Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
G0lden
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 507
Pridružen: Če apr 01, 2004 11:15 pm
Kraj: Maribor in okolica

Napisal/-a G0lden Po mar 13, 2006 3:15 pm

potem pa še nisi peljal v mariborskem rondoju pri štuku naprimer... če sem bil na notranjem pasu sem potreboval najman 3 kroge da sem se na zunanjega vključo.. ne mi pameti solit, vem kaj počnem in vem da ni prav.

Finta je v tem da če drugi ne jebejo sistema ga tudi jaz nebom in pika, LP

EDIT: Kar se tiče omenjenega rondoja, katerega kapaciteta zalo majhna, sploh ne pride do efekta pa če se po luftu noter pripelješ... Rekel si da ne znam vozit po rondoju, heh ok ti praviš temu pač tako, jaz pa to počnem ker to počno vsi.. v čem je finta da bom edini ko se bom držal pravil. Potem pa ti pride pacient iz SG pa ti kontra pripelje noter, da smerokazov sploh ne omenjam, ljudje jih prižigajo ko se vključujejo namesto ko zapuščajo... :roll:
Zadnjič spremenil G0lden, dne Po mar 13, 2006 3:23 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
SlaYeR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 789
Pridružen: So mar 15, 2003 5:50 pm

Napisal/-a SlaYeR Po mar 13, 2006 3:22 pm

Speedfighter je napisal/-a:Sej rondoji so čist logični-večji problem je, da vsaj 70% voznikov sploh ni spoznalo ali okusilo rondojev, ko so delali vozniški izpit...
Tudi malce večji rondoji kot je Tomačevski bi delovali normalno če bi vozniki na njem upoštevali omejitev hitrosti...osebno sicer vedno spustim po enega voznika z notranjega pasu predse če pravočasno nakaže menjavo pasu in mu lahko omogočim varno vključitev...je pa res da sovražim tiste, ki po notranjem pasu pripeljejo krepko nad omejitvijo in se tik pred zdajci rinejo pred mene na zunanji pas, po možnosti še brez smernika itd...pri takih te pač prime včasih tud mal dodat gas, pa jim dat mal mislit(ni ravno zgledno,vem)...
Druga stvar so rondoji v BTCju, kjer folk nima blage veze kaj počet!Načeloma so taki rondoji res premajhni za uporabo smernikov(izhodi so namreč tako pogosti da jih nihče niti nima časa dajat,če pa že da, pa nikoli ne moraš biti prepričan ali ga je ravno vklopil pred izvozom ali mu še vedno utripa odkar se je vključil v rondo...), poleg tega(iz lastnih izkušenj) jih polovica še vedno v teh malih rondojih ne ve,da ima prednost tisti ki je že v krožišču in kar butnejo pred tebe...je pa tudi pri teh manjših rondojih tako kot pri vseh-če bi vsi vozili primerno hitro ne bi bilo večjih težav s pretočnostjo prometa v njih... ;)


Speedfighter a lahko prosim svoje userbare v podpisu naložiš enega pod drugega? Mislim da prav tvojo userbari raztegujejo stran da jo morm z drsniki premikat.

Hvala.
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Po mar 13, 2006 3:28 pm

G0lden je napisal/-a:potem pa še nisi peljal v mariborskem rondoju pri štuku naprimer... če sem bil na notranjem pasu sem potreboval najman 3 kroge da sem se na zunanjega vključo.. ne mi pameti solit, vem kaj počnem in vem da ni prav.

Finta je v tem da če drugi ne jebejo sistema ga tudi jaz nebom in pika, LP

EDIT: Kar se tiče omenjenega rondoja, katerega kapaciteta zalo majhna, sploh ne pride do efekta pa če se po luftu noter pripelješ... Rekel si da ne znam vozit po rondoju, heh ok ti praviš temu pač tako, jaz pa to počnem ker to počno vsi.. v čem je finta da bom edini ko se bom držal pravil. Potem pa ti pride pacient iz SG pa ti kontra pripelje noter, da smerokazov sploh ne omenjam, ljudje jih prižigajo ko se vključujejo namesto ko zapuščajo... :roll:


In zaradi takšne mentalitete je stanje v prometu kakršno je.
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Po mar 13, 2006 3:32 pm

Kako voziti v krožišču. Hmmm, da pomislim. Pred krožiščem pribremzaš ker se pač pribljižuješ križišču. Po potrebi ustaviš, da se promet odpelje in, da imaš prostor. Potem pa gasa ven pa volan namotati levo, pohodiš gas pa zategneš ročno. :vc
Nisem se mogu zadržati. :mrgreen:
Če bi ljudje na krožiščih upoštevali pravila in OMEJITVE hitrosti ne bi bilo tam nobenih nesreč (Tomačevo) in kolon... Če greš takoj ven se voziš po zunanjem pasu. Če ne greš takoj ven greš en pas bolj notri. Če greš še bolj okoli greš na notranji pas. Nekako tako, odvisno od števila pasov.
Kaj ko bi kakšen Policist ali pa Bimmer napisal tu kakšna so pravila in pravilna vožnja? 8)
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
G0lden
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 507
Pridružen: Če apr 01, 2004 11:15 pm
Kraj: Maribor in okolica

Napisal/-a G0lden Po mar 13, 2006 3:37 pm

mislim da nas večina če ne vsi ve vsaj teoretično kako se v rondoju obnaša, finta je v tem da redki to upoštevajo.. moja napaka ki jo zavestno ponavljam je ta da se vozim po zunanjem pasu (v malih rondojih), ker drugače v prometni konici ni mogoče priti iz rondoja kar pa zna biti precej nadležno...

Zdaj me vsi kurcate, večina vas pa počne isto ali pa še hujše stvari... :idea:
 
Uporabniški avatar
Tomaz40
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1690
Pridružen: Sr maj 14, 2003 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Tomaz40 Po mar 13, 2006 3:58 pm

G0lden je napisal/-a:mislim da nas večina če ne vsi ve vsaj teoretično kako se v rondoju obnaša, finta je v tem da redki to upoštevajo.. moja napaka ki jo zavestno ponavljam je ta da se vozim po zunanjem pasu (v malih rondojih), ker drugače v prometni konici ni mogoče priti iz rondoja kar pa zna biti precej nadležno...

Zdaj me vsi kurcate, večina vas pa počne isto ali pa še hujše stvari... :idea:


Lej jest ne napadam, ampak po mojem mnenju je miselnost: če drugi to delajo bom pa še jest napačna. Na ta način ne bomo nič spremenil in bo vozniška kultura ostala takšna kot je. Jest se mojih napak (ki jih je seveda dosti) poizkušam zavedat in odpravit. Pa ne govorim zdej o tem, da se držim ZVCP kot pijanec plota. Sploh ne. Gre za splošno kulturo v prometu.

Drugače pa je tako, da so rondoji v Sloveniji katastrofalni. Med vsakim odcepom bi moralo biti več prostora in s tem več časa da se brez težav zamenja vozni pas.
Če bi hitrost ubijala, bi bili vsi dirkači že zdavnaj mrtvi.
 
Uporabniški avatar
G0lden
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 507
Pridružen: Če apr 01, 2004 11:15 pm
Kraj: Maribor in okolica

Napisal/-a G0lden Po mar 13, 2006 4:03 pm

Tomaz40 je napisal/-a:
Drugače pa je tako, da so rondoji v Sloveniji katastrofalni. Med vsakim odcepom bi moralo biti več prostora in s tem več časa da se brez težav zamenja vozni pas.


In ravno to je razlog zakaj je stanje takšno kot je...drugače pa ti dam čisto prav ;)
 
Uporabniški avatar
mihant
Novinec
 
Prispevkov: 192
Pridružen: Sr avg 25, 2004 12:43 am
Kraj: Lj

Napisal/-a mihant Po mar 13, 2006 4:14 pm

jaz niti nimam kej dost pojma o avtih.
 
Uporabniški avatar
CERES
Novinec
 
Prispevkov: 439
Pridružen: Če dec 22, 2005 2:27 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a CERES Po mar 13, 2006 7:19 pm

Jurchi je napisal/-a:vozniška etika :roll: ......tle u lublan bi fulk res raj crknu kukr, da koga spujtijo predse.
Pa sistem zadrge je pri vključevanju pri naš še popolnoma neznan pojem.
Tut če spustiš nekog, ki nima prednosti.....a boš zato umru al pa boš na cilj prišel cele 3 sekude kasneje????......uuuuuu groza.



Imaš prav :tomidelej: slovenci smo preveč zafrustrirani narod. Bog ne daj da bi prednost dal nasprotnemu vozilu,ki nima prednosti :evil: Pol pa zadaj že trobi ena zoprn-a oseba :-:o Moram reči da je kultura za volanom visoka :jao: .... res a folk mislil da bo umru če pride kasnjeje kake 2 minute na cilj :?: :jao:

Sej ni čudn da potem prihaja do takih karambolov :cry: Folk je živčen in vedno več bo tega :evil: :evil: :evil:

Glede krožnega pa mislim da je stvar pametna samo kaj če jo ne znamo uporabljati...

Zunanji prometni pas večpasovnega krožnega križišča uporabljajo le vozila, ki zapuščajo krožno križišče na prvem naslednjem izvozu. Vsa ostala vozila, ki krožno križišče ne zapuščajo na prvem, temveč na enem od naslednjih izvozov, pa naj se takoj, ko jim to prometna situacija varno omogoča, prerazporedila na enega od notranjih pasov".

Lp
remember: it can always get worse!
 
Uporabniški avatar
Sazo
Novinec
 
Prispevkov: 274
Pridružen: Po apr 25, 2005 7:10 pm

Napisal/-a Sazo Po mar 13, 2006 8:06 pm

nesreč tud ne bi blo če bi znal debili znal zgradit rondo...ne pa rondo k vn visi...pa to je idiotizem...to je lihk obratno kokr bi mogu bit rondo narjen...debili največji svetovni...jst počaš dojemam al kaido...brez zamer...

(samomorilcev ne podpiram) :)
Kdo je bl nor??? Jst al ti???
 
Uporabniški avatar
CERES
Novinec
 
Prispevkov: 439
Pridružen: Če dec 22, 2005 2:27 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a CERES Po mar 13, 2006 8:09 pm

Sazo je napisal/-a:nesreč tud ne bi blo če bi znal debili znal zgradit rondo...ne pa rondo k vn visi...pa to je idiotizem...to je lihk obratno kokr bi mogu bit rondo narjen...debili največji svetovni...jst počaš dojemam al kaido...brez zamer...

(samomorilcev ne podpiram) :)


Sej vsak je po svoje kriv tako vozniki in tisti ki gradijo rondoje ;)
remember: it can always get worse!
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Po mar 13, 2006 8:27 pm

Največji uspeh Slovenske države letos pa je absolutno rondojčič pri Trnovskem mustu v Ljubljani (čez Ljubljanico od končne postaje 9-ke). Zadeva je tako "velika", da ga lahko preskočiš.
Fino, če voziš kak kombi z rajdnim krogom 26m.
Gradili so ga par tednov, razveljavili pa so ga v parih dneh, ker je parkrat počilo. In zdaj je sredi ceste asvaltni krogec brez funkcije, ki je šel iz davkoplačevalskega denarja.
Za brez veze so zaprli cesto in to celo z obeh strani, tako da je bil edini izhod smer: Karlovška ulica. Genialci. :roll:

IF IT AIN'T BROKE - DON'T FIX IT! :evil:
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
nadie
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: So mar 11, 2006 9:53 pm

Napisal/-a nadie Po mar 13, 2006 8:37 pm

Ja, tist "rondo" je res nekaj posebnega... :roll:

Mogoce se ena opazka glede rondojev, konkretno Tomacevskega. Ce prihajate iz smeri BS3-ja oz iz smeri WTC-ja po obvoznici gor na rondo, sta dva pasova za vkljucevanje. Eden se prikljuci na sredinski pas rondoja, drugi na zunanji. Kaj mene moti in tudi kaze na (ne)kulturo voznikov: na pas, ki se vkljucuje na zunanji pas rondoja se prav tako prikljuci neprednostna cesta iz smeri BS3-ja. V prometnih koncnicah se tam nabere zelo dolga kolona iz enega samega preprostega razloga. Ker vecina, ki pridrvi iz obvoznice vztraja na pasu, ki se vkljuci na zunanji pas rondoja in s tem ne omogoca prepustnosti oz pretocnosti iz neprednostne. Bi komu res krona padla iz glave, ce bi se mogoce probal vkljuciti na sredinski pas in ne za vsako ceno na zunanji?
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Po mar 13, 2006 8:41 pm

Bom jaz jutri al pa u bližnji prihodnosti prilepo slikce....... ne rečem rondoji u lj...... ampak u mb NE MOREŠ prit na notranji pas tudi če hočeš...... ker potem če hočeš it ven morš met celi rondo prost ( btw dva pasova sta in če tovornjak zapelje u rondo sta hočeš nočeš oba pasova njegova....)

Na notranji pas grem samo u pesniškem rondoju...... in men je en inštruktor reku da sam u tistem rondoju lahk greš not. med tem ko na ostalih ni potrebno ker so enostavno premali.....

Btw za predstavo..... od enga izvoz do drugega je približn dolžina anga avta..... se lahk rečmo pri 30kmh razvrstiš, če maš prostora 4 metre??????
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
nadie
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 40
Pridružen: So mar 11, 2006 9:53 pm

Napisal/-a nadie Po mar 13, 2006 8:48 pm

Povzetek...ocitno so prometni inzenirji pri vsakem rondoju skusali biti kar se da ustvarjalni in inovativni ter se maksimalno potrudili, da je vsak zase unikat...
 
Uporabniški avatar
tuscani
Novinec
 
Prispevkov: 498
Pridružen: Če mar 03, 2005 8:58 pm
Kraj: Pivka

Napisal/-a tuscani Po mar 13, 2006 10:00 pm

Jaz po rondoju v avtošoli nikol nism vozu ker jih v postojni in okolici ni ampak šele potem.
V mestu se bolj slabo znajdem še posebej ko vozim tam kjer še nikoli prej nisem in sem ves živčen in na trnih da ne bom zgrešu izvoza,vozil po napačnem pasu itd.tako da se mestnim vožnjam če se le da izognem.

Se mi je dostikrat zgodilo da sem nenamerno izsilil prednost na rondoju ali v križišču in naredil še kako drugo neumno napako ker pač nisem poznal ceste.

In pol kdo reče glej ga kmeta kdo mu je dal izpit v roke saj še vozit ne zna.
Tisti ki se vsak dan vozi skozi razna križišča in rondoje se bo že navadu tudi če se noče.
Jaz ki pa grem v ljubljano morda petkrat na leto pa se precej počasneje učim.
Včasih pozabim točno kje sem šel nekam in ko grem drugič tja po dolgem času se spet iščem kje pa kako do tam.
Customize your Korean http://www.TuscaniCustoms.com http://WWW.NEWTIBURON.COM
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Po mar 13, 2006 11:21 pm

Klasa zase je novi rondo v Slov. Bistrici - tisti pri sparu, takoj ko prideš dol iz avtoceste. Vse lepo in prav, ampak ne vprašat kak se tam uporabljajo smerokazi :huh: :noro Tričetrt (dobesedno tričetrt) ljudi ga sploh ne vklopi nikdar, videl sem pa že take z levim tudi. In da se ne menim da je spet več kot polovica takih, ki se zažene noter :/:o:/ kot da so kure brez glave, da ne vejo da imajo tisti notri prednost. Avta mi je škoda, ampak ko se bom kdaj s traktorjem peljal v krogu pa nebom nič več bremzal pred tistimi ki izsilijo prednost :twisted: Pa naj vsipa, enkrat jih bo že izučilo.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To mar 14, 2006 12:13 am

sebaveh je napisal/-a:Klasa zase je novi rondo v Slov. Bistrici - tisti pri sparu, takoj ko prideš dol iz avtoceste. Vse lepo in prav, ampak ne vprašat kak se tam uporabljajo smerokazi :huh: :noro Tričetrt (dobesedno tričetrt) ljudi ga sploh ne vklopi nikdar, videl sem pa že take z levim tudi. In da se ne menim da je spet več kot polovica takih, ki se zažene noter :/:o:/ kot da so kure brez glave, da ne vejo da imajo tisti notri prednost. Avta mi je škoda, ampak ko se bom kdaj s traktorjem peljal v krogu pa nebom nič več bremzal pred tistimi ki izsilijo prednost :twisted: Pa naj vsipa, enkrat jih bo že izučilo.


Tist rondo je za moje pojme tam totaln absurd....... nič in res nič niso rešl s tistim..... ker frekvenca ljudi pa tud ni tok velka u tisto nakupovalno središče ( če se lahk temu tko reče) več in to mnogo več bi nardili če bi nardili rondo tam ko se priključiš cesti skozi slo. bistrco ( za tem rondojem) ker tam pa je res obup...... zadnjič smo stal prek rondoja..... pretočnost pa taka..... ampak pametni slovenčki.....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
51M3K
Novinec
 
Prispevkov: 445
Pridružen: So avg 20, 2005 1:40 pm

Napisal/-a 51M3K To mar 14, 2006 12:42 am

G0lden nena se sekiraj.. jaz ga prižgem čez most 180... malo bremzam.. ;) sej vsi rondoje vozimo čez pasove, nobenega ni tukaj skoraj ko se lepo vkluči pa menjava pasove ;) skoraj vsi rondoji v mbju se mi zdijo lepo speljani samo tisti na zagrebški mi ni všeč ker je na notranji strani namesto asvalta polno granitnih kock..
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Napisal/-a Polo78 To mar 14, 2006 1:23 am

nadie je napisal/-a:Mogoce se ena opazka glede rondojev, konkretno Tomacevskega. Ce prihajate iz smeri BS3-ja oz iz smeri WTC-ja po obvoznici gor na rondo, sta dva pasova za vkljucevanje. Eden se prikljuci na sredinski pas rondoja, drugi na zunanji. Kaj mene moti in tudi kaze na (ne)kulturo voznikov: na pas, ki se vkljucuje na zunanji pas rondoja se prav tako prikljuci neprednostna cesta iz smeri BS3-ja. V prometnih koncnicah se tam nabere zelo dolga kolona iz enega samega preprostega razloga. Ker vecina, ki pridrvi iz obvoznice vztraja na pasu, ki se vkljuci na zunanji pas rondoja in s tem ne omogoca prepustnosti oz pretocnosti iz neprednostne. Bi komu res krona padla iz glave, ce bi se mogoce probal vkljuciti na sredinski pas in ne za vsako ceno na zunanji?

Zakaj bi se jaz moral pripeljati po levem pasu, če pa hočem iti na zunanji pas rondoja, ker nameravam iti pri prvem izvozu ven?! A to je potem moja nekultura ali kaj? :roll: Nekak ne... To pripombo bi moral nasloviti na tistega "genija", ki je tam tako skonstruiral cestišče, da se iz neprednostne nabira kolona. Se pa strinjam, da tisti, ki bodo šli pa ven pri drugem izvozu (za Trzin), bi se pa lahko postavili na levi pas, preko katerega prideš na srednji pas rondoja. Res pa je spet, da se je iz desnega pasu dosti lažje vključiti v rondo, zato pa se jih dosti tam tudi pripelje. Saj pravim, ta rondo ni ravno posrečen in v tem primeru so zame "nekulturni" izključno le tisti, ki so rondo tako projektirali...

Kar se pa tiče tega in ostalih rondojev nasploh mi grejo pa najbolj na živce tisti, ki iz najbolj notranjega pasu skočijo ven preko vseh pasov v trenutku, ko želijo zapustiti rondo. In povrhu tega delajo to še v prometnih konicah. Da ne omenjam razne stare ateke, ki vozijo v smeri urinega kazalca, se pravi napačno itd. :roll:
Antiznačkar po prepričanju
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov