Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Po maj 26, 2003 5:29 pm

bkranjec je napisal/-a:GVX:
Ne me strasit! Glih ta vikend mislim na Tipotu narest generalko
(210000km po stevcu). Pa imam načrtovano menjat samo batne obrocke, lezaje, tesnila s tefloni. In ti pravis da to nebi blo zadosti?! In kaj bo ce ne zbrusim lezajne povrsine na gredi, pa na ojnicah in dam orginal lezaje??? Pa niti blok ne mislim pobrusit, niti novih batov ne mislim dat, samo obrocke mislim menjat. Mislis da nic nebi pomagalo in naj rajsi pustim vse skup?
Stvar je pa taka da je na 1000km treba dolit nekje od 2dcl-0,5l olja. Na auspuh se ne kadi temvec tece pri tesnilih olje ven. In kar je se pomembno avto nikam ne gre! V cetrti komaj 110kmh, ko pa je prej 130 v tretji. Avto ni vozen pocasi niti ni bil nikoli ekstremno vozen. :?


Uf 210.000km!!! :roll:
Glavo obvezno dat zbrusit da se zravna in zazganina odstrani!
Kosta okoli 4k, tako da ni tak velik zalogaj!
Hehe 130 v tretji pol pa je ze prej bogo sel, men je y55-ka s 120.000km 135sla!
Ce ne gre vec kot 110 v cetrti pol pa je res v k****!
SAm pri tolkih kilometrih je ze tudi priporocljivo menjat bate

Jaz sem tudi pred par meseci delal delno generalko :
ZAmenjal oz naredil sem:

-Glava zbrusena oz. znizana
-Tesnila za celoten motor
-Tefloni
-Zobati jermen za odmicno gred
-Semering
-Zracni filter
-Oljni filter
-Olje Valvoline 15W40
-Novi kabli za svecke + razdelilna kapa

Pol se treba menjat svecke - Jaz se jih nism cakam na ene da jih dobim!
Potem pumpa za benz je tudi priporocljivo
LP
 
GVX
Novinec
 
Prispevkov: 114
Pridružen: Pe apr 18, 2003 8:30 pm

Napisal/-a GVX Po maj 26, 2003 5:42 pm

bkranjec je napisal/-a:GVX:
Ne me strasit! Glih ta vikend mislim na Tipotu narest generalko
(210000km po stevcu). Pa imam načrtovano menjat samo batne obrocke, lezaje, tesnila s tefloni. In ti pravis da to nebi blo zadosti?! :?

Jaz ne pravim da ni zadosti a to ni generalka.Če deli niso izrabljeni jih marsikdo ne menja.Zamenja par tesnil in reče da je naredil generalko-to ni to.
Motor lahko spraviš v zadovoljivo stanje če samo zamenjaš par delov a če narediš GENERALKO lahko računaš da je motor nov.
Marsikomu se to ne izplača ker na odpadu dobiš dober motor za malo denarja in če mu še zamenjaš par tesnil je za NEKAJ časa vse O.K.
Pa lep pozdrav,gvx
 
Uporabniški avatar
brezveze
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Ne okt 20, 2002 1:29 pm

Napisal/-a brezveze Po maj 26, 2003 7:49 pm

monster_d:
Nevem ce se mi splaca dat glavo brusit, ker bo avto maksimalno se stiri leta v pogonu(40000km). Glavo dat brusit res ni kaj draga zadeva, zalomi se pri batih, kere itak moram menjat ce dam pobrusit glavo!
Sicer nevem kolko stanejo?, a malo ziher ne.
Glede tretje pa: nimamo vsi tako tezkih nog kot ti!!!!! :P
 
Uporabniški avatar
kr3mn1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr mar 26, 2003 10:48 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a kr3mn1 Po maj 26, 2003 7:57 pm

lisko1 je napisal/-a:Em po večini ne.Ker ponavad crknejo prvo obročki in avto začne itak slabš in pač nardiš generalko.No zdej tle je spet tko nisem še zasledil pri kerem avtu da bi šli ležaji na glavni gredi.(to je lahk edin nevarno)


ja jest sm pa ze, in lahko povem da so to kr blazni stroski lahk, ker je utrgal ojnico in juhuhu skozi blok ven. da ne govorim da je bla glavna gred za 1.5 mm znucana na doticnem lezaju, sla je se oljna, ker ji je zabil preobremenitveni ventil.
 
Uporabniški avatar
kr3mn1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr mar 26, 2003 10:48 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a kr3mn1 Po maj 26, 2003 8:03 pm

Valjo je napisal/-a:tehnoboy a si ti celo uno flasko na enkat v motor zliv al kaj? jez sm jo sam pol k ce bi celo bi su olje cez maximum ?


ne serji ga s aditivi ce ti pusca mal olja na turbin. mozno da mas samo kak ventil okol wastegata ki ne dela najbols. ce hoces ti lahk pregledam motor k ga poznam, ce bos pa dal kak aditiv not, se pa lahko poslovis od motorja. enostavna obrazlozitev. takoj ko bos nalil kako olje druge specifikacije bo nardil bang! preverjeno, ce pa ne bos mesal olja, bo pa cez nekaj casa vse skup rapidno zacel zgubljat moc. ker ce bi to bilo res super zadeva, bi bila ze v olju, in bi jo proizvajalci avtov priporocal. tako pa,...ce bos poslusal kaj govorijo laiki, ne krivit pol drugih..ali pa se cudit.

lp, kr3mn1
 
Valjo
Novinec
 
Prispevkov: 362
Pridružen: Po apr 07, 2003 7:00 pm

Napisal/-a Valjo Po maj 26, 2003 8:26 pm

kr3mn1 :ce hoces ti lahk pregledam motor k ga poznam,

ja ce mas cajt se lahko enkrat zmenva da mal pogledas, drgac sm dav pa turbino zmert pa ma 1,3 bare maxi tko da turbina pomoje ni fuč. kdaj bi lahko mal motor pogledu pol?
 
mark-shark
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 35
Pridružen: Sr nov 27, 2002 2:04 pm

Napisal/-a mark-shark Po maj 26, 2003 8:29 pm

Zdej ko se glih mal okol turbač mente.
Dejte, prosim mi povejte kako je ena taka komercialna-klasična turbina uležajjena?
Jest mislm da ima drsno pušo, a eden mi stalno teži da so keramični ležaji. Kaj je resnica?
 
Uporabniški avatar
RedBaron
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2258
Pridružen: Ne okt 27, 2002 11:56 am
Kraj: Med Velenjem in Slovenj Gradcem

Napisal/-a RedBaron Po maj 26, 2003 8:43 pm

monster_d je napisal/-a:
bkranjec je napisal/-a:GVX:
Ne me strasit! Glih ta vikend mislim na Tipotu narest generalko
(210000km po stevcu). Pa imam načrtovano menjat samo batne obrocke, lezaje, tesnila s tefloni. In ti pravis da to nebi blo zadosti?! In kaj bo ce ne zbrusim lezajne povrsine na gredi, pa na ojnicah in dam orginal lezaje??? Pa niti blok ne mislim pobrusit, niti novih batov ne mislim dat, samo obrocke mislim menjat. Mislis da nic nebi pomagalo in naj rajsi pustim vse skup?
Stvar je pa taka da je na 1000km treba dolit nekje od 2dcl-0,5l olja. Na auspuh se ne kadi temvec tece pri tesnilih olje ven. In kar je se pomembno avto nikam ne gre! V cetrti komaj 110kmh, ko pa je prej 130 v tretji. Avto ni vozen pocasi niti ni bil nikoli ekstremno vozen. :?



Ma, pri 210 kkm ti pa res še ni treaba delat generalke!!!

Poznam ker nekaj ljudi ki majo razno razne avte in majo čez 200 kkm brez genralke (OK, menjani so kaki tefloni, tesnilo glave, mogoče injektorji za nafto)

Menjaš lahko batne obročke, teflone, tesnilo glave....

Temu se reče kao mala generalka :)
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Po maj 26, 2003 9:03 pm

RedBaron je napisal/-a:
monster_d je napisal/-a:
bkranjec je napisal/-a:GVX:
Ne me strasit! Glih ta vikend mislim na Tipotu narest generalko
(210000km po stevcu). Pa imam načrtovano menjat samo batne obrocke, lezaje, tesnila s tefloni. In ti pravis da to nebi blo zadosti?! In kaj bo ce ne zbrusim lezajne povrsine na gredi, pa na ojnicah in dam orginal lezaje??? Pa niti blok ne mislim pobrusit, niti novih batov ne mislim dat, samo obrocke mislim menjat. Mislis da nic nebi pomagalo in naj rajsi pustim vse skup?
Stvar je pa taka da je na 1000km treba dolit nekje od 2dcl-0,5l olja. Na auspuh se ne kadi temvec tece pri tesnilih olje ven. In kar je se pomembno avto nikam ne gre! V cetrti komaj 110kmh, ko pa je prej 130 v tretji. Avto ni vozen pocasi niti ni bil nikoli ekstremno vozen. :?



Ma, pri 210 kkm ti pa res še ni treaba delat generalke!!!

Poznam ker nekaj ljudi ki majo razno razne avte in majo čez 200 kkm brez genralke (OK, menjani so kaki tefloni, tesnilo glave, mogoče injektorji za nafto)

Menjaš lahko batne obročke, teflone, tesnilo glave....

Temu se reče kao mala generalka :)


Samo malo!!!
Fiatov motor z 210.000km to je dost! Sploh pa je napisu da vec nikam ne gre! Pa poraba pomoje mora bit tudi velika!
Skrajni cas da se vsaj nekaj obnovi!
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d Po maj 26, 2003 9:07 pm

bkranjec je napisal/-a:monster_d:
Nevem ce se mi splaca dat glavo brusit, ker bo avto maksimalno se stiri leta v pogonu(40000km). Glavo dat brusit res ni kaj draga zadeva, zalomi se pri batih, kere itak moram menjat ce dam pobrusit glavo!
Sicer nevem kolko stanejo?, a malo ziher ne.
Glede tretje pa: nimamo vsi tako tezkih nog kot ti!!!!! :P


Kje si pa to cul da ce das glavo poprusit da moras bate menjat? :idea: :idea:

Sem sam glavo fajn znizal oz zbrusil (0,75mm)
Pa batov se nisem taknil pa dela ko urca!
tiste 4k pa bos ja pomoje dal!
Sicer pa je pri teh kilometrih glava ze zjebana! Premisli pomoje se splaca!
 
Uporabniški avatar
din
Uporabnik
 
Prispevkov: 1410
Pridružen: Ne jul 21, 2002 9:50 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a din Po maj 26, 2003 9:20 pm

Fantje, samo batnih obročkov ne menjavat, ker na daljši rok samo škodo narediš in nič drugega :wink:
Slika
 
Uporabniški avatar
kr3mn1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr mar 26, 2003 10:48 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a kr3mn1 Po maj 26, 2003 9:24 pm

mark-shark je napisal/-a:Zdej ko se glih mal okol turbač mente.
Dejte, prosim mi povejte kako je ena taka komercialna-klasična turbina uležajjena?
Jest mislm da ima drsno pušo, a eden mi stalno teži da so keramični ležaji. Kaj je resnica?


oboji obstajajo :) tdi pa bolj "razširjeni tipi" imajo samo drsno pušo, za močnejše sem pa jest tud mnenja da imajo keramične ležaje. točno ti pa ne znam povedat, pojdi mal na garretovo domačo stran, uni od KKK itak nč ne dajo v javnost.

lp, kr3mn1
 
Uporabniški avatar
kr3mn1
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 512
Pridružen: Sr mar 26, 2003 10:48 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a kr3mn1 Po maj 26, 2003 9:27 pm

Valjo je napisal/-a:kr3mn1 :ce hoces ti lahk pregledam motor k ga poznam,

ja ce mas cajt se lahko enkrat zmenva da mal pogledas, drgac sm dav pa turbino zmert pa ma 1,3 bare maxi tko da turbina pomoje ni fuč. kdaj bi lahko mal motor pogledu pol?


nalažje opaziš če pri polnem gasu ko menjaš prestavo zakadi in pa če na hitro pohodiš gas in se ti zdi kod da hoče motor skočit izpod havbe( da najprej skoraj nič potem pa v trenutku butne)

po 30, zdele morm enga še pobarvat, od 28-30 me pa ni. za potem se pa lahko zmeniva.

lp, kr3mn1
 
Valjo
Novinec
 
Prispevkov: 362
Pridružen: Po apr 07, 2003 7:00 pm

Napisal/-a Valjo Po maj 26, 2003 9:30 pm

ja najprej itak motor nikamor ne gre do ene 2500 o/min sam to je turbo lukna, ce pa avto skos gonm tut nc ne kadi, kadi sam v primeru ce neki cajta nc ne tisim pa na easy vozm, pol pa zahodm pa spustim gas pol pa zakadi. Dons sm 2dl unga not u motor uliv (stp smoke ...) a pol misls da sm zajebu zadevo?

btw iz kje si?

lp
 
Uporabniški avatar
brezveze
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Ne okt 20, 2002 1:29 pm

Napisal/-a brezveze To maj 27, 2003 7:35 am

Glavo bom pa dal brusit, ker mi jo oce da za en pir! Glede manjave batov ste me spravili v dilemo. Zakaj DA in kaj bi bi blo narobe ce NE?
Po tvojem mnenju " monster_d", kolko bi lahko zbrusil glavo in vstavil nazaj iste bate?
:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
 
GVX
Novinec
 
Prispevkov: 114
Pridružen: Pe apr 18, 2003 8:30 pm

Napisal/-a GVX To maj 27, 2003 8:39 am

bkranjec je napisal/-a:Glavo bom pa dal brusit, ker mi jo oce da za en pir! Glede manjave batov ste me spravili v dilemo. Zakaj DA in kaj bi bi blo narobe ce NE?
Po tvojem mnenju " monster_d", kolko bi lahko zbrusil glavo in vstavil nazaj iste bate?
:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:

Glavo naj ti le poravnajo, pa še to le v primeru da ti je kaj zakuhal.
Če se glava zniža za več kot kako desetinko je potrebno motor spet spraviti v fazo (nastaviti odmične gredi).
Ponavadi je ob takem delnem popravilu dovolj če ti "ožlajfajo" ventile in zamenjajo teflone.Na glavi se obrabijo samo vodila ventilov pa še ta redko.
Bati nimajo veze z glavo!!Menjat jih je potrebno če zbrusiš blok oz. če je kak bat poškodovan.
LP gvx
 
primozb
Novinec
 
Prispevkov: 110
Pridružen: Sr avg 14, 2002 10:20 am

Napisal/-a primozb To maj 27, 2003 10:42 am

Jest mam passata 1.8.T a je že kdo menou pr passatu takmu batne obročkeal pa kej. Ker men se mi zdi oz. pravjo da ne gre več tolk kukr je šu včash...oz se ne da primerjat kao. A kdo ve a obstaja kakšna fora oz kakšni dodatki, al pride v poštev samo menjava obročkov. Turbina je bla menjana pr cca 110.000 avto ma 130.000.

Lp
 
Valjo
Novinec
 
Prispevkov: 362
Pridružen: Po apr 07, 2003 7:00 pm

Napisal/-a Valjo To maj 27, 2003 3:03 pm

nekdo je omenil da je treba brust valje. kako pa ves da je to treba brust? kokrat jih pa lahka brusis ? sam pol gredo vecji bati not pa ma avto vec ccm ane?

lp
 
Uporabniški avatar
vazman
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 602
Pridružen: Sr apr 23, 2003 6:29 pm

Napisal/-a vazman Sr maj 28, 2003 6:54 am

Ce verjamete ali pa ne: Moj fotr je pred nekaj leti imel Lado Samaro in je generalka stala 30 000 SIT!!!!!!!!!!!!!
Med voznjo je odtrgalo jermen alternatorja in ga (kako?)neglede na zašcito navilo na zobatega in tudi tega odtrgal.Pol je pa samo zaropotal in je blo konc.
 
grehc
Novinec
 
Prispevkov: 379
Pridružen: Po avg 26, 2002 1:32 pm
Kraj: Lublana

Napisal/-a grehc Sr maj 28, 2003 8:59 am

Valjo je napisal/-a:nekdo je omenil da je treba brust valje. kako pa ves da je to treba brust? kokrat jih pa lahka brusis ? sam pol gredo vecji bati not pa ma avto vec ccm ane?

lp


Tako je. Potrebno je dobiti batne obročke, ki imajo večji premer. Za Fiata- to ni problem kako je pa pri DKW pa pojma nimam.

Lp
Grehc
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost