Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT So maj 13, 2006 3:47 pm

W|zz je napisal/-a:No sej, se strinjamo, le da bi jst zaključek drugače napisal. Pa vseeno, če še v eni vrstici zagovarjam da hitrost vseeno ubija :) , če bi se unim pred tabo kej zgodil, ne vem kaj bi se zgodilo s teboj, ko si vozil 250, 260km/h. Bi se uspel tako hitro ustavit al pa pri tej hitrosti celo zavit mimo nekega drugega avta? Tistih 200 metrov ni prav veliko, če tu upoštevamo še reakcijski čas pa to.. Pa tud če pustimo ta primer in govorimo na splošno.. Ti prav nič ne pomaga če znaš vozit, maš izkušnje in se prilagodiš razmeram, če bo nekdo drug storil neumnost, bo nevemkakšna hitrost vseeno lahko usodna...


Zato sem tudi rekel, pod pogojem, da vsi ostali sledijo predpisom. Pa vendar, odgovor na tvoje vprašanje je da, 200 metrov je dovolj, glede na to, da se pri hitrosti 200 km/h avtomobil ne bo ustavil na mestu, temveč bo še lep čas drsel in/ali se prevračal. Pri 250 km/h je ta razdalja ca. 3 sekunde, vendar je pri takšni stopnji koncentracije reakcija veliko hitrejša, kakor pri nekomu, ki se vozi, zleknjen v sedež in komajda ve, da sedi v vozilu. Poleg tega že kakšno sekundo ali dve pred trkom opaziš, da gre nekaj narobe (seveda z ustrezno prostorsko predstavo in izkušnjami) in popustiš plin ter pričneš z zaviranjem. Seveda pa mi je jasno, da si tega nekdo, ki se le redko vozi s takšno hitrostjo, ne more natančno predstavljati in ima glede tega dvome.
Na splošno vedno tvegamo, ko se usedemo v vozilo. Nesreča s težkimi poškodbami se lahko pripeti tudi pri 120 km/h (blondinke in prehitevanje s 70 km/h vsi poznamo). Tveganje je pač esencialen del tega, da se usedemo v tono in pol do dve toni težak kos pločevine, ter se z njim prevažamo s hitrostmi, o katerih so pred 100 leti lahko le sanjali. Ko boš naslednjič vozil po Nemčiji, si oglej kako promet poteka tam. Stotine vozil po prehitevalnem pasu drvijo s krepko prek 200 km/h (razni VW TDI celo z mogočnimi 205 km/h), pa so nesreče zelo redke. Še največje tveganje predstavljajo Avstrijci, ki so zahojeni tudi po vozniški plati, drugače pa je tam vožnja tekoča in imam poNemčiji ob povprečni hitrosti 200 km/h manjšo porabo kakor po slovenskih avtocestah.

Lp
 
dare01
Novinec
 
Prispevkov: 347
Pridružen: To jan 03, 2006 11:58 am

Napisal/-a dare01 So maj 13, 2006 4:19 pm

PureTNT je napisal/-a:
topsi je napisal/-a:Zakaj vsi gledate na to kot polnjenje poračuna.

Pa naj bo pismo voznika v opomin vsem, ki se vsedmo za volan in prekoračimo hitrost...

Trenutek lahko spremeni življenje.


Prekoračimo hitrost?
Si želel reči "prekoračimo od organov zapovedano omejitev hitrosti"?
Tu ne gre za nič drugega kot polnjenje proračuna. So ukrepi, ki bi resnično prispevali k zmanjšanju smrtnih žrtev, pa četudi bi ukinili omejitve hitrosti in postavili le priporočene vrednosti.
Seveda pa nobena vlada ne bo storila političnega samomora in sprejela predpisov, ki bi ljudi dejansko ponovno poslali v avtošolo, ker ne znajo voziti.
Dejstvo je, da pri nas ni težava hitrost, pač pa vozniško neznanje večine populacije. Neuporaba ogledal in smernikov že sama po sebi dokazujeta neznanje (ker predvidevamo, da jih voznik ne zna uporabljati), da uporabe mobitelov, ki bi morala biti po sankcijah izenačena s težko alkoholiziranostjo, ne omenjamo. Nepoznavanje postopkov vključevanja na avtocesto (vključevanje s 60 km//h iz pospeševalnega na prehitevalni pas žal ni tako zelo redko) ter vožnje skozi krožišča (na Tomačevem se ljudje zaletavajo zaradi neznanja, ne zaradi zgrešene zasnove) in nezmožnost obvladovanja vozila v kriznih situacijah pribijejo še zadnje žeblje v že tako težak pokrov krste.
Hitrost ne ubija, ubijata neumnost in neznanje.


Lp

najprej da pohvalim tvoja razmišljanja. po dolgem času nekdo, ki razume vožnjo in fiziko. zakaj sem odebelil mobitele: sem bil lani konec septembra poslovno v Stockholmu. Lastnik podjetja ima audija S8 in se mi lepo iz Stockholma vozimo po avtocesti proti industrijski coni. jaz nisem mogel verjet kaj vidim. vsi, apmak res vsi, so vozili po predpisih. zakaj? gospod Hansen mi je razložil, da na švedskem za prometne prekrška nimajo fiksnih denarnih kazni ampak so skoraj vse hujše kazni izražene v dnevih zapora. in potem lepo pridobijo podatke iz davčne (višino tvojega dnevnega zaslužka). potem pa imaš izbiro: zapor ali pa plačilo kazni v denarju. ravno ko sem bil jaz gor je bil aktualen primer nekega vrhunskega igralca hokeja(imena se več ne spomnim). v naselju(cona 30) je prekoračil hitrost za okoli 35-40km/h. se mi zdi da je bila kazen 30 dni. tip je glede na svoje zvezdniške prejemke plačal okoli 300.000€ :shock: .
aja, mobiteli. kot vidite so na švedskem policaji in kazni kar zaj**ane ampak.... mobiteli so med vožnjo dovoljeni :!: in to brez slušalk, bluetootha,.... sem vprašal zakaj pa zgleda da sta ericsson in nokia v skandinaviji tako močna, da sta celo to zlobirala.

pa še moj primer od včeraj. se peljem proti križišču cca 60km/h. hočem naravnost in sem na pasu za naravnost. za mano se vozi policijski kombi. pas za naravnost je prost. na pasu za levo zavijanje stojijo dva ali trije avtomobili. ko sem jaz že skoraj vštric z zadnjim avtom v koloni na levi se naenkrat baba zmešana(sem kasneje videl v ogledalu, da je baba)odloči in zavije na pas za naravnost pred mano. sreča, da je imelo križišče še posebej pas za desno zavijanje tako da sem dobesedno nagonsko odreagiral in naredil manever(losov test :D, hvala bogu za športno podvozje ). pazite zdaj. ko sem čez križišče začnem trobitiin poz**t, ženska se vozi za mano, policaji za njo. POLICAJI NISO TUD TRZNILI! in kaj naj si zdaj mislim o naši policiji?
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha So maj 13, 2006 4:45 pm

" Glede naših policistov " - z mojega vidika. Predpisi so jasni, kazni poznamo - torej vemo kako stvar deluje. Zdej - ne vem zakaj bi se jezili na policiste, če ne vozimo po predpisih.Če namreč voziš po predpisih te nima kaj skrbet za vse akcije, pa ta in oni poostren nadzor in podobne "zadevščine". Če pa ne voziš po predpisih, potem ne iskat krivdo v policistih, ki so te za to kaznovali, ampak pri sebi.

Najbolj pa mi gre na jetra dvoličnost - v tujini vozimo "kot ovčke", pri nas pa so policisti krivi, da ne smemo voziti "preko" zakonov.


LP
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT So maj 13, 2006 4:52 pm

dare01 je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:
topsi je napisal/-a:Zakaj vsi gledate na to kot polnjenje poračuna.

Pa naj bo pismo voznika v opomin vsem, ki se vsedmo za volan in prekoračimo hitrost...

Trenutek lahko spremeni življenje.


Prekoračimo hitrost?
Si želel reči "prekoračimo od organov zapovedano omejitev hitrosti"?
Tu ne gre za nič drugega kot polnjenje proračuna. So ukrepi, ki bi resnično prispevali k zmanjšanju smrtnih žrtev, pa četudi bi ukinili omejitve hitrosti in postavili le priporočene vrednosti.
Seveda pa nobena vlada ne bo storila političnega samomora in sprejela predpisov, ki bi ljudi dejansko ponovno poslali v avtošolo, ker ne znajo voziti.
Dejstvo je, da pri nas ni težava hitrost, pač pa vozniško neznanje večine populacije. Neuporaba ogledal in smernikov že sama po sebi dokazujeta neznanje (ker predvidevamo, da jih voznik ne zna uporabljati), da uporabe mobitelov, ki bi morala biti po sankcijah izenačena s težko alkoholiziranostjo, ne omenjamo. Nepoznavanje postopkov vključevanja na avtocesto (vključevanje s 60 km//h iz pospeševalnega na prehitevalni pas žal ni tako zelo redko) ter vožnje skozi krožišča (na Tomačevem se ljudje zaletavajo zaradi neznanja, ne zaradi zgrešene zasnove) in nezmožnost obvladovanja vozila v kriznih situacijah pribijejo še zadnje žeblje v že tako težak pokrov krste.
Hitrost ne ubija, ubijata neumnost in neznanje.


Lp

najprej da pohvalim tvoja razmišljanja. po dolgem času nekdo, ki razume vožnjo in fiziko. zakaj sem odebelil mobitele: sem bil lani konec septembra poslovno v Stockholmu. Lastnik podjetja ima audija S8 in se mi lepo iz Stockholma vozimo po avtocesti proti industrijski coni. jaz nisem mogel verjet kaj vidim. vsi, apmak res vsi, so vozili po predpisih. zakaj? gospod Hansen mi je razložil, da na švedskem za prometne prekrška nimajo fiksnih denarnih kazni ampak so skoraj vse hujše kazni izražene v dnevih zapora. in potem lepo pridobijo podatke iz davčne (višino tvojega dnevnega zaslužka). potem pa imaš izbiro: zapor ali pa plačilo kazni v denarju. ravno ko sem bil jaz gor je bil aktualen primer nekega vrhunskega igralca hokeja(imena se več ne spomnim). v naselju(cona 30) je prekoračil hitrost za okoli 35-40km/h. se mi zdi da je bila kazen 30 dni. tip je glede na svoje zvezdniške prejemke plačal okoli 300.000€ :shock: .
aja, mobiteli. kot vidite so na švedskem policaji in kazni kar zaj**ane ampak.... mobiteli so med vožnjo dovoljeni :!: in to brez slušalk, bluetootha,.... sem vprašal zakaj pa zgleda da sta ericsson in nokia v skandinaviji tako močna, da sta celo to zlobirala.

pa še moj primer od včeraj. se peljem proti križišču cca 60km/h. hočem naravnost in sem na pasu za naravnost. za mano se vozi policijski kombi. pas za naravnost je prost. na pasu za levo zavijanje stojijo dva ali trije avtomobili. ko sem jaz že skoraj vštric z zadnjim avtom v koloni na levi se naenkrat baba zmešana(sem kasneje videl v ogledalu, da je baba)odloči in zavije na pas za naravnost pred mano. sreča, da je imelo križišče še posebej pas za desno zavijanje tako da sem dobesedno nagonsko odreagiral in naredil manever(losov test :D, hvala bogu za športno podvozje ). pazite zdaj. ko sem čez križišče začnem trobitiin poz**t, ženska se vozi za mano, policaji za njo. POLICAJI NISO TUD TRZNILI! in kaj naj si zdaj mislim o naši policiji?


Vsekakor je vse en sam lobi, tako kot pri nas avtoceste, tam mobilni telefoni. Kar se policije tiče, pa to zame ni nič novega. Sam sem pred kratkim plačal 40.000 SIT (÷2) za prehitevanje po desnem pasu avtoceste, ker sem 500 metrov vozil za nekom, ki je po prehitevalnem pasu vozil 90 km/h, medtem ko na voznem pasu ni bilo nikogar še kilometer naprej. Po blendanju in nato tudi trobljenju obupam in ga prehitim po desni. Takoj zatem za menoj prileti policijski Transporter z modrimi lučmi in me ustavi na odstavnem pasu, češ da sem ogrožal promet. Resnično je malo manjkalo, da gospodu policistu med ne bi zabrusil česa, kar bi me stalo še dodatnih 20.000 SIT.
Takšno prometno politiko imamo in dokler se ne bo spremenil pogled države, da varnost v prometu ne pomeni nujno polnjenja proračunskih lukenj, bo takšno stanje tudi naprej. Saj, da ne boš mislil, da prometni policisti znajo kaj dosti drugega kakor izvajati meritve z laserskimi in radarskimi merilniki ter izdajati kazni za neprilagojeno hitrost...
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT So maj 13, 2006 5:00 pm

Mojster Miha je napisal/-a:" Glede naših policistov " - z mojega vidika. Predpisi so jasni, kazni poznamo - torej vemo kako stvar deluje. Zdej - ne vem zakaj bi se jezili na policiste, če ne vozimo po predpisih.Če namreč voziš po predpisih te nima kaj skrbet za vse akcije, pa ta in oni poostren nadzor in podobne "zadevščine". Če pa ne voziš po predpisih, potem ne iskat krivdo v policistih, ki so te za to kaznovali, ampak pri sebi.

Najbolj pa mi gre na jetra dvoličnost - v tujini vozimo "kot ovčke", pri nas pa so policisti krivi, da ne smemo voziti "preko" zakonov.


LP


Sam v tujini vozim enako, jo odnesem z manj kazni kakor tu... Se pa še spomnim lekcij o legitimnosti pravnih predpisov, ko so nas poučili, da legalnost predpisa ne pomeni nujno legitimnosti, če ga prebivalstvo ne sprejema. Točno to se dogaja tu; teh predpisov nas veliko ne sprejema, ker znamo razmišljati tudi s svojo glavo in iz lastnih izkušenj. Sploh pa se mi zdijo ti predpisi nelegitimni zato, ker mnogo prekrškov, ki so tudi nekajkrat bolj nevarni od prekroračenja omejitve za določeno vrednost, kaznujejo z manjšo kaznijo ter niso implementirane rešitve, ki bi dejansko poskrbele za zmanjšanje žrtev. Tu gre za nabiranje denarja in popolnoma nič drugega. Mnogi se s tem ne strinjajo, vendar ne obstaja zastonj mišljenje, da se raja z lahkoto zavaja.

Kar pa se tiče Švedske: to je tako komunistična in represivna država, da se mi resnično smilijo mnogi ljudje, ki živijo v njej. Le poglejte, kako potem izživljajo svoje frustracije z raznimi Ghost riderji in Getaway in Stockholmi...

Lp
 
Uporabniški avatar
sevnican
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 556
Pridružen: To okt 04, 2005 6:46 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a sevnican Ne maj 14, 2006 8:09 am

Ravno včeraj so meli v Šentjurju ob cesti postavljenega belega kanguja. Ko sem se počasi mimo peljal, se je skozi zatemnjeno zadnje steklo lepo videlo radar. Hvala tistim, ki so mi prej poblendali! :wiihuu
 
Uporabniški avatar
Neyo-Neyo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1064
Pridružen: Sr jan 05, 2005 10:38 pm

Napisal/-a Neyo-Neyo Ne maj 14, 2006 8:33 am

Ok zdej bom eno neumesno povedu
ravno učer sm spreobavu se vozt po omejitvah in sm ugotovu da če bi čisto vsi vozili po omejitvah po vseh mojih testiranjih :lol: in preizkusih nebi semlo biti nesreč :) oziroma vsaj ne s smrtnimi izidi :?
samo vedno se najde nekdo :oops: ki mora stopt po gasu :?
....
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Ne maj 14, 2006 9:08 am

Neyo-Neyo je napisal/-a:Ok zdej bom eno neumesno povedu
ravno učer sm spreobavu se vozt po omejitvah in sm ugotovu da če bi čisto vsi vozili po omejitvah po vseh mojih testiranjih :lol: in preizkusih nebi semlo biti nesreč :) oziroma vsaj ne s smrtnimi izidi :?
samo vedno se najde nekdo :oops: ki mora stopt po gasu :?


Ne, tudi pri omejitvah so nesreče in pogosto tudi pod omejitvijo. Potem so tu še prehitevanja, ko se nekomu, ki se mu zaradi kateregakoli razloga mudi, utrga, ker pri omejitvi 90 ali 100 vozi za nekom, ki se mu 60 zdi prava hitrost in se požvižga za kolono za seboj, kateri bi se moral po zakonu umakniti. Takšna nepremišljena prehitevanja se potem pogosto končajo s smrtjo, razlog pa je neprilagojena hitrost. Že res, a čigava hitrost? Logika pove, da prehitevanega, ki je to izzval s svojim sebičnim obnašanjem, saj je, namesto da bi se umaknil, povzročil kolono vozil.


Lp
 
cordo
Novinec
 
Prispevkov: 342
Pridružen: Po okt 25, 2004 1:08 pm

Napisal/-a cordo Ne maj 14, 2006 10:18 am

Razlika med klofuto in božanjem je samo v hitrosti.
tko približen je tut karambol pri 50 ali 250km. :lol:
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Ne maj 14, 2006 2:39 pm

PureTNT je napisal/-a:
W|zz je napisal/-a:No sej, se strinjamo, le da bi jst zaključek drugače napisal. Pa vseeno, če še v eni vrstici zagovarjam da hitrost vseeno ubija :) , če bi se unim pred tabo kej zgodil, ne vem kaj bi se zgodilo s teboj, ko si vozil 250, 260km/h. Bi se uspel tako hitro ustavit al pa pri tej hitrosti celo zavit mimo nekega drugega avta? Tistih 200 metrov ni prav veliko, če tu upoštevamo še reakcijski čas pa to.. Pa tud če pustimo ta primer in govorimo na splošno.. Ti prav nič ne pomaga če znaš vozit, maš izkušnje in se prilagodiš razmeram, če bo nekdo drug storil neumnost, bo nevemkakšna hitrost vseeno lahko usodna...


Zato sem tudi rekel, pod pogojem, da vsi ostali sledijo predpisom.
Lp

Ja, če... ampak večina se vseh predpisov ne drži, povedal so se tud primeri kako nekdo z 80km/h zapelje pred nekoga na prehitevalni pas na avtocesti al pa spremeni smer v križišču. Pri pri 40, 50km/h če maš reflekse se umakneš ali zabremzaš, pri 80km/h je vse to težje nardiš in je lahko usodno. Isto na avtocesti. Sej brezveze se razpravlat zdj, ker se strinjam s tabo, vem kaj misliš in vem da je večkrat kot prevelika hitrost, krivo glupo razmišljanje in objestnost nekaterih, ampak tako kot je dejal Neyo-Neyo, če bi vsi vozil po omejitvah in tako kot smo se naučil v avtošoli, sem prepričan da se 99% nesreč, pri katerih je kriv človeški faktor, nebi zgodil. Tm te učijo kako preprečit nesrečo in kako je treba gledat na 100 koncev naenkrat, edin problem je da si od take voznje po 1 uri zmatran.. No sej hotu sm sam povedat da odvisno s katere strani gledaš. Eno nepremišljeno dejanje + prevelika hitrost "tebe" ali nekoga drugega skupaj pripelje do nesreče.. Če bi bla tista hitrost pol manjša, usodnih posledic v tolikšni meri ne bi bilo.. Lahko nisi kriv pa en zapelje pred tebe in umreš. Če bi bla pa ta hitrost manjša, bi lahko bilo drugače. Treba je gledat s svoje strani, ker ko si mrtu ti ne pomaga tud če te je ubilo neprimerno obnašanje drugih na cesti...
lp
 
_Matej_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 92
Pridružen: So feb 25, 2006 9:08 pm

Napisal/-a _Matej_ Ne maj 14, 2006 2:56 pm

Za začetek bi bilo potrebno g. žlender-ja zamenjat ;)
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Ne maj 14, 2006 3:09 pm

W|zz je napisal/-a:
PureTNT je napisal/-a:
W|zz je napisal/-a:No sej, se strinjamo, le da bi jst zaključek drugače napisal. Pa vseeno, če še v eni vrstici zagovarjam da hitrost vseeno ubija :) , če bi se unim pred tabo kej zgodil, ne vem kaj bi se zgodilo s teboj, ko si vozil 250, 260km/h. Bi se uspel tako hitro ustavit al pa pri tej hitrosti celo zavit mimo nekega drugega avta? Tistih 200 metrov ni prav veliko, če tu upoštevamo še reakcijski čas pa to.. Pa tud če pustimo ta primer in govorimo na splošno.. Ti prav nič ne pomaga če znaš vozit, maš izkušnje in se prilagodiš razmeram, če bo nekdo drug storil neumnost, bo nevemkakšna hitrost vseeno lahko usodna...


Zato sem tudi rekel, pod pogojem, da vsi ostali sledijo predpisom.
Lp

Ja, če... ampak večina se vseh predpisov ne drži, povedal so se tud primeri kako nekdo z 80km/h zapelje pred nekoga na prehitevalni pas na avtocesti al pa spremeni smer v križišču. Pri pri 40, 50km/h če maš reflekse se umakneš ali zabremzaš, pri 80km/h je vse to težje nardiš in je lahko usodno. Isto na avtocesti. Sej brezveze se razpravlat zdj, ker se strinjam s tabo, vem kaj misliš in vem da je večkrat kot prevelika hitrost, krivo glupo razmišljanje in objestnost nekaterih, ampak tako kot je dejal Neyo-Neyo, če bi vsi vozil po omejitvah in tako kot smo se naučil v avtošoli, sem prepričan da se 99% nesreč, pri katerih je kriv človeški faktor, nebi zgodil. Tm te učijo kako preprečit nesrečo in kako je treba gledat na 100 koncev naenkrat, edin problem je da si od take voznje po 1 uri zmatran.. No sej hotu sm sam povedat da odvisno s katere strani gledaš. Eno nepremišljeno dejanje + prevelika hitrost "tebe" ali nekoga drugega skupaj pripelje do nesreče.. Če bi bla tista hitrost pol manjša, usodnih posledic v tolikšni meri ne bi bilo.. Lahko nisi kriv pa en zapelje pred tebe in umreš. Če bi bla pa ta hitrost manjša, bi lahko bilo drugače. Treba je gledat s svoje strani, ker ko si mrtu ti ne pomaga tud če te je ubilo neprimerno obnašanje drugih na cesti...
lp


Izgleda, da se v temelju strinjava v večini točk, le da imava različno percepcijo potrebne pazljivosti. Kar se tiče koncentracije pri vožnji pa ti tu pomaga samo vaja, vaja in še enkrat vaja. Bolj, ko boš pri tem vztrajal, lažje bo postalo.

Lp
 
Uporabniški avatar
Zm3-D3n
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 514
Pridružen: Če apr 08, 2004 1:50 pm

Napisal/-a Zm3-D3n Ne maj 14, 2006 4:09 pm

PureTNT nimam kej drugega za rect kot :bow :bow


Moj oce po evropi prevozi na tisoce kilometrov letno in mi pripoveduje kako zadeve potekajo v tujini, in to kar se pri nas odgaja ni nikjer. Lahko zacnemo pri cestah in koncamo pri voznikih. Sam raje ne bom nic pisal ker nimam se dovolj izkusenj, vendar tako kot mi oce pravi : Prestuderaj vsakega voznika na cesti, ki je od tebe oddaljen manj kot 200m in to zaradi lastne varnosti, cene bos v koncni fazi ti kriv zaradi neprilagojene hitrosti in nekega voznika, ki ne ve kaj je "zmigovc" in zakaj se uporabljajo ogledala in tista okrogla zadeva ki jo imas pred seboj...



LP,
Zm3-D3n
What would you do, if you could do the unbalivable ?
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Ne maj 14, 2006 4:21 pm

Zm3-D3n je napisal/-a:PureTNT nimam kej drugega za rect kot :bow :bow


Moj oce po evropi prevozi na tisoce kilometrov letno in mi pripoveduje kako zadeve potekajo v tujini, in to kar se pri nas odgaja ni nikjer. Lahko zacnemo pri cestah in koncamo pri voznikih. Sam raje ne bom nic pisal ker nimam se dovolj izkusenj, vendar tako kot mi oce pravi : Prestuderaj vsakega voznika na cesti, ki je od tebe oddaljen manj kot 200m in to zaradi lastne varnosti, cene bos v koncni fazi ti kriv zaradi neprilagojene hitrosti in nekega voznika, ki ne ve kaj je "zmigovc" in zakaj se uporabljajo ogledala in tista okrogla zadeva ki jo imas pred seboj...



LP,
Zm3-D3n


Dober trik je opazovanje vozila, za katerega sumiš, da bo pričelo s prehitevanjem. Če se začne po centimetrih premikat levo (verjami, se opazi tudi na daleč), bo v naslednjih dveh sekundah menjal pas. Potem imaš takšne, ki pas menjavajo počasi ter enakomerno in že na daleč vidiš, da je pričel z menjavo (ponavadi za menjavo potrebuje prek 5 sekund, raje 10 - takšni niso posebno nevarni, saj potrebuje 3 sekunde, da sploh pride na tvoj pas). Sledijo pa seveda še "skakači", to so tisti, ki čakajo, da vozila peljejo mimo njih in nato takoj za njimi skočijo na prehitevalni pas. Tudi ti niso tako zelo nevarni, saj uporabljajo vzvratna ogledala in glede na to, da ven zapeljejo takoj za vozilom pred teboj (če te v ogledalu ni opazil), ob primerni varnostni razdalji ne boš imel težav, čeprav bo potrebno močnejše zaviranje. V glavnem, najbolj bodi pozoren na prvi tip, ki je tudi najbolj pogost in za moje pojme najnevarnejši.

Lp
 
siskar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 26
Pridružen: So feb 18, 2006 5:53 pm

Napisal/-a siskar Ne maj 14, 2006 5:21 pm

nisem pričakoval takšnega odziva na to temo :shock: :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
TomazK
Novinec
 
Prispevkov: 292
Pridružen: So avg 27, 2005 7:26 am
Kraj: Radomlje

Napisal/-a TomazK Ne maj 14, 2006 5:52 pm

Zm3-D3n je napisal/-a:PureTNT nimam kej drugega za rect kot :bow :bow


Moj oce po evropi prevozi na tisoce kilometrov letno in mi pripoveduje kako zadeve potekajo v tujini, in to kar se pri nas odgaja ni nikjer. Lahko zacnemo pri cestah in koncamo pri voznikih. Sam raje ne bom nic pisal ker nimam se dovolj izkusenj, vendar tako kot mi oce pravi : Prestuderaj vsakega voznika na cesti, ki je od tebe oddaljen manj kot 200m in to zaradi lastne varnosti, cene bos v koncni fazi ti kriv zaradi neprilagojene hitrosti in nekega voznika, ki ne ve kaj je "zmigovc" in zakaj se uporabljajo ogledala in tista okrogla zadeva ki jo imas pred seboj...



LP,
Zm3-D3n


No so po Evropi so še precej tut precej hujše razmere, kot pri nas. Na Poljskem kjer sem bil čez prvomajske praznike, sem prevozil približno 800 km. V tem času sem videl
5 ali 6 nesreč z najmanj tremi mrtimi. Na regionalnih cestah so skoraj ves čas po trije avti vzporedno, prehitevanja v škarje nonstop... Opažam pa pri nas v zadnjih letih veliko povečanje nestrpnosti za volanom :?
 
Uporabniški avatar
Biskvitek
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 582
Pridružen: Ne apr 25, 2004 9:05 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Biskvitek Ne maj 14, 2006 8:20 pm

Citat JC....... hitrost ne ubija, ubija njena nenadna zaustavitev..............

Drugače pa ima pure tnt čisto prav, treba je spremenit slovensko mišljenje.........
Slika
 
Maxx
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 597
Pridružen: Po jan 10, 2005 9:04 pm
Kraj: Kranj

Napisal/-a Maxx Ne maj 14, 2006 9:18 pm

Če bi se držali omejitev bi bilo veliko manj nesreč,vendar je pa res da če hitro voziš si veliko bolj pozoren na cesto in kar se dogaja na njej,vendar to ni opravičilo.Je pa res,da nekateri,ki vozijo prepočasi veliko bolj ogrožajo promet kot pa nekdo ki malo prekorači omejitve.Najslabše pa je,da hirost in alkohol ubijata.
 
Uporabniški avatar
DoubleG
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 563
Pridružen: Sr jan 19, 2005 7:26 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a DoubleG Ne maj 14, 2006 9:47 pm

PureTNT je napisal/-a:Vsekakor je vse en sam lobi, tako kot pri nas avtoceste, tam mobilni telefoni. Kar se policije tiče, pa to zame ni nič novega. Sam sem pred kratkim plačal 40.000 SIT (÷2) za prehitevanje po desnem pasu avtoceste, ker sem 500 metrov vozil za nekom, ki je po prehitevalnem pasu vozil 90 km/h, medtem ko na voznem pasu ni bilo nikogar še kilometer naprej. Po blendanju in nato tudi trobljenju obupam in ga prehitim po desni. Takoj zatem za menoj prileti policijski Transporter z modrimi lučmi in me ustavi na odstavnem pasu, češ da sem ogrožal promet. Resnično je malo manjkalo, da gospodu policistu med ne bi zabrusil česa, kar bi me stalo še dodatnih 20.000 SIT.


zdravilo za takega tipa je, da preprosto prižgeš dolge luči (ne blendaš, prižgeš) in ga nerviraš tako kot on tebe. Slej kot prej se ti bo umaknil. Če se ti pa nekdo pripopa zadaj na rit pa prižgeš meglenko zadnjo. Kmalu bo odnehal.

nazaj na temo:

1. ceste porihtat
2. omejitve prilagodit razmeram na cesti
3. obvezen tečaj varne vožnje
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Ne maj 14, 2006 10:56 pm

Da obnovim začetek teme: Smisel predpisov, policije in podobne represije (na cesti) je v koordiniranju prometnih tokov, da bi bilo tveganje na cesti , ki je prisotno vedno, ustrezno uravnavano glede na pretočnost (hitrost). Konkretno - za marsikatero ulico ali vas je 50km/h preveč, marsikatere črne točke ostajajo take leta, toda npr na Celovški je omejitev 60 km/h, kljub temu, da so pasovi ločeni, da je do kolesarskih stez in pločnikov več kot 10 m (če voziš po notranjem pasu) itd. Kaj naredijo policaji? Gredo meriti hitrost na Celovško, kjer je mimogrede 100 km/h ponekod gotovo bolj varno kot pa 40 km/h na ozki ulici, kjer bi policaji že samo s svojo pojavo delovali učinkovito. Nekateri se sprašujejo zakaj je to samo polnjenje proračuna? Poglejte - na Celovški (skoraj) vedno merijo hitrost točno tam, kjer je najbolj varno, ker vedo, da je tam največ možnosti, da ljudje hitreje vozijo in da bodo dovolj pokasirali, ne pomislijo oz. jim je vseeno, če jih medtem ni na bolj nevarnih odsekih ali ulicah. Zdi se mi, da tudi predpise ponekod prilagajajo temu namenu, ki je ravno obraten smiselni represiji, ki je kdaj žal potrebna. Ne delajo tega, kar bi bilo za ljudi gotovo bolj koristno ter upravičljivo, saj nas ne stanejo malo.
Se je kdo kdaj vprašal, kako to, da pri tako akutnih potrebah po solidni avtomobilistični TV oddaji (s povdarkom na šoli dobre vožnje, komentiranjem resničnih vozniških napak in lahko tudi prikazovanjem avtov, tablic itd nekaterih "morilcev" na cesti), niti ena TV hiša ne naredi take oddaje, da o nacionalki ne govorimo. Ne govorim o zaroti, mislim samo, da se še dolgo ne bomo rešili negativne kadrovske selekcije (posebno zdaj ne), ki je žal prisotna skoraj povsod.

Glede hitrosti na avtocesti pa tole. Z mojim žal pokojnim prijateljem Borutom sva se kregala, kaj je bolj varno - voziti striktno po predpisih ali tudi prehitro. Trdim, da je dosti bolj nevarno vozit npr iz Kp v Lj 100 - 130 km/h. V tem primeru stalno voziš v koloni - s primerno varnostno razdaljo te taka vožnja uspava, naprej vidiš malo (samo par avtov) in se ne moreš vnaprej pripravit na možne probleme, hkrati se ti od zadaj stalno lepijo taki, ki bi hitreje, pa jim še hitrejši to onemogočajo, dokler ne izgubijo živcev in naredijo kakšno neumnost. Da ne govorimo o principu harmonike, ki ga naši vozniki slabo poznajo in prevečkrat prakticirajo. Glede utrujenosti - taka vožnja zahteva stalno pozornost - toda tudi nazaj, kakšno varnostno ima tisti zadaj, kako zavirati itd. Skratka - uro in nekaj minut čakaš, da bo kdo pred ali za tabo naredil kakšno neumnost, kar ni tako majhna verjetost niti pri enkratni vožnji Kp-Lj, ti pa si ujet v koloni (kljub varnostni razdalji).
V drugem primeru (če voziš hitreje) prehitevaš po levi (če za tabo ni kakšnega hitrejšega), se osredotočiš na morebitne desne padalce in veš, da večina prehitevajočih bolje obvlada hitro vožnjo in se z njimi tudi lažje uskladiš. Kdaj se sicer soočaš s kakšnimi norci, ki se ti nalepijo od zadaj kljub temu , da je tik pred tabo kolona tudi na prehitevalnem pasu, a to je bolj redko (in take ter padalce bi morali policaji bogato kaznovati - lahko zaradi ohlapnih predpisov tudi tako, da bi postopek trajal več kot pol ure!). In kar je najlepše v koloni voziš za "drekači" in si odvisen od njihovega znanja in sreče ves čas, medtem ko pri hitrejši vožnji prehitiš več takih v nekaj deset sekundah in imaš nato par minut mir, odvisen pa si samo od sebe. Primerjajte, kaj je bolj varno, npr 25x nekajsekundnih prehitevanj in imeti slabe voznike za sabo ali voziti eno uro z(a) njimi. Še dosti bi lahko povedal, hotel sem že kdaj prej, a je že tako predolg post, bodo uvedli omejitve še tu... Pa srečno vožnjo
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov