Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
CERES
Novinec
 
Prispevkov: 439
Pridružen: Če dec 22, 2005 2:27 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a CERES Po sep 18, 2006 9:14 am

Kakovost se pokaže na zunaji videz črpalke. Sam sem mnenja da kakovost goriva je veliko boljša na veliko "frekvenčnih" črpalkah. Mislim tam kjer veliko avtomobilov dnevno tankajo.Je pa res da se težave kakžejo oz. pokažejo šele čez leto ali dve kaj si tankal. Ampak sem mnenja da imamo boljše goriva kot pa na Hrvaškem :roll:

Lp
remember: it can always get worse!
 
Uporabniški avatar
sport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 652
Pridružen: Sr nov 05, 2003 11:54 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sport Po sep 18, 2006 9:26 am

CERES je napisal/-a:Ampak sem mnenja da imamo boljše goriva kot pa na Hrvaškem :roll:

Lp


To se pa popolnoma strinjam s tabo
Vozi hitro in reskiraj
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po sep 18, 2006 9:48 am

CERES je napisal/-a:Kakovost se pokaže na zunaji videz črpalke. Sam sem mnenja da kakovost goriva je veliko boljša na veliko "frekvenčnih" črpalkah. Mislim tam kjer veliko avtomobilov dnevno tankajo.Je pa res da se težave kakžejo oz. pokažejo šele čez leto ali dve kaj si tankal. Ampak sem mnenja da imamo boljše goriva kot pa na Hrvaškem :roll:

Lp


Na visoko frekvenčnih črpalkah je kakovost nižja, ker prodajajo bencin na kvantiteto in služijo od tega, na črpalkah, kjer je malo obiskovalcev, pa se morajo potrudit s kvaliteto, da obdržijo stranke (moje mnenje).
Se pa pozna, če prideš na eno zanemarjeno črpalko in hočeš tankat - takrat se ponavadi kr naprej odpeljem, ker če ima že vse ostalo zanemarjeno, potem tut v tankih z bencinom najbrž ni vse tko kot bi moralo bit.
Old subarus never die, they just get faster!
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Po sep 18, 2006 9:51 am

No da enkrat končamo s tem sranjem:

Na hrvaškem sem kupil revijo autopartner kjer so testirali 3 goriva od ponudnikov v enem avtomobilu ter primerjali performance... Seveda to pri nas nebomo nikoli v nobeni reviji videli ker slovenci tega ne upajo naredit ali pa samo kopirajo revije kar pa je težko prekopirat no pa da vidimo:

Testirali so 3 goriva od 3 ponudnikov:

OMV 100
INA super plus 98
Tifon eurosuper 98

Avto: Golf 5 GT 1.4 FSI (tov. podatki 170 konjev pri 6000 obratov)

Rezultati:
Moč konjev na valjih Pmax

OMV 180.9 KS
INA 177.7 KS
Tifon 177.4 KS

Največja razlika je pri 3200 obratih:

OMV 107.9 KS
INA 100.6 KS
Tifon 100.3 KS

Se pravi med najboljšim gorivom ter najslabšim je pri 3200 obratih 8 konjev razlike.


Navor Mmax (tov podatki pri golfu 240 Nm pri 1750 do 4500 o/min)

OMV 242.4 Nm
INA 228.1 Nm
Tifon 230 Nm

Navor pa se včasih razlikuje tudi do 20 Nm v območju 2900 - 4500 med najboljšim ter najslabšim gorivom.

1. mesto OMV
2. INA
3. Tifon

Sedaj pa komentarji tistih ki so natolcevali, da se nikjer nič ne pozna... 8 konjev na istem avtu pa 20 nm navora... HALO!!!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po sep 18, 2006 10:21 am

Sponzor za tak test jim je bil pa kdo? OMV?
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
CERES
Novinec
 
Prispevkov: 439
Pridružen: Če dec 22, 2005 2:27 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a CERES Po sep 18, 2006 10:22 am

nebivedu je napisal/-a:
CERES je napisal/-a:Kakovost se pokaže na zunaji videz črpalke. Sam sem mnenja da kakovost goriva je veliko boljša na veliko "frekvenčnih" črpalkah. Mislim tam kjer veliko avtomobilov dnevno tankajo.Je pa res da se težave kakžejo oz. pokažejo šele čez leto ali dve kaj si tankal. Ampak sem mnenja da imamo boljše goriva kot pa na Hrvaškem :roll:

Lp


Na visoko frekvenčnih črpalkah je kakovost nižja, ker prodajajo bencin na kvantiteto in služijo od tega, na črpalkah, kjer je malo obiskovalcev, pa se morajo potrudit s kvaliteto, da obdržijo stranke (moje mnenje).
Se pa pozna, če prideš na eno zanemarjeno črpalko in hočeš tankat - takrat se ponavadi kr naprej odpeljem, ker če ima že vse ostalo zanemarjeno, potem tut v tankih z bencinom najbrž ni vse tko kot bi moralo bit.


Če tako pogledaš lahko rečeš da ima lahko vsak prav. Oziroma lahko trdim da imam prav ali ti prav. Odvisno je samo kako pogledaš na to stvar. Če je visoko frekvenčnih črpalkah veliko avtomobilov potem je dobava nafte - bencina krajša kot pa pri manjših črpalkah. Tako se jaz predstavljam to zadevo. Da bi pa dejansko stvar razčistili pa bi potrebovali obsežno raziskavo. Sej bi tudi lahko mi sami naredili raziskavo. Sam bi se mogu nekdo javiti ki se na to stvar spozna. Sem že razmišljal da bi tankal recimo na OMW in Petrol in bi doma primerjal oboje....sam nisem prepričan da bi kaj dejansko ugotovil :roll:


Lp
remember: it can always get worse!
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Po sep 18, 2006 10:54 am

nebivedu je napisal/-a:Sponzor za tak test jim je bil pa kdo? OMV?


5 strani grafov ter dokazovanj... Tak, da si misliš kaj hočeš.... Zaradi mene če tankaš kokakolo...
 
HyundaiPower
Novinec
 
Prispevkov: 106
Pridružen: Sr sep 21, 2005 12:03 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

Napisal/-a HyundaiPower Po sep 18, 2006 12:44 pm

Vsak ma svoje mnenje, izkušnje, samo z moje strani je tudi najbolše omv super 100 tankat, ga že tankam zdaj par mesecev in delam po 60km več z enim tankom kot prej ko sem hodil na petrol tankat 95.
 
_Matej_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 92
Pridružen: So feb 25, 2006 9:08 pm

Napisal/-a _Matej_ Po sep 18, 2006 1:07 pm

Ponavadi so najbolj glasni tisti z avtomobili kot je clio 1.2 in podobnimi mašinami :) V takem avtu ne boš občutil razlike v pospeških in hitrosti, pa karkoli tankaš. Razlika je samo v porabi.

Golf V 1.4 TFSI je pa avto s FSI motorjem, turbino in kompresorjem, pri katerem se razlika v bencinu že pozna. 95 oktanski bencin je preslab, 98 oktanski se tanka kadar nimaš možnosti dobit 100 oktanskega, drugače se pa vedno tanka 100 oktanski bencin
 
Uporabniški avatar
|kr_en|
Novinec
 
Prispevkov: 197
Pridružen: Sr okt 06, 2004 8:37 am
Kraj: Šentjur

Napisal/-a |kr_en| Po sep 18, 2006 1:43 pm

HyundaiPower je napisal/-a:Vsak ma svoje mnenje, izkušnje, samo z moje strani je tudi najbolše omv super 100 tankat, ga že tankam zdaj par mesecev in delam po 60km več z enim tankom kot prej ko sem hodil na petrol tankat 95.


no ce delas s 100-tko 60 km vec, hod se kake dva mesca sam na mol tankat pa se ti bo se kakih dodatnih 40 do 50 km poznal pr tanku;) razlika med petrolom 95 pa molom 95 je pr R5 1,4 priblizn 80 do 120km na tank.....pr enaki voznji pa ne po enem tanku;)

problem petrola je to, ker je drzavna firma in more met skoz doloceno zalogo goriv (ce slucajno nastopi kriza). vsako gorivo pa pocasi zgublja kvaliteto. petrol ko dobi novo gorivo ga natoci v rezervarje, staro gorivo pa posiljajo dalje na bencinske. to je problem tu....je pa tut znano da sploh moderni dizli ne marajo lih najbolj petrolove nafte. pri novejsih kamionih se pogosto pojavlja napaka za EDC za kar je definitivno krivo gorivo. je pa razlika tut v penjenju enga in drugega goriva pa se kej...

tut jz glede te razlike na zacetku nism verjel pol sm pa sam sprobu in sm potegnu zaklucek iz lastnih podatkov...tk da skeptiki, POSKUSTE ENO VSA GORIVA, NA VSAKI PUMPI TANKAJTE PO DVA MESCA, OZIROMA VSAJ 4 DO 5 TANKOV PA SE ODLOCTE KA JE NAJBOLS

pardon za deln offtopic.
imam peticu........nije beemve......ali troši ko beemve!!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po sep 18, 2006 2:03 pm

Bivši avto moje boljše polovice je delal 850km s 40 litro bencina 100 oktanskega na OMv in 98 oktanskega na Agipu, ko pa sva začela tankat na pumpi, ki stoji na trzinski obvoznici pa sva s 40 litri delala po 900km, rekord je 911km z 40 litri 95 oktanskega bencina iz te črpalke.

Tko da ne bom rekel da sta omv in agip boljša.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Kritik
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 13, 2006 10:43 am
Kraj: Laibach / Mengeš

Napisal/-a Kritik Po sep 18, 2006 2:15 pm

_Matej_ je napisal/-a:Ponavadi so najbolj glasni tisti z avtomobili kot je clio 1.2 in podobnimi mašinami :) V takem avtu ne boš občutil razlike v pospeških in hitrosti, pa karkoli tankaš. Razlika je samo v porabi.


No, ni čisto res, se čuti tudi na pospeških. Moj mlinček je bolj živahen in se hitreje odziva odkar tankam 100 oktanca. Ok, glede končne pa ne rečem nič, ker ga ne tišim do konca.
Hyundai - drive your way
Avto z šibkim motorjem je kot sex z kondomom - sej je, ampak ni pa užitek!
 
Uporabniški avatar
Loopz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 738
Pridružen: To feb 24, 2004 3:47 pm

Napisal/-a Loopz Po sep 18, 2006 3:05 pm

Razlika se rada pozna pri avtih s turbo motorjem ali pa pri navitih N/A strojih z visoko kompresijo in agresivneje nastavljenim predvžigom.

Na 1.2 mlinčkih se torej ne pozna nič, razen seveda v glavah lastnikov.
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Po sep 18, 2006 3:29 pm

itak da je razlika med gorivi z razlicnimi oktanskimi stevili. razlika med isto oktanskimi gorivi na razlicnih crpalkah bi blo zanimivo videt. tko da podatki od xandreja so prakticno brez vrednosti in hvala kurcu da jih nasi ne povzamejo ker ne povejo res nicesar. aja, da je moc motorja z 100 oktancem vecja kot z 98. a res, ne se jebat...

ajd
 
Uporabniški avatar
splash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2352
Pridružen: To nov 16, 2004 9:27 pm

Napisal/-a splash Po sep 18, 2006 4:14 pm

_Matej_ je napisal/-a:Golf V 1.4 TFSI je pa avto s FSI motorjem, turbino in kompresorjem, pri katerem se razlika v bencinu že pozna. 95 oktanski bencin je preslab, 98 oktanski se tanka kadar nimaš možnosti dobit 100 oktanskega, drugače se pa vedno tanka 100 oktanski bencin



hmm, sej ste neki stokovnaki za bencin, samo od kdaj pa 1.4 tfsi motor pri vw obstaja.

očitno sem mal iz avtomobilizma padu ven? :)
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Po sep 18, 2006 5:13 pm

Nekje mogoče obstaja, pri nas nažalost samo TSI.
 
_Matej_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 92
Pridružen: So feb 25, 2006 9:08 pm

Napisal/-a _Matej_ Po sep 18, 2006 5:39 pm

Se zgodi, v tem golfu je res TSI motor :oops: Turbo FSI ima pa GTI verzija
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Po sep 18, 2006 8:38 pm

100 oktanc je zakon. js v bencince vec al mn skos to tankam.


btw kaksna fora je met 1.4 masino z 2 vetrnicama??
Ekonomicna ni, trpezna tut ne,.. what`s the point really?
neb reku ce bi dal na 3.0 masino 2 vetrnici gor, sam 1.4?? :ue
Zadnjič spremenil Voith, dne Po sep 18, 2006 8:43 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Po sep 18, 2006 8:42 pm

No js pa sm opazu da se mi je ko sm tanku 100 oktanca poraba dvignla za vec k liter...res je da so podatki od oka...sam se je poraba vsekakor dvignila..od takrat ga ne ne tankam več
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Napisal/-a _B3yBo_ Po sep 18, 2006 8:44 pm

Agipu se je men za moje pojme najbol iskazu na tank nardim tud 100km vec k pa na petrolu..
pa se avto se mi leps zvrti kot pa ko tankam na petrolu...

pa z omw 100 je tud bol k pa na petrolu....moje iskusne....
Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov