Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
peroa
Novinec
 
Prispevkov: 118
Pridružen: So apr 16, 2005 9:22 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a peroa Po feb 27, 2006 2:28 pm

BMW 1 pred Golfom?

A se ta dva avta sploh lahko primerjata v istem razredu?
Kar se tega tiče se polpolnoma strinjam s TopGearom (če je kdo gledal).

Uporabnost bemfelna je v penisu!

:lol:
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Po feb 27, 2006 2:31 pm

peroa je napisal/-a:BMW 1 pred Golfom?

A se ta dva avta sploh lahko primerjata v istem razredu?


Zakaj pa da se nebi mogla?
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
stench
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1788
Pridružen: Ne dec 25, 2005 7:46 pm
Kraj: bilo kuda, kiki svuda

Napisal/-a stench Po feb 27, 2006 3:11 pm

BMW pač spada med tako imenovane premijske predstavnike razreda.
Slika
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Po feb 27, 2006 10:50 pm

andrej777 je napisal/-a:
Clarkson za moje pojme enostavno ni mogu boljš zadet, kakor takrat ko je izjavil pri predstavitvi enke, da bi lahko BMW dal ven dobesedno navaden kontejner za smeti, gor namontiral značko BMW in ljudje bi to kupoval ko zmešani kot najboljši avto.


Se delno strinjam samo BMW tut približno ne dela slabih avtov. Pa to bi lahko za marsikater avto reku. Če tako gledaš lahko isto stva rečeš za MB, Audija, WV.....

Tut Renault lahko neko škatlco nardi da notr mal plastike in napiše ga ma avto 5 zvezdic in se bo prodajal kot norc. Jebat ga tut značka je neki vredna in tut če se mal plača ni problem. Da se pa pod značko drago prodajajo slabe stvari pa ni fer. Samo tega pa za BMW ne more noben rečt. Še zmeraj je med kvalitetnejšimi proizvajalci samo mogoče res ni za vsazga.


Nisem reku da je slab avto, daleč od tega, lahko bi pa dejansko delal avte grde ko pes(to so itak že dokazali z nekaterimi, NE VSEMI!!!, pa bi ljude kupovali to ko zmešani... ;)
BTW, reno je enkrat cenejši, tko da primerjava ni čisto na mestu. V vsakem primeru, če si ornk prebral, nisem napisal da BMW dela slabe avte, ali da so predragi, le to da jih na prvem mestu prodaja značka.
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss To feb 28, 2006 1:55 am

Tole kar sem napisal ni namenjeno kreganju ampak zgolj kot razmišljanje v neki drugi smeri.

Ta izbor z dvomljivim imenom "Najboljši avto 2006" je preveč subjektivne narave, da bi ga lahko vzeli kot referenco po drugi strani pa bo ravno zaradi teh rezultatov zrastla prodaja zmagovalcem posameznih kategorij.

Zanimivo, da je zmagal BMW (vključno z Minijem) v vseh avtomobilskih segmentih v katerih sploh izdeluje avtomobile razen v enem (prestižnem). Zakaj tudi v tem ne? Verjetno zato ker je tu premalo modelov in se glasovi ne razpršijo in ostanejo skoncentrirani na ključnih modelih.

V "teoriji zarote" bi lahko tisti, ki jim je to v interesu recimo pokupili 200 izvodov AM, izpolnili glasovnice (v vskem sta bili dve), izbrali v vseh kategorijah samo svoje avtomobile in v končnem seštevku bi imeli 15% vseh glasov od 3000 prejetih glasovnic. Teh 15% + glasovi ljudi ki bi tako ali tako glasovali za njihov avto jim na koncu prinesejo absolutno zmago razen v segmentu kjer je malo različne konkurence ;) . Ne trdim, da se je to resnično zgodilo ampak glede na način glasovanja je to možno in z malce "iznajdlivosti" je takšen izbor lahko daleč najcenejša reklama.

OK - dovolj zarot

pa še par stavkov o grafih oz. posameznih kategorijah

1.) kategorija z imenom "imajo dobre oglase" - bolj subjektivnega ocenjevanja si človek težko zamisli še posebej zato, ker so vsi avto oglasi izdelani kvalitetno in so med boljšimi oglasi v medijih še posebej, če jih primerjamo z oglasi za čistila in zobne paste

2.) "dober odnos do strank" - tega se praktično ne da ocenjevati saj je lastnik avtomobila relevantno seznanjem z odnosom (predvsem na servisih) zgolj za svojo znamko avtomobila. In ker je na cestah največ Renaultov in VW-jev je rezultat zmagovalcev že vnaprej znan. Za potrditev tega dejstva je na repu lestvice recimo Dacia, ki jo servisirajo isti serviserji kot Renaulta in človek bi lahko na osnovi tega grafa dobil občutek, da ko pripelješ na servis Cliota te nosijo po rokah, če pa prideš z Loganom te pa noben ne j**e pet posto :D

3.) "videz" - zopet subjektivna ocena saj imajo vsake oči svojega malarja in enim je všeč eno drugim drugo. Ampak vseeno je prvo mesto BMW-ja malce nenavadno glede na toliko kritik o kontraverzni obliki, razen če ne gre tukaj spet za... (beri zgoraj napisano o teoriji zarote :D)

4.) "zanesljivost" - lastnik avtomobila lahko o zanesljivosti govori zgolj o svojih avtomobilih vse ostalo je na področju "rekla - kazala". In ker so ljudje slišali, da je Toyota zanesljiv avto (ne rečem da ni) je pač na prvem mestu. Zakaj pa potem ni tako visoko tudi Lexus, ki je v končni fazi prestižna znamka Toyote in bi po tem takem moral biti vsaj tako dober kot matična znamka oz. raje še boljši?

5.) kategorije "vrednost glede na ceno" pa raje sploh ne bom komentiral



Zakaj sem sploh napisal tale romanček - predvsem zato ker avtomagazinovci dajejo tako velik povdarek na ta izbor kot, da je edino merilo in zraven še brez zadržkov moralizirajo, da bi se lahko nekatere znamke zamislile saj naj bi bilo stanje skrb vzbujajoče - na osnovi česa? subjektivnih ocen?

Ne, nisem predstavnik nobene avtomobilske znamke in tud ne delam v avtomobilski industriji samo taki izbori zame niso vredni papirja na katerem so natisnjeni in na koncu se ljudje še prerekajo okoli tega.


Pa da ne bom samo kritiziral - relevanten izbor bi bil zgolj tak, da bi lahko vsak ocenjeval (z ocenami) posamezne kategorije zgolj pri avtomobilu, ki si ga last ali vozi. Tako se ne bodo med prvo peterico pojavljali avtomobili, ki jih je v sloveniji samo peščica ali pa jih sploh ni (Carrera GT, RR Phantom).
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG To feb 28, 2006 7:46 am

Zelo dobro napisano! Tudi konstruktivno!

LP, Klemen
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
 
Uporabniški avatar
kris
Novinec
 
Prispevkov: 323
Pridružen: Sr dec 01, 2004 9:58 pm

Napisal/-a kris To feb 28, 2006 9:26 am

Dobro si to napisal se popolnoma strinjam s tabo
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS To feb 28, 2006 12:58 pm

Itak so vse slovenske avt. revije totalno u pizdi. To bi blo treba iskoristt. ;)
 
Uporabniški avatar
Jorgi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1934
Pridružen: Po okt 03, 2005 7:50 am
Kraj: zabji raj

Napisal/-a Jorgi To feb 28, 2006 1:38 pm

Se strinjam s tvojo izjavo. Problem nasih testov avtomobilov vidim predvsem v dejstvu, da se ne zelijo zameriti firmam, ki posodijo avte z realnimi kritikami inn zato vecinoma beremo kritike v smislu preozek volanski obroc, predalcek premalo, previsoka cena...Kaj bolj konkretnega pa ne. In zato tudi zame taki testi glasovanj nimajo posebne teze. Je ze Bbos tako dobro napisal, da tu ni kaj vec dodati.
Obey me. You'll be happier.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov