtomobil vsak dan, kdo samo ob vikendih?
kaksno vezo ma samo znanje CPPja z upoštevanjem le-tega na cestah (vsak ve, kaj pomeni 60 - koliko jih pa to uposteva?)
itd...

Glede hrvaškega članka pa... če bi bil avtor za kej, tretjine članka ne bi porabil za zaničevanje slovencev in čakovčanov, ampak bi raje napisal kaj bolj koristnega. Sicer pa vse povejo spodnji komentarji.

Še tole, vsak voznik je navajen določenih tipov cest. Če postaviš mestnega voznika ali pa voznika, ki se večji del prevozi po avtocesti na strmo ozko makedamsko cestico skozi gozd, bo tam vozil grozno počasi, če sploh. In obratno, nekdo ki je navajen ozkih cestic, bo na večpasovnicah zgubljen in botam počel bedarije.
Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po dec 05, 2005 1:54 pm

Če ste dobro prebrali so anketirali vsega skupaj 2600 ljudi v 15 ali več državah - kar pomeni okoli 140 v eni državi in 140 ljudi ne more predstavljati večine. Ta članek je u bistvu bolj provokacija, zato bi bilo najbolje to temo zaklenit, ker bo spet kregarija.
Old subarus never die, they just get faster!
 
cordo
Novinec
 
Prispevkov: 342
Pridružen: Po okt 25, 2004 1:08 pm

Napisal/-a cordo Po dec 05, 2005 2:25 pm

Tale članek je KR NEKI.
Pa nimajo kej pisat. Pol pa kr neki da zapolnejo stran v cajtengah.
LOL
 
Uporabniški avatar
zazo
Moderator foruma
 
Prispevkov: 779
Pridružen: Sr feb 06, 2002 7:51 am

Napisal/-a zazo Po dec 05, 2005 2:35 pm

jest pa tega ne štekam:
DOBRI I LOŠI VOZAČI Veliki europski test o sposobnostima vozača pokazao je da su Hrvati za upravljačem solidni, a naši zapadni susjedi Slovenci uvjerljivo najlošiji i najopasniji


sej hrvati niso v EU

:P
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov