SkIDiver je napisal/-a:Sam pa sem vozil na mondeotu 195/60/14 potenza re 720 enak hitrostni razred in bistveno bolj agresivno kot se vozi C180 pa je guma špica za suho in mokro. Sem jo uporablu tud že v času, ko so ble temperature nižje od 0°C pa je še dobr prjemala. Je pa guma glasna in v ovinkih se sliš, ko grize asfalt. Oprijem na suhem in mokrem pa špica. V 30k km pa tud nism pršu niti do polovice profila.
Sam to je sama AC in ne kaki ovinki. Ker kolkr je malo ovinkasto si res ze heroj, da jih nardis 15.000. Pa ne govorim, da bi blo se pol profila ampak, ko ga ni vec.
Sprasujes po gumah. Prvo kot prvo, da jih bos naredil 60.000 je bolj zelja bozicku. Se vecja zelja je, da ti bo drzala v suhem in kar je se najbolj pomemben podatek, v mokrem. Vse nazalost ne gre.
Dobil si nekaj ponudb in sedaj ne mores kar rect, da je pa ta najboljsa. No ja za nekaj modelov gum se ve da so dobre in slabe. Bo pa najbolje, da ko znucas vzames nekaj drugega in vidis kaj se na tvojem avtomobilu obnese. Nakup Potenze Re720 vsekakor ni slab. Bos varen na suhem se bolj varen na mokrem. Ampak guma ni potovalna. Ce te moti hrup, potem bos rekel slaba guma. Ne ni slaba, ampak samo za tvoj stil voznje ni. NCT5 ta je potovalna, kako se obnese na mokrem in kocljivih situacijah ne vem. Bi pa rekel stran od Intese, ker to pa res ni vredno denarja.
Sedaj bo pa treba dobiti kompromis med obrabo, oprijemom, glasnostjo, udobjem,...
Tudi F1 je dober nakup, sranje ko ne delajo vec GD2. Samo tukaj se vprasam, ce ti tak oprijem sploh rabis. No pa smo spet tam :P