Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide To nov 28, 2006 3:32 pm

Polo 1.6 mi žre povprečno 7,6 zelo mešane vožnje(65% mestne, 35% relacije)...za 8,5 mora biti skoraj izključno mestna in ne preveč obzirna vožnja...Se da pa s tiščanjem pomojem tudi do 10 pridit...
Najnižja poraba v zadnjih 7.000 kilometrih je bila 5,6 (izletniško po omejitvah na morje) , najvišja pa če se prav spomnim 8,8...povprečje za zadnjih 7.000 je kot že rečeno 7,6
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Roks85
Novinec
 
Prispevkov: 175
Pridružen: So nov 11, 2006 1:09 pm
Kraj: MB

Napisal/-a Roks85 To nov 28, 2006 3:46 pm

No pr meni mestna vožnja pomeni recimo da se do faksa 2 km vozim cca 10 minut, vmes pa mam 4 semaforizirana križišča kjer moram ponavadi stat, pa 2 križišči, kjer moram počakat da je prazno ker mam odvzem prednosti... Aja, pozabo povedat - zimske gume mam
Slika
Roks [Mad Tuners]
 
AndrejD
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 770
Pridružen: Po jun 14, 2004 10:48 am

Napisal/-a AndrejD To nov 28, 2006 5:48 pm

Mad je napisal/-a:... ne vem kakšen motor misliš - tisti motorji 1.6 z 74 kw spijejo kar nekaj več ... jaz sem imel Polo 55 Kw 1.6 AEE motor in sem imel porabo od 6.8 do 10.5 prvo je vožnja do 3900 obratov (največji navor ima na 2700 in malo pod 130Nm navora) in poleti je bil zlahka pod 7 pozimi kak liter več lokalno na odprti cesti v peti prestavi si ga spustil tudi na 6 litrov z konstantno vožnjo okrog 90 130 km/h relacije kasneje sem predelal motor na 96 km in posledično je šla poraba gor na 10.5 L/100 km ob priganjanju v rdeče polje ... sem pa šel z Kolegom iz Kopra za Mursko po snegu in nazaj in sva vozila tam okrog 70 km/h takrat pa mi je spil okrog 5 litrov na sto km ... L.p. Mad



Zanimivi so tile tvoji podatki...

tovarniški namreč pravijo da ima tale 75 konjska stvarca največji navor pri 5000 obratih
Slika
 
Uporabniški avatar
Volvo5er
Novinec
 
Prispevkov: 418
Pridružen: To sep 13, 2005 6:15 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Volvo5er To nov 28, 2006 5:54 pm

AndrejD je napisal/-a:Zanimivi so tile tvoji podatki...

tovarniški namreč pravijo da ima tale 75 konjska stvarca največji navor pri 5000 obratih


Ne mešaj konjev in navora, Mad ima prav!
 
AndrejD
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 770
Pridružen: Po jun 14, 2004 10:48 am

Napisal/-a AndrejD To nov 28, 2006 5:58 pm

Volvo5er je napisal/-a:
AndrejD je napisal/-a:Zanimivi so tile tvoji podatki...

tovarniški namreč pravijo da ima tale 75 konjska stvarca največji navor pri 5000 obratih


Ne mešaj konjev in navora, Mad ima prav!



Mad je napisal/-a: (največji navor ima na 2700 in malo pod 130Nm navora)


AndrejD je napisal/-a:Zanimivi so tile tvoji podatki...

tovarniški namreč pravijo da ima tale 75 konjska stvarca največji navor pri 5000 obratih




Kdo kje kaj meša ? Če kdo kaj meša si to ti
Slika
 
Uporabniški avatar
Volvo5er
Novinec
 
Prispevkov: 418
Pridružen: To sep 13, 2005 6:15 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Volvo5er To nov 28, 2006 6:13 pm

Da razčistimo to:

Podatki za cordobo 1.6i CLX letnik 1995:

moč: 75 km pri 5200 obratih/min
navor: 125 Nm pri 3400 obratih/min

To so pač podatki za cordobo letnik 1995, imajo pa vsi VAG motorji tega tipa s 1600 ccm in 75 konji podobne karakteristike, torej 75 konjev pri okoli 5000 obratih in 130 Nm navora pri okoli 3000 obratih na minuto.
 
Uporabniški avatar
polo_gti
Novinec
 
Prispevkov: 210
Pridružen: So avg 19, 2006 10:17 pm
Kraj: Za tretjim ovinkom desno

Napisal/-a polo_gti To nov 28, 2006 6:28 pm

Torej je po vsej vrjetnosti kriv termostat, kako pa ga zamenjam. Danes ko sem preverjal olje,ter ostale tekočine sem gledal ta termostat in je kar veliko cevk priključenih na ta element je to potrebno vse dol snet.

lp
 
Uporabniški avatar
polo_gti
Novinec
 
Prispevkov: 210
Pridružen: So avg 19, 2006 10:17 pm
Kraj: Za tretjim ovinkom desno

Napisal/-a polo_gti To nov 28, 2006 6:29 pm

Torej je po vsej vrjetnosti kriv termostat, kako pa ga zamenjam. Danes ko sem preverjal olje,ter ostale tekočine sem gledal ta termostat in je kar veliko cevk priključenih na ta element je to potrebno vse dol snet.

Morda je tudi to krivo,ker je zunaj hladneje

lp
 
AndrejD
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 770
Pridružen: Po jun 14, 2004 10:48 am

Napisal/-a AndrejD To nov 28, 2006 8:34 pm

Volvo5er je napisal/-a:Da razčistimo to:

Podatki za cordobo 1.6i CLX letnik 1995:

moč: 75 km pri 5200 obratih/min
navor: 125 Nm pri 3400 obratih/min

To so pač podatki za cordobo letnik 1995, imajo pa vsi VAG motorji tega tipa s 1600 ccm in 75 konji podobne karakteristike, torej 75 konjev pri okoli 5000 obratih in 130 Nm navora pri okoli 3000 obratih na minuto.



Hups maš prav ja zgleda da me spomin malo j***

135Nm 2700 - 3400
55Kw 4800
Slika
 
kixs
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 760
Pridružen: Sr feb 09, 2005 5:06 pm

Napisal/-a kixs Po dec 04, 2006 4:33 pm

polo_gti je napisal/-a:Torej je po vsej vrjetnosti kriv termostat, kako pa ga zamenjam. Danes ko sem preverjal olje,ter ostale tekočine sem gledal ta termostat in je kar veliko cevk priključenih na ta element je to potrebno vse dol snet.

Morda je tudi to krivo,ker je zunaj hladneje

lp


Tako kot si sam vrtas zobe, bos ze pogruntal kako zamenjat en termostat :roll:

Obstajajo pa za to doloceni ljudje, ki ti to naredijo za doloceno odskodnino. ;)

:lol:
Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov