Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Neo
Novinec
 
Prispevkov: 120
Pridružen: Če feb 06, 2003 1:48 pm

Napisal/-a Neo To maj 27, 2003 8:39 am

Olla!
Da se se jaz prikljucim.Torej ce je avto starejsi letnik in ce natankas od predpisanega vecje oktansko stevilo bos manj pridobil,kot pri modernih avtomobilih.Boljso odzivnost pri modernih avtih dobis zato,ker bo predvzig vecji!
Samo POZOR!Da se ta moc izkaze mores pa met ze vectockovni vbrizg,pa ni slabo ce imas prilagodljive ventile!
Sem bral test o neki Toyoti s 2,0 masino, ki ima tov 150konjev.Moc so izmerili (150,2)in tak dolgo so se vozili da je tank bil prazen(95),ter je sledil bencin Shell 99oktanov +
in so se spet postavili na valje.Moc motorja pa se je zvisala za 1,7km.Toyotin motor pa ima Vvti ali kakor se ze pise pri Toyoti pa tud kar dober Motronic(vbrizg)
Cim sodobnejsi motor imas tem vec imas :wink:
Pri starejsih avtih ce zacne klenkat,bi pa trebalo predvzig narihtat
REBER: pri Skodi 4stopinj!
Glede ventiliv in drugih okvar motorja pa kot so ze drugi napisali NIC se ne da zajebat!
Prijetno branje, ce se vam da :P
 
Uporabniški avatar
HMX
Novinec
 
Prispevkov: 437
Pridružen: To apr 29, 2003 7:40 pm
Kraj: Radlje Ob Dravi

Napisal/-a HMX Sr maj 28, 2003 12:37 am

Men se 98 oktanski pozna kot 50 km več v povprečju na tank in za par kilometrov večja končna, pa tud motor bolj 'gladko teče'. Je pa res, da me je pri servisu mehanik vprašal, kaj tankam in mi je reku da bo elektroniko nastavo na 98. Jaz sem drugače tankal 98 že prej in razlika je bila takojšnja, una nastavitev elektronike ni nič prinesla.
 
strojnik
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: To sep 16, 2003 8:21 pm

Napisal/-a strojnik Pe sep 19, 2003 8:10 pm

visje OŠ manjsa moznost klenkanja
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 8 gostov