speedfreak je napisal/-a:Po moje nima dveh proizvodnih linij, ampak kot pri vsem na svetu obstaja t.i.1 klasa in druga klasa, to se ugotovi s koncno in umesnimi kontrolami in se po tem razporeja avtomobile. Sigurno najpomembnejsi in najvecji trgi ( nemcija francija ipd) dobijo oz. vsaj naj bi dobili bolj kkvalitetne produkte kot en manj pomemben in man obsezen trg, kot na primer slovenija ali se kaka bol vzhodna država. Slisal sem ( ne vem če je res sicer), da je velika večina novomeških cliotov, ki so eni najbolj kakovostnih, koncalo v nemciji in zahodni evropi, clioti za vzhodno evropo niso iz NM.
Sem pa sto procenten da je Milka na slovenskem tržiču nižje kakovosti kot npr v nemčiji, to pa sem zvedel iz zelo zanesljivih virov, podobno velja tudi za marsikateri drugi produkt ( proxima, tole leti nate

)
Ko jaz naročim novi avto. Pošljem naročilo uvozniku in ta naprej v italijo. Potem pa imajo rok 3 mesece, da je vozilo na mojem dvoriscu. No in jaz naročim 5 avtov, različnih barv in opreme. Avti grejo na trak in kaj zdej. Kje so ti kriteriji, ki določajo kakšen je avto I. in II: klase??? A ni to mal patetično in nelogično? Ali vi veste, da prodajalci ali uvoznik naročujejo vozila in obstaja naročilnica in to kar je naročeno more pridit. Brez drugačnih opcij. To kar pipe to je. Nismo vec v jugi ljudlje.... Pa ja ne mislite, da pač recimo Fiat pač pošlje neko kvoto avtov in zdej se vi jebite pa naredte z njimi kar hocte. Jao jao. Sorry, sam ravno tako sem razumel vaju dva.
Kako je pri čokoladah, pralnih praških, vložkih, svečah, in ostalih jajcih me ne zanima, koneckoncev je to avto forum in tema o avtih. V tistem področju ne bom solil pameti ker nimam pojma, tukaj pa nekaj vem in vem kako zadeve potekajo....
Kar se pa tiče kometarja s polotom. Leta 1995 smo kupili (v mesecu maju) Polota 1.6 75 SERVO, po nekih hudih vezah smo ga dobili med prvimi in to ne boste verjeli, resnično eden redkih avtov v Sloveniji, ki je bil za nas trg narejen direktno v Nemčiji in ne v Španiji, kjer so te avte izdelovali. Kvaliteta - nič posebno posebnega. Po 6ih letih je začel rjaveti, crkoval je štrom in po sedmih letih je dobil novega lastnika - makedonca. Kje je zdej ta avto, pojma nimam.
In še ena zanimivost. Pri Fiatu opažam, da so Dobloji veliko, veliko bolje sestavljeni kot npr. Punti. In zakaj. Dobloji so narejeni v Turčiji, Punto pa v Italiji....
IN kje je zdej logika? Cigani so eni in drugi, ampak očitno eni bolj pedantni... Vendar kvaliteta rezervnih delov je enaka povsod. Temu se pa reče standardi oz. standardizacija tovarne...
In še eden, ki bo govoril o slabših avtih na V in boljših na Z... Naj se malo zamisli, resnica ni tako daleč, samo dojeti jo je treba
