Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec So mar 11, 2006 7:40 pm

VET je napisal/-a:
kljukec je napisal/-a:
yurchek je napisal/-a:
VET je napisal/-a:tiste zvezdice si lahko nekam vtaknejo .... če jaz z bemflo nabašem unota-tvingota-getza-cliota ipd. bo kriza .... če pa mene nabaše kamion pa tud nimam za burek

vedno je blo in bo .... težji avto ko imaš - bolj si u njemu varen :tomidelej:

nekej deset tonski T55 sploh nima airbagov - šleper pa mu kljub temu nič ne more, ker se bo prej razlomu ... :lol:


Kurja logika....si že slišal za zmečkljive cone? Vrž ti t55 iz par metrov višine in bo v njem ostala pašteta iz ljudi. Vržeš avto ki ma točno zračunan kako se mu bo pločevina zmečkala, pa lahk vsi prežvijo. Podobno kot z lovljenjem j***a....če ga amortiziraš z rokami bo ostalo celo, če pa samo nastaviš roke pa se ti bo razbilo. Zato verjem kar hočeš, tvoj bmw ni med najbolj varnimi, daleč od novga cliota (v primeru da v cliotu vse deluje kot je treba, če računamo da je renault)

logično je da vsak misl al pa bolš upa da je njegov avto med varnejšimi
lp

nikjer nisem napisu da je bmw ali podobni veliki avtomobili najvarnejši .... celo dodal sem da me težje vozilo prav tako zmelje ....
če ti kurja logika, ki ne bo zamegljana ob kratici BMW to kaj pove .... :roll:

in ko boš od kurje logike prešel na normalno razmišljanje .... bmw ima proti kakšnemu cliotu še enkrat daljšo in večjo mečkljivo cono kar pomeni še enkrat šibkejši pojemek in udarec pri katerm odločajo samo procenti .... jaz jih imam v bimerju še enkrat več .... če teže in kinetične energije sploh ne omenjam ....
in če že želiš primerjat točno ta dva avtomobila .... pri "čistem" čelnem trčenju z stotko bo še enkrat težji bmw zgubil na hitrosti iz cca. 100 na 30 .... clio pa iz 100 na minus -30 - šel bo še malo rikverc ... in mu bo zmečklive cone 1m že zdavnej zmanjkal, ko jo bom imel jaz še pol metra .... a je to sploh treba omenjat? :lol:

Kdo ga bo bolj nadrsal .... jaz ki v trenutku dobim 70 pojemka ali pa ti ki ga dobiš 130 - še enkrat več .... ali pa gledano s strani pojemka G najmanj 4x več?

Pobič pejd še mal študirat fiziko .... :P

lol
si vidu mal preveč nesreč vlaka pa avtomobila če mislš da bi tvoj 200 kg težji avto odpeljal s sabo cliota
pred mano sta usekala punto l 95 in marea 99 obadva totalka- punto letu 20m v desno in naprej, marea 20 m v levo in naprej
poleg tega si pa ti primerjal bmw 3 (k ma kolk- 1500kg ne vem če ma- vsaj l 94 ne) pa clio k ma 1200kg in to razliko si primerjal z kamjonom in že omenjenim bmwem
halo
lahko ti povem da je 1400kg težek SLK varnejši od 2000kg+ kombija jumper
lp
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar So mar 11, 2006 8:34 pm

Osebno imam raje da umrem v avtu z 2 zvezdicama ker se je en prkuru v mene kot pa da umrem zaradi serijske napake na elektriki ali zavornem sistemu v avtu z 5 zvezdicami.

Seveda pa je vse v glavi. Če si totalen i**** v avtu z petimi sonci pa zaradi objetne vožnje ubiješ nekoga to samo pomeni da boš nepoškodovan dočakal sojenje in zapor :twisted:
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec So mar 11, 2006 8:43 pm

Templar je napisal/-a:Osebno imam raje da umrem v avtu z 2 zvezdicama ker se je en prkuru v mene kot pa da umrem zaradi serijske napake na elektriki ali zavornem sistemu v avtu z 5 zvezdicami.

Seveda pa je vse v glavi. Če si totalen i**** v avtu z petimi sonci pa zaradi objetne vožnje ubiješ nekoga to samo pomeni da boš nepoškodovan dočakal sojenje in zapor :twisted:

čist tko se NE vozim z renojem- tko da imam objektivno mnenjeo bmwju kot tudi o renoju
ja maš prov nov reno se kvar star bmw se ne
dejte preraste to otročarijo o pokvarljivosti pa začnite razmišljat al pa vsaj potrudte se razmišljat realno
kar se tiče tvojega drugega odstavka se pa strinjam
lp
P.S. osebno raje ne umrem na cesti- sm še premlad, poleg tega je pa čist vseen k*** kje umreš- samo mal lepše truplo boš v bolj varnem avtu
lp
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody So mar 11, 2006 9:49 pm

normalno večji avto večja varnost.pri 50 kmh če se zabiješ čelno deluje sila 1 tone na človekovo telo.
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass So mar 11, 2006 9:59 pm

Bedarija so teli testi. Večji avto, več pleha se zmečka in več energije absorbira. Pod pogojem, da gledamo avtomobile nekje enakega letnika.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
lebica
Novinec
 
Prispevkov: 171
Pridružen: Sr feb 12, 2003 7:20 pm
Kraj: BELAKRAJINA - SEMIČ

Napisal/-a lebica So mar 11, 2006 10:25 pm

@VET

čist tako baj demimo če misliš da si dvakrat bil pri fizika in zdaj vse veš se motš, če domnevam iz postov vidm da vozš BMW 3 let 94 najprej si oglej test na NCAP:
http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=3&id2=15

Potem si oglej ta test na NCAP:
http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=1&id2=220

........in ugotoviš da med avtomobiloma ni niti 100 kg razlike in če mene upraša če bi mi dali na izbiro v kateri avto bi sedel namesto lutke ko bi ju pognali čelno bi bil to definitivno Clio brez kančka primišljevanja, še Clio 2 je bolj varen.
BMW definitivno ni bil varen avto pred desetletjem lahko rečem da je nova 3 varen avto.
Glede veličine avtain varnosti si se pošteno zmotil in si neželi trkov z novejšim malimi avtomoblil ker so trd oreh ;)
Clio INITIALE Paris 1.5 Dci
Slika
 
lebica
Novinec
 
Prispevkov: 171
Pridružen: Sr feb 12, 2003 7:20 pm
Kraj: BELAKRAJINA - SEMIČ

Napisal/-a lebica So mar 11, 2006 10:36 pm

No v tem primeru lahko govoriš o tistem:
Teža +velikost+varnost = http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=5&id2=162

Neželim si pobližnjega srečanja z tem velikanom se mu je sam mal pokrov motorja ukrivil :lol:
Clio INITIALE Paris 1.5 Dci
Slika
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon So mar 11, 2006 11:36 pm

Kam smo prišli. Iz debate o tem kako oskubljene avtomobile dobimo na debato kateri avti so varnejši. Jaz na to gledam tako:
Zvezdice so nek pokazatelj ampak kot je Nebivedu napisal lahko pri 130 se zavaljaš v grapo pa boš preživel ali pa se čelno zaletiš 60 v 60 (km/h) pa te bodo sile ubile. :( Vseeno pa mislim, da se malo pozna, če avto tehta 100 kg in 1500kg... In ker sem šel še malo brskati po netu sem našel nekaj: http://www.crashtest.com/explanations/weight/ie.htm
http://www.crashtest.com/ Sicer imajo skupaj nametane teste iz vseh organizacij tako, da mi ful čudno deluje. Naprimer primerjanje ameriških in evropskih crash testov, tako dobi en ful varen evropski avto enako končno oceno kot nek manj varen ameriški. Imajo pa zanimivo: Death rate, injury rate in težo! Death rate naprimer pove koliko ljudi je v tem avtu umrlo. Je pa to pomoje spet tako (primer): Nissan 240sx je dirkaški avto in ga vsi terajo. In se jih veliko, žal, ubije. Potem pa dajo še en avto za starce kjer se jih malo ubije, ker se vsi vozijo 50. Tu pa pride v poštev tisto: Avto je varen toliko, kot imajo šoferji vse pošliftano v glavi.
Pa še nekaj je: Tudi, če se ti voziš 100% po predpisih, omejitvah, prilagajaš hitrost razmeram na cesti, lahko en prileti in te ubije. In ravno ZATO sam gledam tudi na varnost. Če sam zletiš s ceste ker si divjal si si sam kriv za posledice pa naj bodo še tako tragične. Ampak če nekdo drug. Lahko tudi njemu uničiš življenje....
Dost bo pisanja, mogoče bom čez čas še kaj dodal. :idea:
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Ne mar 12, 2006 12:17 am

Dokler bodo delali avte tako, da bodo ustrezali v naprej določenim testnim pogojem in tako dobili maksimalno število zvezdic, je najbolje da se okoli prevažamo s kolesom.

Če se seveda toliko sekirate zaradi zvezdic in jim ne dajete ključni pomen pri izbiri novega avta.

Normalne gume, izpravne bremze, pamet v glavo in predvidevanja situacij, pa teh zvezdic nikoli ne boste izkoristl.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
VET
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: To okt 05, 2004 1:03 am
Kraj: LJ

Napisal/-a VET Ne mar 12, 2006 3:12 am

lebica je napisal/-a:@VET

čist tako baj demimo če misliš da si dvakrat bil pri fizika in zdaj vse veš se motš, če domnevam iz postov vidm da vozš BMW 3 let 94 najprej si oglej .........................

lepo si pokazu kaj vidiš ti iz mojih postov .... SAMO SLIKO AVATARJA ! .... če bi prebral to temo http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... c&start=26
ali to http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... hp?t=37349 ne bi ven metu takih trapastih :roll:

.... si samo še en k bi rad pa ne more :-P .... in s takim nimam kej debatirat
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Ne mar 12, 2006 7:53 am

Napisal je DOMNEVAM, kar ne pomeni TRDIM ali kaj podobnega, s čemer 100 % potrjuješ svojo izjavo. Sicer pa ne vem, kdo ima na razpolago toliko časa, da bi vodil kartoteko al kakšen dosje, o avtomobilih vseh tu na forum-u, ali vsakič posebej iskal po forum-u, zato pač sklepa iz AVTATARJ-a - in iz tega sledi domneva. A ti mogoče veš za vsakega posebej kakšen avto ima ?

Glede zvezdic - osebno se bolj zanesem na tehnično brezhiben avto in lastne vozniške sposobnosti, kot na zvezdice. Vožnjo prilagodiš tako stanju na cesti, kot stanju oz tehničnim karakteristikam vozila. Eno je namreč voziti v normalnih razmerah, drugo je dež, sneg ...., zopet drugo je ali si sam na cesti, ali je redek promet, zopet nekaj tretjega je gost promet. Avto sam pa je spet stvar zase - recimo zavorna pot od 100 km/h do zaustavitve je pri novejših okrog 40 m, pri starejših občutno več - torej glede na to prilagodiš reakcije.
Na kratko - ko so na preizkušnji zvezdice je velika večina prihodnosti v rokah usode, pred tem pa je v rokah, nogah, predvsem pa v glavi voznika.

LP
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Ne mar 12, 2006 11:05 am

Samotar je napisal/-a:Dokler bodo delali avte tako, da bodo ustrezali v naprej določenim testnim pogojem in tako dobili maksimalno število zvezdic, je najbolje da se okoli prevažamo s kolesom.

Tudi to ni napačno razmišljanje.
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Ne mar 12, 2006 11:10 am

Symon je napisal/-a:
Samotar je napisal/-a:Dokler bodo delali avte tako, da bodo ustrezali v naprej določenim testnim pogojem in tako dobili maksimalno število zvezdic, je najbolje da se okoli prevažamo s kolesom.

Tudi to ni napačno razmišljanje.

žja pa je- drugo pa je, če so standardi dovolj visoko
če pogledaš letnike 97- ugotoviš da so standardi ql- k ni mel nihče max oceno
zdej bi mogl pa hitrost iz 64 dvignt- pa do 10 zvezdic pa bi lo lepo razdeljen
sam k bi bile poškodbe bmw 5. večje kot kakšnega manjšega avtomobila bi spet trdili da ni realno
tud f1 tetirajo pr določenih hitrostih- če se ne motm pr 54km/h- pr tej hitrosti pa ne sme priti do poškodb školjke
lp
Zadnjič spremenil kljukec, dne Ne mar 12, 2006 1:13 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Ne mar 12, 2006 12:25 pm

kljukec je napisal/-a:če pogledaš letnike 97- ugotoviš da so standardi ql- k ni mel nihče max oceno
zdej bi mogl pa hitrost iz 64 dvignt- pa do 10 zvezdic pa bi lo lepo razdeljen

Točno to je... Zvišati kriterije... Zdaj bodo kar vsi dobivali 5 zvezdic in konec. Zna se zgoditi, da bi nekje ustavili (upočasnili) razvoj v tej smeri.
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
lebica
Novinec
 
Prispevkov: 171
Pridružen: Sr feb 12, 2003 7:20 pm
Kraj: BELAKRAJINA - SEMIČ

Napisal/-a lebica Ne mar 12, 2006 4:25 pm

VET je napisal/-a:
lebica je napisal/-a:@VET

čist tako baj demimo če misliš da si dvakrat bil pri fizika in zdaj vse veš se motš, če domnevam iz postov vidm da vozš BMW 3 let 94 najprej si oglej .........................

lepo si pokazu kaj vidiš ti iz mojih postov .... SAMO SLIKO AVATARJA ! .... če bi prebral to temo http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... c&start=26
ali to http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... hp?t=37349 ne bi ven metu takih trapastih :roll:

.... si samo še en k bi rad pa ne more :-P .... in s takim nimam kej debatirat


če misliš da berem vse kar ti napišeš.....pol tud nevem zakaj sploh s tabo komuniciram . hotel sem samo povedat da veličina ni vse,pa še nekaj tudi ta BMW nima glih pohvle vrednega rezultata če gledamo na letnco testiranja in konkurenco... ni vse zlato kar se sveti ker varnost ni bila nikoli BMW-jeva dobra lastnost.
Če pa sodim na splošno o varnosti je pa tako: Tsti NCAP prikaujejo trdnost same karoserije in možne poškodbe ki nastanejo ob standardnih trkih (čelno) in človeško telo je žal zelo ranljivo in že nedolžna plastika je lahko nevarna.
...test BMW3 http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=3&id2=98
tudi tukaj vidimo veliko deformiranega pleha in seveda obremenitve telesa ;)

Vidim da vidiš pogovor kot nekakšen dvoboj zato smatram da te tema ne zanima.
Clio INITIALE Paris 1.5 Dci
Slika
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Ne mar 12, 2006 5:34 pm

seju hvala bogu da vsak svojo mulo hvali- sej če nebi vrjel da so naši avtomobili najvarnejši se še vozt nebi upal
kar se tiče pa tvojega BMWja - pr 64km/h mu ne vstane skor nič haube- pa poškodbe voznika so velike
zdej če mislš da je 1300-1400kg neka teža se pošteno motiš- ker mo to dandanes že vak k. avto
moj 3.8 m dolg avto je težek 1300kg
tko da kolk boš ti (upam da se nauš) nekoga v manjšem avtu nagazil....

VET je napisal: ... si samo še en k bi rad pa ne more .... in s takim nimam kej debatirat
kaj si hotu pa s tem povedat- bi rad kaj?- mel bmw 3? če bi jo hotu met bi jo mel
lp
 
VET
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: To okt 05, 2004 1:03 am
Kraj: LJ

Napisal/-a VET Po mar 13, 2006 2:21 pm

Mojster Miha je napisal/-a:Napisal je DOMNEVAM, kar ne pomeni TRDIM ali kaj podobnega, s čemer 100 % potrjuješ svojo izjavo. Sicer pa ne vem, kdo ima na razpolago toliko časa, da bi vodil kartoteko al kakšen dosje, o avtomobilih vseh tu na forum-u, ali vsakič posebej iskal po forum-u, zato pač sklepa iz AVTATARJ-a - in iz tega sledi domneva. A ti mogoče veš za vsakega posebej kakšen avto ima ?
Majster miha, če bi on samo migrede domneval se najbrž ne bi trudu iskat in limat ncapove teste za točno tak avto iz avatarja hkrati pa pisat da to domneva iz mojih postov .... in če bi jaz iz tvojega avatarja kaj domneval .... a ti sploh imaš avto? :lol:
če bi se hotu duvat s plehom bi dal v avatar službenga X5 .... pa bi se še zmeri najdu kdo s under 4m avtom ki bi trdu da ga njegov malček sesuje ... :?

Hotel sem povedat da so avtomobili srednjega razreda pač varnejši od nižjega in seveda manj varnejši od višjega razreda .... in ker imam pač bimerja foušljivi slovenceljni takoj skočijo dokazovat da je njihov avto nižjega razreda enakovreden srednjemu razredu samo zato ker je govora o bavarcu :roll:

če bi napisu da je laguna bolj varna od cliota pa bi blo vse v redu .... a ne? 8)
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Po mar 13, 2006 8:07 pm

VET je napisal/-a:
Mojster Miha je napisal/-a:Napisal je DOMNEVAM, kar ne pomeni TRDIM ali kaj podobnega, s čemer 100 % potrjuješ svojo izjavo. Sicer pa ne vem, kdo ima na razpolago toliko časa, da bi vodil kartoteko al kakšen dosje, o avtomobilih vseh tu na forum-u, ali vsakič posebej iskal po forum-u, zato pač sklepa iz AVTATARJ-a - in iz tega sledi domneva. A ti mogoče veš za vsakega posebej kakšen avto ima ?
Majster miha, če bi on samo migrede domneval se najbrž ne bi trudu iskat in limat ncapove teste za točno tak avto iz avatarja hkrati pa pisat da to domneva iz mojih postov .... in če bi jaz iz tvojega avatarja kaj domneval .... a ti sploh imaš avto? :lol:
če bi se hotu duvat s plehom bi dal v avatar službenga X5 .... pa bi se še zmeri najdu kdo s under 4m avtom ki bi trdu da ga njegov malček sesuje ... :?

Hotel sem povedat da so avtomobili srednjega razreda pač varnejši od nižjega in seveda manj varnejši od višjega razreda .... in ker imam pač bimerja foušljivi slovenceljni takoj skočijo dokazovat da je njihov avto nižjega razreda enakovreden srednjemu razredu samo zato ker je govora o bavarcu :roll:

če bi napisu da je laguna bolj varna od cliota pa bi blo vse v redu .... a ne? 8)

laguna letnik 95 ni bolj varna od novga cliota 8)
lp
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Po mar 13, 2006 9:02 pm

Je pa vsekakor lepša. :D
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
VET
Novinec
 
Prispevkov: 411
Pridružen: To okt 05, 2004 1:03 am
Kraj: LJ

Napisal/-a VET Po mar 13, 2006 9:16 pm

kljukec je napisal/-a:laguna letnik 95 ni bolj varna od novga cliota 8)

mogoče po kakšnih zvezdicah .... bi rad vidu tvojo izbiro v pravi situaciji kje boš sedel če bi moral (in bi lahko) izbiral sedež v novem cliu ali malo starejši laguni ko bi ju čelno spustili skupaj s kakšnih 50km/h ... :lol:

na forumu lahko pišeš karkoli .... ampak če bi v resnici stal ob teh dveh avtomobilih in samo primerjal razliko v velikosti havbe, teži motorjev, teži karoserij .... in šele potem so potniki in voznik .... ali pa tvoja kože :idea: :)
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov