

Drgač pa zanimiv je tud vpliv oblike in velikosti (prostornine) intercoolerja na samo moč motorja.
Sh3bO je napisal/-a:Imam še jaz eno vprašanje glede turbine.
Kaj se zgodi, ko ti crkne turbina? TDI postane SDi. Ampak zanima me, če je avto še vožen oz. kaj se sploh takrat dogaja.
kromfelna je napisal/-a:Sh3bO je napisal/-a:Imam še jaz eno vprašanje glede turbine.
Kaj se zgodi, ko ti crkne turbina? TDI postane SDi. Ampak zanima me, če je avto še vožen oz. kaj se sploh takrat dogaja.
To mene zanima tudi za turbo bencinarje (1.8T). Če takrat, ko odpove turbina, deluje kot npr. navaden 1.8 ali kaj slabše.
lisko je napisal/-a:RegY je napisal/-a:zaradi tega je lih sedaj konstruktorski trend, da delajo turbine z nastavljivimi lopaticami (hyundai) in turbine z nekimi "prestavnimi razmerji", da se vrti vedno približno enako (ne vem točno kdo je to iznašel, ampak sem bral v avto fokusu pred nekaj meseci)
Veš kak stara fora je že to ?:D
Reče se pa variabilnost ( turbina z nastavljivim kotom lopatic) Konstruktorski trend je pa danes TFSi- turbina s kompresorjem.....
Slide je napisal/-a:lisko je napisal/-a:RegY je napisal/-a:zaradi tega je lih sedaj konstruktorski trend, da delajo turbine z nastavljivimi lopaticami (hyundai) in turbine z nekimi "prestavnimi razmerji", da se vrti vedno približno enako (ne vem točno kdo je to iznašel, ampak sem bral v avto fokusu pred nekaj meseci)
Veš kak stara fora je že to ?:D
Reče se pa variabilnost ( turbina z nastavljivim kotom lopatic) Konstruktorski trend je pa danes TFSi- turbina s kompresorjem.....
TFSI pomeni Turbo + Fuel Stratified Injection ali turbo + direktni vbrizg goriva(recimo 2.0T VAG bencinarji)
Stvar ki jo ti opisuješ pa je nekakšna nadgradnja zgornjega sistema in zanjo se uporablja oznaka TSI, najdemo jo pa zaenkrat v Golfu 5 GT z 1.4 litrskim motorjem, kjer poleg turbine na izpušne pline, za prisilno polnjenje pri nizkih obratih skrbi še kompresor
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov