marsus je napisal/-a:Jaz sem bil tud skeptičen o teh oktanih in 95,98 ali 100.Imam fiat punto letnik 2004 80 konjev in 16 ventilov.Skoz sem na Petrolu točil 95 oktanca.Zdaj pa že od lani novembra točim samo na Omv 100 oktanca.Razlika je očitna.Vsaj pri meni.Že tako rad 16 ventilski motor rad cukne ko speljuješ na primer,sploh manjši motor.Višje kot je oktansko število boljše izgorevanje,boljši izkoristek energije.Probal,testiral.Enaki prevoženi kilometri,enaka razdalja,enak tempo,strogo držal predpisov,relacija.Poraba pol litra manj,ne glede ali so gor zimske gume ali letne.Ni več cukanja motorja,sploh pa se pozna pri klimi.Sploh klima se zna zelo hitro poznati in zamoriti motor.Po dveh mesecih na tester vse ok.Ker višje oktanski bencin bolje izgoreva je tudi manj saj in vsega ostalega sranja.Seveda je to le moje mnenje in to za moj avto.
mondeo01 je napisal/-a:evo sm najdu eno staro temo da ne boste rekl da za brezveze odpiram nove..
in sicer me zanima
1.ce je kaj narobe ce tankas 100 oktanca v avto z malo bolj svoh masino..npr od 1.1 do
1.4...
2.pa ce si kaj v plusu ce tankam 100-ko..
3.kaj je bolj priporocljivo 98 petrol ali 100 omw.
Energetik81 je napisal/-a:mondeo01 je napisal/-a:evo sm najdu eno staro temo da ne boste rekl da za brezveze odpiram nove..
in sicer me zanima
1.ce je kaj narobe ce tankas 100 oktanca v avto z malo bolj svoh masino..npr od 1.1 do
1.4...
2.pa ce si kaj v plusu ce tankam 100-ko..
3.kaj je bolj priporocljivo 98 petrol ali 100 omw.
Tankaj, kar ti piše v navodilih za uporabo. Če je to 95 - tankaj tega. Tudi če boš tankal 130 oktanca bo isto. 98 in 100 oktanca izkoristijo le tiste mašine, ki so za to narejene - večja kompresija itd. Lahko pa seveda tankaš 100 oktanca, ne bo nič narobe, samo tudi ne bo nič razlike. Tankati ne smeš manj oktanskega, kot piše v knjižici.
Pismo, če so testirali v laboratoriju oba bencina, pa ugotovil, da ni razlike. Kurilna vrednost je ista, zato tudi izkoristek in moč. A je to treba 100x povedat?
Energetik81 je napisal/-a:Če nimaš dobro naštelanega predvžiga (starejši avti), je lahko razlika. Ko sem še vozil starega Ponyja, je imel razštelan predvžig, zato sem moral tankati vsaj 98, drugače je klenkal --> večja poraba.
Pri novejših ECU izračunava predvžig, zato take možnosti ni.
Poleg tega je opazka, da je avto "zamorjen", smešna. Je to tvoj občutek, ali si dal prej in potem avto na valje, pri enakih pogojih (T, vlaga, tlak)? Namreč jaz človeškim občutkom pri strojništvu ne verjamem.
Eazy-O je napisal/-a:Fifth gear testira različna goriva, če niste še videli: http://www.youtube.com/watch?v=0QGCYLwTCGI
Pa si mislite kar si hočete.
lenivec je napisal/-a:narobe je edino to da maš par centov manj v denarnico
da bo narod vesel bom reko bolje je omv. da bo pa realist vesel je pa isti falus ker se vse vozi iz lendave
neocodex je napisal/-a:Eazy-O je napisal/-a:Fifth gear testira različna goriva, če niste še videli: http://www.youtube.com/watch?v=0QGCYLwTCGI
Pa si mislite kar si hočete.
Če gre temu verjeti, potem je zgodba za mene zaključena.
jay je napisal/-a:lenivec je napisal/-a:narobe je edino to da maš par centov manj v denarnico
da bo narod vesel bom reko bolje je omv. da bo pa realist vesel je pa isti falus ker se vse vozi iz lendave
omv vozi iz graz-a, vsaj za štajersko, koroško, prekmurje. Sosed vozi za omv cisterno.
CockroaC je napisal/-a:jay je napisal/-a:lenivec je napisal/-a:narobe je edino to da maš par centov manj v denarnico
da bo narod vesel bom reko bolje je omv. da bo pa realist vesel je pa isti falus ker se vse vozi iz lendave
omv vozi iz graz-a, vsaj za štajersko, koroško, prekmurje. Sosed vozi za omv cisterno.
Mnja ne vedno sicer ampak recimo da je tak ja... bol zanimiva je zadeva z sprint dizlom, ampak pustimo to temo za kdaj drugic
Po forumu brska: Google [Bot] in 7 gostov