killah bee je napisal/-a:sigurno pa japonci nimajo namagnetenih cevi al karkol že zaradi zmanjšane porabe. Ker porabijo ravno toliko kot evropejci in nič manj.
killah bee je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Šobe so majhne in imajo majhne odprtine za vbrizg goriva, zato se tam tudi majhen magnet lahko že pozna.
Ne bo držaloJe prevelika hitrost vbrizga, da bi lahko v tem kratkem času magnet kaj spremenil
lenivec je napisal/-a:ni finta kolko ma energije in da bi je dobil več. finta je v tem da benz lepše izgori in se a več porabi
v teoriji
mmiki je napisal/-a:killah bee je napisal/-a:nebivedu je napisal/-a:Šobe so majhne in imajo majhne odprtine za vbrizg goriva, zato se tam tudi majhen magnet lahko že pozna.
Ne bo držaloJe prevelika hitrost vbrizga, da bi lahko v tem kratkem času magnet kaj spremenil
Se cisto strinjam: cisto natepavanje. A ste ze kdaj slisali za placebo? Kupi nekomu tabletke ali magnetke pa mu povej za kaj so in naredita test. Ce bo prisparal bo zaradi tabletk, ce pa bo poraba enaka ali celo vecja pa bo to ker je grse vozil. Po taksnem princimu so vecinoma preizkusene. Pa se za tiste, ki se na veliko pogovarjate o vplivu magnetkov na gorivo: tudi ce razporedi molekule, pa kaj potem? Ce ste ze tako pametni z raznimi ucbeniki iz osnovne in srednje sole pa si poglejte poglavje o energiji: ce ima 1 l x kJ energije je z magnetkom iz iste kolicine ne bos mogel pridelati 10 do 20 % vec. Prav tako ne s kaksno tabletko. Lahko pa pogledate v cenik kaksne servisne delavnice, koliko vas bo stalo popravilo avta, ko se vam bodo zamasile sobe za vbrizg. Kaj je potem bolje?
LP, M.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov