Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Sr nov 29, 2006 2:10 pm

proxima je napisal/-a:*krohot peklenski* :rofl

You made my day :)
vzhodno evropskih
A te lohk citiram, ko bom na kakšnem drugem čveku poslušala podobne fore na temo Nutele in Persila??

lp, proxima :wiihuu



no posploševat pa nesmeš
različne tovarne majo različne standarde
pri izdelkih široke potrošnje se to še najbl vid, ko se določene trge oskrbuje iz zahodnoevropskih tovarn, druge pa iz vzhodno evropskih

pri avtih je podobno, ko je dedek kupoval opla, je prek vez zvedel kje prodajo nemške -> njegov ne rjavi
kajti obstajal so tud nekje z vzhodne evrope
tud če je samo 1 tovarna se da s quality controlom določt kam gre kej, to počne ogromno tovarn in ne samo avtomobilske
podpis
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash Sr nov 29, 2006 2:21 pm

Bodite prepričani, da recimo nemci dobijo bolj kvalitetno narejen avto kot pa v recimo makedoniji :(
 
Fiat007
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr mar 31, 2004 5:33 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Fiat007 Sr nov 29, 2006 2:22 pm

Cash je napisal/-a:Bodite prepričani, da recimo nemci dobijo bolj kvaliteten avto kot pa v recimo makedoniji :(


ne nakladej....
večina avtov v makedoniji je itak direktni uvoz v nemčijo.

Utemelji - kako je to mogoče? Ima VW tovarno samo za makedonijo?
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash Sr nov 29, 2006 2:28 pm

reku sm "recimo" (vzhodni trg). Dokazov sicer nimam, ker to je očem javnosti skrito, bi bilo pa dobro pogledat recimo servise v Nemčiji ali pa v Sloveniji, koliko napak in reklamacij beležijo, pa vizualno napak.
 
Fiat007
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr mar 31, 2004 5:33 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Fiat007 Sr nov 29, 2006 2:38 pm

Cash je napisal/-a:reku sm "recimo" (vzhodni trg). Dokazov sicer nimam, ker to je očem javnosti skrito, bi bilo pa dobro pogledat recimo servise v Nemčiji ali pa v Sloveniji, koliko napak in reklamacij beležijo, pa vizualno napak.


Primer:
Punto 1.2 SX letnik 2000 je imel problem z volanom. Crknil je kpl. motorček elektroserva in cenovno je to zneslo cca. 210000SIT, da si napako odpravil. Recimo, da je proizvajalec tega volana Bosch. Ali mislis, po tvojem pisanju bi rekel da ja, da ima Bosch naročilo od naročnika, da mora poskrbeti za dve vrsti kvalitete. Eni volani se bojo ugrajevali za "razvit" trg eni pa za nas in nam podobne balkance. Torej is tega sledi, v Nemčiji se to ne bo pojavljalo kot množična napaka, pri nas pa se bo....
Torej:
- zakaj ljudlje sploh gledamo teste statistične kvarljivosti vozil, ki jih v večini delajo nemške in britanke revije
- zakaj se pojavljajo vpoklici proizvajalcev za vozila po celem svetu

Razmisli in odgovori in potem zagovarjaj ali zavrzi svojo teorijo!

LP

P.S.
Poznam dva primera uvzenih puntov iz Italije, pa obema je crknil volan. Kaj pa sedaj? Imata na kraku "made for Slovenija" in jih je sosedov Janez izvozil v Italijo in tako nategnil dva makaronarja???
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash Sr nov 29, 2006 3:19 pm

Ja, slabo pošiljko oz. nekakovosten del, lahko tudi nakakovostne materiale (slabši in s tem cenejši pleh, plastiko in druge dele), pošljejo v "vzhodno" tovarno, kjer se potem avti prodajajo za vzhod in obratno, kakovostne na zahod. Pa pustmo zdej sevise, glede vizuelnih napak in kakovosti materiala pa je to kar resnično. Še enkrat povdarjam, da dokazov nimam, ker to ve le peščica odgovornih ljudi.
Se pa tudi zgodi, da crkne kaj na avtu za "zahodno" stran :roll:
 
Fiat007
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr mar 31, 2004 5:33 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Fiat007 Sr nov 29, 2006 3:23 pm

Cash je napisal/-a:Ja, slabo pošiljko oz. nekakovosten del, lahko tudi nakakovostne materiale (slabši in s tem cenejši pleh, plastiko in druge dele), pošljejo v "vzhodno" tovarno, kjer se potem avti prodajajo za vzhod in obratno, kakovostne na zahod. Pa pustmo zdej sevise, glede vizuelnih napak in kakovosti materiala pa je to kar resnično. Še enkrat povdarjam, da dokazov nimam, ker to ve le peščica odgovornih ljudi.
Se pa tudi zgodi, da crkne kaj na avtu za "zahodno" stran :roll:


Potem pa smo spet pri tem - ali ima potem, v najinem primeru Bosch, dve proizvodnji liniji, da izdeluje volane I. in II. kvalitete? Vse skupaj je en začaran krog in totalna bedarija....
Potem pa še eno vprašanje - zakaj imajo proizvajalci v večini enako dolge garancijske roke v vseh državah. Pa izvzemimo obdobja, ko ima recimo Fiat v Italiji ze 3 leta v Sloveniji pa še ne. Pač pride do zamika. Ampak generalno gledano ima recimo VW enak rok garancije v Sloveniji in v Nemčiji... Ali se motim?!
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash Sr nov 29, 2006 3:49 pm

Če se slučajno Boshu zgodi, da ima izdelek kako pomankljivost ali pa da je bila določena serija zaj..... a je vseeno izdelek kolikor toliko uporaben, pošljejo v "vzhodno" tovarno. So pa defenitivno bolje sestavljeni za zahod.
Imel sem primer, ko je imel bratranec, ki je avtoklepar polota, ki je bil namenjen za nemško tržišče, vendar ga je dobil on zase po vezah in mi je povedal, da je v vseh pogledih bil bolje sestavljen od bivših polotih, ki jih je imel pod roko.
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Sr nov 29, 2006 3:54 pm

Po moje nima dveh proizvodnih linij, ampak kot pri vsem na svetu obstaja t.i.1 klasa in druga klasa, to se ugotovi s koncno in umesnimi kontrolami in se po tem razporeja avtomobile. Sigurno najpomembnejsi in najvecji trgi ( nemcija francija ipd) dobijo oz. vsaj naj bi dobili bolj kkvalitetne produkte kot en manj pomemben in man obsezen trg, kot na primer slovenija ali se kaka bol vzhodna država. Slisal sem ( ne vem če je res sicer), da je velika večina novomeških cliotov, ki so eni najbolj kakovostnih, koncalo v nemciji in zahodni evropi, clioti za vzhodno evropo niso iz NM.

Sem pa sto procenten da je Milka na slovenskem tržiču nižje kakovosti kot npr v nemčiji, to pa sem zvedel iz zelo zanesljivih virov, podobno velja tudi za marsikateri drugi produkt ( proxima, tole leti nate ;) )
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Collector
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 74
Pridružen: Pe nov 04, 2005 7:08 pm
Kraj: Med Ljubljano in Kamnikom

Napisal/-a Collector Sr nov 29, 2006 4:05 pm

Ne verjamem, da bi na eni liniji delali dve različni kakovosti.

Zna pa biti razlika v kateri državi je bil avto sestavljen! Recimo poljski ali nemški proizvod nista enaka, pa naj še tako trdijo. No lahko je tudi kdaj kak poljski boljši kot nemški, samo v 95% pa sigurno ne.
Slika
 
Fiat007
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr mar 31, 2004 5:33 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Fiat007 Sr nov 29, 2006 4:06 pm

speedfreak je napisal/-a:Po moje nima dveh proizvodnih linij, ampak kot pri vsem na svetu obstaja t.i.1 klasa in druga klasa, to se ugotovi s koncno in umesnimi kontrolami in se po tem razporeja avtomobile. Sigurno najpomembnejsi in najvecji trgi ( nemcija francija ipd) dobijo oz. vsaj naj bi dobili bolj kkvalitetne produkte kot en manj pomemben in man obsezen trg, kot na primer slovenija ali se kaka bol vzhodna država. Slisal sem ( ne vem če je res sicer), da je velika večina novomeških cliotov, ki so eni najbolj kakovostnih, koncalo v nemciji in zahodni evropi, clioti za vzhodno evropo niso iz NM.

Sem pa sto procenten da je Milka na slovenskem tržiču nižje kakovosti kot npr v nemčiji, to pa sem zvedel iz zelo zanesljivih virov, podobno velja tudi za marsikateri drugi produkt ( proxima, tole leti nate ;) )


Ko jaz naročim novi avto. Pošljem naročilo uvozniku in ta naprej v italijo. Potem pa imajo rok 3 mesece, da je vozilo na mojem dvoriscu. No in jaz naročim 5 avtov, različnih barv in opreme. Avti grejo na trak in kaj zdej. Kje so ti kriteriji, ki določajo kakšen je avto I. in II: klase??? A ni to mal patetično in nelogično? Ali vi veste, da prodajalci ali uvoznik naročujejo vozila in obstaja naročilnica in to kar je naročeno more pridit. Brez drugačnih opcij. To kar pipe to je. Nismo vec v jugi ljudlje.... Pa ja ne mislite, da pač recimo Fiat pač pošlje neko kvoto avtov in zdej se vi jebite pa naredte z njimi kar hocte. Jao jao. Sorry, sam ravno tako sem razumel vaju dva.

Kako je pri čokoladah, pralnih praških, vložkih, svečah, in ostalih jajcih me ne zanima, koneckoncev je to avto forum in tema o avtih. V tistem področju ne bom solil pameti ker nimam pojma, tukaj pa nekaj vem in vem kako zadeve potekajo....

Kar se pa tiče kometarja s polotom. Leta 1995 smo kupili (v mesecu maju) Polota 1.6 75 SERVO, po nekih hudih vezah smo ga dobili med prvimi in to ne boste verjeli, resnično eden redkih avtov v Sloveniji, ki je bil za nas trg narejen direktno v Nemčiji in ne v Španiji, kjer so te avte izdelovali. Kvaliteta - nič posebno posebnega. Po 6ih letih je začel rjaveti, crkoval je štrom in po sedmih letih je dobil novega lastnika - makedonca. Kje je zdej ta avto, pojma nimam.

In še ena zanimivost. Pri Fiatu opažam, da so Dobloji veliko, veliko bolje sestavljeni kot npr. Punti. In zakaj. Dobloji so narejeni v Turčiji, Punto pa v Italiji....
IN kje je zdej logika? Cigani so eni in drugi, ampak očitno eni bolj pedantni... Vendar kvaliteta rezervnih delov je enaka povsod. Temu se pa reče standardi oz. standardizacija tovarne...

In še eden, ki bo govoril o slabših avtih na V in boljših na Z... Naj se malo zamisli, resnica ni tako daleč, samo dojeti jo je treba ;)
 
Uporabniški avatar
the_man
Novinec
 
Prispevkov: 349
Pridružen: So jun 10, 2006 4:33 pm
Kraj: all around

Napisal/-a the_man Sr nov 29, 2006 4:07 pm

speedfreak je napisal/-a:Po moje nima dveh proizvodnih linij, ampak kot pri vsem na svetu obstaja t.i.1 klasa in druga klasa, to se ugotovi s koncno in umesnimi kontrolami in se po tem razporeja avtomobile. Sigurno najpomembnejsi in najvecji trgi ( nemcija francija ipd) dobijo oz. vsaj naj bi dobili bolj kkvalitetne produkte kot en manj pomemben in man obsezen trg, kot na primer slovenija ali se kaka bol vzhodna država. Slisal sem ( ne vem če je res sicer), da je velika večina novomeških cliotov, ki so eni najbolj kakovostnih, koncalo v nemciji in zahodni evropi, clioti za vzhodno evropo niso iz NM.

Sem pa sto procenten da je Milka na slovenskem tržiču nižje kakovosti kot npr v nemčiji, to pa sem zvedel iz zelo zanesljivih virov, podobno velja tudi za marsikateri drugi produkt ( proxima, tole leti nate ;) )


word :clapclap
za prepoznavnost športnosti avtomobilske firme tekmujejo v formuli 1, rally-u, nascar,...vw pa svojim izdelkom preprosto nadane oznako GTI
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash Sr nov 29, 2006 4:15 pm

Fiat007, ti si reku, da je bil vaš Polo narejen v Nemčiji direktno za naš trg, no zato pa je začel rjaveti in mu je vse crkovalo, zato, ker je bil narejen za vzhod.
Ko pa ti naročiš avto, je pa tako, da avto z napako s tako in tako opremo gre pod avte za vzhod z tako opremo
 
Fiat007
Novinec
 
Prispevkov: 462
Pridružen: Sr mar 31, 2004 5:33 pm
Kraj: Bled

Napisal/-a Fiat007 Sr nov 29, 2006 4:19 pm

Cash je napisal/-a:Fiat007, ti si reku, da je bil vaš Polo narejen v Nemčiji direktno za naš trg, no zato pa je začel rjaveti in mu je vse crkovalo, zato, ker je bil narejen za vzhod.
Ko pa ti naročiš avto, je pa tako, da avto z napako s tako in tako opremo gre pod avte za vzhod z tako opremo


Ne zastopim te ravno ampak da probam:
1. Ja narej v Nemčiji z opremo, ki sem jo navedel, ampak nič striktno po naročilu. Barva je bila pač kakršna je bila. Ni bilo izbire. Tukaj se je šlo za hitro dobavo.
2. Dobro preberi kaj sem napisal. Ko ti avto naročiš, gre v proizvodnjo. Ko pride ven na njemu skoraj piše Avto Triglav SLO. In to je ta, ki je bil naročen zame. Med proizvodnjo jaz že dobim številko šasije, in ta šasija se vedno najde na mojem dvorišču. Torej ni ločevanja na V in Z. Nikjer nisem tega napisal.
Upam, da se razumeva
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Sr nov 29, 2006 4:52 pm

Fiat007;
pred približno pol leta sem bil na razgovoru za službo pri enem VW dealerju. Takrat mi je omenil, da vozila dobija od Porsche Austria in ne od matične tovarne VAG Group.
Kako je to sedaj, pa ne vem.

Avtomobili z napako, so predvsem tisti, ki se poškodujejo pri prevozu, pri nalaganju,... oziroma tako ali drugače mehansko. Nikakor pa ne morejo ugotoviti tako imenovane "skrite napke". Te zadnje napake ugotovimi šele kupci.

Kolikor sem lahko preverjal, so še ne ravno dolgo nazaj ravno v AR in Fiat ločevali vozila za Nemčijo in ostali trg. Imajo vsaj tri kakovostne razrede.

Še en komentar: kako se ločuje avtomobili, se pa vidi ob vgradnji dodatne opreme - največkrat vzmeti. Najmanj (ne pa brez) problemov je z nemškimi avtomobili. Največ pa z Renaulti. Renault naj bi imel najmanj 5 različnih dobaviteljev amortizerjev. Res je. Enaki standardi veljajo za vse. Ampak.
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Sr nov 29, 2006 5:05 pm

Torej, če jst naročim nek model avta ki ima serijsko kar pač ima na spisku serijske opreme plus dodatno iz spiska dpdatne opreme še par malenkosti (npr usnjen volan, xenon luči, gretje sedežev, drugačen vzorec oblazinjenja, tempomat...) in nekdo iz Francije naroči enak avto z enako dodatno opremo kot jaz, potem v tovarni sestavjo en avto z slabšim usnjem, slabšim oblazinjenjem... za SLO trg in en avto z boljšim usnjem za Francoza?
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a maniaxxx Sr nov 29, 2006 5:10 pm

ban je napisal/-a:Torej, če jst naročim nek model avta ki ima serijsko kar pač ima na spisku serijske opreme plus dodatno iz spiska dpdatne opreme še par malenkosti (npr usnjen volan, xenon luči, gretje sedežev, drugačen vzorec oblazinjenja, tempomat...) in nekdo iz Francije naroči enak avto z enako dodatno opremo kot jaz, potem v tovarni sestavjo en avto z slabšim usnjem, slabšim oblazinjenjem... za SLO trg in en avto z boljšim usnjem za Francoza?


ne gre to tko, velika moznost je ( odvisno seveda od tovarne) da bosta tvoj in njegov avto narejena v popolnoma razlicnih tovarnah.
je pa problem, oz prednost ce narocis avto z zelo posebno opremo, barvo ali motorjem. Tak primer smo imeli mi, ki smo konec leta 2000 narocili motor 1,4 16 , z vso opremo in 3 vrati...takega cliota niso delali v novem mestu ampak nekje drugje (ne vem več kje)..in smo ga čakali ene 3 mesce...je pa res da je blo z njim vseeno pol vse narobe :roll:
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
aygo
Novinec
 
Prispevkov: 241
Pridružen: Če sep 07, 2006 3:05 pm
Kraj: slovenija

re

Napisal/-a aygo Sr nov 29, 2006 5:43 pm

pozdravljeni!
določeni sestavni deli se proizvajajo tudi v Sloveniji in se vgrajujejo v marsikateri avtomobil v evropi;lahko so polizdelki ali pa končni izdelki;sama kvaliteta pa je odvisna od vmesnih kontrol do končne kontrole;če pa kontrola pred vgradnjo najde slab kos,zavrnejo celo pošiljko in jo vrnejo nazaj v Slovenijo;v samem avtu pa na mnogih delih piše Made in EU;
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: re

Napisal/-a maniaxxx Sr nov 29, 2006 5:52 pm

aygo je napisal/-a:pozdravljeni!
določeni sestavni deli se proizvajajo tudi v Sloveniji in se vgrajujejo v marsikateri avtomobil v evropi;lahko so polizdelki ali pa končni izdelki;sama kvaliteta pa je odvisna od vmesnih kontrol do končne kontrole;če pa kontrola pred vgradnjo najde slab kos,zavrnejo celo pošiljko in jo vrnejo nazaj v Slovenijo;v samem avtu pa na mnogih delih piše Made in EU;


Ne me jebat a res? ;) ..standardi so pa tko..izpolnjujejo jih vsi, samo eni komaj drugi so pa veliko nad njimi..pa problem je v odstopanju in standardni variaciji odklonov ( bo treba spet mal management kakovosti prestudirat ;) )
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
wiliamskis
Novinec
 
Prispevkov: 179
Pridružen: Po jun 05, 2006 12:15 pm

Napisal/-a wiliamskis Sr nov 29, 2006 6:13 pm

Naj še jaz povem mojo izkušnjo; v xyx renojevi avtohiši, katere imamo veze, smo se pogovarjali glede kvalitet sestavljanja avtov v različnih tovarnah- vodja delavnic je povedal, da so dandanes najbolj šlampast renoji sestavljeni ravno v franciji in to dokazal z dvema meganoma- turški je imel ravne linije in enakomerne reže med pokrovom in blatniki, vrati, medtem ko je bil francoski zelo sumljiv :shock: ... Drugač pa je, kar se tiče Golfa 5- Na češkem ga izdelujejo čehi in slovaki, medtem ko ga v nemčiji sestavljajo turki, ter naši bivši bratje z juga! Ne vem no, kateremu bi bolj zaupal... :?:
A ves ka je moč??? Ko biku tako v rit pihneš, da se mu rogovi zravnajo!!!
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov