Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Slater
Novinec
 
Prispevkov: 178
Pridružen: So maj 31, 2003 3:20 am

Napisal/-a Slater To jun 10, 2003 6:56 pm

dmon je napisal/-a:SAFRANE:
A kaj, ko zivimo v Sloveniji in glede vsega kar sem tam gor napisal, je bolje imeti nemca.

Hudičevo res!!!
In ni čudno, da potem v Sloveniji ne vidimo in tudi ne bomo videli nove Integre (Tudi 6. gen. Civica Typer R ni bilo) :x :( :cry:
Slika
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair To jun 10, 2003 11:57 pm

dmon a je tebe imel mogoce kaksen Dulc na predavanjih ali.....uf se ga ne spomnem vec. Ko sem bral tvoj post ko da bi njega poslusal. :D

Post je pa dobro napisan.
SlikaSlika
 
alfa_25
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 89
Pridružen: Sr maj 07, 2003 9:52 pm

Napisal/-a alfa_25 Sr jun 11, 2003 12:24 pm

Se pravi, da tudi delovna sila v proizvodnji mora biti drazja (saj morajo tudi ti ljudje ziveti).

Kok vem, je cena dela v nemčiji najdražja.

In se vseeno dosegajo lepe rezultate. Zakaj? Ker se vseeno znajo bistveno bolje zoptimizirati proizvodni proces kot pa nemci. So pac japonci bolj pametni.

japonci bolj pametni? hm...IQ je kar lepo porazdeljen po tej obli.

Drugace sem pa enkrat slisal...a ne vem kje. Da je razmerje delov s katerih je sestavljen japonski avto glede na nemskega 1:3. Se pravi 3x manj delov...Mogoce tudi to kaj pove.

pove že nekaj, sam kaj? :?:

Nemci zgledajo stari klasicni, japonci (recimo tudi francozi) izumljajo nove oblike -> posodabljajo se. Nemci ostajajo pri klasiki. Znajo razmisljati klasicno (nimajo mastermindov) in je vse pac klasicno.

nimajo mastermindov? aha...
klasika? vw že, sam kaj pa bmw?

Klasicna proizvodnja (seveda z manjsimi spremembami glede na prejsno...tko da je malo boljsa)...samo ne naredijo pa drasticnega koraka. To pa zato, ker so nemski avti najbolj priznani avti (tistih 95% ljudi to pravi)...in zakaj bi nekaj spreminjal in reskiral, ce je ze priznano (95% folka bo kupl ce bo imel kes...ce ga ne bo imel, se bodo trudil, da ga dobijo za nemski avto)?

je pa vprašanje, zakaj so najbolj priznani. ker folk ni neumen, a ne.

Z nemskih avtov se bo vedno gledal dol na japonske, kot manjvredne. To ni dvoma. Samo pa to se ne pomeni, da so slabsi.

se strinjam. sam je pa težko rečt da so vsi japonci boljši od nemcev. eni so, eni niso, odvezno od razreda. okusa. denarnice....

Moje osebno mnenje je, da so boljsi.
A kaj, ko zivimo v Sloveniji in glede vsega kar sem tam gor napisal, je bolje imeti nemca.

zakaj pa? če ti je všeč japonc, si ga pač kupiš, tud v slo. al kako?
 
alfa_25
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 89
Pridružen: Sr maj 07, 2003 9:52 pm

Napisal/-a alfa_25 Sr jun 11, 2003 12:24 pm

Se pravi, da tudi delovna sila v proizvodnji mora biti drazja (saj morajo tudi ti ljudje ziveti).

Kok vem, je cena dela v nemčiji najdražja.

In se vseeno dosegajo lepe rezultate. Zakaj? Ker se vseeno znajo bistveno bolje zoptimizirati proizvodni proces kot pa nemci. So pac japonci bolj pametni.

japonci bolj pametni? hm...IQ je kar lepo porazdeljen po tej obli.

Drugace sem pa enkrat slisal...a ne vem kje. Da je razmerje delov s katerih je sestavljen japonski avto glede na nemskega 1:3. Se pravi 3x manj delov...Mogoce tudi to kaj pove.

pove že nekaj, sam kaj? :?:

Nemci zgledajo stari klasicni, japonci (recimo tudi francozi) izumljajo nove oblike -> posodabljajo se. Nemci ostajajo pri klasiki. Znajo razmisljati klasicno (nimajo mastermindov) in je vse pac klasicno.

nimajo mastermindov? aha...
klasika? vw že, sam kaj pa bmw?

Klasicna proizvodnja (seveda z manjsimi spremembami glede na prejsno...tko da je malo boljsa)...samo ne naredijo pa drasticnega koraka. To pa zato, ker so nemski avti najbolj priznani avti (tistih 95% ljudi to pravi)...in zakaj bi nekaj spreminjal in reskiral, ce je ze priznano (95% folka bo kupl ce bo imel kes...ce ga ne bo imel, se bodo trudil, da ga dobijo za nemski avto)?

je pa vprašanje, zakaj so najbolj priznani. ker folk ni neumen, a ne.

Z nemskih avtov se bo vedno gledal dol na japonske, kot manjvredne. To ni dvoma. Samo pa to se ne pomeni, da so slabsi.

se strinjam. sam je pa težko rečt da so vsi japonci boljši od nemcev. eni so, eni niso, odvezno od razreda. okusa. denarnice....

Moje osebno mnenje je, da so boljsi.
A kaj, ko zivimo v Sloveniji in glede vsega kar sem tam gor napisal, je bolje imeti nemca.

zakaj pa? če ti je všeč japonc, si ga pač kupiš, tud v slo. al kako?
 
Uporabniški avatar
mmiki
Novinec
 
Prispevkov: 244
Pridružen: Sr apr 24, 2002 4:54 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a mmiki Sr jun 11, 2003 1:12 pm

Za vse tiste, ki trdijo da je Evropa glede delovnih sredstev ( beri strojev) zaostala: nekaj najmodernejsih tovarn na svetu imamo v Evropi (se posebej Anglija). Ce zelite iskati razlike, zaradi katerih pride do taksnih razlik v cenah, jih iscite med stroski delavca (ko pristejete vse stroske, zavarovanja itd. so japonci veliko veliko cenejsi). Tako pac je. Tudi primerjava z Ameriko: Evropa nikoli ne bo Amerika, Amerika pa nikoli ne bo Evropa. Pac drugacna miselnost ljudi.

Kar pa se avtomobilov tice, pa hmmm... Naj najprej opozorim vse tiste, ki bi mi radi karkoli ocitali glede tistega: je slisal od soseda ki ima prijatelja, ki pozna.... Vse izkusnje, pozitivne in negativne so z mojih avtomobilov in avtomobilov najbljizjih prijateljev (in ne prijateljev prijateljev...).

Kot je razvidno iz slikice, ta trenutek vozim nemca. Ne sicer najnovejsega, vendar pa moram priznat, da me na cedilu ni pustil niti enkrat do sedaj. Kljub svojim kar nekaj letom, se vedno zanesljivo vziga. Kar se kvalitete tice, je ta pri nemcih zagotovo na visokem nivoju, vsec pa mi je tudi ergonomija, ki je v zadnjih nekaj letih res izpeljana do popolnosti. So pa cene nedvomono narastle, zato veliko ljudi dvakrat premisli, preden se odloci za nakup nemskega avtomobila. Bi pa zagotovo nabavil nemca, ce bi kupoval avtomobil visjega srednjega ali visokega razreda.

Kar pa se same zanesljivosti tice, pa moram priznati, da japonci v tem segmentu vodijo. Sicer ne veliko za nemci, vendar je iz statistik lepo vidno, da imajo japonci najvec avtomobilov na vrhu lestvice zanesljivosti. Prav zato sem se odlocil, da bo moj naslednji avtomobil japonec (hmm.. torej ocitno se nimam tistih milijonckov, da bi si privoscil kaksnega Passata ali pa A6 ;) ).

Kar se korejcev tice, ga ne bi kupil niti slucajno, saj mi niso niti vsec, niti mi ni vsec kvaliteta izdelave, varcevanje pri kvaliteti materijalov, cena servisiranja, kaj sele vrednost po enem ali 2 letih. Kar se tega tice so korejci zelo kriticni, saj bi mi bilo skoda denraja, ce bi po 2 letih izgubil 50% vrednosti, ki sem jo placal za avto, ceprav bi bil avto se vedno nov in brez praskic.

Francozi so po vseh lestvicah, statistikah itd. na spodnjem robu zanesljivosti. Od vseh prijateljev (pa tudi sam sem imel R19) so se prav francozi izkazali najslabse. Glede tega lahko recem samo to: imel sem ga prvic, zadnjic in nikoli vec. Pa raje ne bi nasteval vseh napak (od elektronike, ki je zatajila na 2 meseca starem Cliu, zanic menjalnika na 1 leto starem P206, obcasnih tezav z elektroniko na 2 leti starem R Meganu, unicenim mehanizmom za zapiranje strehe na skoraj novem 206cc, tezav s centralnim zaklepanjem pri Xantii itd.).

Klub vsem zgodbicam o italijanih, so moje izkusnje precej drugacne. Razen tu in tam obcasnih tezav s senzorji (npr. ves cas sveti lucka za prazno posodo za umivanje sip, ceprav je posoda do vrha polna) za kaksne vecje tezave nisem slisal. PRav tako je zelo zadovoljen moj stric, ki v zadnjega pol leta, odkar si je kupil Alfico, ni imel niti ene tezave. Edini razlog, ki bi me lahko odvrnil od nakupa taksnih avtomobilov je izguba vrednosti. Zakaj bi dal npr. 5 mio za AR147, ce bom zanjo po 3 letih dobil 2 mio ali pa se to ne? Bi si pa kupil taksen avto, ce bi ga vozil, dokler ne bi bil zrel za odpad.

In se za konec: to je samo moje osebno mnenje oz. izkusnje. Da ne bo kdo tega razumel kot napad na znamko, ki mu je tako zelo pri srcu. Saj je vendar normalno, da vsem ni vsec vse. Ce bi bilo tako, potem ne bi rabili toliko svetovnih proizvajalcev. Bi bil dovolj eden, ki bi delal avtomobile za vse zemljane ;)

Pa lep pozdravcek

Miki
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky Sr jun 11, 2003 1:15 pm

fantje, preden se spuščamo v take debate je dobro prej nekaj pojmov razčistiti:

1. poreklo blaga: večina "japonskih" avtov je delanih v evropi (toyota, mazda, honda,nissan,......)

2. lep delež evropskiv avtov je delanih izven evrope (mercedesova mašina 5.0 = kitajska, ...........)

če utegnem se bom malo pozanimal točno kje se kak avtomobil proizvaja in bom v najkrajšem možnem roku to tudi objavil.
 
Uporabniški avatar
Slater
Novinec
 
Prispevkov: 178
Pridružen: So maj 31, 2003 3:20 am

Napisal/-a Slater Sr jun 11, 2003 4:24 pm

Tale debata je itak že v štartu brez prave osnove za nadaljne razglabljanje, zato bom brez pomislekov in sramu napisal:
Japonci nad vsemi!
Slika
 
Uporabniški avatar
kobreti
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: Če feb 06, 2003 3:33 pm
Kraj: MB

Napisal/-a kobreti Sr jun 11, 2003 6:59 pm

No comment!!!
Raje ne ker pol bomo še ki vojno nardili!! :wink:
 
Uporabniški avatar
D.J.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: So nov 09, 2002 10:21 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a D.J. Sr jun 11, 2003 7:10 pm

dmon je napisal/-a:Jaz pravim tako:
Japonci trenutno nimajo lepih oblik avtomobilov (vsaj tistih, ki se jih dobi pri nas).
Stare Toyote in Honde so bile vse lepse.
Recimo nov Mitsubishi Eclipse je po mojem mnenju grd tolk, da ni za na cesto, prejsni model je pa tak, da bi ga takoj imel.

Se ne strinjam povsem. Nova accord in Mazda6 sta mi lepa, enako S2000, (stara-dvojne lučke) integra, Yaris,... Se pa strinjam za Eclipsa in Celico.
Morm pa seveda omenit Supro, katere oblika je po mojem mnenju nesmrtna. 8)

dmon je napisal/-a:95% ljudi misli da je nemski avto TOP OF ALL.
5% ve da to ni res.
5% je malo ljudi, da jim prodas avto, kajne?

Kako prekleto res :x
Ampak mene boli patak. Imel bom japonca ali pa Alfo. Pika. Pa me ne bo nobena omejenost slovenskega naroda prepričala v nasprotno.


andy77 je napisal/-a:Če bi se odločal za nakup avta na 10mio sit, bi sigurno kupil nemca, ...


Aja? Honda NSX, S2000, Skyline, Supra, Sylvia - to te nič ne vzburja?? :?
Izognite se nerazumnim kaznim za prehitro vožnjo - www.radardetektor.si
 
Uporabniški avatar
D.J.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: So nov 09, 2002 10:21 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a D.J. Sr jun 11, 2003 7:19 pm

Aja, še to. Dejstvo je, da Japonci BODO nad vsemi. Vse je le še vprašanje časa. Zadnjič je bila v Delu "anketa" delana v NEMČIJI. Torej domač trg BMWja, MB, VW,... Ja? Koga zanimajo rezultati? Ste sigurni?

1. Toyota 831točk
2. Mazda 805točk
3. BMW 802točke
4. Honda 797točk
...

BMW je izgubil na LASTNEM trgu. Nemci vejo kaj je dobro 8) :P Da so japonci že tako ali tako po kakovosti ter motorjih na vrhu ni treba omenjat.
Se najdejo kake izjeme-a to so ravno to-izjeme.
Poleg tega ima Toyota edini hibridni serijski avto na trgu - Prius, ki ima sedaj že zelo spodobne zmogljivosti. Torej napredni so tudi.
Izognite se nerazumnim kaznim za prehitro vožnjo - www.radardetektor.si
 
alfa_25
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 89
Pridružen: Sr maj 07, 2003 9:52 pm

ah

Napisal/-a alfa_25 Sr jun 11, 2003 8:41 pm

no, debata je padla na najnižji možni nivo. očitno morajo določeni ljubitelji riževih narastkov zdravit komplekse pred evropejci.

kakorkoli, lepo se mejte.
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky Sr jun 11, 2003 9:14 pm

Stvar je vsa v našem mišljenju, in v tradiciji, ki jo imamo. če pogledamo malo po drugih panogah npr. motocikli, kateri so najboljši, najhitrejši in obenem najkvalitetnejši = JAPONCI.
pri gumah je popolnoma isto npr BRIDGESTONE = JAPONSKA.
pa da ne omenjam elektroniko (SONY, ALPINE,.......)

pri avtih pa pač ostajamo tam kjer smo, na evropejcih je pa res da samo v naših glavah saj pri številkah so japonci in korejci pred nemci in to na njihovem trgu!!

Malo čez lužo poglejte na kakšne druge forume ali njim podobne strani namreč okoli po svetu je že skoraj normalno da če imaš SUPRO da jo spraviš na 800-1000 KM brez da bi mašina pretirano trpela: HALO, to je 3.0L mašina z 1000KM boljše kot formula 1.
pa da vidim frajerja, ki bo to dosegel z kakšnim VR6.
Honda S2000 ima 2.0L mašino 240 KM in se vrti pri 11.000 obr/min in to brez turbine pa še trajala bo več kot katerikoli evropejec.

mi smo 100 let za luno, pa še ponosni smo na to.
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen Sr jun 11, 2003 9:23 pm

D.J. je napisal/-a: Zadnjič je bila v Delu "anketa" delana v NEMČIJI.

Poleg tega ima Toyota edini hibridni serijski avto na trgu - Prius, ki ima sedaj že zelo spodobne zmogljivosti. Torej napredni so tudi.


1. Glede ankete si pozabil povedat za kaj je šlo! Šlo je namreč za zadovoljstvo kupcev!!!

2. Ja Prius vseh 69 je moralo nazaj v fabriko zaradi serijske napake, ki je onemogočal varno vožnjo.
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen Sr jun 11, 2003 9:28 pm

lucky je napisal/-a: HALO, to je 3.0L mašina z 1000KM boljše kot formula 1.


Vem vroče je samo vseeno me zanima zakaj tega motorja ne uporabljajo v F1??? Bi mogoče celo točke doesagali!!
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
Sale
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3139
Pridružen: Po apr 22, 2002 5:49 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Sale Sr jun 11, 2003 9:52 pm

No saj smo še celo kar precej časa zdržali brez raznih "uber alles" izpadov. No ja - v bodoče se vzdržite vsiljevanja svojega mnenja drugače mislečim. Neprimerna sporočila bodo izbrisana.
Slika Slika
 
Njoko
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: To nov 26, 2002 8:12 pm

Napisal/-a Njoko Sr jun 11, 2003 10:28 pm

Hmm, tukaj gre skoraj za politicne vojne. :)

Sicer pa je moje mnenje, da so avtomobili Japonskih proizvajalcev boljsi ze zaradi razlik v filozofijah. Tukaj ne gre za to, kje je avtomobil narejen, ampak v katerem podjetju je narejen. V Franciji izdelujejo tako Renaulte, kot Toyote. Toyote kraljujejo na listi najbolj nepokvarljivih, Renaulti pa na listi najbolj pokvarljivih.
Npr. VW nacrtuje dolocen avtomobilski del, da bi trajal zelo dolgo, Toyota pa tako, da ga sploh ne bi bilo treba nikoli zamenjat, oz. popravljat. In ta filozofija je pomembna, ker se skriva v vseh detajlih avtomobila.
In kaj pomaga, ce je vodna crpalka za VWjev SDI 40% cenejsa od tiste za Toyotin D4D, ce pa jo je treba pri SDIju zamenjat enkrat na 90.000 km, pri D4D pa morda enkrat na 350.000 km. In tako bi lahko nastevali skoraj za vsak detajl na vozilu.
Evropski avtomobilski koncerni so bili sele z letosnjim letom prisiljeni ponuditi dve letno garancijo, japonski ponujajo triletno ze vec kot desetletje. Toyota tako v nekaterih drzavah EU, poleg osnovne 3 letne (do 100.000 km) ponuja se posebno garancijo na motor in menjalnik (powertrain) v trajanju do 6 let (oz. do 160.000 km). No ja, VWjevci bodo trdili, da oni pa imajo kulanco. In kaj ti ta kulanca pomaga, ce ti po dveh letih in pol razpade menjalnik in ti VW "casti" 25% popravila? Toyota ti casti 100% popravila. Podobno se mi je zgodilo, ko se mi je na "korejskih jajcih" od Daewoo-ja, po skoraj treh letin in 70.000 km sel rakom zvizgat izpusni lonec. Ja, zamenjali so mi ga popolnoma zastojn. Pri VWju bi to lahko sanjal. Se znotraj 2 letnega garancijskega obdobje bi se izgovarjali, da je to pac potrosni materijal. In spet je tu filozofija, tokrat odnosa do strank.
In potem je tu se ekonomska logika. Se najboljsi avtomobili se kvarijo. Verjetnost, da se bo to zgodilo znotraj 2 letnega obdobja je toliko in toliko manjse kot znotraj 3 letnega obdobja, kar pomeni, da moras v ceno vgraditi doloceno rezervo za kritje garancijskih popravil. Daljsa kot je garancija ter vec kot krije garancija, visji je del cene novega vozila, ki pade v rezervo za garancijska popravila. In nato opazis, da evropska vozila niso tako poceni, se posebej, ce si vplacas kaksno strojelomno zavarovanje, ali pa doplacas za dodatno leto ali dve garancije (npr. pri Fordu). In ko zakljucis racunico, vrednost marsikaterega novega evropskega vozila kar precej zbledi pri primerjavi z vozili japonskih proizvajalcev.

Eni pac kupujejo z jajci, nekateri pa to pocnemo z glavo. In ko pocnemo slednje, Toyote, Honde in drugi japanerji kar naenkrat niso vec tako dragi.

L.p.

Njoko
 
Uporabniški avatar
nsx
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Ne nov 24, 2002 8:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a nsx Sr jun 11, 2003 11:05 pm

Moje mnenje: še kako je pomembno, kje je avtomobil izdelan. Namreč splošno znano je, da so Japončki zelo vestni in natančni pri svojem delu, recimo da tudi Nemci. Njihovo popolno nasprotje so npr Angleži. Totalno šlampasti. Zato je avto, narejen na Japonskem gotovo vreden več zaupanja kot isti v Angliji. Za informacijo naj povem, da novega Accorda delajo na Japonskem, starega so pa v Angliji.

Pa še nekaj: zdi se mi, da stare Honde, kljub temu, da so japonskega porekla, odlično držijo ceno; samo oglejte si cene civica l.92-96. Meni se zdijo zelo visoke, še posebej 1.6esi in vti.
 
Njoko
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: To nov 26, 2002 8:12 pm

Napisal/-a Njoko Sr jun 11, 2003 11:17 pm

nsx je napisal/-a:Moje mnenje: še kako je pomembno, kje je avtomobil izdelan. Namreč splošno znano je, da so Japončki zelo vestni in natančni pri svojem delu, recimo da tudi Nemci. Njihovo popolno nasprotje so npr Angleži. Totalno šlampasti. Zato je avto, narejen na Japonskem gotovo vreden več zaupanja kot isti v Angliji. Za informacijo naj povem, da novega Accorda delajo na Japonskem, starega so pa v Angliji.


Hmm, očetov kolega ima Nissana narejenega v Angliji. Star je 7 let in ima že 150.000 km za seboj, seveda brez okvar ali drugih problemov.
Še zmeraj se mi zdi, da največ šteje filozofija podjetja. In če so japonski šefi uspešno indoktrinirali svoje angleške podložnike, so rezultati tu. Namreč nobeno avtomobilsko podjetje, tudi japonsko, si ne more več privoščiti, da bi avtomobile izdelovali samo na domačih tleh. Filozofija podjetja, znanje, tehnologija in ostale pozitivne ter pomembne reči, se seveda morajo prenesti tudi na ostale podružnice, drugače lahko uspeh kaj hitro izostane in propad je za ovinkom.

L.p.

Njoko
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen Sr jun 11, 2003 11:29 pm

Njoko je napisal/-a:Eni pac kupujejo z jajci, nekateri pa to pocnemo z glavo. In ko pocnemo slednje, Toyote, Honde in drugi japanerji kar naenkrat niso vec tako dragi.

L.p.

Njoko


Pozabu si, da nas največ kupuje s srcem! In tu statistike o pokvarljivosti, garancije in podobnem šmornu pač malo štejejo!
Zato poševnooki v vse večji meri posegajo po evropslih dizajnerih! In vsak, ki kupi poševnookega mora okolici, ki ji v večini ne ugaja videz poševnookega razlagati zakaj se ni raje odloču za evropejca. Zaradi pomankanja samozavesti grejo ti pametni kupci na križarski pohod vse prepričati o superiornosti svoje znamke!!! Argumenti pa vedno isti kvaliteta, zmogljivost, garancije...bla, bla...
Nikoli ne bi bil zadovoljen z avtom, ki se nikoli ne pokvari, ampak vsako jutro ko se vanj vsedeš ni zadovoljnega občutka.
Glede garancij pa sledeče. Ne gre tolko za zaupanje v lastni izdelek, kot boj za tržni delež! Z nečim pač moraš kupca privabit! Spomnite se kaj so v USA ponujali pri nakupu Yugeca in kaj pri nas!

Zdaj pa križarji lahko pluvajte!!!
...ne smem kar želim...
 
alfa_25
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 89
Pridružen: Sr maj 07, 2003 9:52 pm

tko je...

Napisal/-a alfa_25 Sr jun 11, 2003 11:34 pm

ne vem kje, ampak nekje sem bral komentar zadnje ADAC- statistike, po katerem naj bi se razlika med evropskimi avti in japonskimi zmanjšala. tko da... ampak ni vse v zanesljivosti... so še druge odlike, pri katerih pa evropski, zlasti pa nemški proizvajalci vodijo, npr. svetovni jet-set se vozi v evropskih avtih in najbrž že vejo zakaj.
plus, razlika med zanesljivostjo nemških in japonskih ni taka, ki bi lahko opravičevala take hvalospeve japonski superiornosti: polo je pred japonskimi avtomobilčki, nemci pa vodijo tud pri luksuznem, dražjem razredu vozil. zato je težko rečt, da vw dela dela dele, da trajajo, toyota pa da so večni. vsi imajo zadaj kalkulacije. in vsi bi radi, da jim najpozneje vsakih 3,4,5 let kupimo nov avto. tud toyota. zgodbo z mitsubishijem pa najbrz tud poznamo. oni so briljirali predvsem v prikrivanju napak a ne.
glede tehnološke premoči japoncev tud ni vse zlato, kar pride od tam. vw prijavi blazno velik pantentov na leto, isto bmw, isto mercedes. si je sploh ker od japan-fanov ogledal novo bmw 7?
mah, po svoje se kar čudim samemu sebi :) branim vw, pa čeprav mi njihovi avto niso ravno ful pri srcu. ampak kljub temu priznam, da so vredu. pač različni okusi.
pri debati o japoncih: nadavno je bil na arte pogovor z enim ful znanim učiteljem violine (mislim, da z dunaja). za japonce je reku, da so blazno pridni, disciplinirani, zavzeti, v povprečju obvladajo tehniko bolje kot evropejci. A ob tem dodal: resničnih virtuozov pa je med japonci zelo zelo zelo malo. razlog: tehnika ni dovolj, potrebno je dati tud del sebe, dušo. tega pa kolektivistično socializirani japonci ne morejo. in takšno je tudi moje mnenje o njihovih avtih: lahko tehnično ueber alles, a večinoma brez "duše"
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 1 gost