Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi So jun 17, 2006 3:57 pm

To smo zmerl na valarjih. Vpisujejo pa itak moči, ki jih pol kšni presežejo, kakšni pa niti ne dosežejo. Spomnim se afere, ko so hyundajevi motorji meli cca 20km manj kot bi mogl met. Tko da to ni tok natančn. Pri istem motorju se pa to tok pozna. Se pravi do 10%, kar je pa pri počasnih avtih lahko kaplja čez rob.
Slika
 
Uporabniški avatar
ga-ma
Novinec
 
Prispevkov: 448
Pridružen: Sr jul 28, 2004 9:48 am

Napisal/-a ga-ma So jun 17, 2006 4:02 pm

Sej lahko brez klime voziš, pa boš mel vse konje:)
Drugač smo pa prejšni teden meril konje prijatelju na bmw Z3 2.8 in je bila razlika s klimo oz brez kar 9 konjev. Tako da se sigurno pozna ;)
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha So jun 17, 2006 4:06 pm

CERES je napisal/-a:
Pugi je napisal/-a:Klima pobere cca 6KM in 5-10Nm.


Hja sam poglej ko kupujemo avtomobil recimo novi greš na njihovo stran (prodajalca) in si izbereš željeni model s mašino. In tam maš koliko pokuri, koliko navora, KM in kw, itd....recimo da piše da ima avto 100 konjskih moči, a potem so uni konji šteti z klimo ali pač brez klime :?: Če niso šteti potem dejansko ti razpolagaš z 95 ali 94 konjskih moči :?: Če ti klima pobere par konjev to pa je že kar nekaj da bi mogl v karatiristke motorja oz. avtomobila napisati ;) ....


lp


Moč, ki jo navaja proizvajalec je jasno brez "odvzema" moči klime. Torej moraš naveden podatek odšteti od podatka o moči. So pa tudi razlike od agregata do agregata - sodobni dizelski agregati pri primerljivi moči v večini primerov lažje "poganjajo" klimo kot bencinski zaradi občutne razlike v navoru (npr. VW POLO 1,4 - 100 = 126 Nm : 240 Nm POLO 1,9 TDI - 100)
Sicer pa najbojšo "predstavo" o primernosti motorja naredi testna vožnja. V večini primerov velja kot nek minimum recimo pri razredu POLO motor z 1,4 l delovne prostronine. "Zahteva" se jasno veča z "prestopom" v višji razred.

LP
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss So jun 17, 2006 8:44 pm

Temparature kot so zdaj so za avtomobilske performance najslabše - kot prvo mora klima delovati večino časa na polno tako, da kompresor klime kar pošteno obremenjuje motor.

Za povrh pa visoka temperatura zraka že tako zmanjšuje moč motorja. Če odštejemo vse "odhodke" je to kar občutno zmanjšana zmogljivost, ki se sicer ne pozna dosti, če moči motorja ne iskoriščamo 100%.

Ko pa je potrebno izkoristiti vso moč se pa seveda naenkrat pozna, da vseh konjev ni na voljo. Nekateri proizvajalci problem "klime" rešujejo tako, da jo avtomatika ugasne ko "začuti" da voznik potrebuje (do konca pritisnjen plin) vso moč motorja in zato se pri nekaterih avtomobilih uporaba klime pri ostrih pospeševanjih skoraj ne pozna.

Vsem ostalim pa, predvsem pred prehitevanji, preostane samo uporaba "magičnega" gumbka za vklop/izklop klime, da ne bi prišlo do kakšnih nepotrebnih kočljivih situacij. :D
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh So jun 17, 2006 9:33 pm

pri našem traktorju s 60 KM se klima ne pozna praktično nič - in nasploh to tudi ni taki odvzem moči da bi mogla moč tak drastično padit. Kaj jermen ti kaj zacvili ob vklopu? Sicer pa lahko daš malo kompresor nekomu za pogledat, za ležaje pa to, ker takrat se pa zna zgodit da ti ga motor bolj težko žene.
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
EX-B
Uporabnik
 
Prispevkov: 1110
Pridružen: Ne mar 23, 2003 2:02 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a EX-B Ne jun 18, 2006 2:42 pm

Ce klima pobere res ful moci avtu, to pomoje nekaj ne more bit vredi (mogoce kaj s kompresorjem?). Na mojem Roverju 1.8 145KM se ne pozna nic kaj, ce vklopim klimo.. Neopazno.. Na prejsnjem 1.4 100KM se je poznalo da sem moral z mal vec gasa speljevati, ampak res malo..
Zadnjič spremenil EX-B, dne Ne jun 18, 2006 2:55 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Lp. Grega, DipLab.si
Slika
 
Uporabniški avatar
Courage™
Mojster foruma
 
Prispevkov: 8038
Pridružen: Pe nov 14, 2003 2:48 am
Kraj: Sitting in the front seat, chillin' around while pimpin' the streets!

Napisal/-a Courage™ Ne jun 18, 2006 2:49 pm

Človek je vprašal če kdo ve razlog zakaj je temu tak, vse kar je pa dobil od vas pa so odgovori v Stilu ja meni ma avto brez klime dve sekundi do sto z klimo pa devetnajst.

:roll:
Slika
GET IN - SIT DOWN - SHUT UP - HOLD ON
 
Uporabniški avatar
CockroaC
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3538
Pridružen: So okt 25, 2003 8:43 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a CockroaC Ne jun 18, 2006 3:53 pm

Ti ki pa imaš isti motor pa bi mu lahko napisal glej to je normalno ali pa pač ne pri meni ni razlike torej pojdi do strokovnjaka ... pa nisi nič bolši od teh.
Slika
 
Uporabniški avatar
Ronin
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 722
Pridružen: So jul 24, 2004 12:29 pm

Napisal/-a Ronin Ne jun 18, 2006 4:08 pm

sebaveh je napisal/-a:pri našem traktorju s 60 KM se klima ne pozna praktično nič - in nasploh to tudi ni taki odvzem moči da bi mogla moč tak drastično padit. Kaj jermen ti kaj zacvili ob vklopu? Sicer pa lahko daš malo kompresor nekomu za pogledat, za ležaje pa to, ker takrat se pa zna zgodit da ti ga motor bolj težko žene.



Brez zamere, ampak da se ob 60 KM motorju ob prizgani klimi nc ne pozna? Ne verjamm. Ne bom rekel da ti "neskoncno" moci pobere, ampak ti pa zagotovo nekaj moci pobere. Seveda tudi ob jakosti same klime.
There is no time...
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh Ne jun 18, 2006 5:50 pm

ko sem napisal "traktor", sem to mislil dobesedno ;) tak da ti ne morem dati podatkov o končni hitrosti in pospeških, ker je to pač motor ki se zavrti do 2500 vrtljajev in nič dlje. Če greš v strmino s klimo ali brez, se ne pozna nič. Pri vklopu stikala sicer malo padejo vrtljaji, a se takoj umirijo nazaj. Poraba pa bi bila kvečjemu le za kaki liter ali dva več. Tak da lahko rečem da je razlika vsaj v mojem pimeru zanemarljiva.

V glavnem, zaenkrat samo daj kompresor malo pregledat, če se rad vrti, pol pa poročaj naprej ;)
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
MajstR
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 44
Pridružen: Sr jul 14, 2004 7:25 pm
Kraj: Dob pri Šentvidu

Napisal/-a MajstR Ne jun 18, 2006 7:06 pm

Živjo

Meni pri mazdi 323f 1.5 88KM se pozna pri obratih ko v prostem teku pritisnem gumb za klimo se obrati povečajo za cca. 500 več. pa tudi med samo vožnjo sem opazu da se veliko pozna na pospeških. Tako da po vaših izjavah ugotavljam da se od avta do avta razlikuje vpliv klime na moč motorja :roll: :roll:
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Ne jun 18, 2006 7:13 pm

... dvomim, da čutiš kompresor, ker če bi ti jemal 20+KM bi že drsel jermen ali sklopka kompresorja, lahko da imaš napako v ECU klimatronic in ti ob vklopu klime zaluta krmilni signal nazaj v ECU vbrizga in mu poruši parametre, ali ga vrže v kakšen pomožni režim... že bilo, sicer ne na VAG...na tester, pa bo... v najboljšem primeru je samo prebila dioda...
... kdor ne dirka, naj se vozi...
 
PureTNT
Uporabnik
 
Prispevkov: 814
Pridružen: Pe dec 10, 2004 10:36 pm

Napisal/-a PureTNT Ne jun 18, 2006 8:09 pm

Mad je napisal/-a:...Čuti se največ zato ker ko voziš z klimo je pač zunaj vroče če je vroče pa že tako turbaš slabo vleče - imam 200 km in je isto kot pri tebi ... omiliš lahko tako da stiskaš in pospešuješ brez klime - uklopiš jo po določenem času ... pol tudi Audiji imajo posrečeno montiran intercooler tako da ti če intercooler hladiš z vodo moči kolo - motorja ne more in komot narediš iz ene stare posode za brisalce hlajenje intercoolerja z vodo ... napelješ štrom od pumpe do armaturke in pol daš eno 10A varovalko za vsak slučaj vmes in stikalo za vklop ... iz posode ki jo najbolje montiraš v prtljažnik potegneš po podvozju eno cev do intercoolerja in tam ji račvaš difuzor na tri štiri difuzorje, ki jih porazdeliš čez intercooler ;) pol boš imel ene 20% več moči (ko bo vroče in občutiš da slabo vleče pošpricaš pol je nekaj časa mir pa spet... po potrebi) in boljše bo vlekel...in manj pil ;) L.p. Mad


Kolikor vem, imajo Audiji že od prvega A8 vgrajen sistem samodejnega izklopa klimatske naprave ob močnejšem pospeševanju.
 
hamster
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 15
Pridružen: Če apr 15, 2004 3:57 pm

Napisal/-a hamster Ne jun 18, 2006 8:55 pm

Pri meni (G4 1.4) se klima skoraj ne pozna; bistveno bolj se pozna večja obtežitev avta, npp. 4 potniki in poln prtljažnik. Ali pa oboje skupaj, kar pa se redko zgodi.
 
Strokovnjak
Uporabnik
 
Prispevkov: 1225
Pridružen: To jun 07, 2005 4:35 pm

Napisal/-a Strokovnjak Ne jun 18, 2006 9:15 pm

Pri 150 konjih se klima ne sme poznati, sicer so konji bolni in pokliči veterinarja.
 
yurchek
Poznavalec gnojmobilizma
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 21, 2005 8:09 am

Napisal/-a yurchek Ne jun 18, 2006 9:53 pm

Men se pri tdi 130- čipano na 165km zdej skor 400nm navora kr zelo pozna klima, turbo luknja je kr huda, tko da je treba pazt da ne pripelješ v kak križišče z drugo, ker traja predn turbina zavrti...
 
Uporabniški avatar
meganeman
Novinec
 
Prispevkov: 382
Pridružen: To dec 10, 2002 2:11 pm
Kraj: Velenje

Napisal/-a meganeman Po jun 19, 2006 10:29 am

Ej sam, ce klima pozre 6 konjev to je ja 7200 W, doma mamo pa v stanovanjih klime za celo sobo pa so mogoce 3 kW, kak slab izkoristek majo te klime:(

Jst ne opazim razlike za klimo, ker mam na auto skoz pol se pa sama prziga tu pa tam ko rabi in nisem pazljiv, da bi kej opazu. Pa se klima lahka laufa ampak ni mus, da hladi!
I have a need, the need for speed! Meganeman over and out...
Slika
 
Uporabniški avatar
Walker_P
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Pe maj 06, 2005 5:37 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Walker_P Po jun 19, 2006 10:34 am

Kolk se eni sekirajo zarad izgube moči zaradi klime. Pa kupi nov avto, pa izrecno naroči da hočeš met avto brez klime ker preveč moči pobere, pol se pa ob 12.00 zapel v kakšno večjo mesto, po možnosti gužva, da te mine, al pa namorje čez dan, pa boš pol povedal, al maš raje klimo pa izgubo moči, al imaš raje 20min prej prihoda na določen kraj pa prešvican do gat. Js sm raje za prvo varianto.
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Po jun 19, 2006 10:42 am

mal se pozna pr končni pa po spešku sam se že men pr 120km zlo mal pr 150 se pa skor nebi smela
načeloma mi avto vseen vredu vleče če pa gonm pa pač izklopm klimo
lp
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov