Dariooo je napisal/-a:Andrew je napisal/-a:nekateri tukej gor govorijo, da so ceste zanič, OK sej ne rečem da to ni res...sam kako pa naj jih pol po vaše popravijo, če ne zaprejo dela ceste...mogoče iz zraka?
...pa še neki za vse tiste, k sprašujejo zakaj zmer popravljajo al pa gradijo nove ceste v poletnih mesecih...zato ker so pozimi preslabi pogoji za izvajanje takih del (predvsem hidroizolacije in asfalt, deloma tudi beton), al se pa js mogoče sam motim...?
Lp
hmm....pomojem se kr motis..ker poleti se beton prehitro susi in zaradi hitrega susenja pol poka in ga je treba mocit medtem ko pozimi se dobro susi z uporabo trdilca (glej npr viadukt crni kal, ki je najvecji v slo ce ne celo med vecjimi v evropi kdaj so ga kradili.....tako da) a za asvalt pa ne vem kako je ampak vem da tudi gradbeniki najraje gradijo ko ni lih najbolj vroce

LP
vidim, da si zelo strokovno podučen, ko praviš, da se pozimi beton bolj suši kot poleti...no pa mi naprimer razloži kako se po tvoje pozimi beton posuši pri -10°C? to bi pa res rad slišal...če še ne veš so razpoke, ki nastanejo pozimi zaradi zmrzovanja bolj kritične od razpok, ki nastanejo poleti...
...hidroizolacija se ne sme izvajati pri temperaturi nižji od +5°C, če se izvaja pri nižji temperaturi, je velika verjetnost, da bo prišlo do deformacije le-te in nato posledično, do pronicanja vode v betonsko konstrukcijo, kar pomeni, da bo pozimi pri nizkih temperaturah prihajalo do razpok betona in korodiranja armature (skozi celo leto)...kar sčasoma povzroči deformacijo bet. konstrukcije in seveda s tem tudi obrabno plast asfalta na viaduktu ali nadvozu...do podobnih deformacij pride tudi pri navadnih cestah, le da se tam uničuje nosilna plast...
...pa še nekaj...asfalt je z leti vedno bolj porozen in tega ni možno preprečiti, zato pride do vdora vode v nosilne sloje, ki povzročijo spiranje nosilne plasti, oz. razpoke v zimskem času in s tem posledično pride do deformacij vozišča...
...aja pa če je kšn odsek uničen že po desetih letih ni to nič čudnega, ker je ponavadi garancija za betonske objekte 10 let za asfalte pa nekje do 5 let...
...no sej, če je kšn gradbenik tle bo vedu o čem govorim...
Lp