Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Po jun 19, 2006 10:56 pm

krucymucy je napisal/-a:se pravi iz honde na alfo. mislim da bos pozitivno presenecen.
krucymucy je napisal/-a:
APN je napisal/-a:Jaz dam osebno še vedno glas Nemcem

ker ima ata golfa ... :roll:

Tvoj prvi post je bil pa vsekakor boljše argumentiran :bow :roll:

Mislim da je najbolje tako kot je rekel M. Miha. Preizkusi. Kakšna je udobnost, odzivnost, glasnost boš veliko lažje ugotovil v živo, kot pa prek foruma. Preveri v katalogih še velikosti prtljažnikov in podobno, kar te zanima, potem pa se pred nakupom pozanimaj predvsem o takih stvareh, kot je na primer rekel Walker_P, da se pozanimaš kateri letniki imajo kakšno napako in pri katerih je blo to odpravljeno, itd..
Uspešen nakup ti želim :tomidelej:
 
Uporabniški avatar
APN
Novinec
 
Prispevkov: 200
Pridružen: So jun 18, 2005 2:39 pm

Napisal/-a APN To jun 20, 2006 12:11 am

krucymucy je napisal/-a:
APN je napisal/-a:Jaz dam osebno še vedno glas Nemcem

ker ima ata golfa ... :roll:


K Sreči ga NIMA !!!
Diesel Powa !!!
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Tdi, jtd,hdi,...

Napisal/-a esem To jun 20, 2006 5:16 am

Mojster Miha je napisal/-a: Udobje - nima smisla izgubljat besed, C 5 je tu razred zase, kar na drugi strani pomeni veliko slabšo vodljivost + lego na cesti proti ALFI. PASSAT je nekje vmes - dobra kombinacija enega in drugega.
Sicer pa je najbolje, da opraviš testno vožnjo in se dodobra seznaniš z avtomobili, pa izbereš tistega, ki ti je na kratko "naj".
Osebno bi izbral PASSAT-a TDI 130.

LP


Koliko slabše je veliko - 30, 40%. Lepo prosim, človek potrebuje prostoren in udoben karavan, ne pa dirkalni avto. Na losovih testih in v slalomu sta C5 in passat precej blizu, od kod torej zanič lega na cesti? Tudi občutek ni toliko drugačen, je pa res, da te C5 zapelje v čisto drugačno doživljanje vožnje, kjer takoj pozabiš na čutenje vsake grbince v ovinku. Zgleda, da to za nekatere pomeni, da avto zdrsne, je pa ravno obratno res. Dodaten plus za C5 je dosti manjša občutljivost glede naloženosti avta kot pri ostalih dveh in možnost dviga (teren, zimske razmere, garaža v kleti, polno naložen avto na trajekt...).
Zadnjič spremenil esem, dne To jun 20, 2006 6:43 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Walker_P
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Pe maj 06, 2005 5:37 pm
Kraj: Celje

Re: Tdi, jtd,hdi,...

Napisal/-a Walker_P To jun 20, 2006 6:22 am

esem je napisal/-a:
Mojster Miha je napisal/-a: Udobje - nima smisla izgubljat besed, C 5 je tu razred zase, kar na drugi strani pomeni veliko slabšo vodljivost + lego na cesti proti ALFI. PASSAT je nekje vmes - dobra kombinacija enega in drugega.
Sicer pa je najbolje, da opraviš testno vožnjo in se dodobra seznaniš z avtomobili, pa izbereš tistega, ki ti je na kratko "naj".
Osebno bi izbral PASSAT-a TDI 130.

LP


Koliko slabše je veliko - 30, 40%. Lepo prosim, človek potrebuje prostoren in udoben karavan, ne pa dirkalni avto. Na losovih testih in v slalomu sta C5 in passat precej blizu, od kod torej zanič lega na cesti? Tudi občutek ni toliko drugačen, je pa res, da te C5 zapelje v čisto drugačno doživljanje vožnje, kjer takoj pozabiš na čutenje vsake grbince v ovinku. Zgleda, da to za nekatere pomeni, da avto zdrsne, je pa ravno obratno res. Dodaten plus za C5 je dosti manjša občutljivost glede naloženosti avta kot pri ostalih dveh in možnost dviga (teren, zimske razmere, garaža v kleti...).

Tako kot si rekel. C5 nima nič kaj dosti slabšo vodljivost kot pa ostali tekmeci. Vsi pozabljate da ima omenjeni avto v mojem postu hidravliko, ki se avtomatsko prilagaja stanju cestišča, nad 110km/h ga avtomatsko spusti in prit ko hitrost pade pod 70km/h se avtomatsko dvigne. Ko se boš z njim pelu, se ti sploh ne bo zlubl divjat z njim, verjemi, boš pozitivno presenečen, kot sm pa reku, pazi kateri letnik kupuješ, pa z vsakim se odprav na testno vožnjo, in se boš najlažje odloču, tako boš najbolj vedu kater avto ti je najbolj pisan na kožo.
 
Uporabniški avatar
5cho
Novinec
 
Prispevkov: 252
Pridružen: Po nov 15, 2004 3:08 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a 5cho To jun 20, 2006 6:55 am

Sem prebral vse poste, pa se večina sploh ne nanaša na temo. Človek sprašuje o motorjih in ne o avtomobilih - preberte si naslov.

Sam imam Stilo MW 1,9 MultiJet (115 KM) in je za moje pojme za ta avto čisto zadosti. Ni preglasen, lepo potegne, mešana vožnja (60% mesto) povprečna poraba 6,2. Do 150km/h prilezeš lahko tudi prehitro.
Sem vozil Audi A4 1,9 tdi (včeraj) pa se mi je zdel da je premalo kultiviran in preglasen. Tudi sam sem gledal HDi (C5 karavana), ga pa nisem vozil. Kolega ma HDi-ja v Berlingotu in Picassoju pa pravi, da nima nobenih problemov in mu zadostuje za kar visoke potovalne hitrosti. Sem se vozil z njim v Picassoju in je presenetljivo tih motor, lepo potegne pa malo pije.

Zanimivo bi bilo dobiti informacije še o Hondinih dizlih.

lp
Matej
 
Solero
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 32
Pridružen: To jun 20, 2006 8:11 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a Solero To jun 20, 2006 9:01 am

Pozdravljeni!

Še nekaj z nove palete motorjem z družine Renault Megane 2006:

Sam vozim Megane II (2006-faza 2) - 1.9dCI 130KM FAP ... preden sem se odločil za ta motor sem preizkusil obe različici tega novega (prenovljenega) Megana. 2.0 dCI 150KM in tega za katerega sem se odločil 1.9dCI 130KM FAP.

In če že podam svoje mnenje, je nekoliko bolj izrazita turbo "praznina" pri tem 1.9dCI kot pri novem 2.0dCI z 16ventilsko tehnologijo. Pri pospeških povp. voznik ne opazi neke bistvene razlike.. Oba zvezno pospešujeta nekje od 1.900 pa tja do 3.000 kjer pride najbolj do izraza t.i. "turbo". Oba imata dovolj prožnosti, res da je za odtenek več pri 2.0 kajti ima 340Nm navora.. 1.9dcI 130KM pa "le" 300Nm, slednji je opremljen še z filtrom sajastih delcev (FAP).

Max. hitrosti
1.9dCI 130KM FAP je nekje 205km/h
2.0dCI 150KM pa mogoče za kakšni 10km/h višja.

Poraba:
1.9dCI 130KM FAP | mesto : 7.2l/100km | izven mesta: 5.3l/100km | povp. 6.2l/100km

2.0dCI 150KM |mesto: 7.4l/100km | izven mesta: 5.4l/100km | povp. 6.4l/100km

Motorja sta zelo tiha tudi v višjih obratih ter izjemno miren tek, oba z lahko premagujeta lastno težo vozila. Nekoliko več športnosti je definitivno v 2.0dCI 150KM, kar pa se na koncu pozna tudi pri ceni, ki je za dobrih 300.000 sit višja kot pa 1.9dCI 130KM FAP. Pa če prištejemo še višje stroške registracije, kajti 1.9dCI 130KM FAP ima 96kW , 2.0dCI pa 110kW kar te avtomatsko vrže v višji tarifni razred. Tako, da sem se raje odločil za 1.9dCI 130KM FAP ker ravno tako ponuja dinamično vožnjo za 300.000 sit manj. Pa še največja omejitev na naših cesta je 130km/h , ki pa jo oba dosežeta v podobnem času..

1.9dCI 130KM FAP = družinski športnik
2.0dCI 150KM = športnik po duši
:twisted: :lol:

Lp
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Re: Tdi, jtd,hdi,...

Napisal/-a xandrej To jun 20, 2006 11:00 am

HDI. Vsaj nimajo turbin na zalogi kakor pri oh in sploh dojčland strojih...
 
ted
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 78
Pridružen: Če apr 14, 2005 7:02 pm

Napisal/-a ted To jun 20, 2006 2:48 pm

no lepo da se debata razvila v pravo smer. no po katalogih spremlam vse te infote, vedno sproti dolga leta, me pa zanimala še praksa drugih ki imajo priložnost vozit določene modele s temi motorji.

glede motorjev...hdi C5, berlingo, sem že fural par let nazaj...vtisi medlo dobri...pač breteklo že nekaj časa..tdije fural od 90-150 konj..o jtd pa slišal dobre besede, fural pa ne. tko da neko sliko imam...kolk avti s tolk in tolk konji ter navora gredo.

kot pa že omenu ..le mal še podebatiram o avtih..vem da ogromna razlika med karavanom C5 in alfo 156, a po preizkusu in razmisleku bi se že odločil. C5pa ima še lepo prednost podvozja ja..za katerega sem bral da ni športnik, ni pa tudi nerodnež med ovinki kot nekateri menijo tule gor. meni se zdel kot narmalen avto po legi..udobje pa razred zase.

torej če pogledam cene in kolk avto nudi, je v ospredju C5, alfica je luškana, a vem da ne smem pričakovat dnevne sobe za zadnjimi sedeži...medtem ko bil c5 kar rekorder svoj čas po prostoru prtlažnika. hidravlika mi tudi leži, da lahko kje splezam če oviro, ne rabim pa suva oz terenca..kot marsikdo ne..pa ga ima...le za asfalt. športno opremo,( kolo,deske) pa tudi lahko lepo naložim v avto. pa še prespati se da udobno.iz vidika karavana.

no ja torej motorji.če še kdo kako besedo o njih..še vedno dobrodošlo...več mnenj..lažja odločitev.

hvala....lp

no hja mal sem brskal po katalogih....alfa 360 litrov prtlažnika...proti C5 563llitrov. l hmm pa porada 2.0 hdi 110 KM... od 4,6 do 7,4 po podatkih.tud premika se spodobno 192 končna pa 11.3 do sto. čist povprečno. zdaj me zanima še poraba..tko realna..kok se približa ob normalni vožnji tem številkam zgoraj.

-alfa s 115 km..končna 195 in sekundo hitreje do sto..poraba malenkost večja

tak izgled..bi bil kr avto pravi :
Slika
pa notranjost:
Slika
 
Uporabniški avatar
Walker_P
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Pe maj 06, 2005 5:37 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Walker_P To jun 20, 2006 6:53 pm

Iz izkušn ti povem, po prevoženih 84.563km je trenutna poraba na BC 6,5l/100km. Zj mestna se bo gibala okol 7-7,5, AC pa pričakuj 6-6,5. Po tolk prevoženih ti povem, da je avto vožen 2/3 AC (beri potovanja ala Pariz, Bratislava, Berlin, Budva, Pisa, Rimini, pa še kj bi se našl). Z moje strani sm ti glede porabe povedal kar se da, upam da bodo tut ostali povedal tko kot se šika.
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha To jun 20, 2006 7:15 pm

ted je napisal/-a:no lepo da se debata razvila v pravo smer. no po katalogih spremlam vse te infote, vedno sproti dolga leta, me pa zanimala še praksa drugih ki imajo priložnost vozit določene modele s temi motorji.

glede motorjev...hdi C5, berlingo, sem že fural par let nazaj...vtisi medlo dobri...pač breteklo že nekaj časa..tdije fural od 90-150 konj..o jtd pa slišal dobre besede, fural pa ne. tko da neko sliko imam...kolk avti s tolk in tolk konji ter navora gredo.

kot pa že omenu ..le mal še podebatiram o avtih..vem da ogromna razlika med karavanom C5 in alfo 156, a po preizkusu in razmisleku bi se že odločil. C5pa ima še lepo prednost podvozja ja..za katerega sem bral da ni športnik, ni pa tudi nerodnež med ovinki kot nekateri menijo tule gor. meni se zdel kot narmalen avto po legi..udobje pa razred zase.

torej če pogledam cene in kolk avto nudi, je v ospredju C5, alfica je luškana, a vem da ne smem pričakovat dnevne sobe za zadnjimi sedeži...medtem ko bil c5 kar rekorder svoj čas po prostoru prtlažnika. hidravlika mi tudi leži, da lahko kje splezam če oviro, ne rabim pa suva oz terenca..kot marsikdo ne..pa ga ima...le za asfalt. športno opremo,( kolo,deske) pa tudi lahko lepo naložim v avto. pa še prespati se da udobno.iz vidika karavana.

no ja torej motorji.če še kdo kako besedo o njih..še vedno dobrodošlo...več mnenj..lažja odločitev.

hvala....lp

no hja mal sem brskal po katalogih....alfa 360 litrov prtlažnika...proti C5 563llitrov. l hmm pa porada 2.0 hdi 110 KM... od 4,6 do 7,4 po podatkih.tud premika se spodobno 192 končna pa 11.3 do sto. čist povprečno. zdaj me zanima še poraba..tko realna..kok se približa ob normalni vožnji tem številkam zgoraj.

-alfa s 115 km..končna 195 in sekundo hitreje do sto..poraba malenkost večja

tak izgled..bi bil kr avto pravi :
Slika
pa notranjost:
Slika


Podatki, ki jih navajaš so verjetno iz kakšnega kataloga - v realnosti žal ne držijo. Navedena podatka o recimo pospeških z omenjenimi agregati ne zmorejo doseči niti razred manjši avtomobili (npr. P 307 oz AR 147), da bi jih zmogli oz dosegli razred večji predstavniki je "misija nemogoče".
Poglej si kakšen test pa pozorno poglej podatke - eno so navedbe tovarne, drugo so izmerjene vrednosti testnih voznikov ;)

LP
 
Solero
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 32
Pridružen: To jun 20, 2006 8:11 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a Solero To jun 20, 2006 7:24 pm

Ne da bi te rad prestrašil, avtek preko slike izgleda lepo. Ampak mislim,da je HDI 2.0 premalo za C5 karavansko izvedenko. Kajti sam prazen avtomobil ima krepkih 1500kg in če še dodaš družino in prtljago imaš kr lepo maso vozila,ki ga more 2.0 motor prenašat. Pa še avtomatski menjalnik opažam da ima. Sorodnik ima enakega C5 karavana z 2.2 HDi motorom ter ročnim menjalnikom pa moram povedat, da ni ravno dinamike čutit. Je pa res da je to potovalna limuzina zelo udobna prav zaradi hidravlike, in izjemno udobnih sedežev ki prav nič ne delujejo utrujajoče na dolge ture. Sploh užitek je vožnja skozi ovinkaste ceste kjer se avtomobil odlično drži podlage.

Izbira je tvoja


P.S.K tistim zgornjim porabam bo treba še dodat kak liter goriva na račun avtomatskega menjalnika..
;)
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Re: Tdi, jtd,hdi,...

Napisal/-a Mojster Miha To jun 20, 2006 7:24 pm

esem je napisal/-a:
Mojster Miha je napisal/-a: Udobje - nima smisla izgubljat besed, C 5 je tu razred zase, kar na drugi strani pomeni veliko slabšo vodljivost + lego na cesti proti ALFI. PASSAT je nekje vmes - dobra kombinacija enega in drugega.
Sicer pa je najbolje, da opraviš testno vožnjo in se dodobra seznaniš z avtomobili, pa izbereš tistega, ki ti je na kratko "naj".
Osebno bi izbral PASSAT-a TDI 130.

LP


Koliko slabše je veliko - 30, 40%. Lepo prosim, človek potrebuje prostoren in udoben karavan, ne pa dirkalni avto. Na losovih testih in v slalomu sta C5 in passat precej blizu, od kod torej zanič lega na cesti? Tudi občutek ni toliko drugačen, je pa res, da te C5 zapelje v čisto drugačno doživljanje vožnje, kjer takoj pozabiš na čutenje vsake grbince v ovinku. Zgleda, da to za nekatere pomeni, da avto zdrsne, je pa ravno obratno res. Dodaten plus za C5 je dosti manjša občutljivost glede naloženosti avta kot pri ostalih dveh in možnost dviga (teren, zimske razmere, garaža v kleti, polno naložen avto na trajekt...).


Če malo bolje prebereš boš ugotovil, da nism zapisal "zanič lega na cesti". Občutek za volanom pa je bistveno drugačen - in raje kot se bom tu prepiral in razlagal (ker boš verjetno težko sprejel in doumel) ti svetujem testno vožnjo z eno normalno ohranjeno in vzdrževano (glavno, da ni kakšna slabo popravljena razbitina oz "podrtija") AR 156 ;)

LP
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Re: Tdi, jtd,hdi,...

Napisal/-a Mojster Miha To jun 20, 2006 7:34 pm

Walker_P je napisal/-a:
esem je napisal/-a:
Mojster Miha je napisal/-a: Udobje - nima smisla izgubljat besed, C 5 je tu razred zase, kar na drugi strani pomeni veliko slabšo vodljivost + lego na cesti proti ALFI. PASSAT je nekje vmes - dobra kombinacija enega in drugega.
Sicer pa je najbolje, da opraviš testno vožnjo in se dodobra seznaniš z avtomobili, pa izbereš tistega, ki ti je na kratko "naj".
Osebno bi izbral PASSAT-a TDI 130.

LP


Koliko slabše je veliko - 30, 40%. Lepo prosim, človek potrebuje prostoren in udoben karavan, ne pa dirkalni avto. Na losovih testih in v slalomu sta C5 in passat precej blizu, od kod torej zanič lega na cesti? Tudi občutek ni toliko drugačen, je pa res, da te C5 zapelje v čisto drugačno doživljanje vožnje, kjer takoj pozabiš na čutenje vsake grbince v ovinku. Zgleda, da to za nekatere pomeni, da avto zdrsne, je pa ravno obratno res. Dodaten plus za C5 je dosti manjša občutljivost glede naloženosti avta kot pri ostalih dveh in možnost dviga (teren, zimske razmere, garaža v kleti...).

Tako kot si rekel. C5 nima nič kaj dosti slabšo vodljivost kot pa ostali tekmeci. Vsi pozabljate da ima omenjeni avto v mojem postu hidravliko, ki se avtomatsko prilagaja stanju cestišča, nad 110km/h ga avtomatsko spusti in prit ko hitrost pade pod 70km/h se avtomatsko dvigne. Ko se boš z njim pelu, se ti sploh ne bo zlubl divjat z njim, verjemi, boš pozitivno presenečen, kot sm pa reku, pazi kateri letnik kupuješ, pa z vsakim se odprav na testno vožnjo, in se boš najlažje odloču, tako boš najbolj vedu kater avto ti je najbolj pisan na kožo.


Ne, da se ti ne zlubi divjat, s C5 ne moreš divjat - posebno če jo primerjamo z AR 156. "Minusa" pri C5 v tem primeru sta slaboten motor in "hidravlika", ki zaradi svoje "narave" vozniku ne zmore "pustiti" dovolj dobrega t.i. občutka na volanu. Z malce pretiravanja imaš proti AR 156 "gumijast" občutek. Na račun slednjega se pa jasno izkaže v poglavju udobje.
Fantje - predvsem ne mešat pojma udobno in športno podvozje ;)

LP
 
Uporabniški avatar
Walker_P
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Pe maj 06, 2005 5:37 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Walker_P To jun 20, 2006 8:49 pm

Solero je napisal/-a:Ne da bi te rad prestrašil, avtek preko slike izgleda lepo. Ampak mislim,da je HDI 2.0 premalo za C5 karavansko izvedenko. Kajti sam prazen avtomobil ima krepkih 1500kg in če še dodaš družino in prtljago imaš kr lepo maso vozila,ki ga more 2.0 motor prenašat. Pa še avtomatski menjalnik opažam da ima. Sorodnik ima enakega C5 karavana z 2.2 HDi motorom ter ročnim menjalnikom pa moram povedat, da ni ravno dinamike čutit. Je pa res da je to potovalna limuzina zelo udobna prav zaradi hidravlike, in izjemno udobnih sedežev ki prav nič ne delujejo utrujajoče na dolge ture. Sploh užitek je vožnja skozi ovinkaste ceste kjer se avtomobil odlično drži podlage.

Izbira je tvoja


P.S.K tistim zgornjim porabam bo treba še dodat kak liter goriva na račun avtomatskega menjalnika..
;)

Tle pa se krepko motiš. Sam avto defenitivno nima 1500kg ampak 100kg manj pa še malo, mislim da jih ima 1375, lahko pa preverim. Drugo kot drugo, 2.0HDI je za avto za moje pojme ravno prav, mogoče ti včasih manjka kakšn konjiček pod havbo, drugače gre. Tretje kot tretje, avto pospeši 1s hitreje kot pa po katalogih sodeč. Odločit se moraš med naslednjim: al boš meu avto za nore, teh je že tko preveč na cesti, al boš meu avto za to da se boš normaln vozu. Četrto kar je, če bi napisal da gleda pasata 1.9tdi 115km, bi vsi rekla ql je, a ker tole ni pasat pa vsi grdo gledate. Petič pa bom reku naslednje, C5 vozijo samo posebni ljudje, ki jih kakšn nemški koncern niti ne zanima preveč. Hvala za razumevanje in lep večer še naprej.
 
ted
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 78
Pridružen: Če apr 14, 2005 7:02 pm

Napisal/-a ted To jun 20, 2006 8:56 pm

no ja tkole bom reku.."slika je simboliča"...tud slučajno nočem avtomatika , pobere užitke prestavljanja in veliko moči. sicer pa dajmo neki razjasnit....okol porabe ja sem pisu od 4.7 pa do 7.5 nekje..nevemtočno, ampak to so kataloške zadeve....tud sam sem pisu DA BI PA RAD ZDAJ TUD REALNO OD UPORABNIKOV PORABO IN ZMOGLJIVOSTI. vem kaj je res, kaj tovarne in papirji oblublajo in da večinoma ne drži. zato pa sem napisu da bi še prakso rad....

no motor sicer kr ok vleče..iz lastnih izkušenj....ni pa dirkalnik.

no ja sej ok...nočem razprave in krega dalje...ker nekateri med sabo se zapenate...čist brez veze. pa tkole no..avtov je od do..in ljudi tudi..zato...pač vsakemu svoje. po kak info pa seveda rad pridem tule še...

lp

@walker_p: hvala za podatke, take kot jih rabim. sem praktik in gledam le prakso..kaj piše me ne briga..papir marsikaj prenese. bi pa tkole reku še o hdi-ju..vozu iz morja domov...4 osebe in prtlage..do stropa..+ kajt in surf oprema za 4 folka (se ve da to veliiiko) in 90 km je takrat presenetilo. sicer pa mi ni neki do norenja..pol bi isku druge avte (bencin...turbo, .....vti, S, M....itd) bi pa barkačico ki se kulturno pelje..sploh za ta keš....

je pa tko da da wv pač ima pri slovencih en ime..ki pa ga žal ne upravičuje...tko kot mnogi drugi ne. proti nobenemu nimam nič..sam če je star golf dizel 2 delu pa še vedno dela...treba vedt da pač golf s tdijem in nabito elektriniko ne bo, z ima vsaj veliko večj ipotencial da crkne. pa ne govrim le za wv..ampak na splošno za novejše dizle. je pa res da so rakete proti starim ropotijam.
Zadnjič spremenil ted, dne To jun 20, 2006 9:03 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Solero
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 32
Pridružen: To jun 20, 2006 8:11 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a Solero To jun 20, 2006 9:00 pm

Za Citroen C5 Break 2.0HDi
Masa praznega vozila [kg] / max masa [kg] 1573/2018

Nimam nič proti C5 je odličen avtomobil, vseeno teža vozila naredi svoje pripomore tudi k porabi..

Za družinske izlete je pa pravi.. sploh če imaš majhne otroke, ker ima velik prtljažni prostor, ter otroške sedeže se z lahkoto namešča, ker ima dokaj velika zadnja stranska vrata, tako da ti ni otežen vstop v vozilo ko pripenjaš malčka v sedež..
 
Uporabniški avatar
vincent
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: Po nov 29, 2004 2:25 pm

Re: Tdi, jtd,hdi,...

Napisal/-a vincent Sr jun 21, 2006 9:41 am

Mojster Miha je napisal/-a:[ 130 - poleg večjih zmogljivosti ima 6 prestav
LP

:) no ja....nekateri jih imajo (jaz jih imam 5).

Sicer pa število prestav ni merodajno .

Osebno sem imel pred dobri letom podoben problem - ali C5 ali Passat ali Ford Mondeo....pa nekako s C5 nisem prišel skupaj (zdaj sem vesel da ne, ker se mi je oblika čisto zamerila) poleg tega so bojda imeli precej težav z elektriko (vsaj tisti letnik, ki sem jaz gledal). Ford mi osebno ni nikoli potegnil...pa ne me vprašat zakaj. Torej je ostal Passat - tak da sem najprej tu iskal, pa se na koncu odločil če že, naj bo 130 konjski - pa lahko rečem da je kar v redu mašinca. Zdaj jih ima sicer 160 konj pa lahko rečem u la la, kar se tiče običajne vožnje. To, da bi imeli probleme s turbinami prviš slišim in le redko kje prebereš da gre komu turbina. Aja...v izboru sem imel še Laguno karavan...mi je bila takj v štartu stašansko všeč, pa čez čas ogabna...pa še nisem navdušen nad njihovimi dizli - sorazmerno žejni, pa občutljivi na vsak drekec.

Tako da...ostal je preskušeni TDI, glasen, robusten, vzdržljiv, dinamičen, z majhno porabo...glasnost v avtu ni problematična, mi je pa osebno najbolj odziven (od konkurence) v nižjih vrtljajih - ostali pod 2.000 vrtljaji spijo (sploh HDi), resnici na ljubo pa veliko vožnje opravljaš že od 1.500 vrtljajev dalje...in po čipanju postanejo že hudo živahni.

toliko od mene - ampak ta post glej bolj z vidika lastnika Passata - torej ne čisto nevtralni komentar.

Še poraba....realcije 5,6 - 5,8 - kar je več je greh...vsaj pri 'običjani vožnji' - AC 150 km/h, izven mesta 120 km/h, v naselju po omejitvi.

V povprečju nekje med 6,0' in 6,5 po BC-ju in tudi dejansko. In za 1,5 tone težko kravo več kot navdušujoče - identična poraba z matkinim Yarisom z 1.0 bencinskim mlinčkom in teže slabe pol tone manj, ter skoraj meter krajšim.



LP
 
Uporabniški avatar
vincent
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: Po nov 29, 2004 2:25 pm

Napisal/-a vincent Sr jun 21, 2006 9:48 am

še to...pri C% me je motila ravno hidravlika...ob dejstvu da kupiš star avto ter ga še nekaj časa voziš je velika verjetnost da kaj crkne (kar ni bla redka stvar)...in če ckrne hidravlika potem se pripravi da boš skeširal težke denarce - običajno se je pordaj kar avto, ker je bilo popravilo dražje od vrednosti avta...ki pa je gromozansko izgubil ravno zaradi hidravlike (lep primer XM).
Kar poemni da se 10 let starega vata ne boš mogle znebiti ali pa boš gromozansko izgubil.
 
Uporabniški avatar
Walker_P
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Pe maj 06, 2005 5:37 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Walker_P Sr jun 21, 2006 11:23 am

vincent je napisal/-a:še to...pri C% me je motila ravno hidravlika...ob dejstvu da kupiš star avto ter ga še nekaj časa voziš je velika verjetnost da kaj crkne (kar ni bla redka stvar)...in če ckrne hidravlika potem se pripravi da boš skeširal težke denarce - običajno se je pordaj kar avto, ker je bilo popravilo dražje od vrednosti avta...ki pa je gromozansko izgubil ravno zaradi hidravlike (lep primer XM).
Kar poemni da se 10 let starega vata ne boš mogle znebiti ali pa boš gromozansko izgubil.

Imaš garancijo na hidravliko in sicer 5 let ali 200.000km. Če ti v omenjeni cifri kj crkne ni panike.
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Sr jun 21, 2006 12:18 pm

Glede na to, da vozim že 2 hidravličarja in s temi fintami, da kaj crkne umrem od smeha... Na niti enem nisem imel niti enega stroška s hidravliko. Razen filanje bunk. Katero pride vseskup 30 000 jurjev na 100 000 km. Na prvem sem imel HA2 (sport) sedaj pa HA3+, da ne govorim, da se peljem udobno, nakar stisnem gumbek sport kjer se avto spusti, utrdi in naravna na športno vožnjo... Glede lege pa nebi sedaj lahko samo podam sliko pri enaki hitrosti Xantia activa proti uiber stroju golfu V6 4motion... Presodite pa sami...

Slika

Hidravlika je mogoče kje kak lajtuinga ali nevednost lastnika spustila pri kakem GS-u
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost