Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
hipy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Pe jan 27, 2006 1:43 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a hipy Pe jan 27, 2006 1:51 pm

No fantje, kaj pa boste rekli na mojo zgodbo!!??
Vozim Peugeot 307SW diesel 1 leto star. Na števcu imam 17.000 km.
Prjšni teden mi je avto crcnal na sred ceste in ko sem ga uspel nazaj vžgat
sem se odpeljal direktno na servis. Ugotovili so da imam diesel filter čisto zabit od svinjarije. In so rekli : Fant bo treba bencinsko zamenjat. Neuradno so mi povedli da naj tankam na Agip-u. Ampak štos vse te zgodbe je da jaz že celo leta (cca 27 tankov) tankam na AGIP-U. In kaj pa zdaj???
 
Uporabniški avatar
meganeman
Novinec
 
Prispevkov: 382
Pridružen: To dec 10, 2002 2:11 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a meganeman Pe jan 27, 2006 1:58 pm

Se mal moje matematike:)

Ce bi mel dizla bi v tem casu prihranil:
600 litrov bencina to pa je reci in pisi 132 jurjev v pol leta torej v enem letu 260 jurjev!
Pri pogoju, da kuri dizel 20% manj.

PS: Nisi nic razmisljal o dizlu?

PS:Jeepi so po mojem se boljs, ce so na dizel, ker se jih ne tera in majo tud veeec navora:)
I have a need, the need for speed! Meganeman over and out...
Slika
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice Pe jan 27, 2006 2:04 pm

hipy: si pozabil povedat, da si delničar petrola? ;) :EE hec.
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
hipy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Pe jan 27, 2006 1:43 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a hipy Pe jan 27, 2006 2:11 pm

Ja ja to bo to. :D Pa tudi če bi bil, povdarek "če" bi uporabo zdravo pamet in tankal drugje kot na Petrolu. HI HI 8) Je pa zanimivo da kljub temu, da veliko ljudi tudi vsi moji kolegi, ki tankajo tam nimajo problemov.Sem pač nabasal na smeti in sem osamljen primer.In tudi na servisu so mi rekli naj vseeno vstrajam na Agip-u.Ko pa sem klical na predstavništvo Agip-a in zahteval inšpektorja so mi rekli da me bojo poklicali ampak o tem klicu ne sluha ne duha, samo sem bil obveščen, da vsi zaposleni tam tankajo na Agip-u in da nima jo problemov?
 
Uporabniški avatar
Borcix
Novinec
 
Prispevkov: 346
Pridružen: Ne maj 11, 2003 11:48 am
Kraj: Prekmurec v Ljubljani

Napisal/-a Borcix Pe jan 27, 2006 2:17 pm

Saj zato je pa pametno počakati kako urco al pa dve ko polnijo cisterne da se usedline umirijo, mogoče si naletel ravno na to.
 
Uporabniški avatar
hipy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Pe jan 27, 2006 1:43 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a hipy Pe jan 27, 2006 2:29 pm

Ja, nisem videl in ne vedel ali je v tem času bila kaka cisterna tam.Ponavadi tankam nekje od 17.00 do 20.00 ure. Samo osebno mislim, da če bi pokasiral smeti od ene cisterne, ki je šele napolnala rezervarje , se to nebi smelo zgoditi.To je moral biti skupek vseh tankanj.
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss Pe jan 27, 2006 4:57 pm

nočem neki pametovat, ker ne vem, ampak a na bencinskih pumpah ne uporabljajo nobenih filtrov, ker tole s smetmi je že res ratala neskončna zgodba...
 
Uporabniški avatar
McFly
Novinec
 
Prispevkov: 377
Pridružen: To maj 31, 2005 3:40 pm
Kraj: blizu ceste

Napisal/-a McFly Pe jan 27, 2006 5:11 pm

BBoss je napisal/-a:nočem neki pametovat, ker ne vem, ampak a na bencinskih pumpah ne uporabljajo nobenih filtrov, ker tole s smetmi je že res ratala neskončna zgodba...


predlagam da si ubodemo eno sitce za kavo, mal spimpamo da sede ne začetku u cev od rezervoarja in problem je elegantno rešen....
mess with the best, die like the rest
luks lajk it kut flay
 
Uporabniški avatar
For
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1524
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Napisal/-a For Pe jan 27, 2006 9:04 pm

meganeman je napisal/-a:Se mal moje matematike:)

Ce bi mel dizla bi v tem casu prihranil:
600 litrov bencina to pa je reci in pisi 132 jurjev v pol leta torej v enem letu 260 jurjev!
Pri pogoju, da kuri dizel 20% manj.

PS: Nisi nic razmisljal o dizlu?

PS:Jeepi so po mojem se boljs, ce so na dizel, ker se jih ne tera in majo tud veeec navora:)

Ja....matematika....mogoče bi tole prebral, kar so novinarji časopisa Delo izračunali. ;)
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe jan 27, 2006 9:49 pm

meganeman je napisal/-a:Se mal moje matematike:)

Ce bi mel dizla bi v tem casu prihranil:
600 litrov bencina to pa je reci in pisi 132 jurjev v pol leta torej v enem letu 260 jurjev!
Pri pogoju, da kuri dizel 20% manj.

PS: Nisi nic razmisljal o dizlu?

PS:Jeepi so po mojem se boljs, ce so na dizel, ker se jih ne tera in majo tud veeec navora:)


Tvoja matematika pri terencih sfali za 20 ali več procentov.
1.) terenc izpod 2,5TD ni dober, ker ima premalo moči in ne gre nikamor, poleg tega mu zmanjka na terenu moči in navora.
2.) 2.5TD ima porabo okoli 12 do 15 litrov ali več, torej sem z dizlom na slabšem, ker je cena dizla enaka bencinu.
3.) servis za dizla je mnogo dražji kot za bencinarja
4.)registracija za dizla je dražja kot za bencinarja(poleg tega si z 2.5TD v najvišjem razredu
5.)ne maram dizla, ker mi nafta smrdi
6.) dizla ne moraš tišat v visoke obrate, ker bo prehitro shodil, kar pa za bencinarja ne velja
7.)pozimi imajo dizli probleme, bencinar pa dela kot da zunaj ni mraza(pa še mal bl leti k je mrzu zrak povsod okol

Lahko bi ti še pisal, vendar imam tukaj 1600ccm in 63kW, kar pomeni 120k sit polne registracije, z 2.5TD bi bilo pa prec 240 - tok je pa moj cel avto vreden.
Old subarus never die, they just get faster!
 
tony1
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: So nov 27, 2004 11:00 pm

Napisal/-a tony1 Pe jan 27, 2006 10:03 pm

Zelo odobravam takšne primerjave :!:

Včasih sem vedno tankal na Agipu, zadnjih 5 mesecev pa konstantno tankam na OMVju... Poraba pa je že od oktobra za liter višja kot prej...

Upam, da je krivo mrzlo vreme... :x Spet bo treba na Agip, ni druge :)
 
Uporabniški avatar
Rx-8
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 73
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:25 pm
Kraj: Radomlje

Napisal/-a Rx-8 Ne jan 29, 2006 12:50 am

Kar se mene tiče je dizel cenejši, mam golfa II, 40kw, 1600ccm, stroškov z vzdrževanjem skoraj nobenih, registracija zanemarljivo majhna, poraba pa tam nekje 5,5 do 6l/100km. Se pa strinjam, da glede udobja pa je naprem tako starim dizlom bencinar krepko v pšrednosti, saj ne ropota in te ne pretrese do kosti vsakokrat, ko čakaš na semaforju. Ampak dokler bom delal s 55l 920 km, oziromo dokler bom študent, bom tudi potrpel vsakih 14 dni malo smradu pri tankanju.
 
Uporabniški avatar
eclipse_R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2889
Pridružen: Ne feb 27, 2005 12:46 am

Napisal/-a eclipse_R Ne jan 29, 2006 1:43 am

k sm jst hotu ene parkat tankat da bi vidu če je agip res tok bolši, mi je po prvem tankanju poraba narastla za kkšn litr, pol po naslednje dvakrat je bla pa prbližn ista.. pol naprej je blo pa predaleč do agipa.. ne vem no.. sicer res premal da bi karkol reku, sam ne vem zakaj mi je prvič več kurl.. se je mogu avto navadt na drug bencin alkej? ne razumem... mogoče je blo pa sam naključje.. sicer pa to da jst tankam na agipu vzame skor več časa pa bencina da pridm do agipa, ker ga v moji bližini ravno ni, tut ga pa ne srečam nikjer kjer se vsakodnevno pelem..

lp
Slika
 
Uporabniški avatar
meganeman
Novinec
 
Prispevkov: 382
Pridružen: To dec 10, 2002 2:11 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a meganeman Ne jan 29, 2006 9:04 pm

Foter ma 4,7 Cherokeeja pa vem, da ni glih pravi avto za teren:) Sploh ne mores pocasi vozit, ker rabi obrate da s premakne:) pol pa kr kople ko moc dobi. Mislim, da bi bil dizl dost boljs za teren, pa se poraba je po podatkih 5 l/100km manjsa:)
pr dizlu je fajn ker leze naprej brez gasa in lahka lepo doziras svoj pomik. Glede cene pa smradu mas pa 100% prov:)

Sej se na koncu koncev vedno vse konca pr dnarju:( Heh, jst bi tud raj mel bencinerja, ce bi mel tok dnarja, da bi lahka porabo 15 l/100km vzdrzeval:) proti mojim 6 l/100 km zdej:)
I have a need, the need for speed! Meganeman over and out...
Slika
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Po jan 30, 2006 12:13 am

nebivedu je napisal/-a:4.)registracija za dizla je dražja kot za bencinarja(poleg tega si z 2.5TD v najvišjem razredu

Lahko bi ti še pisal, vendar imam tukaj 1600ccm in 63kW, kar pomeni 120k sit polne registracije, z 2.5TD bi bilo pa prec 240 - tok je pa moj cel avto vreden.


Lepo te prosim no, razlike je ob isti moči za slabih jurjev, ne pa 120, prosim preveri drugič, preden napišeš totalno bedarijo.
Tvoj avto spada pri zavarovanju v razred 60-80kw, kar pomeni da paše v isti razred kot 2.5litrski turbo dizel, ki premore recimo največ 108 konjev. Edino pri cestnini privarčuješ borih 7,400SIT! Kje je zdaj tvojih 120 jurjev razlike lepo te prosim.

Če govorimo o 2,5 litrskem motorju, to v 99% primerov pomeni 24xx kubikov, kar pomeni razred od 1800-2500ccm pri cestnini in ne najvišji razred! Eno višje od tvojega (1350-1800) Poleg tega je bistveno večji vpliv pri regstraciji s strani konjev oziroma zavarovanja. Kakor že rečeno, tvoj avto pade v razred 60-80kw, kar pomeni da ima lahko dizel skoraj 20kw več od tvojega avta, pa še vedno pade v isti razred pri zavarovanju, in le enega višje pri cestnini, ko smo že pri 2,5 litrskih motorjih.

Če pa ima dizel več kot cca. 110konjev, pa to pomeni 180 jurjev(oziroma 152 brez AO+) registracije(obvezno + AO+ + cestnina) za tvojega znese enako zavarovanje 140 jurjev. (oziroma 117 jurjev brez AO+)
To je 40 jurjev, s tem da ima lahko dizel od 108-136 konjev...kje je spet tistih 120 jurjev razlike...vsaj malo preračunaj prvo no...
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
kixs
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 760
Pridružen: Sr feb 09, 2005 5:06 pm

Napisal/-a kixs To jan 31, 2006 12:00 pm

Js mam zdajle pozimi prakticno najnizjo porabo :shock:

Prejsni tank sem natankal 100 oktanca in se res pozna za ene pol litra na sto. A po vase bi 98 oktanc pri Agipu pil se manj? Bo potrebno probat.

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To jan 31, 2006 1:04 pm

Slide je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:4.)registracija za dizla je dražja kot za bencinarja(poleg tega si z 2.5TD v najvišjem razredu

Lahko bi ti še pisal, vendar imam tukaj 1600ccm in 63kW, kar pomeni 120k sit polne registracije, z 2.5TD bi bilo pa prec 240 - tok je pa moj cel avto vreden.


Lepo te prosim no, razlike je ob isti moči za slabih jurjev, ne pa 120, prosim preveri drugič, preden napišeš totalno bedarijo.
Tvoj avto spada pri zavarovanju v razred 60-80kw, kar pomeni da paše v isti razred kot 2.5litrski turbo dizel, ki premore recimo največ 108 konjev. Edino pri cestnini privarčuješ borih 7,400SIT! Kje je zdaj tvojih 120 jurjev razlike lepo te prosim.

Če govorimo o 2,5 litrskem motorju, to v 99% primerov pomeni 24xx kubikov, kar pomeni razred od 1800-2500ccm pri cestnini in ne najvišji razred! Eno višje od tvojega (1350-1800) Poleg tega je bistveno večji vpliv pri regstraciji s strani konjev oziroma zavarovanja. Kakor že rečeno, tvoj avto pade v razred 60-80kw, kar pomeni da ima lahko dizel skoraj 20kw več od tvojega avta, pa še vedno pade v isti razred pri zavarovanju, in le enega višje pri cestnini, ko smo že pri 2,5 litrskih motorjih.

Če pa ima dizel več kot cca. 110konjev, pa to pomeni 180 jurjev(oziroma 152 brez AO+) registracije(obvezno + AO+ + cestnina) za tvojega znese enako zavarovanje 140 jurjev. (oziroma 117 jurjev brez AO+)
To je 40 jurjev, s tem da ima lahko dizel od 108-136 konjev...kje je spet tistih 120 jurjev razlike...vsaj malo preračunaj prvo no...


Slide,
1.) servis za moj avto(komplet jermeni, vodna pumpa, olje, filtri, svečke) me pride manj kot 30.000 sit.
Koliko stane tak servis na 2.5TD - kateremukoli terencu??? A ni to dost velik razlog, da ne maram dizla za terenca? Bencinarji so mnogo cenejši za vzdrževanje in servisiranje kot pa dizli, s tem, da crkujejo bencinarji kot terenci manj, ker ga lahko stisneš v obrate, dizla pa ne smeš, ampak jih vseeno tiščijo da po terenu kam pridejo.
Reduktor je požrešna stvar.
2.) polna registracija (obvezno AOP+) je za moj avto 152k sit, vključno s tehničnim in cestnino. Koliko je za 130KM mašino in 2500ccm? Meni je napisalo da 200k sit za 2.5td in nad 80kW(aop+, zelena karta, podvojeno zavarovanje).

Priznam na pamet sem rekel za razliko, vendar je tut 50000 tolarjev dovolj da ostajam na 1600ccm. Za 100km/h po avtocesti je dovolj, na terenu pa z reduktorjem prilezem daleč.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
zombi
Novinec
 
Prispevkov: 202
Pridružen: Pe jul 09, 2004 12:21 pm

Napisal/-a zombi To jan 31, 2006 1:46 pm

Zanimive primerjave....

Če recimo vzameš Alfo in primerjaš TS motor in JTD pa ugotoviš, da pri JTD motorju opraviš glavni servis za za ceno 8 NGK (cca 7K po komadu) svečk... kje so šele jermeni, napenjalci...
Tako, da je razpravljanje o ceni vzdrževanja lahko relativno.

Glede terencev pa ne bom komentiral, ker nikoli nisem bil lastnik nobenega in nimam izkušenj.
<FyreDaug> fuckin ricers
<FyreDaug> civics are like tampons, every pussy has one
 
Uporabniški avatar
vincent
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: Po nov 29, 2004 2:25 pm

Napisal/-a vincent To jan 31, 2006 2:11 pm

no ja, no ja....tale debata kaj se splača imeti je rahlo bosa

komur v terencu zadostuje 1.6 bencinski motor bo vsekakor tudi popolnoma zadovoljen z 1.6 prisilno polnjenim dizel motrojem ....in pri takem motorju ne bo povprečna poraba 12 litrov ampka nekje 7-8. Sposobnosti pa bo vsekakor imel vsaj iste - načelo pa terenca še bolje (beri: dobro vleče pri nizkih vrtlajih).

kako pa je z JTD motorji in menjavanjem svečk mi pa ni jasno zakaj jih je sploh treba menjati?....tja do 200.000 km se jih sploh ne gleda. V tem času pa je treba tudi pri bencinarju 'svečke' menjat ene 3 x (mislim da pri 70.000 km nekje).

cena jermena, vodne pumpe, napenjalcev in podobne robe pa je za bencinarja in dizla nekje tam tam. Jermeni po nekaj jurjev, pumpa pa 10 - 15 - zavisi od avta do avta.

Tako da res ne vidim razloga zakaj so bencinarji cenejši za vzdrževanje?....če že..potem je treba primerjati motroje pribl. istih kubatur....ne 1.6 z 2.5...logično da bodo končni zneski drugačni.


LP
 
Uporabniški avatar
vincent
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: Po nov 29, 2004 2:25 pm

Napisal/-a vincent To jan 31, 2006 2:15 pm

hipy je napisal/-a: Ugotovili so da imam diesel filter čisto zabit .....Fant bo treba bencinsko zamenjat.


tega tvojega posta pa ne razumem najbolje?
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov