Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash Sr okt 18, 2006 9:49 am

Za Peugeota priporočajo Esso in pa Total olje.
 
Uporabniški avatar
dejvi
Uporabnik
 
Prispevkov: 1003
Pridružen: Po avg 30, 2004 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dejvi Sr okt 18, 2006 9:58 am

Se popolnoma strinjam z vsem povedanim...k***! masno služijo s temi servisi...Najboljše je potem tako kot pravi Nebivedu, na 30 na servis, na 15 pa sam menjaš olje in filtre...Sam jst morem hodit na pooblaščene servise, zarad te garancije mobilnosti (doživljenjske), sicer mi brez štampiljke gre...sam pa s to potezo tut znajo služit uradni servisi, ki jih potem 100 x preplačaš...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr okt 18, 2006 10:14 am

zums je napisal/-a:Ja kako pa pol v primeru, da mi avto žre olje in ga dolivam na dva meseca - 2500 km/1l
Kako je potem s tem ko pride do mešanja starega in novega?
Tukaj pa ni šanse da po 15km postane olje gosto in zelo umazano, ali pač !?
Avto(l.2001) ima 94k km, olje se doliva 5W40 Valvoline.

Še nekaj, priporočeno olje za 1.6 16V mašino me zanima.A je okej to zgoraj omenjeno , ali se da lahko notri kej bolj poceni?

lp Zums


Dej ti men razloži, kako ti avto letnik 2001 z 1.6 16V mašino pije liter olja na 2500km?
Kter avto pa maš?
Men pije avto letnik 90 samo 2 deci na 7500 km. Pa ima avto 300.000 kilometrov za sabo, pa to ne samo po cestah, ampak na offroadu, kjer je mašina tut orenk pod kotom in obrati gredo tut do 7 ali 8.000.
Zadnjič spremenil nebivedu, dne Sr okt 18, 2006 10:16 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
MALIJOHN
Novinec
 
Prispevkov: 445
Pridružen: Sr jan 21, 2004 9:15 pm

Napisal/-a MALIJOHN Sr okt 18, 2006 10:14 am

Čisto res am ti na pooblaščenem servisu dajo garancijo na vgrajene dele in na delo. Vaški mehaniki pa ne. Pa verjem da ta garancija mobilnosti pride še kako prav. Moj predlog ti kr deli na 15k servise. Konc koncev tega se niso spomnli kaki bedaki ampak ljudje ki so ta avto skonstruiral.
Pa še neki je pa ne leti na tebe. Dost ljudi vidim in poznam k kupijo avto preko njihove finančne zmožnosti da je glavn na vasi pol pa avto servisira pr kakih vaških mehanikih k nima za vzdrževanje. Avto je lahko kupit danes treba ga je vzdrževat. :roll:
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Sr okt 18, 2006 10:36 am

Avto rihtati pri vaških mehanikih ni vedno neumno.

Slepo verjeti pooblaščenim servisom je za moje pojme bolj.
Slika
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ Sr okt 18, 2006 10:46 am

Aja, če ti na pooblaščenem servisu en vajenc zamenja olje in filter pa še kake druge filtre, ki bi jih znal zamenjati vsak kekec (če bi mu kdo vsaj enkrat pokazal kako), je to ZAKON, če ti pa isto delo naredi vaški mehanik, je pa to qurac ane, pa čeprav je naredil povsem isto in verjetno za pol manj denarja. Pa ta vaški mehanik ima verjetno veliko več izkušenj kot tisti vajenc na servisu, ki je do sedaj v karieri najprej naštudiral, kako se pometa in pospravlja po delavnici, potem pa se je naučil še menjat olje in filtre (pa še to samo na določeni znamki avtov), tukaj pa se njegovo znanje že neha, za razliko od vaškega mehanika, ki je verjetno videl in probal in peršravfal že neprimerno več.

Pa kje vi najdete olje za 5k liter in še več. Jest že cel lajf tankam v motorje 10W40 pa še noben ni zaribal al pa delal probleme zarad tega, poleg tega je pa še cenovno zelo ugoden. Ne rečem, če rabiš avto za dirkanje, ekstremne obremenitve, potem je olje POGLAVITNEGA pomena in je treba dat not res eno hudo olje, za normalno vožnjo za vsak dan je pa čez glavo dobra tudi polsintetika. Lepo potem delaš servis na 15k km in še vedno prideš FUUL ceneje skozi, kot če bi na uradnem servisu servisiral avto na 30k km, pa še na dolgi rok je tak način boljši za motor.

Majo pa recimo kamioni interval se mi zdi na 50k km, vendar je treba vedet, da je v tistih motojih not tud 30 litrov olja, če ne še več. ;)
http://www.zup-racing.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! Slika
 
Uporabniški avatar
zums
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Sr avg 23, 2006 7:36 am

Napisal/-a zums Sr okt 18, 2006 10:57 am

nebivedu - avto je Hyundai Elantra 2001 1.6 GL---- razočaran sem nad avtomobilom v nulo---
 
Uporabniški avatar
MALIJOHN
Novinec
 
Prispevkov: 445
Pridružen: Sr jan 21, 2004 9:15 pm

Napisal/-a MALIJOHN Sr okt 18, 2006 11:17 am

Nixxon je napisal/-a:Avto rihtati pri vaških mehanikih ni vedno neumno.

Slepo verjeti pooblaščenim servisom je za moje pojme bolj.

Odvisno keremu servisu ;)
 
Uporabniški avatar
HeP][MeN
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2341
Pridružen: Če feb 05, 2004 3:38 pm
Kraj: Trbovlje

Napisal/-a HeP][MeN Sr okt 18, 2006 11:26 am

MALIJOHN je napisal/-a:
Nixxon je napisal/-a:Avto rihtati pri vaških mehanikih ni vedno neumno.

Slepo verjeti pooblaščenim servisom je za moje pojme bolj.

Odvisno keremu servisu ;)


Kaj pa če je kakšen vaški mehanik redno zaposlen pri poobleščenem serviserju? :P

Sicer knjiga ni potrjena, ampak meni pri 8 let starem avtomobilu to bore malo pomeni, ker se mi ga itak ne splača prodat za par sto prešernov ;)
[i]Weeeeeeee![/i]
 
Uporabniški avatar
MALIJOHN
Novinec
 
Prispevkov: 445
Pridružen: Sr jan 21, 2004 9:15 pm

Napisal/-a MALIJOHN Sr okt 18, 2006 11:48 am

HeP][MeN je napisal/-a:
MALIJOHN je napisal/-a:
Nixxon je napisal/-a:Avto rihtati pri vaških mehanikih ni vedno neumno.

Slepo verjeti pooblaščenim servisom je za moje pojme bolj.

Odvisno keremu servisu ;)


Kaj pa če je kakšen vaški mehanik redno zaposlen pri poobleščenem serviserju? :P

Sicer knjiga ni potrjena, ampak meni pri 8 let starem avtomobilu to bore malo pomeni, ker se mi ga itak ne splača prodat za par sto prešernov ;)

Ja men pa ful pomen pri 5 let starmu za kr nekaj sto tisoč prešernov. :P
 
Uporabniški avatar
dejvi
Uporabnik
 
Prispevkov: 1003
Pridružen: Po avg 30, 2004 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dejvi Sr okt 18, 2006 12:00 pm

He, he zdajle sem klical na servis. Gospod je bil zelo prijazen in je dejal naslednje; za long life servis (se pravi na 30 kkm) se uporabi posebno (long life olje), ki mimogrede stane 20.000 SIT in zadeva deluje tako, da je potem servisni interval odvisen od načina vožnje. Recimo, da se ti opozorilna lučka prižge že pri 16 kkm ali pa lahko šele na 30kkm. Računalnik naj bi vseskozi kontroliral kvaliteto olja in te z lučko opozoril, da je olje recimo že toliko izgubilo na kvaliteti, da je potrebna menjava. Se pa tak servisni interval priporoča v primerih, da je avto konstantno vožen na daljše relacije.

Priznam, da prvič slišim, da računalnik nadzira kvaliteto olja :shock: !!!
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Sr okt 18, 2006 12:14 pm

Kako pa to počne ? :shock:
Nikakor. Sej nimaš laboratorija pod haubo samo za preverjanje kvalitete olja. :D
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Sr okt 18, 2006 12:28 pm

Lučka za slabo kvaliteto olja hahahaha.
Torej ko se lučka prižge pomeni da imaš malo slabše olje, ampak se lahko še malo voziš? :EE

Eni serviserji so res čarovniki...z besedami... :vc
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay Sr okt 18, 2006 12:33 pm

za info samo v usa se olje menjava na 10k km pa že to je maximum vi pa neki 30k km juj
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay Sr okt 18, 2006 12:35 pm

dejvi je napisal/-a:He, he zdajle sem klical na servis. Gospod je bil zelo prijazen in je dejal naslednje; za long life servis (se pravi na 30 kkm) se uporabi posebno (long life olje), ki mimogrede stane 20.000 SIT in zadeva deluje tako, da je potem servisni interval odvisen od načina vožnje. Recimo, da se ti opozorilna lučka prižge že pri 16 kkm ali pa lahko šele na 30kkm. Računalnik naj bi vseskozi kontroliral kvaliteto olja in te z lučko opozoril, da je olje recimo že toliko izgubilo na kvaliteti, da je potrebna menjava. Se pa tak servisni interval priporoča v primerih, da je avto konstantno vožen na daljše relacije.

Priznam, da prvič slišim, da računalnik nadzira kvaliteto olja :shock: !!!

cadillac sts recimo ima poleg prikaza temperature itd se prikaz kvalitete olja...
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Sr okt 18, 2006 12:42 pm

_BANDIT_ je napisal/-a:Aja, če ti na pooblaščenem servisu en vajenc zamenja olje in filter pa še kake druge filtre, ki bi jih znal zamenjati vsak kekec (če bi mu kdo vsaj enkrat pokazal kako), je to ZAKON, če ti pa isto delo naredi vaški mehanik, je pa to qurac ane, pa čeprav je naredil povsem isto in verjetno za pol manj denarja. Pa ta vaški mehanik ima verjetno veliko več izkušenj kot tisti vajenc na servisu, ki je do sedaj v karieri najprej naštudiral, kako se pometa in pospravlja po delavnici, potem pa se je naučil še menjat olje in filtre (pa še to samo na določeni znamki avtov), tukaj pa se njegovo znanje že neha, za razliko od vaškega mehanika, ki je verjetno videl in probal in peršravfal že neprimerno več.

Pa kje vi najdete olje za 5k liter in še več. Jest že cel lajf tankam v motorje 10W40 pa še noben ni zaribal al pa delal probleme zarad tega, poleg tega je pa še cenovno zelo ugoden. Ne rečem, če rabiš avto za dirkanje, ekstremne obremenitve, potem je olje POGLAVITNEGA pomena in je treba dat not res eno hudo olje, za normalno vožnjo za vsak dan je pa čez glavo dobra tudi polsintetika. Lepo potem delaš servis na 15k km in še vedno prideš FUUL ceneje skozi, kot če bi na uradnem servisu servisiral avto na 30k km, pa še na dolgi rok je tak način boljši za motor.

Majo pa recimo kamioni interval se mi zdi na 50k km, vendar je treba vedet, da je v tistih motojih not tud 30 litrov olja, če ne še več. ;)


Točno to. Imam kolega, ki je že skos odkar je u ku*ac poslal uradne servise(zato, ker ni hotel ljudi nategovati po navodilih šefa) šraufa avtomobile doma. Tip ima pojma o avtomobilih res veliko, cena njegovega dela pa je nizka. In on da garancijo na svoje delo 3 mesece.
Če sam karkoli ne znam narest je on prvi, ki ga pokličem in v skoraj vseh primerih zadnji, ker od njega vse zvem. Edino, kar ga baše je to da se ne ukvarja z elektiko v avtomobilih, pa saj se tut ne more, ker nima računalnika, da bi sploh lahko prekontroliral kodo napake. Kar se pa tiče tehničnega dela - mehanskih sklopov, ga pa ni mehanika v sloveniji, kateremu bi bolj zaupal kot njemu.
Mu pa zdej rihtam računalnik in kable za povezavo. Za zdej ima že kable za VAG do leta 2004 in renault tut do leta 2004, pa za PSA koncern. Samo še da uštimava računalnik tko, da bo vse to delal, pa bo še elektronske zadeve lahko popravljal.

Tko da v večini primerov vaški mehaniki več vedo kot pa na uradnih servisih, sploh zato, ker na uradnih servisih nočejo dobri mehaniki delat, pa morajo uradni servisi potem zaposlovat vajence in imajo ponavadi samo enega majstra pa 10 vajencev.

Bandit, drgač pa jst tut shell helix super 10W40 nalivam v svoj avto - cena je pa za 5 litrov 5.400 sit.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Bosko001
Novinec
 
Prispevkov: 376
Pridružen: So mar 27, 2004 11:03 am
Kraj: Krško

Napisal/-a Bosko001 Sr okt 18, 2006 12:55 pm

nebivedu je napisal/-a:
Bandit, drgač pa jst tut shell helix super 10W40 nalivam v svoj avto - cena je pa za 5 litrov 5.400 sit.


Čist mim, kje se ga da dobit po tej ceni? Rabim za campusko in mislim da bo več kot dober!

Hvala!
Slika
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Sr okt 18, 2006 12:56 pm

dejvi je napisal/-a:He, he zdajle sem klical na servis. Gospod je bil zelo prijazen in je dejal naslednje; za long life servis (se pravi na 30 kkm) se uporabi posebno (long life olje), ki mimogrede stane 20.000 SIT in zadeva deluje tako, da je potem servisni interval odvisen od načina vožnje. Recimo, da se ti opozorilna lučka prižge že pri 16 kkm ali pa lahko šele na 30kkm. Računalnik naj bi vseskozi kontroliral kvaliteto olja in te z lučko opozoril, da je olje recimo že toliko izgubilo na kvaliteti, da je potrebna menjava. Se pa tak servisni interval priporoča v primerih, da je avto konstantno vožen na daljše relacije.

Priznam, da prvič slišim, da računalnik nadzira kvaliteto olja :shock: !!!


Ubistvu ti je na hitro razložil. Stvar je taka, da računalnik nadzira delovne ure avtomobila, količino vbrizganega benza in na podlagi tega ter še nekaj parametrov sproti odloča, kdaj NAJ BI bilo olje tolk iztrošeno, da ni več primerno, oziroma, da se ga menja. Ampak to je njegov educated guess. Samo kvaliteto pa ne vem kako bi preverjal.

Tako se tut pri BMWjih dandanašnji interval lahko različno raztegne, glede na to kolk tišiš.

Longlife olje jest vseeno nebi dajal not. To je bolj tko, nateg, če mene vprašaš.
Slika
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Sr okt 18, 2006 12:57 pm

kaj pa naj jaz nardim, ko mi na servisu NOČEJO predčasno ( torej po 15kkm, avto ma interval na 30kkm) zamenjat olja, avto je pa še v garanciji, tak da nimam kaj prčkat okol njega? :roll: , poznam tudi primer, ko je mati od sosolca pripeljala avto na redni letni servis ( kilometrov še ni imela 30kkm) in so jo lepo poslali domov, češ pridi drugo leto :roll:
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Sr okt 18, 2006 12:58 pm

nebivedu je napisal/-a:Tko da v večini primerov vaški mehaniki več vedo kot pa na uradnih servisih, sploh zato, ker na uradnih servisih nočejo dobri mehaniki delat, pa morajo uradni servisi potem zaposlovat vajence in imajo ponavadi samo enega majstra pa 10 vajencev.


Tako je. Pa ponavadi se tudi bolj trudijo res odpravit napako ne pa samo menjat sklope avtomobila v upanju da bo eden napako odpravil, seveda na račun stranke, ap tudi če se izkaže da del ni pokvarjen.
Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov