Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Ne jan 07, 2007 11:41 am

sevnican je napisal/-a:
nebivedu je napisal/-a:Uporabi iskanje - tema je že obdelana kr nekajkrat.


Se sploh vprašaš kdaj zakaj je ta forum? Kaj je njegov smisel? Je res samo iskanje po njem, ali se lahko dejansko tudi kaj vpraša? Mogoče je pa po tistem, ko ste to temo predebatirali prišel na forum še kdo drug, ki mogoče ve veliko več kot tisti, ki so pisali v temo?

Brez zamere, ampak s tem ko vedno pošiljate na iskalnik, zgubljate veliko članov.

Morda zgubljanje takih članov, ki se jim ne da niti malo poiskat v množici odgovorov, ki so že napisani - torej se ne držijo pravil, so bolj lenobne sorte ali pa jih stvar v resnici ne zanima (če ne še kaj hujšega - kot npr pred kratkim želja nekoga, da mu mi pišemo domače naloge)?

In na take splošne teme kot je ta, je dejansko že dosti napisanega, s tem, ko jih nebivedu pošilja na iskanje, jim samo pomaga. Nikakor pa to ni vedno - v tem primeru bi ti imel prav, tu ima prav nebivedu. Kdaj iskalec slabo dela, a tu temu ni tako.
Tu
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 92&start=0
je napisano pet strani (tudi kregarije, precej pa uporabnega) o temi, ki zanima audiA3-ja, lahko bi nadaljeval v tisti temi, tako bi bil forum bolj pregleden, odgovore pa bi se lažje našlo.

Preglednost in informativnost dvigata kvaliteto foruma (in ne število članov - to je šele posledica kvalitete foruma), zato je post nebivedu-ja čisto na mestu. Poleg tega to spada med pravila, ki jih sprejmemo z vključitvijo v forum. Nekatera pravila so lahko celo kontraproduktivna, to pa gotovo ne.
lp
 
Uporabniški avatar
Sierrator
Novinec
 
Prispevkov: 467
Pridružen: To avg 20, 2002 11:03 am
Kraj: Vipava

Napisal/-a Sierrator Ne jan 07, 2007 2:40 pm

Lahko rečem, da imam izkušnje z vsemi tremi vrstami pogona, še največ pa z zadnjim, na katerega tudi prisegam.
Štirikolesni pogon je vsekakor najbolj varen, zadnji najbolj zanimiv, prednji pa najbolj... Pa kaj naj napišem... Poceni in nič drugega. Ko sem še imel Fordove Sierre, je tisti zadnji pogon res zahteval nekaj znanja, oziroma še bolj kot to - pameti. Govorim seveda za hitrejšo vožnjo. V primerjavi z njimi, so bili takratni avti s prednjim pogonom varnejši v dežju.
Potem sem imel nekaj časa Mondeota in ga razočaran ravno zaradi prednjega pogona zamenjal za BMWjevo trojko (letnik 2002), s katero pa res ni problemov. Naj pojasnim: v ovinku na luknjasti cesti, recimo, pri prednjem pogonu trese volan in nos avta vleče ven; pri zadnjem ali štirikolesnem (stalnem!!!) pogonu, tega ni čutiti. V ovinkih je pri prednjem pogonu treba dodajati volan, ker nos spet vleče ven; avto z zadnjim ali štirikolesnim pogonom gre kot po tračnicah. Ga ne zmakne!
Ko sem še imel Mondeota, sem v začetku verjel, da je vsaj v snegu prednji pogon boljši od zadnjega, dokler se ni zgodilo (lani pozimi), da so me z Lado Nivo morali povleči na vrh klanca, kakršnega sem s svojo prvo Sierro premagal, sicer počez, a vendar. To je bila pika na 'i' in Mondeo je šel od hiše.
Pa še to: z vso elektroniko, ki jo premorejo moderni avtomobili, moraš biti res že talent, da avto z zadnjim pogonom obrneš v ovinku. Moja trojka ima DSC sistem proti zdrsu in v dežju pri kolikor toliko normalni vožnji ne dovoli, da bi zadek zdrsnil več kot za širino gume. Po mojem dela čudeže. To seveda velja, če prideš z normalno hitrostjo v ovinek in v njem pohodiš plin; drugo pa je seveda, če pridirkaš v ovinek. V tem primeru ti pa tudi bog ne pomaga.
Skratka audi a3 - če imaš namen kupiti trojko, jo kupi! Zadnjega pogona ne boš obžaloval. Garantirano!
Zadnjič spremenil Sierrator, dne Ne jan 07, 2007 2:46 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
Victrix causa diis placuit sed victa Catoni.
 
Uporabniški avatar
Falco'
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2188
Pridružen: Sr apr 06, 2005 10:55 am

Napisal/-a Falco' Ne jan 07, 2007 2:43 pm

sam bi se težko ločil od RWD. kdor ni nikdar imel avtomobil z RWD ne bo vikoli razumel zakaj. ;)
[OO-(||||)(||||)-OO]
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Ne jan 07, 2007 3:16 pm

Sierrator: malo si narobe razumel sprednji pogon. Koliko te bo v katero smer nosilo (in kako hitro) je _ZELO_ odvisno tudi od podvozja in razporeditve teže.
Tudi, koliko ti bo volan treslo (in skakal ko vrti), je odvisno od avta.
Itak da z zadnjim pogonom če zahodiš v ovinku prekrmariš, ampak to ne pomeni da avto s sprednjim pogonom vedno podkrmari in odnese nos.

Kar se tiče podvozja, za mondeota ne moremo rečt da ima "lepo poštelanega". Vem da primerjaš sierro in mondeota, ampak vseeno, folk vseprepogosto primerja BMW s fajn podvozjem s kakimi "povprečnimi" FWD avti.
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova Ne jan 07, 2007 3:18 pm

Sierrator je napisal/-a:Lahko rečem, da imam izkušnje z vsemi tremi vrstami pogona, še največ pa z zadnjim, na katerega tudi prisegam.
Štirikolesni pogon je vsekakor najbolj varen, zadnji najbolj zanimiv, prednji pa najbolj... Pa kaj naj napišem... Poceni in nič drugega. Ko sem še imel Fordove Sierre, je tisti zadnji pogon res zahteval nekaj znanja, oziroma še bolj kot to - pameti. Govorim seveda za hitrejšo vožnjo. V primerjavi z njimi, so bili takratni avti s prednjim pogonom varnejši v dežju.
Potem sem imel nekaj časa Mondeota in ga razočaran ravno zaradi prednjega pogona zamenjal za BMWjevo trojko (letnik 2002), s katero pa res ni problemov. Naj pojasnim: v ovinku na luknjasti cesti, recimo, pri prednjem pogonu trese volan in nos avta vleče ven; pri zadnjem ali štirikolesnem (stalnem!!!) pogonu, tega ni čutiti. V ovinkih je pri prednjem pogonu treba dodajati volan, ker nos spet vleče ven; avto z zadnjim ali štirikolesnim pogonom gre kot po tračnicah. Ga ne zmakne!
Ko sem še imel Mondeota, sem v začetku verjel, da je vsaj v snegu prednji pogon boljši od zadnjega, dokler se ni zgodilo (lani pozimi), da so me z Lado Nivo morali povleči na vrh klanca, kakršnega sem s svojo prvo Sierro premagal, sicer počez, a vendar. To je bila pika na 'i' in Mondeo je šel od hiše.
Pa še to: z vso elektroniko, ki jo premorejo moderni avtomobili, moraš biti res že talent, da avto z zadnjim pogonom obrneš v ovinku. Moja trojka ima DSC sistem proti zdrsu in v dežju pri kolikor toliko normalni vožnji ne dovoli, da bi zadek zdrsnil več kot za širino gume. Po mojem dela čudeže. To seveda velja, če prideš z normalno hitrostjo v ovinek in v njem pohodiš plin; drugo pa je seveda, če pridirkaš v ovinek. V tem primeru ti pa tudi bog ne pomaga.
Skratka audi a3 - če imaš namen kupiti trojko, jo kupi! Zadnjega pogona ne boš obžaloval. Garantirano!

Ko zacne nos vleci ti dodajas volan pri FWD? Ni cudno da mas pol tako mnenje o prednjem pogonu. Al nisem prav razumel? Meni osebno je sprednji pogon super, sploh ce ma avto zaporo diffa in kancek tendence po oversteeru na zacetku skoti ovinek pa rahel understeer. Sploh je zabavno sikance s takim avtom vozit. Medtem ko se z zadnjim in 4x4 pogonom ne upam res na polno skozi sikane. BI lahko, pa nimam j**c. :D
 
Uporabniški avatar
Thor
Novinec
 
Prispevkov: 215
Pridružen: Če sep 09, 2004 4:49 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a Thor Ne jan 07, 2007 3:31 pm

Sam sem imel vedno v lasti same zadnje pogone odkar sem opravil vozniški izpit, občasno vozim pa tudi prednje. Na podlagi mojih izkušenj, katere so me tudi drago stale lahko rečem samo tole:
Avto drži cesto kolikor ti drži v glavi, neglede na pogon. Razliko med zadnjim(tistim pravim brez pomagal) in prednjim pogonom bom pa malce poetično opisal:
Če uživaš v vožnji je prednji pogon nedeljska tombola, zadnji pa ameriška ruleta (4wd...rabiš 300 konjev, da postane zanimiv).

Na tole pa:
Fabrizio je napisal/-a:sam bi se težko ločil od RWD. kdor ni nikdar imel avtomobil z RWD ne bo vikoli razumel zakaj. ;)

Rabiš še dva cilindra pod havbo, pol boš šele razumel...
 
Uporabniški avatar
Falco'
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2188
Pridružen: Sr apr 06, 2005 10:55 am

Napisal/-a Falco' Ne jan 07, 2007 3:39 pm

Thor je napisal/-a:Na tole pa:
Fabrizio je napisal/-a:sam bi se težko ločil od RWD. kdor ni nikdar imel avtomobil z RWD ne bo vikoli razumel zakaj. ;)

Rabiš še dva cilindra pod havbo, pol boš šele razumel...


bi jih imel, ampak jih ne rabim, sem pa že vozil, tako da vem o čem je govora. :twisted: ;)
[OO-(||||)(||||)-OO]
 
Uporabniški avatar
Sierrator
Novinec
 
Prispevkov: 467
Pridružen: To avg 20, 2002 11:03 am
Kraj: Vipava

Napisal/-a Sierrator Ne jan 07, 2007 4:23 pm

phoebus je napisal/-a:Sierrator: malo si narobe razumel sprednji pogon. Koliko te bo v katero smer nosilo (in kako hitro) je _ZELO_ odvisno tudi od podvozja in razporeditve teže.
Tudi, koliko ti bo volan treslo (in skakal ko vrti), je odvisno od avta.
Itak da z zadnjim pogonom če zahodiš v ovinku prekrmariš, ampak to ne pomeni da avto s sprednjim pogonom vedno podkrmari in odnese nos.

Kar se tiče podvozja, za mondeota ne moremo rečt da ima "lepo poštelanega". Vem da primerjaš sierro in mondeota, ampak vseeno, folk vseprepogosto primerja BMW s fajn podvozjem s kakimi "povprečnimi" FWD avti.

Vseeno je ali z Mondeom (ki sploh nima slabega podvozja) primerjam Sierro ali BMWjevo trojko, je rezultat vedno enak. Le da je v primerjavi s trojko očitnejši.

Ampak bistvo mojega pisanja je nekje drugje: človeku se ni treba bati modernega zadnjega pogona!
Victrix causa diis placuit sed victa Catoni.
 
Uporabniški avatar
Sierrator
Novinec
 
Prispevkov: 467
Pridružen: To avg 20, 2002 11:03 am
Kraj: Vipava

Napisal/-a Sierrator Ne jan 07, 2007 4:29 pm

Martina Navratilova je napisal/-a:
Sierrator je napisal/-a:Lahko rečem, da imam izkušnje z vsemi tremi vrstami pogona, še največ pa z zadnjim, na katerega tudi prisegam.
Štirikolesni pogon je vsekakor najbolj varen, zadnji najbolj zanimiv, prednji pa najbolj... Pa kaj naj napišem... Poceni in nič drugega. Ko sem še imel Fordove Sierre, je tisti zadnji pogon res zahteval nekaj znanja, oziroma še bolj kot to - pameti. Govorim seveda za hitrejšo vožnjo. V primerjavi z njimi, so bili takratni avti s prednjim pogonom varnejši v dežju.
Potem sem imel nekaj časa Mondeota in ga razočaran ravno zaradi prednjega pogona zamenjal za BMWjevo trojko (letnik 2002), s katero pa res ni problemov. Naj pojasnim: v ovinku na luknjasti cesti, recimo, pri prednjem pogonu trese volan in nos avta vleče ven; pri zadnjem ali štirikolesnem (stalnem!!!) pogonu, tega ni čutiti. V ovinkih je pri prednjem pogonu treba dodajati volan, ker nos spet vleče ven; avto z zadnjim ali štirikolesnim pogonom gre kot po tračnicah. Ga ne zmakne!
Ko sem še imel Mondeota, sem v začetku verjel, da je vsaj v snegu prednji pogon boljši od zadnjega, dokler se ni zgodilo (lani pozimi), da so me z Lado Nivo morali povleči na vrh klanca, kakršnega sem s svojo prvo Sierro premagal, sicer počez, a vendar. To je bila pika na 'i' in Mondeo je šel od hiše.
Pa še to: z vso elektroniko, ki jo premorejo moderni avtomobili, moraš biti res že talent, da avto z zadnjim pogonom obrneš v ovinku. Moja trojka ima DSC sistem proti zdrsu in v dežju pri kolikor toliko normalni vožnji ne dovoli, da bi zadek zdrsnil več kot za širino gume. Po mojem dela čudeže. To seveda velja, če prideš z normalno hitrostjo v ovinek in v njem pohodiš plin; drugo pa je seveda, če pridirkaš v ovinek. V tem primeru ti pa tudi bog ne pomaga.
Skratka audi a3 - če imaš namen kupiti trojko, jo kupi! Zadnjega pogona ne boš obžaloval. Garantirano!

Ko zacne nos vleci ti dodajas volan pri FWD? Ni cudno da mas pol tako mnenje o prednjem pogonu. Al nisem prav razumel? Meni osebno je sprednji pogon super, sploh ce ma avto zaporo diffa in kancek tendence po oversteeru na zacetku skoti ovinek pa rahel understeer. Sploh je zabavno sikance s takim avtom vozit. Medtem ko se z zadnjim in 4x4 pogonom ne upam res na polno skozi sikane. BI lahko, pa nimam j**c. :D

Verjetno res nisi prav razumel.
Nisem pisal o dirkanju, niti o zares hitri vožnji, ampak o normalni vožnji (recimo ji - skoraj po omejitvah).
Glede zapore diferenciala pa to: koliko 'normalnih' avtov (pa neglede na vrsto pogona) jo pa ima?
Victrix causa diis placuit sed victa Catoni.
 
Uporabniški avatar
ghostrider
Novinec
 
Prispevkov: 394
Pridružen: Po jan 23, 2006 10:37 am
Kraj: kva te boli ku...

Napisal/-a ghostrider Ne jan 07, 2007 4:34 pm

Odvisno katerega si navajen.
Svaki čedo svoga konja hvali!
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova Ne jan 07, 2007 4:46 pm

Sierrator je napisal/-a:
Martina Navratilova je napisal/-a:
Sierrator je napisal/-a:Lahko rečem, da imam izkušnje z vsemi tremi vrstami pogona, še največ pa z zadnjim, na katerega tudi prisegam.
Štirikolesni pogon je vsekakor najbolj varen, zadnji najbolj zanimiv, prednji pa najbolj... Pa kaj naj napišem... Poceni in nič drugega. Ko sem še imel Fordove Sierre, je tisti zadnji pogon res zahteval nekaj znanja, oziroma še bolj kot to - pameti. Govorim seveda za hitrejšo vožnjo. V primerjavi z njimi, so bili takratni avti s prednjim pogonom varnejši v dežju.
Potem sem imel nekaj časa Mondeota in ga razočaran ravno zaradi prednjega pogona zamenjal za BMWjevo trojko (letnik 2002), s katero pa res ni problemov. Naj pojasnim: v ovinku na luknjasti cesti, recimo, pri prednjem pogonu trese volan in nos avta vleče ven; pri zadnjem ali štirikolesnem (stalnem!!!) pogonu, tega ni čutiti. V ovinkih je pri prednjem pogonu treba dodajati volan, ker nos spet vleče ven; avto z zadnjim ali štirikolesnim pogonom gre kot po tračnicah. Ga ne zmakne!
Ko sem še imel Mondeota, sem v začetku verjel, da je vsaj v snegu prednji pogon boljši od zadnjega, dokler se ni zgodilo (lani pozimi), da so me z Lado Nivo morali povleči na vrh klanca, kakršnega sem s svojo prvo Sierro premagal, sicer počez, a vendar. To je bila pika na 'i' in Mondeo je šel od hiše.
Pa še to: z vso elektroniko, ki jo premorejo moderni avtomobili, moraš biti res že talent, da avto z zadnjim pogonom obrneš v ovinku. Moja trojka ima DSC sistem proti zdrsu in v dežju pri kolikor toliko normalni vožnji ne dovoli, da bi zadek zdrsnil več kot za širino gume. Po mojem dela čudeže. To seveda velja, če prideš z normalno hitrostjo v ovinek in v njem pohodiš plin; drugo pa je seveda, če pridirkaš v ovinek. V tem primeru ti pa tudi bog ne pomaga.
Skratka audi a3 - če imaš namen kupiti trojko, jo kupi! Zadnjega pogona ne boš obžaloval. Garantirano!

Ko zacne nos vleci ti dodajas volan pri FWD? Ni cudno da mas pol tako mnenje o prednjem pogonu. Al nisem prav razumel? Meni osebno je sprednji pogon super, sploh ce ma avto zaporo diffa in kancek tendence po oversteeru na zacetku skoti ovinek pa rahel understeer. Sploh je zabavno sikance s takim avtom vozit. Medtem ko se z zadnjim in 4x4 pogonom ne upam res na polno skozi sikane. BI lahko, pa nimam j**c. :D

Verjetno res nisi prav razumel.
Nisem pisal o dirkanju, niti o zares hitri vožnji, ampak o normalni vožnji (recimo ji - skoraj po omejitvah).
Glede zapore diferenciala pa to: koliko 'normalnih' avtov (pa neglede na vrsto pogona) jo pa ima?


Se najbol normalne ali pogoste so pomoje honde typeR, mazda 3 mps, Evoti, STIji; vec al manj vsi japonski bolj ali manj sportniki jo imajo. Drugac pa kaksni starejsi mal mocnejsi bimmerji...

PS: pa zdj sm prebral v eni drugi temi da jo bo mela tut neka posebna verzija megana sport F1
 
Uporabniški avatar
coffa06
Novinec
 
Prispevkov: 422
Pridružen: Po maj 22, 2006 10:13 pm

Napisal/-a coffa06 Ne jan 07, 2007 5:34 pm

Pred leti sem vozil 320i, brez zapore, porazdelitve teže,...ko se ga navadiš, ni večjega užitka kot vožnja z zadnjim pogonom, mora pa biti tudi agregat dovolj močan. Z malo pameti lahko pelješ v ovinek isto hitro kot z avtom na sprednji pogon, danes pa s pomočjo elektronike tudi vožnja po snegu ni več težavna. Navijam za zadaj.
 
Uporabniški avatar
Sierrator
Novinec
 
Prispevkov: 467
Pridružen: To avg 20, 2002 11:03 am
Kraj: Vipava

Napisal/-a Sierrator Ne jan 07, 2007 5:44 pm

Martina Navratilova:
Saj to pravim; avti, ki si jih naštel, niso več osnovne različice, ampka športnejše izvedenke. Takih pa je resnici na ljubo bolj malo na cestah. Tukaj pa, mislim, da govorimo bolj na splošno.
Victrix causa diis placuit sed victa Catoni.
 
Uporabniški avatar
Neyo-Neyo
Uporabnik
 
Prispevkov: 1064
Pridružen: Sr jan 05, 2005 10:38 pm

Napisal/-a Neyo-Neyo Ne jan 07, 2007 6:23 pm

spredni pogon je bolš 8)
....
 
Uporabniški avatar
M3
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1931
Pridružen: Pe sep 05, 2003 9:11 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a M3 Ne jan 07, 2007 6:33 pm

MacTron je napisal/-a:
M3 je napisal/-a:na kratko povedano, vsi najboljši avti imajo zadnji pogon :D


mas prov in narobe... ne vem zakaj je potem na vse
kriplje zacel BMW silit v X-drive tehnologijo? :idea:


zato da ima v ponudbi tudi odličen 4 kolesni pogon :D
Slika
 
Uporabniški avatar
Sierrator
Novinec
 
Prispevkov: 467
Pridružen: To avg 20, 2002 11:03 am
Kraj: Vipava

Napisal/-a Sierrator Ne jan 07, 2007 7:58 pm

M3: mogoče bi bilo bolje, če bi napisal:
na kratko povedano, vsi najboljši avti nimajo prednjega pogona :D
Namreč: ta boljši Audiji imajo štirikolesni pogon. ;)
Victrix causa diis placuit sed victa Catoni.
 
Uporabniški avatar
ghostrider
Novinec
 
Prispevkov: 394
Pridružen: Po jan 23, 2006 10:37 am
Kraj: kva te boli ku...

Napisal/-a ghostrider Po jan 08, 2007 8:02 am

Vsak, ki je kdajkoli imel avto z zadnjim pogonom, ne bo rekel, da je boljši avto s sprednjim pogonom. Razen seveda tisti, ki so štorasti in se avta ne znajo navadit. To je tisto staro ata prepričanje, da z zadnjim pogonom v snegu nikamor ne prideš (ki pa pada 2x na leto, če sploh). Mam kolega k je mel MB 200, ki nima nobenih elektronk in raznih pizdarij, pa je reku, da je zadn pogon zakon. Notr vržeš žakel cementa pa pozim vseeno prideš kamorkoli. Ravno tko ga pa hvaljo vsi lastniki BMWjev, ki imajo 200+ konjev. Treba je bit navajen pa vedet morš, kolk ga ob primernih pogojih tišat. Pa nj bo spredn al pa zadn pogon.
Svaki čedo svoga konja hvali!
 
Uporabniški avatar
fixxxer
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Po jan 16, 2006 10:32 am
Kraj: Celje

Napisal/-a fixxxer Po jan 08, 2007 8:50 am

Sam imam več kot 100k km izkušenj na prednji pogon in sedaj šele 2k km na zadnji in moram rečt da pri neki normalni, vsakdanji vožnji ni neke razlike. Mogoče pri nekih extremih, kot so če prpičiš v ovinek ko budala ipd. se pozna...pa tudi za to bi že moral imeti močnejši avto (sam imam 318i E46). Snega pa še ni bilo odkar imam RWD, tak da o tem še ne morem nič napisat.
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Po jan 08, 2007 10:00 am

M3 je napisal/-a:
MacTron je napisal/-a:
M3 je napisal/-a:na kratko povedano, vsi najboljši avti imajo zadnji pogon :D


mas prov in narobe... ne vem zakaj je potem na vse
kriplje zacel BMW silit v X-drive tehnologijo? :idea:


zato da ima v ponudbi tudi odličen 4 kolesni pogon :D


Na vse kriplje. :lol:
Slika
 
Uporabniški avatar
Lumpy_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2821
Pridružen: Če sep 14, 2006 10:51 pm
Kraj: Miklavž pri Mb

Napisal/-a Lumpy_ Po jan 08, 2007 10:38 am

Moj prvi avto je bila Omega 2.4 i ,zadnji pogon brez kakršnih koli elektronskih pomagal, razn špere ki pa si jo itak mogo sam vklopit. Pa nisem mel nikol problema z njim, tud pozimi se je blo zanimivo z njim vozit pa nikoli nekih problemov mel. Po ovinkih na suhi cesti sem se lahko prignal ko tele pa nikol ni blo problemov, mokra cesta pa je druga pesem, takrat pa itak treba z glavo vozit.

Če maš željo po zadnjem pogonu, samo navali po njem. ;)
Autobahnbomber......Freude am fahren
BMW f10 535i Sapphire Black Metallic
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov