Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
ANJCI
TÜV ekspertinja
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: So jun 18, 2005 5:45 pm

Napisal/-a ANJCI Pe jan 05, 2007 9:35 pm

Verjetnost da se ti pnevmatika obrne na platišču je izredno majhna čeprav ni izključeno pri "novih" platiščih in novih pnevmatikah.
Ker pa si montiral že leto dni stare pnevmatike na rabljena platišča se ta možnost lahko samo izključi.
Pasta s katero vulkanizer premaže peto plašča nima pomena samo da se lažje montira na platišče temveč da se pnevmatika tudi pravilno " uleže"na platišče ... ta pasta je brezkislinska in se v zelo kratkem času posuši .
V primeru da ti trese volan po montaži in uravnoteženju je priporočljivo ponovno centriranje, ker je prišlo do spremembe lege pnevmatike / ne obračanja / na platišču in s tem posledično tudi odstopanje v uravnoteženju. ....

Vir : Moj fotr

Pokliči mojstra mu povej kakšna je stvar in če ima mojster " izkušnje" te bo razumel in ti opravil brezplačno novo kontrolo uravnoteženja ;)
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Pe jan 05, 2007 10:07 pm

... mi je osebno že dostikrat zacvililo prav pri sunku čez dvigalo, pa sem vedno mislil, da je to pač mehka guma, ki zacvili na železnem podstavku, sedaj pa resno zamišljam, da bi res mogoče bilo možno, da je obrnilo felno (pasta je bila še mokra: montirano-centrirano-odpeljano)... bom res zarisal, preizkusil in poročal...
... kdor ne dirka, naj se vozi...
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d So jan 06, 2007 12:52 am

DrMr je napisal/-a:... mi je osebno že dostikrat zacvililo prav pri sunku čez dvigalo, pa sem vedno mislil, da je to pač mehka guma, ki zacvili na železnem podstavku, sedaj pa resno zamišljam, da bi res mogoče bilo možno, da je obrnilo felno (pasta je bila še mokra: montirano-centrirano-odpeljano)... bom res zarisal, preizkusil in poročal...


Verjemi da se ti je to zgodilo zaradi dvigala ki je spolzko, pri takih malih obratih ti je zihr nebi obrnalo.
 
Uporabniški avatar
Rjuhar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2634
Pridružen: Po jan 13, 2003 2:39 pm

Napisal/-a Rjuhar So jan 06, 2007 1:07 am

v eni sezoni se lahko feltna v gumi obrne za par centimetrov, lahko tudi 10 in vec - odvisno od raznih sunkovitih pospesevanj ali izrednih zaviranj - sam sem primerjal slike na platiscih pri Corsi na zacetku in na koncu sezone in sta bili obe prednji premaknjeni - ena za kakih 6 centi, druga pa nekaj vec. Bom probal poiskat slike.
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Ne jan 21, 2007 8:53 pm

DrMr je napisal/-a:... mi je osebno že dostikrat zacvililo prav pri sunku čez dvigalo, pa sem vedno mislil, da je to pač mehka guma, ki zacvili na železnem podstavku, sedaj pa resno zamišljam, da bi res mogoče bilo možno, da je obrnilo felno (pasta je bila še mokra: montirano-centrirano-odpeljano)... bom res zarisal, preizkusil in poročal...

je že potekal kak preizkus al še ne? Zej bo sigurno gdo še zamejal letne gume za zimske pa naj poroča.
LP Rok
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon Ne jan 21, 2007 8:58 pm

Vulkanizer mi je razlagal, da je enkrat k njim prišel nek ata, pridivjal na dvorišče pa:"Zamenjajte mi gume!"
Mu jih je in menda kot ponavadi označil gumo pri ventilčku, ter rekel klobuku (ata) naj prve dni lepo vozi, da se guma ulaufa itd.. No in čez par dni pride češ, da ni centrirana dobro. Kaj je bilo? Oznaka je bila za par cm zamaknjena!
Tako, da JA to je možno. ;)
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
DrMr
Uporabnik
 
Prispevkov: 1288
Pridružen: Ne avg 29, 2004 8:46 pm

Napisal/-a DrMr Ne jan 21, 2007 9:01 pm

... še čakam :P
... kdor ne dirka, naj se vozi...
 
Uporabniški avatar
Stasky
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 91
Pridružen: Če avg 24, 2006 12:01 am
Kraj: Koper

Napisal/-a Stasky To jan 23, 2007 7:28 pm

Možno da se guma zamakne? DA (predpogoj: prenizek tlak, pogoj: močno zaviranje)
Možno da se guma zamakne ob speljevanju? NEMOGOČE

Obrazložitev:
Tista "mast" kot ji pravite vi je glicerin. In kot že omenjeno ne omogoči le montaže temveč tudi to, da se guma uleže na rob platišča (če pogledate zgradbo platišča boste opazli, da je na mestu prileganja gume feltna večja (večji obseg) kot biolj proti centru.
Na omenjenem mestu se guma lepo uleže (tisti pok ki se sliši ob polnjenju) zato pa vulkanizer gumo napolni z višjim tlakom, kot je predviden za to gumo (js osebno vem, da je ta 4.5 bar). Ko se guma vsede na svoje mesto zmanjša tlak na predpisan za ta avto.
Če pa bi se guma že obrnila bi se pri zaviranju, ker so sile neprimerljivo večje kot pospeševanje...

LP
 
Uporabniški avatar
gregga
Uporabnik
 
Prispevkov: 850
Pridružen: So avg 20, 2005 6:07 pm
Kraj: Slovenj Gradec

Napisal/-a gregga To jan 23, 2007 10:03 pm

delal 2 meseca u vulkanizerski delavnici...pa se nism slisu za to :D ...

pa tk bols da se to na nardi...sami stroski ! :D
 
Uporabniški avatar
ANJCI
TÜV ekspertinja
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: So jun 18, 2005 5:45 pm

Napisal/-a ANJCI Če jan 25, 2007 12:16 pm

Stasky je napisal/-a:Možno da se guma zamakne? DA (predpogoj: prenizek tlak, pogoj: močno zaviranje)
Možno da se guma zamakne ob speljevanju? NEMOGOČE

Obrazložitev:
Tista "mast" kot ji pravite vi je glicerin. In kot že omenjeno ne omogoči le montaže temveč tudi to, da se guma uleže na rob platišča (če pogledate zgradbo platišča boste opazli, da je na mestu prileganja gume feltna večja (večji obseg) kot biolj proti centru.
Na omenjenem mestu se guma lepo uleže (tisti pok ki se sliši ob polnjenju) zato pa vulkanizer gumo napolni z višjim tlakom, kot je predviden za to gumo (js osebno vem, da je ta 4.5 bar). Ko se guma vsede na svoje mesto zmanjša tlak na predpisan za ta avto.
Če pa bi se guma že obrnila bi se pri zaviranju, ker so sile neprimerljivo večje kot pospeševanje...

LP



1. Glicerin se uporablja za nego pnevmatik..le ta se vpije v samo gumo in tako je ta dalj časa prožna itd...no v glavnem ublaži staranje le te . Montažna pasta je pač popolnoma nekaj drugega ...

2. Obseg robu platišč in pete pnevmatike je standarden glede na velikost platišč neglede ali je platišče tubeles ali ne. Razlika tubeles platišča je samo v tem da ima pred končnim sedežem pete pnevmatike delno izbočen rob / zaščitni rob / ...

3. Pok se sliši samo pod pogojem, da je platišče tubeles - glej točko 2

4. Vsaka pnevmatika ima predpisan max press, kar pomeni da nikakor ne moreš vse pnevmatike polniti isto pri montaži le teh ... ;)
 
Uporabniški avatar
Stasky
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 91
Pridružen: Če avg 24, 2006 12:01 am
Kraj: Koper

Napisal/-a Stasky Če jan 25, 2007 9:41 pm

no na kaj pa sem js mislu pri robu? vem da so mere standardne...

glede glicerina, a ni v tisti "masti" (kar v resnici ni) prisoten tudi glicerin?
drgač pa z glicerinom mažejo u pralnicah (no vsaj naj bi...)

drugič danes je velika večina pnevmatik tubeless tko da govorim o le teh...

glede tlaka pa je tko: eno je kaj piše na gumi al kjerkoli drugje, drugo pa kar vulkanizerji dejansko upoštevajo...in velika večina nafila gumo na ene 4-5 barov in pol spusti na določen tlak ki pa spet ni tisti predpisan za avtomobil temveč neka njihova številka (recimo 2.3). in ker vemo da ima vsak avto predpisan tlak prednjih in zadnjih pnevmatik je treba pol sam gumo nafilat... osebno filam gume rajši kšno desetinko več, ker mi za odtenek manj robove pobira...

LP
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 1 gost