Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Coleman
Novinec
 
Prispevkov: 282
Pridružen: So jun 12, 2004 3:42 pm

Napisal/-a Coleman Pe sep 15, 2006 5:36 pm

Bom drugače povedal. Neprilagojena hitrost je takrat, kadar udeleženec v prometu ne more zaradi svojih omejenih sposobnosti oz. tujih dejavnikov na cesti obvladati svoje vozilo.

Torej če je oseba alkoholizirana in pade iz ceste , bo seveda pisalo v poročilu da ni prilagodila hitrost, ker bi morala vozit po cesti-če sploh- s tako hitrostjo da bi lahko obvladovala vozilo..


V avtošoli učijo pri CPP, da je potrebno se naučit predvidevat situacije ki se lahko zgodijo na cesti. Torej predvidevat da je lahko za nepreglednim ovinkom traktor, kolesar oz. pešec...naumno bi bilo naprimer predvidevat da bo padel na cesto NLP.

Torej glede voznice ki je zdrvela v polje, je povsem jasno da ni prilagodila hitrost na tako, da nebi bila šokirana, ker povsej vrjetnosti je bil postavljen trikotnik ob vozišču par metrov prej, postavljen s strani policije, ki je opozarjal na trenutno nevarnost.
When size equals knowledge I'll be a one big muthafucka!
 
Uporabniški avatar
Coleman
Novinec
 
Prispevkov: 282
Pridružen: So jun 12, 2004 3:42 pm

Napisal/-a Coleman Pe sep 15, 2006 5:40 pm

Evo pa še malo statistike:

Problematiko hitrosti spremljamo na osnovi analiz prometne varnosti. V letu 2005 se je ponovno potrdilo dejstvo, da stopnja poškodb v prometnih nesrečah narašča sorazmerno s hitrostjo. Zaradi neprilagojene hitrosti je v letu 2005 umrlo 114 voznikov motornih vozil, 522 oseb je bilo hudo, 4.040 pa lahko telesno poškodovanih. V primerjavi z letom 2004 se je število umrlih zaradi neprilagojene hitrosti zmanjšalo za 11 %, število hudo poškodovanih za 1 % in število lahko poškodovanih za 18 %. Prav tako je bila hitrost v lanskem letu vzrok 7.127 prometnim nesrečam, kar je sicer manj kot leta 2004 (8.408)1, vendar se je, zaradi splošnega upada števila prometnih nesreč, delež hitrosti kot dejavnik prometnih nesreč povečal.

Po ugotovitvah tujih raziskav bi z zmanjšanjem povprečnih hitrosti za 1 km/h v naseljih, lahko pričakovali zmanjšanje števila prometnih nesreč za do 4 %, kar bi pri nas pomenilo okoli 1.000 prometnih nesreč manj. Vsako znižanje povprečne hitrosti za 1 km/h zunaj naselja lahko dejansko pomeni zmanjšanje števila prometnih nesreč za približno 2 % in nenazadnje bi z zmanjšanjem povprečnih hitrosti zmanjšali število in težo posledic, predvsem med ranljivimi udeleženci v cestnem prometu (verjetnost smrti pešca se s 85 % pri hitrosti 50 km/h zmanjša na manj kot 10 % pri 30 km/h).

To potrdi trditev da hitrost ubija.
When size equals knowledge I'll be a one big muthafucka!
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Pe sep 15, 2006 7:04 pm

PureTNT vse to je res, a ne bo se spremenilo, ker se ljudem ne da več ubadati s svojimi otroci. Šole bi sicer lahko naredile korak v tej smeri, a niso tega dolžne.
Sam osebno dosti kolesarim, prevozim tudi kako rdečo (s kolesom, ne z avtom), a le takrat, ko sem prepričan, da s tem ne ogrožam nikogar.
Če pa so v moji bližini otroci, tega ne počnem, nočem biti slab zgled.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith So sep 16, 2006 8:38 am

zakva se vsi tok bojite smrti? Umrl bomo vsi :twisted: Pa ce od rapidnega ustavljanja ali pac od raka na dojki.

je pa res, hitra voznja ne ubija, ubijajo napacne poteze. Lahko primerjate s sahom.
Hitra igra ne pomeni zgubljene igre, napacne poteze pa prav gotovo.
 
Uporabniški avatar
robertos_664
Uporabnik
 
Prispevkov: 1244
Pridružen: To nov 04, 2003 10:20 pm

Napisal/-a robertos_664 So sep 16, 2006 3:40 pm

Voith je napisal/-a:zakva se vsi tok bojite smrti? Umrl bomo vsi :twisted: Pa ce od rapidnega ustavljanja ali pac od raka na dojki.


to pa ne bi pričakoval od tebe. jaz bi vseeno želel videt kako moja hčerkica odrašča in si ne želim da me zbije kak k****n v avtu.

TNT: torej če te prav razumem, ti misliš, da je recimo otrok, ki prileti v coni 30 na cesto kjer se pripelje i**** z 100, sam kriv za svojo smrt? kaj pa če bi ta i**** vozil 30? bi se verjetno lahko ustavil ne? ali pa vsaj samo lažje poškodoval otroka.
po moje je kriv vsak, ki prekorači predpisano hitrost. lahko si ne vem kako superiorni voznik, pa če ti na AC pri 200 vtrga gumo, nimaš kaj praskat. pri 130 bi sigurno lažje obvladal vozilo ali pa bi posledice bile manj boleče.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov