Stole je napisal/-a:Bila sta dva avtobusa in tisti prvi-so tudi spali v španiji-so naleteli na to racijo in takoj obvestili drugi avtobus,da je zapeljal v Monako in ob obali v Italijo,kajti če bi drugi avtobus pregledali,bi to pomenilo 12 ur prisilnega počivanja,ker oni niso prespali in so prišli direktno na tekmo in domov,kar je pomenilo da niso meli 12 urnega obveznega počitka avtobusa in še kaj bi se verjetno našlo,kazen bi pa bila poleg počitka še pr 3500 evrov,tko da je kar hudo če jim takole priletiš ,ko majo hajko proti vsem
Jah, počitek avtobusa, počitek voznika ... Sicer predpisi, ampak dejstvo je, da avtobus vozi ljudi in v primeru, da voznik ni pripravljen na vožnjo, se lahko hitro zgodi katastrofa.
Lani sta se starša vračala iz Španije. Tja z letalom, nazaj pa z avtobusom. Avtobusno podjetje je v želji po čim večjem zalužku voznika (saj sicer sta bila 2) iz Slovenije očitno poslalo prepozno in ko so se vračali, je v Franciji voznik zaspal, na srečo pa je potnik takoj za njim opazil, da je avtobus že napol na odstavnem pasu ter je skočil ter potisnil volan nazaj proti cesti. Imeli so srečo, da tisti gospod ni spal, imeli so srečo, da je bila avtocesta prazna, saj so kar nekaj časa vijugali čez vse pasove.
Tudi pri nas večkrat slišimo o avtobusnih nesrečah v Egiptu. Le zakaj? Voznik nas je cel dan vozil, nato smo šli mi v hotel, prespali, naslednji dan na trajekt čez Rdeče morje in ko smo prispeli na drugo stran, nas je tam čakal naš voznik, tisti, ki nas je prejšnje popoldne odložil pred hotelom. In stric se je še hvalil, da je že pred dvema urama prispel.

Seveda nas je potem vozil še šest ur. Se pravi da tip več kot en dan sploh ni počival. Zakaj se potem avtobus že prevrne?
Vsi predpisi pa le niso nespametni.
Licet volare si in tergo aquilae volat.