Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Re: Vzdrževanje dizelašov?

Napisal/-a sonček Če feb 02, 2006 9:50 pm

pele je napisal/-a:Zanimajo me vaše iskušnje z dizelaši? Na koliko prevoženih km imate servis in kakšni so stroški?Baje obstajajo avtomobili (dizel), da imajo servis vsakih 30 000km?Ali to drži?


Jaz ima golf 2 dizla servis delam na 10000 km(olje,filtra in jermen za altenator-po potrebi),glavni jermen na 90000 km,z njim sem zadovolen saj je poraba 5l/100 km pa ne glede kako se vozš,grelne,šobe tam okol 100.000 km če ne že prej odvisn kako vžiga pozim, zaenkrat jih ima 300.000 km in jih bom še enkrat tok naredu,seveda generalna je bila komlet že narejena pri prejšnjem lastniku.
lp
 
Uporabniški avatar
For
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1524
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Napisal/-a For Če feb 02, 2006 10:59 pm

kljukec je napisal/-a:
For je napisal/-a:
Mojster Miha je napisal/-a: Nepooblaščen je približno pol cenejši, pri tem pa velikokrat ravno tako al celo bolj kvaliteten.

:atensn
Ma.......trikrat cenejši...... :roll: ...al pa celo štirikrat
:pij:
:huh:
:DDD

ja sam kaj ti pa to pomeni pri novmu avtu glede servisov pa garancije

Kako se že reče: "nisem tako bogat da bi kupoval poceni"....nekaj tazga....a ne? ;)
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 Če feb 02, 2006 11:27 pm

Walker_P je napisal/-a:Po moje je tut odvisn naslednje. Npr. avto serijsko oz mašina narejena z 81kW/110KM(mašina recimo interval servisa 30000km), nato mal čipaš(govorim za dizle), dobiš vn 130KM ali več pa še vedn folk misli da bo servis na 30000vredu, no tle se začnejo za moje pojme kazat problemi. Se še kdo strinja z mano?

ja, jz :!:
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Pe feb 03, 2006 6:27 am

Fantje - glede nepooblaščenih servisov - ne dajajte nepotrebnih komentarjev če ne poznate situacije v SLO, oz kako je s servisi

Nov avto oz v garancijskem roku - tu ni debate !

Ko pa preteče garancijski rok jst osebno bolj zaupam človeku ki ga pozam, kot pa nekemu pooblaščenemu servisu, ki ima nekaj vajencev in enega mojstra, pa ti še mastno zaračunajo. O "kvaliteti" naši servisov pa smo tu že veliko izvedeli.
Poleg tega, veliko ljudi dela kot rečemo "na črno", so mehaniki oz serviserji pooblaščenih servisov in v lastni režiji oz z drugo besedo "popoldansko" naredijo v domači delavnici čisto enako stroitev z žigom in vsem kar pripada za omenjeno, občutno nižjo ceno.
Meni osebno na GOLF-u IV TDI 90 - menjava samo zobatega jermena + olje na VW servisu velja okrog 150.000 SIT. Nepooblaščen za isto delo + komplet filtri (olje + nafta + zrak + klima ...), polnjenje klime, čiščenje klime + še nekaj malenkosti katere se trenutno ne spomnim (lahko pa napišem če kdo želi) za 70.000 SIT.
Človeka poznam, mu zaupam in imam z njim boljše izkušnje kot z nekaterimi VW pooblaščenimi serviserji.
Zdej pa vas vpršam ? Kaj bi vi naredili v takem primeru - avto izven garancije - bi dali 150.000 SIT (za menjavo zobatega jermena + olje) ali 70.000 SIT za omenjeno + en recimo temu velik servis ?
LP
 
Uporabniški avatar
For
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1524
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Napisal/-a For Pe feb 03, 2006 9:16 am

Mojster Miha je napisal/-a:Fantje - glede nepooblaščenih servisov - ne dajajte nepotrebnih komentarjev če ne poznate situacije v SLO, oz kako je s servisi

Nov avto oz v garancijskem roku - tu ni debate !

Ko pa preteče garancijski rok jst osebno bolj zaupam človeku ki ga pozam, kot pa nekemu pooblaščenemu servisu, ki ima nekaj vajencev in enega mojstra, pa ti še mastno zaračunajo. O "kvaliteti" naši servisov pa smo tu že veliko izvedeli.
Poleg tega, veliko ljudi dela kot rečemo "na črno", so mehaniki oz serviserji pooblaščenih servisov in v lastni režiji oz z drugo besedo "popoldansko" naredijo v domači delavnici čisto enako stroitev z žigom in vsem kar pripada za omenjeno, občutno nižjo ceno.
Meni osebno na GOLF-u IV TDI 90 - menjava samo zobatega jermena + olje na VW servisu velja okrog 150.000 SIT. Nepooblaščen za isto delo + komplet filtri (olje + nafta + zrak + klima ...), polnjenje klime, čiščenje klime + še nekaj malenkosti katere se trenutno ne spomnim (lahko pa napišem če kdo želi) za 70.000 SIT.
Človeka poznam, mu zaupam in imam z njim boljše izkušnje kot z nekaterimi VW pooblaščenimi serviserji.
Zdej pa vas vpršam ? Kaj bi vi naredili v takem primeru - avto izven garancije - bi dali 150.000 SIT (za menjavo zobatega jermena + olje) ali 70.000 SIT za omenjeno + en recimo temu velik servis ?
LP

S tem šinfanjem čez pooblaščene servise, ste eni že malo "dosadni"! :?

Moj Golf je letnik 2001, splošna garancija eno leto....in kaj potem? Da grem enmu mehaniku kar tko....al kaj?

Se strinjam da je teško dobiti dober pooblaščeni servis, sam vseeno se da, npr.
Paulus VW-Audi Škofja Loka.

Pred kratkim sem uveljavil garancijo za vzmet ki mi je počila. Plačal sem samo delo.
Voznikova šipa mi je padla dvakrat in sem uveljavil 100 procentno kulanco.
Lani mi je padla še sovoznikova in sem uveljavil 50 procentno kulanco.
Pri 90.000 km sem uveljavil 100 procentno garancijo za menjavo zobatega jermena, ker je prezgodaj odpovedal.
ZASTONJ!!! NE 150.000 SIT!!!

Tudi tipalo lambda sonde se je pokvarilo pri tri leta starem avtomobilu. Tukaj sem tudi uveljavil 50 procentno kulanco.

Po moje da sem še kaj pozabil... :?

Pa dajte enkrat vi ki vozite avte nepooblaščenim serviserjem, dajte odpret eno temo z podrobnim in natančnimi stroški za vsaki servis, pa da malo primerjamo.
Treba je biti pošten in vse, prav vse napisati, tudi reklamacije, pa kaj točno ste delali na servisu, kako se je to obneslo naslednjih 15000km, kakšne nenačrtovane servise ste imeli ipd.
Poglejte novi avtomagazin, tam so končali supertest Golfa TDI...oni so napisali zelo natančne podatke o stroških.
Pišete sproti te podatke v to temo, pa čez kakšno leto, bomo že imeli dovolj podatkov za primerjati....saj imamo čas! ;)
nekaj tazga!!!
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Pe feb 03, 2006 10:42 am

For je napisal/-a:
Mojster Miha je napisal/-a:Fantje - glede nepooblaščenih servisov - ne dajajte nepotrebnih komentarjev če ne poznate situacije v SLO, oz kako je s servisi

Nov avto oz v garancijskem roku - tu ni debate !

Ko pa preteče garancijski rok jst osebno bolj zaupam človeku ki ga pozam, kot pa nekemu pooblaščenemu servisu, ki ima nekaj vajencev in enega mojstra, pa ti še mastno zaračunajo. O "kvaliteti" naši servisov pa smo tu že veliko izvedeli.
Poleg tega, veliko ljudi dela kot rečemo "na črno", so mehaniki oz serviserji pooblaščenih servisov in v lastni režiji oz z drugo besedo "popoldansko" naredijo v domači delavnici čisto enako stroitev z žigom in vsem kar pripada za omenjeno, občutno nižjo ceno.
Meni osebno na GOLF-u IV TDI 90 - menjava samo zobatega jermena + olje na VW servisu velja okrog 150.000 SIT. Nepooblaščen za isto delo + komplet filtri (olje + nafta + zrak + klima ...), polnjenje klime, čiščenje klime + še nekaj malenkosti katere se trenutno ne spomnim (lahko pa napišem če kdo želi) za 70.000 SIT.
Človeka poznam, mu zaupam in imam z njim boljše izkušnje kot z nekaterimi VW pooblaščenimi serviserji.
Zdej pa vas vpršam ? Kaj bi vi naredili v takem primeru - avto izven garancije - bi dali 150.000 SIT (za menjavo zobatega jermena + olje) ali 70.000 SIT za omenjeno + en recimo temu velik servis ?
LP

S tem šinfanjem čez pooblaščene servise, ste eni že malo "dosadni"! :?

Moj Golf je letnik 2001, splošna garancija eno leto....in kaj potem? Da grem enmu mehaniku kar tko....al kaj?

Se strinjam da je teško dobiti dober pooblaščeni servis, sam vseeno se da, npr.
Paulus VW-Audi Škofja Loka.

Pred kratkim sem uveljavil garancijo za vzmet ki mi je počila. Plačal sem samo delo.
Voznikova šipa mi je padla dvakrat in sem uveljavil 100 procentno kulanco.
Lani mi je padla še sovoznikova in sem uveljavil 50 procentno kulanco.
Pri 90.000 km sem uveljavil 100 procentno garancijo za menjavo zobatega jermena, ker je prezgodaj odpovedal.
ZASTONJ!!! NE 150.000 SIT!!!

Tudi tipalo lambda sonde se je pokvarilo pri tri leta starem avtomobilu. Tukaj sem tudi uveljavil 50 procentno kulanco.

Po moje da sem še kaj pozabil... :?

Pa dajte enkrat vi ki vozite avte nepooblaščenim serviserjem, dajte odpret eno temo z podrobnim in natančnimi stroški za vsaki servis, pa da malo primerjamo.
Treba je biti pošten in vse, prav vse napisati, tudi reklamacije, pa kaj točno ste delali na servisu, kako se je to obneslo naslednjih 15000km, kakšne nenačrtovane servise ste imeli ipd.
Poglejte novi avtomagazin, tam so končali supertest Golfa TDI...oni so napisali zelo natančne podatke o stroških.
Pišete sproti te podatke v to temo, pa čez kakšno leto, bomo že imeli dovolj podatkov za primerjati....saj imamo čas! ;)
nekaj tazga!!!


ja sam ti si na njihove cene uveljavu 50% popust....
razn menjave jermena, si pri ostalih stvareh plaču realno ceno, ker cene rezervnih delov na pooblaščenih servisih so dost visoke in lahko dobiš kopije(original brez vw znaka) za polovico cene
sicr pa ni problem njim priznat kuluance, ker si jih pr usakem rednem servisu preplaču (poleg dela, ki ga dobr zaračunajo, na servisih radi menjajo brisalce, dolijejo 2 deci hladilne za 1000, liter vitrexa za 3000 ...)
pa pr šipi bi ti lahk, če so tko dober servis, že takoj na obeh zamenjal nosilca s kovinskima in ti ne bi smela šipa več dol padat

pa a ni golf oh in sploh super avto in se to ne kvari? ker še pr nobenmu našmu autu nismo menjal fedrou, lambde...
podpis
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Pe feb 03, 2006 5:02 pm

For - lepo, da zaupaš servisu, glede stroškov, ti kr lepo plačuj če je zate OK.

Splošna garancija eno leto - to ti da vsak mehanik, ki ima s.p, ali kako drugo obliko podjetništva.
Zdej pa ti meni, po tvoji presoji ugotovi kaj imaš ti več pri "tvoji" menjavi zobatega jermena (in kar sodi zraven - vodna črpalka, natezalci ... ) + menjava olja za 150.000 SIT ali jaz za manj kot 70.000 SIT (ker sem za ta denar dobil še vse filtre, polnjenje klime, čiščenje klime .... )
Torej na kratko kaj je po tvojem vredno dobrih 70 tisočakov doplačila oz kaj je več kot polovico več vredno pri pooblaščenemu serviserju.
Zdej stroške, ki naj jih odkrijemo - do sedaj sem vedno vozil na pooblaščen servis pa me je na kratko minilo
Lahko pa ti povem za GOLF II dizel, ki je bil samo na tistem obveznem servisu na VW servisu - ostale pa je brez težav preživel brez njih - in še danes teče "kot urca". Ko bi bila IV- ka tako zanesljiva ....

LP
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček Pe feb 03, 2006 7:18 pm

Mojster Miha je napisal/-a:Fantje - glede nepooblaščenih servisov - ne dajajte nepotrebnih komentarjev če ne poznate situacije v SLO, oz kako je s servisi

Nov avto oz v garancijskem roku - tu ni debate !

Ko pa preteče garancijski rok jst osebno bolj zaupam človeku ki ga pozam, kot pa nekemu pooblaščenemu servisu, ki ima nekaj vajencev in enega mojstra, pa ti še mastno zaračunajo. O "kvaliteti" naši servisov pa smo tu že veliko izvedeli.
Poleg tega, veliko ljudi dela kot rečemo "na črno", so mehaniki oz serviserji pooblaščenih servisov in v lastni režiji oz z drugo besedo "popoldansko" naredijo v domači delavnici čisto enako stroitev z žigom in vsem kar pripada za omenjeno, občutno nižjo ceno.
Meni osebno na GOLF-u IV TDI 90 - menjava samo zobatega jermena + olje na VW servisu velja okrog 150.000 SIT. Nepooblaščen za isto delo + komplet filtri (olje + nafta + zrak + klima ...), polnjenje klime, čiščenje klime + še nekaj malenkosti katere se trenutno ne spomnim (lahko pa napišem če kdo želi) za 70.000 SIT.
Človeka poznam, mu zaupam in imam z njim boljše izkušnje kot z nekaterimi VW pooblaščenimi serviserji.
Zdej pa vas vpršam ? Kaj bi vi naredili v takem primeru - avto izven garancije - bi dali 150.000 SIT (za menjavo zobatega jermena + olje) ali 70.000 SIT za omenjeno + en recimo temu velik servis ?
LP


To mi delaj. To sem hotu enkrat na intrnetu slišat-prebrat. Jest tud osebno ne zaupam pooblaščenim serviserjem ampak vaškim mehanikom-zelo dobre izkušnje in zelo pocen ter seveda boljše kakovostno delo.
lp
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček Pe feb 03, 2006 7:27 pm

For je napisal/-a:
Mojster Miha je napisal/-a:Fantje - glede nepooblaščenih servisov - ne dajajte nepotrebnih komentarjev če ne poznate situacije v SLO, oz kako je s servisi

Nov avto oz v garancijskem roku - tu ni debate !

Ko pa preteče garancijski rok jst osebno bolj zaupam človeku ki ga pozam, kot pa nekemu pooblaščenemu servisu, ki ima nekaj vajencev in enega mojstra, pa ti še mastno zaračunajo. O "kvaliteti" naši servisov pa smo tu že veliko izvedeli.
Poleg tega, veliko ljudi dela kot rečemo "na črno", so mehaniki oz serviserji pooblaščenih servisov in v lastni režiji oz z drugo besedo "popoldansko" naredijo v domači delavnici čisto enako stroitev z žigom in vsem kar pripada za omenjeno, občutno nižjo ceno.
Meni osebno na GOLF-u IV TDI 90 - menjava samo zobatega jermena + olje na VW servisu velja okrog 150.000 SIT. Nepooblaščen za isto delo + komplet filtri (olje + nafta + zrak + klima ...), polnjenje klime, čiščenje klime + še nekaj malenkosti katere se trenutno ne spomnim (lahko pa napišem če kdo želi) za 70.000 SIT.
Človeka poznam, mu zaupam in imam z njim boljše izkušnje kot z nekaterimi VW pooblaščenimi serviserji.
Zdej pa vas vpršam ? Kaj bi vi naredili v takem primeru - avto izven garancije - bi dali 150.000 SIT (za menjavo zobatega jermena + olje) ali 70.000 SIT za omenjeno + en recimo temu velik servis ?
LP

S tem šinfanjem čez pooblaščene servise, ste eni že malo "dosadni"! :?

Moj Golf je letnik 2001, splošna garancija eno leto....in kaj potem? Da grem enmu mehaniku kar tko....al kaj?

Se strinjam da je teško dobiti dober pooblaščeni servis, sam vseeno se da, npr.
Paulus VW-Audi Škofja Loka.

Pred kratkim sem uveljavil garancijo za vzmet ki mi je počila. Plačal sem samo delo.
Voznikova šipa mi je padla dvakrat in sem uveljavil 100 procentno kulanco.
Lani mi je padla še sovoznikova in sem uveljavil 50 procentno kulanco.
Pri 90.000 km sem uveljavil 100 procentno garancijo za menjavo zobatega jermena, ker je prezgodaj odpovedal.
ZASTONJ!!! NE 150.000 SIT!!!

Tudi tipalo lambda sonde se je pokvarilo pri tri leta starem avtomobilu. Tukaj sem tudi uveljavil 50 procentno kulanco.

Po moje da sem še kaj pozabil... :?

Pa dajte enkrat vi ki vozite avte nepooblaščenim serviserjem, dajte odpret eno temo z podrobnim in natančnimi stroški za vsaki servis, pa da malo primerjamo.
Treba je biti pošten in vse, prav vse napisati, tudi reklamacije, pa kaj točno ste delali na servisu, kako se je to obneslo naslednjih 15000km, kakšne nenačrtovane servise ste imeli ipd.
Poglejte novi avtomagazin, tam so končali supertest Golfa TDI...oni so napisali zelo natančne podatke o stroških.
Pišete sproti te podatke v to temo, pa čez kakšno leto, bomo že imeli dovolj podatkov za primerjati....saj imamo čas! ;)
nekaj tazga!!!

Vsak posameznik se bo sam odloču kam bo vozil avto a je to na pooblaščenega al na vaškega mehanika. Drugač pa oba naredita isto sam da na pooblaščenem dobiš 1 leto garancije in ustrezne štemple pri vaškem pa nič sam pocen ti naredi pa še tvegaš,ker ni garancije. Sam tukaj ne boš vedel kaj je tist vaški mehanik kot si navedel da bi vozil k enmu pocarju,zato je dobro da to osebo poznaš že dolga leta in da se malo pozanimaš kako delo sploh opravi.........in še in še........

lp
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček Pe feb 03, 2006 7:34 pm

Mojster Miha je napisal/-a:For - lepo, da zaupaš servisu, glede stroškov, ti kr lepo plačuj če je zate OK.

Splošna garancija eno leto - to ti da vsak mehanik, ki ima s.p, ali kako drugo obliko podjetništva.
Zdej pa ti meni, po tvoji presoji ugotovi kaj imaš ti več pri "tvoji" menjavi zobatega jermena (in kar sodi zraven - vodna črpalka, natezalci ... ) + menjava olja za 150.000 SIT ali jaz za manj kot 70.000 SIT (ker sem za ta denar dobil še vse filtre, polnjenje klime, čiščenje klime .... )
Torej na kratko kaj je po tvojem vredno dobrih 70 tisočakov doplačila oz kaj je več kot polovico več vredno pri pooblaščenemu serviserju.
Zdej stroške, ki naj jih odkrijemo - do sedaj sem vedno vozil na pooblaščen servis pa me je na kratko minilo
Lahko pa ti povem za GOLF II dizel, ki je bil samo na tistem obveznem servisu na VW servisu - ostale pa je brez težav preživel brez njih - in še danes teče "kot urca". Ko bi bila IV- ka tako zanesljiva ....

LP


To golf 2 dizl je zakon avto dela kot urca,sam redni servisi,moj ma 300.000 km,porabi 5l/100km, ........ očitno so začeli delat take avte ki se gre za podjetje sam zaslužek,kakovost materialov pa je slaba,kot sem že enkrat prebral na avtomobilizmu da so nemci,ko so proizvajali golf 2 naredili eno napačno napako namreč servisi niso nič zaslužili.
Imam eno prednost v 2 letih sem zamenal 10 avtov in ko sem vozil mehanikom so mi kar naprej govorili da naj kupim golf 2 dizla in sem ga.........
 
Uporabniški avatar
xxl
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4391
Pridružen: To jan 31, 2006 7:41 pm

Napisal/-a xxl Pe feb 03, 2006 8:01 pm

-ne vem kakšne TDI eni vozite,ampak naši TDI 90km,100km,2,5 130km,2,5 100km menjavajo olje in servisirajo se vsakih 15 000km-po predpisih
-saj tudi če bi se servisirali na 50 000km,olje ne zdrži toliko že zaradi tega ker ga zmanjka vsaj liter na 10 000km
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Napisal/-a TrijoAdijo So feb 04, 2006 8:24 am

For je napisal/-a:S tem šinfanjem čez pooblaščene servise, ste eni že malo "dosadni"! :?

Moj Golf je letnik 2001, splošna garancija eno leto....in kaj potem? Da grem enmu mehaniku kar tko....al kaj?

Se strinjam da je teško dobiti dober pooblaščeni servis, sam vseeno se da, npr.
Paulus VW-Audi Škofja Loka.

Pred kratkim sem uveljavil garancijo za vzmet ki mi je počila. Plačal sem samo delo.
Voznikova šipa mi je padla dvakrat in sem uveljavil 100 procentno kulanco.
Lani mi je padla še sovoznikova in sem uveljavil 50 procentno kulanco.
Pri 90.000 km sem uveljavil 100 procentno garancijo za menjavo zobatega jermena, ker je prezgodaj odpovedal.
ZASTONJ!!! NE 150.000 SIT!!!

Tudi tipalo lambda sonde se je pokvarilo pri tri leta starem avtomobilu. Tukaj sem tudi uveljavil 50 procentno kulanco.

Po moje da sem še kaj pozabil... :?

Pa dajte enkrat vi ki vozite avte nepooblaščenim serviserjem, dajte odpret eno temo z podrobnim in natančnimi stroški za vsaki servis, pa da malo primerjamo.
Treba je biti pošten in vse, prav vse napisati, tudi reklamacije, pa kaj točno ste delali na servisu, kako se je to obneslo naslednjih 15000km, kakšne nenačrtovane servise ste imeli ipd.
Poglejte novi avtomagazin, tam so končali supertest Golfa TDI...oni so napisali zelo natančne podatke o stroških.
Pišete sproti te podatke v to temo, pa čez kakšno leto, bomo že imeli dovolj podatkov za primerjati....saj imamo čas! ;)
nekaj tazga!!!



OT: Matr...ja ka pa delaš ti s tem avtom??Pa ka ni golf "kao" neki višek nemške vzdržljivosti :wiihuu Sorry, but i don´t think so.


Drgač pa....če delaš servise na pooblaščenem servisu se ti itak prizna garancija če kej crkne (dokler je zadeva v garanciji-->se razume).Če pa servisiraš pr nekem fušarju pa ni nujno,da je fušar kej slabši mehanik.

LP!
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
[DocX]
Novinec
 
Prispevkov: 102
Pridružen: To jun 22, 2004 5:12 pm

Napisal/-a [DocX] So feb 04, 2006 9:37 am

nebivedu je napisal/-a:Tehnologija sestave bloka in batov se ne spreminja dosti in je zadnjih par let enaka.
Olje je enako kot pred leti, mogoče samo nekateri delajo boljše, ki pa je nujno tudi dražje.

Torej zakaj bi imeli servis na 30.000 kilometrov, če pa olje izgubi možnost mazanja po 10.0000 do 15.000 kilometrov še kompletno viskoznost?
Zato, da bodo servisi služili, ker prodaja novih avtov ne gre več tako dobro kot je šla. Pri mojem avtu moram menjat olje na 10.000 kilometrov, ker ko ga pri teh kilometrih zlijem iz avta je kot voda in tut maže ne več dosti, obrišeš ga z cunjo in se sploh ne prijema rok, celo iz asfalta ga z vedrom vode spereš(probajte to s svežim oljem). V knjižici pa imam napisano 15.000km.

stati avtomobili so imel na vsakih 10.000km menjavo olja in šele na 120.000 menjavo jermena. na 120.000km so imeli 12 servisov in zadnji je bil z menjavo jermena. novi avtomobili imajo v teh 120.000km komaj 4 servise, kar se pa kvalitete tiče so pa skoraj slabše narejeni kot tisti stari(ne gre za kvaliteto pleha, ker vemo da pleh se boljša, ostalo je pa prov na hitro narejeno)


Res je, da se tehnologija (materiali in izdelava motorjev) v zadnjih letih ni veliko spremenila in tudi olje ni veliko drugače. Ampak se je v teh letih spremenilo GORIVO, ki ima velik vpliv na mazalne sposobnosti. Zaradi uvedbe standardov EURO 1-4 se je moralo spremeniti tudi gorivo, ki vsebuje veliko manj saj in ostalih spojin (nisem ravno kemik), ki pri izgorevanju vplivajo na mazale sposobnosti olja. Zato so se lahko podaljšali tudi servisni intervali. Renault-i naprimer v državah izven EU (HR, BIH...) imajo servisne intervale zmanjšane na polovico samo zaradi slabega goriva. Avtomobili, ki se vozijo na plin, ki je čistejši pri izgorevanju in ima ugodnejši vpliv na olje, lahko servisni interval brez problema podaljšajo.
 
Uporabniški avatar
sonček
1/2 zvezdice
 
Prispevkov: 2599
Pridružen: To jul 26, 2005 10:42 pm
Kraj: 10 km iz Žirov v hribe

Napisal/-a sonček So feb 04, 2006 1:26 pm

[DocX] je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Tehnologija sestave bloka in batov se ne spreminja dosti in je zadnjih par let enaka.
Olje je enako kot pred leti, mogoče samo nekateri delajo boljše, ki pa je nujno tudi dražje.

Torej zakaj bi imeli servis na 30.000 kilometrov, če pa olje izgubi možnost mazanja po 10.0000 do 15.000 kilometrov še kompletno viskoznost?
Zato, da bodo servisi služili, ker prodaja novih avtov ne gre več tako dobro kot je šla. Pri mojem avtu moram menjat olje na 10.000 kilometrov, ker ko ga pri teh kilometrih zlijem iz avta je kot voda in tut maže ne več dosti, obrišeš ga z cunjo in se sploh ne prijema rok, celo iz asfalta ga z vedrom vode spereš(probajte to s svežim oljem). V knjižici pa imam napisano 15.000km.

stati avtomobili so imel na vsakih 10.000km menjavo olja in šele na 120.000 menjavo jermena. na 120.000km so imeli 12 servisov in zadnji je bil z menjavo jermena. novi avtomobili imajo v teh 120.000km komaj 4 servise, kar se pa kvalitete tiče so pa skoraj slabše narejeni kot tisti stari(ne gre za kvaliteto pleha, ker vemo da pleh se boljša, ostalo je pa prov na hitro narejeno)


Res je, da se tehnologija (materiali in izdelava motorjev) v zadnjih letih ni veliko spremenila in tudi olje ni veliko drugače. Ampak se je v teh letih spremenilo GORIVO, ki ima velik vpliv na mazalne sposobnosti. Zaradi uvedbe standardov EURO 1-4 se je moralo spremeniti tudi gorivo, ki vsebuje veliko manj saj in ostalih spojin (nisem ravno kemik), ki pri izgorevanju vplivajo na mazale sposobnosti olja. Zato so se lahko podaljšali tudi servisni intervali. Renault-i naprimer v državah izven EU (HR, BIH...) imajo servisne intervale zmanjšane na polovico samo zaradi slabega goriva. Avtomobili, ki se vozijo na plin, ki je čistejši pri izgorevanju in ima ugodnejši vpliv na olje, lahko servisni interval brez problema podaljšajo.


GOLF 2 je bil najboljši avto. Sam kaj tehnologija se spreminja..........

lp
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec So feb 04, 2006 1:34 pm

kar se tiče šraufanja pr nepooblaščenih servisih dokler je avto v garanciji, je prbližen tko kot kasko
dokler ni nič narobe se splača šraufat oz se ne splača met kasko
lp
 
Uporabniški avatar
maniac
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Če avg 08, 2002 4:44 pm

Napisal/-a maniac Ne feb 05, 2006 3:43 pm

kvaliteta storitve same-torej servisa, popravila je slabša na pooblaščenih servisih, kot pri manjših obrtnikih ali popoldancih.
vsaj po mojih izkušnjah je temu tako, je pa potrebno najtu tazga mehanika oz. meh. delavnico, ki je ali specializirana ali pa pač obvlada tudi tvojo znamko avtomobila.

na večjih servisih vlada ena velika zmeda, ne del avsega en človek, odgovarja pravna oseba in se jim gladko j**e za vse.
velikokrat se zgodi-verjeli ali ne-da, na pooblaščenih servisih (selmar, a2s...)pozabijo naliti olje v motor, ali pa kakšna manjša li večja neumnost, ki rezultira v prihodnjih nevšečnostih.

jst načeloma vozim, ljudem ,ki jim zaupam in ki jih lahko neposredno "držim za kravatlc", če kaj ne naredijo dovolj dobro.
sploh pa ne bi omenil, koliko ceneje me to pride

primer twingo...menjava jermena, vodne pumpe, napenjalca, olja, filtrov, disk ploščic, popravilo vlomljenih vrat, menjava žarnic, varovalk....36.000 sit!
na renojevem servisu bi dal za to vsaj 120.000 sit
pa ni to nek popoldanc, ampak uradni serviser oz. mehanična delavnica.

hm, je vredno razmileka, kajne

lp ;)
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Ne feb 05, 2006 4:55 pm

Si prepričan, da se pri vaškem serviserju ne da dobit štempla - uradnega :lol:
In kdo danes verjame servisnim knjigam oz šteplom SLO serviserjev, če pa je avto uvožen iz Nemčije ali katerega drugega dela EU :lol:
Uradni servis bi moral imet tak imidž, da ti ne bi podvomil vanj v nobenem primeru. Pri nas je praksa povsem drugačna. Na drugi strani bi lahko veliko storili pooblaščeni serviserji sami - oklestili nepotrebne stroške, se bolj potrudili za stranko in ceno ustrezno znižali. Če bi recimo zobati jermen pri TDI-ju zamenjali za nekje 100-120 tisoč, bi verjetno malo lastnikov razmišljalo o "vaškem" serviserju za 70 tisočakov. Na drugi strani pa je dovolj slabo, da zastopnik določene znamke dovoli nekomu, ki dela pri njih še popoldansko obrt ... čisto jasno je za koga se bo trudil oz komu bo odžiral dobiček. Žal - SLO realnost !!!
Sicer pa boš TDI-ja, če je redno vzdrževan (ne glede na to ali je serviser pooblaščen ali "vaški"), nekarmboliran .... oz nasplošno OK brez težav prodal po določenem obdobju.
Kolkor je meni znana situacija se dobri rabljeni avtomobili v večini primerov prodajo mimo oglasov. Nekateri so celo "rezervirani" vnaprej.

LP
 
Uporabniški avatar
For
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1524
Pridružen: Po sep 13, 2004 10:31 pm

Napisal/-a For Ne feb 05, 2006 6:28 pm

maniac je napisal/-a:na večjih servisih vlada ena velika zmeda, ne del avsega en človek, odgovarja pravna oseba in se jim gladko j**e za vse.
velikokrat se zgodi-verjeli ali ne-da, na pooblaščenih servisih (selmar, a2s...)pozabijo naliti olje v motor, ali pa kakšna manjša li večja neumnost, ki rezultira v prihodnjih nevšečnostih.

jst načeloma vozim, ljudem ,ki jim zaupam in ki jih lahko neposredno "držim za kravatlc", če kaj ne naredijo dovolj dobro.

To si dobro napiisal!
Servisi tipa Porsche Ljubljana, Vrtač Kranj, Integral Jsenice ipd. so takšni, in če bi vsi bili takšni, najbrž bi jaz tudi vozil kakšnemu nepooblaščenemu.
Jaz jim tudi svoj avto ne zaupam ker te kot stranko tudi ne pogledajo. Sploh jih ne zanimaš. Odnos je katastrofa!

Obstajajo tudi manjši, zelo profesionalni in človeški POOBLAŠČENI servisi!

Jaz osebno, kar se tiče VW, poznam trenutno samo enega, in to je Paulus v Škofji Loki. Poznam še Vrtača v Visokem pri Kranju, ki so zelo zelo v redu, ampak so žal izgubili licenco (mislim da 01. 2003), najbrž zaradi tega ker niso hoteli postati VELIKI SEVIS!!! Kar je žalostno....škoda!
Evo tukaj sem nekaj napisal o Paulusu.....

Vseeno mislim da je boljš pri pooblaščenem, glede garancij, glede vseh informacij in podatkov ki jih dobijo z direktno povezavo matično tovarno. To navadni mehaniki nimajo!

Drugač pa...glede štempilke v servisni knjigi....saj ne gre za to, to je manj pomembno. Najbolj pomebno je da je avto pravilno in redno servisiran. ;)
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Ne feb 05, 2006 7:53 pm

For - glede na to, da hvališ ta servis, pa očitno jih tudi dobro poznaš mi odgovori na naslednje vprašanje.
GOLF IV TDI je imel t.i. tovarniško napako - merilec masnega pretoka. Kako so na tem servisu odpravili to napako oz kako je bilo z stroški ? Je servis kril komplet stroške ali je morala stranka doplačati in če ti je dostopen podatek koliko je morala stranka doplačati ?

LP
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov