Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Če feb 23, 2006 2:36 pm

če pride panda na bazni tabor na mont everest, ki je na 5900 metrih, pol bo tud za po gorenjski dobra

http://www.angelodarrigo.com/eventi%20ita.htm
podpis
 
Uporabniški avatar
pilgrim
Uporabnik
 
Prispevkov: 1017
Pridružen: Ne dec 05, 2004 6:57 pm

Napisal/-a pilgrim Pe feb 24, 2006 6:50 am

to da ima policija pande4x4 je več kot pametna poteza,
vsekakor mnogo bolj kot dejstvo, da so pred časom na policiji kupili nekaj novih hroščev - tistih šminkerskih, dragih, z vazicami na armaturki -, kaj pa policaj rabi vazice :bonk - no to je pa res pravo zapravljanje našega denarja.

na mejnem prehodu v Šentilju je pred dvajsetimi leti, ko je bil prehod še obremenjen in pomemben, je takoj, ko si pripeljal čez slovensko rampo, več let stal tam - vsem na ogled - policijski fiček, lep, modro bel, s modro lučjo. tako da so vsi tujci, ki so se mimo vozili na morje v bemvejih, volvih, mercedesih ... videli, da pri nas v jugi ni zajebancije s policijo :P
lp pilgrim
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe feb 24, 2006 7:57 am

lublancan je napisal/-a:če pride panda na bazni tabor na mont everest, ki je na 5900 metrih, pol bo tud za po gorenjski dobra

http://www.angelodarrigo.com/eventi%20ita.htm


Na Raidu Libija, ki je bil kak teden nazaj, so italjani testirali pande v puščavi. Po parih dneh so bile vse na tovornjaku naložene. Večinoma so crknle mašine, nekaj je bilo razbitih, vse pa uglavnem polne peska v filtrih. Slabo narejeni avtomobili. Mogoče da jih bodo policaji imeli 5 let, pol bodo pa samo še za na odpad.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Bor
Uporabnik
 
Prispevkov: 1370
Pridružen: Sr maj 22, 2002 9:59 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Bor Pe feb 24, 2006 7:58 am

CERES je napisal/-a:Ja sem vidu ta avto prejšni teden :lol: :D :D ....sej je luštn avto sam se mi zdi da je v živo čist drugačen videti kot na sliki :twisted: ....za moje drag avto kar ponuja (udobje,velikost) ne vem... ;) ;)

Je pa glih primeren za naše gorenjske njive :twisted: :twisted: :twisted:


LP


A kaj ponuja? Udobja ziher ne, velikosti tudi ne ( kar je ubistvu +), majhne porabe tudi ne ( 130 na AC ma trenutno okol 9 l/100km :roll: ). Ponuja pa 4x4, ki je baje zelo dober. Zaradi svoje majhnosti pa je zelo okretna na terenu. Torej eden boljših malih terenčkov. Vse to je znano že iz stare pande. Samo, da ima ta precej več luksuza. ( avt. klima, abs, city servo , radio z mp3, board comp., el. šipe in ogledala...)
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe feb 24, 2006 8:02 am

Evo malo o pandah v puščavi - sem označil z rdečo - tko da si lahko vidite kok prestanejo. 6 dni pa so že na kamjonih.

Več o Libija Desert Chalenge 2006 na Darijevi strani.
http://www.go-adventure.si/?lng=slo&vie=cnt&gr1=spo

4. dan LDC Libya Desert Chalenge 2006

Pester in naporen dan je za tekmovalci in ostalimi udeleženci LDC Rally-a, ki bodo noč prespali v puščavski dolini med petdeset metrskimi sipinami.
Janezu novi Mercedes ne dela težav. Tako si je v spremstvu sovoznika Mišota privozil kar drugo mesto. Tudi Zvone in Aleš svojega Wranglerja kar dobro obvladata. Današnjo etapo sta zaključila na tretjem mestu.
Več dela je imela slovenska asistenca.Ta je na poti srečala Andrejo Mayer ob njenem gorečem vozilu.
" Že od daleč se je videl gost dim. Pokazalo se je, da Andreji gori dirkalnik in takoj smo ga pogasili. Na srečo se ogenj, ki je nastal zaradi iztekanja olja iz počene cevi na motorju, ni preveč razširil. Božo je takoj zamenjal cev. Olje pa je nadoknadil kar iz motorja moje Toyote, saj rezerve ni nihče imel s seboj.
Ob koncu etape pa nam je pot ustavil 500 metrski prepad. Pri iskanju prehoda smo naleteli še na obupano Fiatovo tovarniško asistenco. Ta preizkuša Pande 4x4, saj si je prihodnje leto Fiat omislil nekakšen Libya Panda Chalenge. Skupaj smo poiskali kamnito peščeno dolino, ki v soju večernega sonca izžareva prečudovite tople rjavordeče barve, katere sem hitel lovit v objektiv kamere in fotoaparata. Vse dokler sonce ni zašlo za sipine zlatordečega peska. Ob prihodu v bivak so naše navdušenje in puščavsko tišino zopet zmotili mehaniki, ki menjavajo amortizerje in ostale dele podvozja. Etapa je bila z trdim terenom in ostrimi velikimi kamni zelo podobna Dakarski preko Mavritanije." Je pestro opisal Darij današnji dan.
Jutri sledi 350 km dolga hitrostna preizkušnja preko neprekinjenih dolgih in visokih sipin. Želimo jim veliko trde podlage in čim manj zakopavanja.

6. dan LDC Libya Desert Chalenge 2006

Današnji dan na LDC Rally-u je minil zelo klasično. Zjutraj zajtrk, potem priprave tekmovalcev, priprave dirkalnikov, štart. Le mehaniki so imeli precej več dela kot prejšnje dni.
Včeraj smo zelo pozno prispeli v bivak. Morali smo vleči Zvoneta. Z zadnjim pogonom ni uspel prečkat vseh sipin. Previsoke so in prednji del jeepa se je kar pogrezal v pesek. Pred kampom smo se še izgubili, samo 100 m oddaljeni od vhoda. Bilo je pozno. Vsi vtrujeni smo komaj čakali, da zalegnemo na udoben libijski pesek in v trenutku zaspali. Zvone je danes zjutraj štartal in takoj, ko je prečkal štartno linijo, zapeljal nazaj v servisno cono, Božo je nadaljeval s saniranjem poškodb po včerajšnjem trdem pristanku.
Janez in Mišo nimata težav in vozita takoj za prvouvrščeno Mayerco. Tudi Fiat Pande so že dale vse od sebe. Popolnoma sesute se zdaj vozijo na tovornjakih in kot kaže niso prestale preizkusa. Ja, Italijani se bodo morali še močno potruditi. Imel sem nekaj prostega časa in sem vam poslal nekaj utrinkov. Pa lep pozdrav iz Libije.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Pe feb 24, 2006 11:07 am

nebivedu je napisal/-a:
lublancan je napisal/-a:če pride panda na bazni tabor na mont everest, ki je na 5900 metrih, pol bo tud za po gorenjski dobra

http://www.angelodarrigo.com/eventi%20ita.htm


Na Raidu Libija, ki je bil kak teden nazaj, so italjani testirali pande v puščavi. Po parih dneh so bile vse na tovornjaku naložene. Večinoma so crknle mašine, nekaj je bilo razbitih, vse pa uglavnem polne peska v filtrih. Slabo narejeni avtomobili. Mogoče da jih bodo policaji imeli 5 let, pol bodo pa samo še za na odpad.


Ah nebivedu...to je reli libija, tukaj je pa asfalt in sneg. To ni nadomestek za Puche in Land roverje, ampak normalni policijski avto za predele ki premorejo več neugodnih razmer kot recimo primorska. Saj imajo Passate 4motion tudi(če se ne motim prometniki) pa to ne pomeni da jih majo za v gmajno, mislim da se strinjaš da tudi takšen passat ne bi zdržal puščavskega rally-ja, pa vseeno še danes vozijo pri policiji... ;)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
T2a
Uporabnik
 
Prispevkov: 1466
Pridružen: To jun 08, 2004 7:43 am

Napisal/-a T2a Pe feb 24, 2006 12:32 pm

lublancan je napisal/-a:če pride panda na bazni tabor na mont everest, ki je na 5900 metrih, pol bo tud za po gorenjski dobra

http://www.angelodarrigo.com/eventi%20ita.htm


po everestu se lahko vozi tudi brez reg. tablic :?: :roll:
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Pe feb 24, 2006 12:38 pm

Vprašajte Poštarje kaj bi dali da bi dobili nazaj Pande 4x4 ne pa te Kanguje 4x4 ki so šrot od šrota...

Panda 4x4 je legenda...

Pa povsej vrjetnosti je avto uporaben...
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Pe feb 24, 2006 1:11 pm

Čist dober avto je. Še dobr da se je vsaj eden pameten najdu. To so čist super avti in posebaj če se ceste ožje počasneše in hribovitejše odlični. Res pa ni za relacije in AC.

Puščavski pesek je pa neki čist druzga kot slovenski asvalt. Tam crkujejo avti vredni nekaj 10 miljonov in narjeni za tam, in ketne na motorjih se trgajo po nekaj 1000 km tako da brezveze delat take primerjave.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
Fullback
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1736
Pridružen: Sr maj 05, 2004 7:40 pm
Kraj: Največkrat...Na trdih tleh...ali mehkem blatu...

Napisal/-a Fullback Pe feb 24, 2006 3:07 pm

andrej777 je napisal/-a:Čist dober avto je. Še dobr da se je vsaj eden pameten najdu. To so čist super avti in posebaj če se ceste ožje počasneše in hribovitejše odlični. Res pa ni za relacije in AC.

Puščavski pesek je pa neki čist druzga kot slovenski asvalt. Tam crkujejo avti vredni nekaj 10 miljonov in narjeni za tam, in ketne na motorjih se trgajo po nekaj 1000 km tako da brezveze delat take primerjave.


se povsem strinjam...pravtako pa še eno dejstvo: panda 4x4 je najcenejši avto s štirikolesnim pogonom, tako da se težko (in seveda je čisto neprimerno) primerja s terenci...
vsekakor pa hvaležen avto
/¨¨¨¨¨¨¨¨\___
-- O ----------O--
Prodam
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe feb 24, 2006 5:01 pm

Če bo kdo šel pogledat na lavrco, kaj je ostalo od lpolicijskih terencel letnika 91(puchi, patroli, defenderji in pajeroti), pol vam bo jasno, kaj bo ostalo po parih letih od teh pand. Tisti terenci so dobesedno razvaline, pa zdrži en puch nepimerno več kilometrov kot bo katerakoli panda zdržala.(po moji oceni ene 15X več kilometrov)
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Pe feb 24, 2006 5:19 pm

nebivedu je napisal/-a:
lublancan je napisal/-a:če pride panda na bazni tabor na mont everest, ki je na 5900 metrih, pol bo tud za po gorenjski dobra

http://www.angelodarrigo.com/eventi%20ita.htm


Na Raidu Libija, ki je bil kak teden nazaj, so italjani testirali pande v puščavi. Po parih dneh so bile vse na tovornjaku naložene. Večinoma so crknle mašine, nekaj je bilo razbitih, vse pa uglavnem polne peska v filtrih. Slabo narejeni avtomobili. Mogoče da jih bodo policaji imeli 5 let, pol bodo pa samo še za na odpad.


poglej si rally pariz-dakar, do konca pride okol 1/3 tistih, ki so štartal v parizu, pa tm sodelujejo najbolši džipi, motorji...
sej so nardil na popu oddajo o tem raliju pa not lepo pokaže, kolk je blo peska na zraćnem filtru

vsi novi avti so pa itq na lizing in jih bojo čez 3 leta al kolk zamenal z novimi, do takrat pa se lahk s tako pando peleš po ozkih gozdnih cestah, snegu, v hrib, čez njive... prikladno za lovlenje ilegalcou, pomoč zablodelim turistom...
podpis
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Pe feb 24, 2006 6:03 pm

nebivedu je napisal/-a:Če bo kdo šel pogledat na lavrco, kaj je ostalo od lpolicijskih terencel letnika 91(puchi, patroli, defenderji in pajeroti), pol vam bo jasno, kaj bo ostalo po parih letih od teh pand. Tisti terenci so dobesedno razvaline, pa zdrži en puch nepimerno več kilometrov kot bo katerakoli panda zdržala.(po moji oceni ene 15X več kilometrov)


Ampak ti ne razumeš ali pa nočeš razumet, da prioriteta uporabe tega vozila ni enaka kot je pri Puchih in defenderjih...
Imajo tudi passate 4motion, pa se ne vozijo "v gore" z njimi ;)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Pe feb 24, 2006 6:18 pm

Slide je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Če bo kdo šel pogledat na lavrco, kaj je ostalo od lpolicijskih terencel letnika 91(puchi, patroli, defenderji in pajeroti), pol vam bo jasno, kaj bo ostalo po parih letih od teh pand. Tisti terenci so dobesedno razvaline, pa zdrži en puch nepimerno več kilometrov kot bo katerakoli panda zdržala.(po moji oceni ene 15X več kilometrov)


Ampak ti ne razumeš ali pa nočeš razumet, da prioriteta uporabe tega vozila ni enaka kot je pri Puchih in defenderjih...
Imajo tudi passate 4motion, pa se ne vozijo "v gore" z njimi ;)


Slide ravno v tem je poanta, prioriteta je vožnja po cestah. Tudi s temi terenci se niso vozil drugje kot po cestah(mogoče kdaj pa kdaj na kako njivco), pa so jih uničl tok, da moraš tri kupit, da enga sestaviš da bo normalno delal. V novem mestu so mel patrola k je trikrat na leto zapeljal na njivo, ostalo pa samo po cesti, redno je bil servisiran, pa je sedaj ko ga je garbajs kupil samo še razvalina, vse je uničeno v tem avtu, mašina je poraz, školjka pa je edino kar je celo ostalo. To hočem povedat, da so trpežni terenci razpadali pod policijskimi rokami že pri sami vožnji po cestah, kaj bo šele s pandami. Sej ni problem, če bi en policaj skozi vsa leta službe vozil en avto in bi ga po koncu službe parkiral v garažo in naslednji dan spet sedel vanj. Tukaj so trije različni vozniki na 24 ur zamenjajo in tak avto mora bit vzdržljiv pa četudi voziš samo po cestah. Panda je pa vse prej kot vzdržljiv avto.(nova panda, ne mislim stare, ki je delala res dobro)

Spomnim se da so mel policaji subaru leone na policijski postaji v Logatcu. Tist avto je imel 2x več kilometrov, kot vsi ostali, pa ga niso hotl dat stran tudi ko so jim ponujal 2 nova fokusa, ker je avto delal brez problemov, pa škoda ga ni blo, če je blo treba na njivo zapeljat.

Vsa poanta je v vzdržljivosti avta, ker država si lahko privošči redne servise pri uradnih prodajalcih.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Pe feb 24, 2006 6:37 pm

No js sm zlo bliz meje doma in lahk sam to povem da se s tanovimi teranoti čist nč ne špara :evil: . Te đipe terajo ko da so osebni, po pa se grejo mal po travnkih furat pa kroge delat ipd. tak da ni čudn da sploh zdržijo tulk teli avti pa ni važn kira značka je na njih...
LP Rok
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Pe feb 24, 2006 7:21 pm

nebivedu je napisal/-a:Če bo kdo šel pogledat na lavrco, kaj je ostalo od lpolicijskih terencel letnika 91(puchi, patroli, defenderji in pajeroti), pol vam bo jasno, kaj bo ostalo po parih letih od teh pand. Tisti terenci so dobesedno razvaline, pa zdrži en puch nepimerno več kilometrov kot bo katerakoli panda zdržala.(po moji oceni ene 15X več kilometrov)

15x več km?
pa si normaln- panda po mojem nardi bp več kot 100k km- realno 150-200k
zdej če ti terenci nardijo okrog 2.000.000 km pol vredu sam drugače pa močno dvomim da je tvoja izjava realna
tak đip nardi 500k km pa je že zdavni za na odpad- zdej če je panda za na odap po 33.000 km pol to sploh ni avto
lp
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Pe feb 24, 2006 7:26 pm

nebivedu je napisal/-a:
Slide je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Če bo kdo šel pogledat na lavrco, kaj je ostalo od lpolicijskih terencel letnika 91(puchi, patroli, defenderji in pajeroti), pol vam bo jasno, kaj bo ostalo po parih letih od teh pand. Tisti terenci so dobesedno razvaline, pa zdrži en puch nepimerno več kilometrov kot bo katerakoli panda zdržala.(po moji oceni ene 15X več kilometrov)


Ampak ti ne razumeš ali pa nočeš razumet, da prioriteta uporabe tega vozila ni enaka kot je pri Puchih in defenderjih...
Imajo tudi passate 4motion, pa se ne vozijo "v gore" z njimi ;)


Slide ravno v tem je poanta, prioriteta je vožnja po cestah. Tudi s temi terenci se niso vozil drugje kot po cestah(mogoče kdaj pa kdaj na kako njivco), pa so jih uničl tok, da moraš tri kupit, da enga sestaviš da bo normalno delal. V novem mestu so mel patrola k je trikrat na leto zapeljal na njivo, ostalo pa samo po cesti, redno je bil servisiran, pa je sedaj ko ga je garbajs kupil samo še razvalina, vse je uničeno v tem avtu, mašina je poraz, školjka pa je edino kar je celo ostalo. To hočem povedat, da so trpežni terenci razpadali pod policijskimi rokami že pri sami vožnji po cestah, kaj bo šele s pandami. Sej ni problem, če bi en policaj skozi vsa leta službe vozil en avto in bi ga po koncu službe parkiral v garažo in naslednji dan spet sedel vanj. Tukaj so trije različni vozniki na 24 ur zamenjajo in tak avto mora bit vzdržljiv pa četudi voziš samo po cestah. Panda je pa vse prej kot vzdržljiv avto.(nova panda, ne mislim stare, ki je delala res dobro)

Spomnim se da so mel policaji subaru leone na policijski postaji v Logatcu. Tist avto je imel 2x več kilometrov, kot vsi ostali, pa ga niso hotl dat stran tudi ko so jim ponujal 2 nova fokusa, ker je avto delal brez problemov, pa škoda ga ni blo, če je blo treba na njivo zapeljat.

Vsa poanta je v vzdržljivosti avta, ker država si lahko privošči redne servise pri uradnih prodajalcih.

panda je nadvse primeren policijski avto za malce zahtevnejši primer
stare pande so izredno vzdržljive- nove 4x4 niso?- nism slišal da bi mel kdo probleme z njimi- so zuni šele eno leto kokr jst vem nimajo težav- za vzdržljivost govorte čez 5 let- ne govort da niso vzdržljive zato ker je to fiat
lp
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov