Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
kobreti
Uporabnik
 
Prispevkov: 1166
Pridružen: Če feb 06, 2003 3:33 pm
Kraj: MB

Napisal/-a kobreti To jun 17, 2003 7:28 pm

Jp jaz še ga mam ampak ga naslednjo leto menjam!!
Hehe novi mi ne ,da mira....bo pa mogo bit turbo!!! :D
 
Lojzek
Novinec
 
Prispevkov: 197
Pridružen: Pe maj 16, 2003 5:49 pm

Napisal/-a Lojzek To jun 17, 2003 9:54 pm

škoda, jaz ga pa sedaj kupujem. bi ga pa rad kupu od nekoga osebno, ne preko kakih posrednikov ali avtohiš, tem ne zaupam. pač od nekoga ki mi ne bo lagal v obraz. še najbolje bi to blo od kakega uporabnika na tem forumu, od nekoga ki je tu cenjen...
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen To jun 17, 2003 10:04 pm

X-Hair je napisal/-a:
Lojzek je napisal/-a:Kaj pa je sploh FSI?


Gre kt pr norcih pa nic ne pokuri. Poslusajte malo lastnike dizlasov. To bo to. :lol: :lol: :lol:

( hec mora bit )


...FSI pomeni direkten vbrizg goriva...ne ajnšpric...Renault to pozna že od prejšne serije Meganov 2.0 IDE...

btw: A3 motor 1.8T, lahko ma 150 al pa 180 KM!! S3 je pa druga zgodba!
Zadnjič spremenil zoranwagen, dne To jun 17, 2003 10:09 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen To jun 17, 2003 10:08 pm

Lojzek je napisal/-a:škoda, jaz ga pa sedaj kupujem. bi ga pa rad kupu od nekoga osebno, ne preko kakih posrednikov ali avtohiš, tem ne zaupam. pač od nekoga ki mi ne bo lagal v obraz. še najbolje bi to blo od kakega uporabnika na tem forumu, od nekoga ki je tu cenjen...


1.) Naredimo anketo, kdo je tu na forumu cenejn

2. Naredimo anketo, kdo od cenjenih obiskolvalcev foruma vozi A3 1.8T, srebrne barve???, letnik 2000???, 50.000 km prevoženih???, komplet oprema z gretjem sedežev???....
...ne smem kar želim...
 
Lojzek
Novinec
 
Prispevkov: 197
Pridružen: Pe maj 16, 2003 5:49 pm

Napisal/-a Lojzek To jun 17, 2003 10:23 pm

zoran, kobreti ga ma in ga je prodajal še nekaj mesecev nazaj. torej obstajajo latniki tega modela. žal se je on odločil da ga spusti iz rok naslednje leto.

na tem forumu sem videl že kar nekaj ljudi ki bi jim jaz zaupal in sicer zaradi načina izražanja, pristopa k debati in določenih dejstev ki so jih navedli ob svojih postih (od tega kako skrbijo za svoje konjičke, kaj z njimi počnejo...). enostavno vidiš osebnost človeka. če se pa tu kdo spreneveda in ma več kot 500 postov moram pa rečt da je prej izjema kot pravilo in ZATO sem tudi rekel da raje zaupam nekomu iz tega foruma, kot pa nekemu dilerju, ki sem mu samo številka.
 
Lojzek
Novinec
 
Prispevkov: 197
Pridružen: Pe maj 16, 2003 5:49 pm

Napisal/-a Lojzek To jun 17, 2003 10:25 pm

saj ni mus da mora bit uporabnik foruma lastnik. lahko je njegov dober kolega, družinski član, oz. nekdo ki ga pozna in ve da s tem avtom ni blo delanih traparij.
 
darky
Novinec
 
Prispevkov: 100
Pridružen: Po maj 19, 2003 9:39 pm

Napisal/-a darky Če jun 19, 2003 1:14 am

Ma moja mama ima kot pravim normalno dinamično vožnjo. Tistih skoraj 13 litrov se je tudi meni takrat zdelo presenetljivo veliko in sem že posumil, da je z avtom kaj narobe. Kar pa sicer ni imelo smisla, glede na to, da je bil star le nekaj tednov in ni imel skoraj nič kilometrov. Nekaj dni nazaj sem se pogovarjal s kolegom, ki je tudi lastnik 1.8T in je povedal, da ima povprečje konstantno okoli 13 litrov.
 
Lojzek
Novinec
 
Prispevkov: 197
Pridružen: Pe maj 16, 2003 5:49 pm

Napisal/-a Lojzek Če jun 19, 2003 4:20 pm

čak mal sam 13 litrov je pa malo ubijalsko za 1,8 a se vam ne zdi?
 
mitja fifnja
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: To apr 29, 2003 7:08 am

Napisal/-a mitja fifnja Če jun 19, 2003 7:31 pm

Že skoraj pet let vozim Golf IV GTI 1.8T brez katalizatorja in sredinskega lonca, gume 235/40/17 in mi avto pije od 8.5 do 9.5 litra ( računalnik ) pa se vozim zelo hitro. Je pa res da je odvisno od daljave, na krajši relaciji do 10 km res težko prideš pod 10l celo če ga malo tiščiš. Sem pa enkrat naredil najmanjšo porabo : dolžina 35 km poraba 5.8l . Ko imam zimske gume 195/65/15 mi avto pije 1l manj.
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen Če jun 19, 2003 10:59 pm

mitja fifnja je napisal/-a:vozim Golf IV GTI 1.8T pa se vozim zelo hitro


Tu se postavlja vprašanje kaj je zelo hitro, Pa brez zamere!!!
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair Pe jun 20, 2003 5:19 am

mitja fifnja je napisal/-a:, gume 235/40/17 in mi avto pije od 8.5 do 9.5 litra


Varka pri tebi znajo biti dimenzija gum.
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
B4 Turbo
Novinec
 
Prispevkov: 214
Pridružen: Ne jun 22, 2003 10:46 pm
Kraj: Šempeter pri Gorici

Napisal/-a B4 Turbo To jun 24, 2003 7:30 pm

Imel sem že priložnost vozit Passata 1.8T in morem rečt da zadeva kar lepo potegne, tako da nevem kaj bi vi radi imeli od tega motorja.
Sunka v hrbet pa pri teh motorjih ni tako čutiti saj imajo skozi prižgano turbino, za razliko od drugih, ki se jim turbina prižge pri določenih obratih in takrat avto ponori in nas prijetno pritisne ob sedež.
 
Uporabniški avatar
Blue GTI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: To jun 24, 2003 8:53 pm
Kraj: Mesarska klavnica

Napisal/-a Blue GTI To jun 24, 2003 9:46 pm

Da gremo po vrsti :

Lojzek : če ti lahko odgovorim okoli ovinka, ta motor bo na nek način v novem A3; korenine bloka segajo vsaj nazaj do 1.8 75PS, kasneje 90PS, kasneje 125PS in 150,180,210,225PS s turbino (5 ventilna glava) oziroma so mu povečali prostornino na 2.0 (2 oziroma 4 ventilna glava) in je bila verzija 115PS, 130PS in FSI 150PS. Tako gre za soroden motor in inženirji so se odločili, da bo živela naprej samo različica z večjo prostornino. NIč drugega. Ni bilo nobenih problemov, še manj glede onesnaževanja, saj 1.8T ustreza najnovejšemu Euro4, tudi z 1.8 125PS ni bilo nič narobe z onesnaževanjem, saj je ustrezal že takrat Euro3, le odločeno je bilo, da bo prihodnost na 2.0 in se je zaradi tega 1.8 125PS upokojil. Nič drugega ni bilo. Tiste zgodbe o onesnaževanju so bile narobe interpretirane s strani novinarjev. V novem A3 bo 2.0 FSI Turbo z močmi med 180 in 250PS.

Imam Golfa GTI 1.8T in imam povprečno porabo 8.5, merjeno v intervalih po 10000km. Če ga voziš živahno po mestu je okoli 10, če bi ga res teral po mestu bi bilo okoli 12-14. Pri 160km/h je 10, pri 200km/h pa 16-18. Najnižjo porabo sem imel 2.7 med Planico in Radovljico pri -30st pozimi pri povprečni hitrosti okoli 50km/h. Če se vozim s tekočim prometom po kaki magistralki med 90-120km/h, pa imam brez prehitevanja porabo med 6 in 7. Najvišja pa je bila 23 na relaciji 15km, kjer se je vozilo 2,3,4 prestava na polno in z mnogo zaviranji.

Motor se da naviti v osnovi na 190-210PS, odvisno od različice. Z menjavo turbine pa lahko prideš do 300PS. Sam blok, bati, ojnice, gredi , ventili zdržijo do 400PS.

Sam imam čip (in še kaj), 325Nm pri 3500 in nekje do 210PS ter prevoženih 138.000km in še vse dela brez problema.

darky : motor ima v osnovi 210Nm že pri 1750/min in ga drži do 4500/min, tako da te ta občutek prevara, ko čakaš na sunek turbine. Če imaš v avtu čip, pote pa turbina primerno sune, navora je potem ponavadi vsaj 275Nm pri 3000/min. To je šele pravi karakter tega motorja. 13 je mnogo prevelika poraba. Ali je bilo nekaj na avtomobilu narobe, ali pa je mama rojena dirkačica.

Tukaj pa so filmi, kako gre avto po prestavah s čipom :

http://users.volja.net/bluegti/filmi/go ... ,2,3,4.avi
http://users.volja.net/bluegti/filmi/golf4gti-1,2,3.avi
http://users.volja.net/bluegti/filmi/golf4gti-1,2hq.avi
Zadnjič spremenil Blue GTI, dne To jun 24, 2003 10:18 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Tuning by technology
 
darky
Novinec
 
Prispevkov: 100
Pridružen: Po maj 19, 2003 9:39 pm

Napisal/-a darky To jun 24, 2003 10:06 pm

Ma moja mama ima 47 let, tako, da nima ravno leta za dirkanje. Sej, kot pravim sem tudi jaz takrat posumil, da je z njim kaj narobe, vendar avto je bil pravzaprav nov. Imeli smo ga kot nadomestno vozilo in smo bili med prvimi, ki so ga dobili. Hecno je, da tudi mojemu kolegu porabi skoraj enako, je pa res, da ima on starejši model.
Zgleda, da tem motorjem morski zrak škodi :)

Ma sej kot pravim avto ne gre slabo in vem, da se ga da kar precej naviti. Res je, da te prevara, ker vleče že od nizkih vrtljajev naprej, ampak meni je bil vedno čar turbo avta ta, da te prilepi na sedež, ko se turbina zdivja.
Stvar okusa pač.
 
Uporabniški avatar
Alex
Uporabnik
 
Prispevkov: 890
Pridružen: Pe okt 25, 2002 2:37 pm
Kraj: 'Zgornja' Primorska

Napisal/-a Alex To jun 24, 2003 10:21 pm

darky je napisal/-a:A ja pa še nekaj: V tistem času ko smo ga imeli je bila povprečna poraba skoraj 13 litrov. Kar je občutno preveč za takšen avto s takšnim motorjem. Razen tistih kilometrov, ko sem ga jaz sprobal, ga je po večini vozila moja mama, ki pa ima čisto normalno dinamično vožnjo. Za primerjavo povem, da ima sedaj mamina 166-tka 3.0 V6 povprečno porabo 13,5 litrov. Ampak tukaj govorimo o občutni razliki v moči, kubikaži, dveh dodatnih cilindrih in nenazadnje razliki v masi.

TUT MEN NI CIST NC JASNO - 13 LITROV - pa mama za volanom... :?: :!: :roll:
There's no better car than SAXO 1.6i 16V VTS...for this once
 
Uporabniški avatar
CupraR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4634
Pridružen: Ne sep 08, 2002 11:20 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a CupraR To jun 24, 2003 10:22 pm

Pr ns mamo Leona 1.8T in je povprecna poraba 11l-vendar je avto vozn 90% po mestu.
No ga je pa dons fotr Senici pelu da mu je cip zamenju: na cca 220 PS-ni mogu zmert ker valji niso zdrzal( in to ze pred menjavo cipa k mu je pr 170 ps avto zacel drset), tko da bo mogu fotr drugic prpelat. Bom pa sporocu kok bo zdej kej poraba, pa se na testno ga morm pelat da vidm kok kej zdej vlece.
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen To jun 24, 2003 11:05 pm

Alex je napisal/-a:
darky je napisal/-a:A ja pa še nekaj: V tistem času ko smo ga imeli je bila povprečna poraba skoraj 13 litrov. Kar je občutno preveč za takšen avto s takšnim motorjem. Razen tistih kilometrov, ko sem ga jaz sprobal, ga je po večini vozila moja mama, ki pa ima čisto normalno dinamično vožnjo. Za primerjavo povem, da ima sedaj mamina 166-tka 3.0 V6 povprečno porabo 13,5 litrov. Ampak tukaj govorimo o občutni razliki v moči, kubikaži, dveh dodatnih cilindrih in nenazadnje razliki v masi.

TUT MEN NI CIST NC JASNO - 13 LITROV - pa mama za volanom... :?: :!: :roll:


Saj nerabi dirkat, da ma visoko porabo. Nepravilno napumpane gume, v prtljažniku 50 kg nepotrebnega, vožnja od vrat do vrat, neenakomerna vožnja, na strehi prtljažnik,...
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
zoranwagen
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1994
Pridružen: Ne mar 09, 2003 11:28 pm
Kraj: preseljen iz MB v toti LJ na Bežigrad

Napisal/-a zoranwagen To jun 24, 2003 11:09 pm

Blue GTI je napisal/-a:, le odločeno je bilo, da bo prihodnost na 2.0 in se je zaradi tega 1.8 125PS upokojil. Nič drugega ni bilo. Tiste zgodbe o onesnaževanju so bile narobe interpretirane s strani novinarjev.


VW se je tud odloču, da z motorji ni nič narobe pa so množično zmrzovali...tak, da si mogoče ti kaj narobe interpretiral???
...ne smem kar želim...
 
Uporabniški avatar
Blue GTI
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 72
Pridružen: To jun 24, 2003 8:53 pm
Kraj: Mesarska klavnica

Napisal/-a Blue GTI Sr jun 25, 2003 1:44 am

zoranwagen : eno je, če se konstruktorski team v tovarni nekaj odloči in si zada smernice, drugo pa, če pride do tehnične oziroma konstrukcijske napake.

VAG se je odločil, da bo v igri samo 2.0.

VAG si je želel, da z motorji ne bo nič narobe.

Razumeš?

In moja interpretacija je čisto pravilna.
Tuning by technology
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 5 gostov