Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Walker_P
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Pe maj 06, 2005 5:37 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Walker_P Ne feb 12, 2006 10:07 pm

Se strinjam. Če že, pol naj bo v kakšni močnejši mašini, vsaj do izraza pride. :-P
 
Uporabniški avatar
DaDek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4246
Pridružen: Sr maj 18, 2005 6:39 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a DaDek Ne feb 12, 2006 10:10 pm

Par let nazaj pride mati na letališče v ameriko, rezerviran pa je že imela pač nek avto (rentacar), pride da bi ga prevzela pa tista gospa ki dela tam: oprostite gospa imamo samo 5 avtov tukaj ki imajo ročen menjalnik ostali so sposojeni, bom vas napotila k drugem renacaru, tam pa še je nekaj avtomatikov :) moja mati pa pa 3tedne pred odhodom že jamrala da bo mogla ki avtomatika vozit gori :D

Za ZDA je ročni menjalnik to, kar je za nas avtomatski :) torej v veliko primerih nesprejemljivo :D
 
Uporabniški avatar
marko01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1918
Pridružen: Če dec 29, 2005 7:51 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a marko01 Ne feb 12, 2006 10:12 pm

tocno tako v močne mašine lepo sede avtomastski menjalnik ker je tuji pravi :D pa baje avto majn pije ne to je dobra lastnost sploh za dizla!
 
tešo
Novinec
 
Prispevkov: 431
Pridružen: To sep 28, 2004 7:11 pm
Kraj: Krško

Napisal/-a tešo Ne feb 12, 2006 10:17 pm

Doma imamo avto z avtomatskim menjalnikom ter moj z ročnim menjalnikom, zdej kaj mi je boljše ne morem povedat, odvisno od načina vožnja, če se po mestu furaš je avtomatik ZAKON, če pa se furaš tko po magistralkah ter hitrih cestah je pa meni osebno boljš ročni menjalnik avto je bolj poskočen šaltam ko jst hočem in tko naprej. če se pa po avtocesti furaš je pa tko al tko itak vseeno.

pa baje da so avtomobili z avtomatskim menjalnikom do 20% bolj požrešni to glih ne vem če drži. tak pravjo
Slika
Slika
Lep Pozdrav By tešo
 
darwin
Uporabnik
 
Prispevkov: 1488
Pridružen: Ne avg 10, 2003 2:05 pm

Napisal/-a darwin Ne feb 12, 2006 10:26 pm

Vedno znova me presenečajo ljudje, ki kot furmanski konji tečejo po poti, na kateri so ročni menjalniki bog i batina, ultimate goal vsakega posameznika. Ah, dajte no! Že sam način, s katerim prepričujejo vse in vsakogar (tudi sebe!) je popolnoma starokopiten in konsrvativen. Malodane se pri nas mit o hvaličenju ročnega menjalnika ne prenaša iz roda v rod. Vsak kritizira avtomatika na podlagi tistega, kar je nekoč nekje slišal od očetovega sodelavca sestre, ki ima strica ..., sam pa je avtomobil z avtomatskim menjalnikom videl le enkrat, pa še ta se je samo peljal mimo njega. Ali pa obstaja še drugi razlog kritiziranja. Nekoč je mami v pogovoru s prijateljico omenila, da bo mogoče dobila megana, prijateljica pa je hitro skočila, da megana pa res ne, ker ima premajhno zadnje steklo in se nič "ven ne vidi". Kakorkoli že, ta prijateljica se je sama takrat vozila v 10 let starem daewoojem (s polovico manjšim zadnjim steklom od megana), ki ga ima še danes, le da je star 16 let.
Pa saj niti ni pomembno. "Furmani" bodo tako ali tako vozili avto z ročnim menjalnikom, ker je takoo "boljši".

Približno pol časa vozim avto z ročnim in pol časa avto z avtomatskim menjalnikom in priznati moram, da se mi zdi avtomatik neprimerno boljši, vožnja v njem pa udobnejša in prijetnejša.
Licet volare si in tergo aquilae volat.
 
Uporabniški avatar
Biskvitek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 582
Pridružen: Ne apr 25, 2004 9:05 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Biskvitek Ne feb 12, 2006 10:36 pm

odvisno z kakšno avtomatiko, fotr ma tucsona avtomatika pa ga ne spravi pod 11 litrov....... brez avtomatika bi bla poraba t mekje okrog 9,5 l tak da kr verjamem da avtomatik pripomore k večji žeji
Slika
 
Uporabniški avatar
eclipse_R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2889
Pridružen: Ne feb 27, 2005 12:46 am

Napisal/-a eclipse_R Ne feb 12, 2006 10:46 pm

RKay je napisal/-a:
eclipse_R je napisal/-a:a se z avtomatskim sploh da spelat za zakopleš? (pa to pr navadnih avtih, ne unih s 300 km)

kolegica ma mercedesa A avtomatika pa ne more sploh..

lp

bod brez skrbi da se da, sam 1.4 lih ne bo kopu pomoje. Sm vozu primero 1.6 avtomatik karavan in je kr fajn kopala če sm gas do konca stisnu.

Sicer pa jst mislm da je tko, če hočeš športno vožnjo si kupiš ročnega, ker je enostavno bolši občutek (tisti ki dirkajo že vejo), če si pa umirjen pa hočeš udobje pa avtomatik, ki ga lahko vseeno tišiš in verjemte gre, sploh pa če je dizl.
Ferrarija bi mel pa zihr avtomatika, šaltaš na volanu-k formula :P


avto je 1.7 dizel ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
ar35s
Novinec
 
Prispevkov: 125
Pridružen: To jul 06, 2004 2:29 pm
Kraj: KP

Napisal/-a ar35s Ne feb 12, 2006 10:54 pm

Od avtomatikov sem vozil le stare mercedesove serije 722.300 oz. 722.400, ki so jih v avtomobile vgrajevali nekje od leta 1980 pa naslednjih 15 let (klasicni stiristopenjski samodejni menjalnik z moznostjo rocnega pretikanja v nizje prestave). Lahko recem, da menjuje zadovoljivo hitro (seveda, ce je brezhiben , odvisno pa tudi od tega, koliko ima "razstelane" vakuumske nastavitve), vsekakor v povprecju hitreje, kot bi ob normali voznji to storil sam z rocnim. V dolocenih situacijah, npr. voznja v koloni po neenakomernem klancu navzgor ga lahko neenakomerna hitrost malce zmede in prehitro prestavlja v visjo prestavo (ter nato ob dodajanju plina takoj v nizjo, kar je za enakomerno voznjo lahko nekoliko motece), to pa je edina situacija, kjer ponavadi uporabim rocno izbiro prestave. S primernim igranjem s stopalko plina se ga tudi da spraviti v situacijo, ko potrebuje za menjavo prestave nekoliko vec casa (npr. vec kot eno sekundo).
Lastnosti, ki sem jih opazil do sedaj (vsak naj sam odloci, ali so prednosti ali slabosti):
- ze veckrat omenjeno "penzionisticno" udobje med voznjo,
- v kriticnih situacijah je leva noga lahko vedno na opori in zagotavlja vecjo "stabilnost" voznika,
- obe roki sta lahko vedno na volanu,
- lazje speljevanje in dodajanje plina (manj moznosti za "zakopat") v spolzkih situacijah zaradi "efekta elastike" pretvornika navora,
- oz. avtomobil je z mesta nekoliko manj poskocen kot enak z rocnim menjalnikom,
- pospeski vecinoma na papirju za spoznanje slabsi od enakega modela z rocnim menjalnikom,
- v praksi pa je povprecnemu vozniku lazje pospesevat, saj dejansko samo pritisnes na plin (se posebej pri avtomobilih, kjer rocni menjalnik ni ravno najbolj posreceno preracunan),
- poraba recimo liter na sto vecja zaradi izgub predvsem v pretvorniku navora,
- specificen zvok pri dodajanju plina ob speljevanju ("skuter efekt")

pa se kaj bi se naslo...
Zadnjič spremenil ar35s, dne Ne feb 12, 2006 10:56 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
SlikaSlika
Nonsense in BASIC.
 
Uporabniški avatar
Asprex
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 542
Pridružen: Po mar 14, 2005 8:12 pm
Kraj: Lenart

Napisal/-a Asprex Ne feb 12, 2006 10:55 pm

Jaz bi dal glas za ročni menjalnik, nebi pa se branil BMW-jevega SMG menjalnika! :lol:
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 Ne feb 12, 2006 10:57 pm

Z avtomatikom brez problema zažgeš gume še lažje kot pri ročnem!
 
Uporabniški avatar
RKay
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 648
Pridružen: To jun 14, 2005 12:12 pm

Napisal/-a RKay Ne feb 12, 2006 10:58 pm

ma slučajno kak esp al pa kej takega. Nima veze sej kopat jst ne rabm, je pa to kokr za kerga. Če hočš pač uživat v športni vožnji je bolj ročni. Če bi lahko zdele kupu avto za ene 6mioSIT bi zihr Audi A4 avant 2.5 tdi quatro (180KM) Tiptronik-ta pa po moje tud zakople a :P .
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Ne feb 12, 2006 10:59 pm

Jaz si pogosto želim avtomatika, sploh ob pol 6h zjutraj ali ob pol 3h popoldne.

Nekoč ga bom imel, v to sem prepričan. Večkrat sem ga že poizkusil in bil vedno znova navdušen nad sproščenostjo in udobjem. Ampak vsekakor klasično hidravlično avtomatiko s pretvornikom navora, razne novejše pogruntavščine me ne navdušujejo.

Žena bo imela kak poskočen mestni avtoček s standardnim menjalnikom in ko si bom zaželel treh pedalov in ovinkaste ceste, jo bom poprosil za ključe.

LP,
Joie
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Ne feb 12, 2006 11:51 pm

Vozil sem vse troje: ročni, avtomatik in sekvenčnega.

Osebno bi najraje imel kombinacijo torej avtomatik z možnostjo ročnega pretikanja. Je pa nekaj zadržkov:
1. avtomatiki in sekvenci so ratali prepametni in te kao branijo pred lasnimi napakami. kar zna bit moteče če si kake tvoje poteze razlaga narobe.
2. Vsi avto/sekvenčni menjalniki ki so dosti razviti in pametni da ti ne povzročajo težav ko je vožnja v hrib in šaltanje, vlečenje prikolic itd. so vsi v avtomobilih višjih cenovnih razredov
3. Hitrost prestavljanja je res taka kot bi človek hotel šele v avtomobilih ki stanejo toliko kot velika 2 družinska hiša...

Osebno bom ostal na ročnem menjalniku še nekaj časa. Sej je fajn step tronicki in podobne igračke ampak imam raje en pedal več pa vem da sem jaz glavni.
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
Zm3-D3n
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 514
Pridružen: Če apr 08, 2004 1:50 pm

Napisal/-a Zm3-D3n Po feb 13, 2006 12:04 am

Moj glas gre avtomatiku. Kadar se ti ne da prestavlat on dela namesto tebe, kadar pa hoces ti pa ti prestavljas. Vozil sem razlicne avtomatke ( Audi S6, 530d E39, 530d E60,...) in me noben ni razocaral. Za svohnejse avtomobilce pa definitivno ne.

LP,
Zm3-D3n
What would you do, if you could do the unbalivable ?
 
mevden
Uporabnik
 
Prispevkov: 1328
Pridružen: So okt 18, 2003 6:19 pm
Kraj: Ljubljana-Fužine

Napisal/-a mevden Po feb 13, 2006 12:11 am

no, ko smo ze pri avtomatikih. a mi lahko kdo pove kaj pomen selespeed menjalnik pri alfi. zasledil sm na alfi 147. kake vrste je to menjalnik, ce mogoce kdo ve?
 
Uporabniški avatar
TITan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3443
Pridružen: Če jan 30, 2003 11:41 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a TITan Po feb 13, 2006 12:15 am

Vozil skoraj enak avtomobil z ročnim in avtomatskim menjalnikom pa moram rečti da mi je za kokertolk športen avtomobil dosti bolj pasal ročni. Drugačna zgodba je pa pri fotrovem kombiju. Smo šteli da v celi poti od Slovenije do polske je bilo treba 6x prestaviti (pri parkiranju in obračanju :lol: ).
Slika
 
Tinček
Novinec
 
Prispevkov: 244
Pridružen: So jun 14, 2003 2:37 pm

Napisal/-a Tinček Po feb 13, 2006 12:52 am

mevden je napisal/-a:no, ko smo ze pri avtomatikih. a mi lahko kdo pove kaj pomen selespeed menjalnik pri alfi. zasledil sm na alfi 147. kake vrste je to menjalnik, ce mogoce kdo ve?

To je robotizeran ročni menjalnik (sekvenčni). Je pa eden od najpočasnejših sekvenčnih menjalnikov. Bil sem tudi lastnik takšnjega avtomobila in moram povedat, da se mi ni nikoli zdelo, da bi menjaval prepočasi. Prav nasprotno. Imel sem občutek da prestavlja zelo hitro. Še posebej mi je bilo všeč, ko je cuknil menjalnik, če je prestavil pri visokih obratih. Zvok prestavljanja navzdol je pa za dušo, saj vedno doda vmesni plin! Edina slabost je bila, da če sem imel v programu city (ala avtomatsko prestavljanje). Problem se je pojavil, da se je avto recimo po zaviranju čisto počasi premikal in zato ni prestavil v prvo, ko pa sem recimo potem v križišču zavil levo, se pa ni premaknil in zgolj počasi lezel, medtem ko se mi avtomobili pribljižujejo. Da pa je bila mera polna, se je pogosto šele potem odločil prestaviti v prvo, kar je vzelo določen čas, nabil obrate in začel kopat. Sicer pa je to zgolj stvar softwarea in verjamem da so to odpravili. Je pa dejstvo da vsaka naslednja generacija prekaša prejšno, tako da ni mogoče niti pod razno primerjati Selespeed in SMG iz M6.

Avtomatski menjalniki so po mojem mnenju skoraj obvezni v večjih ladjah, saj je tam način vožnje umirjen in točno to ti ponuje avtomatski menjalnik. Pospešuje tako konstantno, da niti ne veš kdaj je prestavil. Vsaj pri boljših ne. Sem bil pa presenečen, kakšna je razlika med avtomatiki. V BMWjevi sedmici sem imel 6 stopenjski steptronic, ki so ga novinarji ob predstavitvi hvalili, kako lepo prestavlja. ČE ga primerjamo, z novim menjalnikov v MB S, je steptronic bolj nestrpen, in tudi malenkost bolj ''surov''. Mercedes prestavlja še bolj lahkotno, največja razlika pa je, ko se ustaviš in menjalnik prestavlja v prvo prestavo. MB to opravi povsem neslišno in prav nič se ne čuti, medtem, ko bmw malce cukne.


Ročne menjalnike ste pa zagotovo vsi peljali tako da sami veste.
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Po feb 13, 2006 2:03 am

Avtomatic za suv-je in velike ladje, za high-tech športne voze razni smg-ji in podobne igrače (bmw, audi, ferrari, maserati...), za ostalo pa ročni menjalnik.
Nikakor pa ne avtomatik za razne mestne škatlice.

Avtomatik pristoji le avtomobilom z malo večjo težo, kjer ne cuka toliko, ko prešalta v nižjo. So pa živčni teli avto-menjalniki. Če voziš z mejno hitrostjo npr. med 3. in 4. prestavo, se zadeva ne more odločit in je zelo nadležna. Včasih si pač želiš cijazenja s 1500 obrati. Po drugi strani pa včasih na ovinkasti cesti rad slišiš zvok motorja tik pod rdečim poljem. In tu je povprečen avtomatik zanič. S tega stališča bi rekel, da je avtomatik in dizelski motor idealna kombinacija, ker dizla ne ženeš v obrate. Če pa je tvoj stil vožnje že tako bolj cruiserski, je avtomatik sigurno boljša izbira.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
gore
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 504
Pridružen: Če feb 27, 2003 6:54 pm
Kraj: Kamnik

Napisal/-a gore Po feb 13, 2006 5:46 am

 
cordo
Novinec
 
Prispevkov: 342
Pridružen: Po okt 25, 2004 1:08 pm

Napisal/-a cordo Po feb 13, 2006 8:00 am

Feint je napisal/-a:Moje mnenje .... avtomatski menjalnik je za invalide,lenuhe pa brez zamere ;)


To je samo tvoje krneki mnenje.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov