Da se se jaz prikljucim.Torej ce je avto starejsi letnik in ce natankas od predpisanega vecje oktansko stevilo bos manj pridobil,kot pri modernih avtomobilih.Boljso odzivnost pri modernih avtih dobis zato,ker bo predvzig vecji!
Samo POZOR!Da se ta moc izkaze mores pa met ze vectockovni vbrizg,pa ni slabo ce imas prilagodljive ventile!
Sem bral test o neki Toyoti s 2,0 masino, ki ima tov 150konjev.Moc so izmerili (150,2)in tak dolgo so se vozili da je tank bil prazen(95),ter je sledil bencin Shell 99oktanov +
in so se spet postavili na valje.Moc motorja pa se je zvisala za 1,7km.Toyotin motor pa ima Vvti ali kakor se ze pise pri Toyoti pa tud kar dober Motronic(vbrizg)
Cim sodobnejsi motor imas tem vec imas

Pri starejsih avtih ce zacne klenkat,bi pa trebalo predvzig narihtat
REBER: pri Skodi 4stopinj!
Glede ventiliv in drugih okvar motorja pa kot so ze drugi napisali NIC se ne da zajebat!
Prijetno branje, ce se vam da :P