Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Pudgar Uroš
Novinec
 
Prispevkov: 249
Pridružen: So jul 23, 2005 3:11 pm

Napisal/-a Pudgar Uroš Ne jan 14, 2007 1:07 am

Bric je napisal/-a:
orel je napisal/-a:Problem je uskladiti naključno mrežo semaforjev tako, da bi vsi vozili skozi zeleno. Mislim, da je nemogoče!


Tisti, ki smo vozili po svetu že vemo, da je mogoče.....


Možno je. Izvzami stranske ceste in se osredotoči samo na glavno cesto. Tukaj potem več ne govorimo o mreži, temveč o linearni poti. Semaforje na takšni poti je možno uskladiti glede na hitrost in razdaljo. Tisti ki pa pridejo s stranske ceste pa niso popolnoma nilčesar oškodovani. Ob zeleni vstopijo na glavno cesto, kjer bodo pri prvem semaforju glavne ceste resda naleteli na rdečo, ampak vse od tam dalje pa bodo na zelenem valu.
Sicer pa, enostavno vprašanje: Kdaj je pretok skozi križiče številčno največji? Pri zelenei ali rdeči luči? Ko enkrat spelješ bi morala biti logistika takšna, da te čimprej zvozijo stran od kritičnih križišč. To pa gre z rdečo lučjo malo težko ne? Seveda poudarjam da govorim o cesti, ki je prednostna, namreč ta cesta se smatra za najbolj obremenjeno. Stranske so tukaj sekundarnega pomena.
 
Uporabniški avatar
LudiLimun
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 620
Pridružen: So avg 19, 2006 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a LudiLimun Ne jan 14, 2007 10:15 am

sploh ne vem kva kle tolk komplicirate.
človek je samo razložil kako se gužva dela, ni pa razložu kako naj se jo odpravi.


vsaka glavna cesta se mora nekje združiti iz dveh cest: tržaška iz dveh pr kinu vič, dolenka iz treh pod gradom, šmartinka iz treh pr kolinski, ...
in zdej vs uprašam bistre glave, kako naj se zdej sestavi zeleni val, če pa iz usake smeri derejo avtomobili. po tej logiki bo slej ko prej ena cesta, ki se je vključila, pršla na kasnejši glavni cesti, na rdečo ---> nabere se kolona. in kako naj zdej tista cesta, ki se je vključila pride na zeleni val, če pa more pred njo spelat vsaj 30 avtomobilov?

pa še to:
vsi vemo, da je problematičnih par križičš (niso vsa). ampak da se zrihta nekaj teh križišč, potegne za sabo vsa ostala križičša, in njihovo semaforsko signalizacijo. da se vse to uredi je potrebno veliko denarja, ker to ne more narest en človek s srednješolsko matematiko.
poleg tega pa, ko bi vse skupaj bilo s semaforji urejeno, bi se pa odprlo novo nakupovalno središče, kjer bi več avtomobilou prišlo iz stranske ulice, in vm spet nebi blo prou, k bi šli pol pol kile kruha, in bi mogl u gužvi stat.

namest da se kle debatira o vozniški kulturi, za kar tema sploh ni bla odprta, se vsi ki niste iz Lj (ali kakšnega podobnega večjega mesta), pa se tja vozte na šiht, šolo, kar koli, usedtte s celo familjo v en avto, pa pejte u službe, šole, ... pol pa ne bo takšnih kolon. :roll:
 
54m0
Novinec
 
Prispevkov: 181
Pridružen: So jan 21, 2006 1:10 pm
Kraj: Med cesto in zrakom

Napisal/-a 54m0 Ne jan 14, 2007 10:40 am

@ LudiLimun: vozniška kultura oz. pomanjkanje le-te pri Slovencih je eden izmed glavnih vzrokov za alarmantno stanje na naših cestah
Drive, drive and drive untill you run out of gas
 
Uporabniški avatar
LudiLimun
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 620
Pridružen: So avg 19, 2006 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a LudiLimun Ne jan 14, 2007 11:09 am

54m0 je napisal/-a:@ LudiLimun: vozniška kultura oz. pomanjkanje le-te pri Slovencih je eden izmed glavnih vzrokov za alarmantno stanje na naših cestah


pa ne samo to, tudi nepotrpežljivost, pa zavist, pa ...
ampak ni ta tema za to odprta da bomo o tem razpravljali, ali pač (kot use ostale)
 
54m0
Novinec
 
Prispevkov: 181
Pridružen: So jan 21, 2006 1:10 pm
Kraj: Med cesto in zrakom

Napisal/-a 54m0 Ne jan 14, 2007 11:45 am

prav imaš ta tema ni zato da bomo razpravljali le o vozniški kulturi, želel sem samo povedati, da je tudi ta kultura del problema kateremu je namenjena ta tema.
Drive, drive and drive untill you run out of gas
 
Uporabniški avatar
ghostrider
Novinec
 
Prispevkov: 394
Pridružen: Po jan 23, 2006 10:37 am
Kraj: kva te boli ku...

Napisal/-a ghostrider Ne jan 14, 2007 12:32 pm

Zoper gneče se lahko pomaga samo tako: avtomobile pustit doma in hodit na šiht in v šolo z avtobusom oz. vlakom
Svaki čedo svoga konja hvali!
 
Uporabniški avatar
aygo
Novinec
 
Prispevkov: 241
Pridružen: Če sep 07, 2006 3:05 pm
Kraj: slovenija

re

Napisal/-a aygo Ne jan 14, 2007 2:07 pm

javni prevoz je v Sloveniji čista polomija in posledično se jih zato večina vozi s svojimi avtomobili in potem so tu zastoji...
 
54m0
Novinec
 
Prispevkov: 181
Pridružen: So jan 21, 2006 1:10 pm
Kraj: Med cesto in zrakom

Napisal/-a 54m0 Ne jan 14, 2007 2:42 pm

@ aygo: se popolnoma strinjam
Drive, drive and drive untill you run out of gas
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova Ne jan 14, 2007 4:19 pm

Pudgar Uroš je napisal/-a:Pa še ena stvar. Največje zastoje povzroča briljantna logistika semaforjev. Sem mnenja, da bi morali biti semaforji "pametno" usklajeni. Ko se posveti zelena in voznik spelje, ter se ta voznik drži omejitve, bi se mu naj ravno ob prihodu na naslednji semafor tudi prižgala zelena. Takšen val bi naj veljal za glavno cesto. Posledica bi verjetno bila, da dokler si na glavni cesti in ujameš zeleno, boš zeleno imel ves čas, dokler boš vozil po omejitvi. Če pa se vključuješ iz stranske ceste boš čakal samo na prvem semaforju... Namesto tega pa imamo semaforje nastavljene tako, da naslednjo zeleno ujameš samo če pelješ 5 km/h ali pa 150 k/h. Bistro, a ne? Kje je na volitvah kakšen župan obljubil, da bo uredil logistiko semaforjev in posledično zmanjšal kolone? Mah ne... Sanjajmo...


Podpis.

V nemciji sem zasledil zanimiv sistem. Ampak videl sem ga samo parkrat. Verjetno tudi pri njih bol v poskusni fazi. In sicer el tablice na semaforji ki so ti govorile koliko moras povprecno vozit da bos ujel naslednji semafor. To bi bilo za nas zelo uporabno na kaksnih trzinskih obvoznicah, hitrejsih cestah z semaforji ipd.
 
Uporabniški avatar
ghostrider
Novinec
 
Prispevkov: 394
Pridružen: Po jan 23, 2006 10:37 am
Kraj: kva te boli ku...

Napisal/-a ghostrider Ne jan 14, 2007 4:37 pm

Nemogoče je uredit semaforje tako, da v konici ne bi blo gužve, saj je nemogoče, da 300 avtov naenkrat spelje+ razdalja od enega sem. do drugega+ kakšen avto crkne... To je nemogoče doseči tudi v normalnem prometu. Nekdo pelje hitreje, drugi počasneje... Malo se to da korigirat, veliko pa ne, obstaja preveč vzporednih dejavnikov poleg popolne vožnje enaki omejitvi. Vem, da pa to na tržaški in celovški cesti v Lj obstaja. Nemogoče je tudi, da če prideš iz stranske, da boš prišel v zeleni val (razen, če je stranska bolj prometna od glavne - zato štejejo promet). Javna sredstva pa smo zj...li mi sami. Mulcem, ki živijo blizu, se ne bi bilo treba v sr. šolo vozit z avto in študentom npr. Ljubljanskim iz ljubljane tudi ne. Ravno tako se lublančanom ne bi bilo treba z avtom vozit na šiht. Fora je v tem, da morajo razkazovat svoj razkoš, saj je vožnja z BUSom veliko cenejša od avta.
Svaki čedo svoga konja hvali!
 
Uporabniški avatar
LudiLimun
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 620
Pridružen: So avg 19, 2006 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a LudiLimun Ne jan 14, 2007 6:44 pm

ghostrider je napisal/-a:Mulcem, ki živijo blizu, se ne bi bilo treba v sr. šolo vozit z avto in študentom npr. Ljubljanskim iz ljubljane tudi ne. Ravno tako se lublančanom ne bi bilo treba z avtom vozit na šiht. Fora je v tem, da morajo razkazovat svoj razkoš, saj je vožnja z BUSom veliko cenejša od avta.


kva je pa s tabo, lublančani se ne smejo po lublani vozt :?: a si mal zašel iz poti zdrave pameti.
a je teb že kdaj kdo prepovedal, da se peleš po mestu, al pa vasi kjer žviš? kva a pol tut u štacuno ne smem več? boš ti men šteko mleka na ramah nosu?

če misliš da se mormo usi z LPP vozt, lohk tut ti parkiraš v predmestju ljubljane, pa greš s trolo dalje :roll:
 
Uporabniški avatar
Misak
Uporabnik
 
Prispevkov: 809
Pridružen: To mar 09, 2004 9:13 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Misak Ne jan 14, 2007 7:08 pm

LudiLimun je napisal/-a:
ghostrider je napisal/-a:Mulcem, ki živijo blizu, se ne bi bilo treba v sr. šolo vozit z avto in študentom npr. Ljubljanskim iz ljubljane tudi ne. Ravno tako se lublančanom ne bi bilo treba z avtom vozit na šiht. Fora je v tem, da morajo razkazovat svoj razkoš, saj je vožnja z BUSom veliko cenejša od avta.


kva je pa s tabo, lublančani se ne smejo po lublani vozt :?: a si mal zašel iz poti zdrave pameti.
a je teb že kdaj kdo prepovedal, da se peleš po mestu, al pa vasi kjer žviš? kva a pol tut u štacuno ne smem več? boš ti men šteko mleka na ramah nosu?

če misliš da se mormo usi z LPP vozt, lohk tut ti parkiraš v predmestju ljubljane, pa greš s trolo dalje :roll:


Za začetek: kdo ti je reku, da se morš ti po svoji vasi vozt s kolesom?! Kdo ti je reku d morš peš hodt? Fant je lepo reku - na faks ali šiht zjutri ti res ni treba z avtom hodt!

Mam sošolca, k je iz Šentvida v Lj, pa se raj z avtom prpele do Trnovga, se ubija da najde parkerplac, hodi 20 min do faksa (Strojna na Aškerčevi), kukr pa d bi šu na bus! Zakaj gre z avtom? Zakaj gre njegova mama z drugim avtom na šiht v Bežigrad? Fotr ma pa s.p. gre pa s kangoojem kdr hoce, pa se ne morta z njim pelat. Bedarija od bedarije!

Zakaj jest ne parkeram v predmestju lj in pridem s trolo? Najprej: doma sem v grosuplju. Do avtoceste mam 500 m, na avtocesti 15 km (kar je slabih 10 min), izhod lj-center dol, nekje v trnovem parkiram in MAXIMALNO 15 min (ponavadi 5) do faksa --> mam do faksa 20 min od bajte do lokala pod faksom. Zravn lahko peljem še sestro v srednjo šolo in je problem rešen. Zakaj ne uporabljam javnega prevoza: bus rabi 45 min do 1 ure iz grosuplja do ljubljane, karta stane 3,4 €, ustavi mi direkt pred faksom. Vlak stane malo manj kot 2 €, do postaje mam 20 min, od postaje v lj do faksa mam 30 min (vse peš), vožnje je cce 25 min: če mam faks ob 7.30 morm v vsakem primeru okoli 6 od doma. Če grem z avtom, se zbudim šele ob pol 7 8)
Zakaj ne parkiram na obrobju? Zato, ker morm it najprej z avtom na Vič (kjer je edino legalno mesto za parkerat in me ni strah, kaj se mi lahko z avtom zgodi - kazen, pajek, vlom...), potem tam dobim 2 žetona in se cijazim na troli še cca 20 minut preden pridem do faksa. Al pa če v tem času že pijem kavo in se mi ni treba drenat med kupom razposajene mladeži, ki ne more da zna već govort Slovenija nego moraju svem majku da j***, majkemi :evil: !

Zakaj točno bi šu na javni prevoz? Ti če si pa iz vasi, imenovane Lj, se pa na faks in take stvari res lahko odpeljes z busom, ne bo nobena krona padala z glave. Razn ce si sevede kksn pozer, k more na faksu dajat hud vtis, pol te pa zastopm je pa dovoljeno
:P :P :twisted:
Da bi zmanjšali število prometnih nesreč na naših cestah,
bi morali moškim prepovedati točiti alkohol.
In ženskam bencin!
 
Uporabniški avatar
Walker_P
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Pe maj 06, 2005 5:37 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Walker_P Ne jan 14, 2007 7:45 pm

LudiLimun je napisal/-a:sploh ne vem kva kle tolk komplicirate.
človek je samo razložil kako se gužva dela, ni pa razložu kako naj se jo odpravi.


vsaka glavna cesta se mora nekje združiti iz dveh cest: tržaška iz dveh pr kinu vič, dolenka iz treh pod gradom, šmartinka iz treh pr kolinski, ...
in zdej vs uprašam bistre glave, kako naj se zdej sestavi zeleni val, če pa iz usake smeri derejo avtomobili. po tej logiki bo slej ko prej ena cesta, ki se je vključila, pršla na kasnejši glavni cesti, na rdečo ---> nabere se kolona. in kako naj zdej tista cesta, ki se je vključila pride na zeleni val, če pa more pred njo spelat vsaj 30 avtomobilov?

pa še to:
vsi vemo, da je problematičnih par križičš (niso vsa). ampak da se zrihta nekaj teh križišč, potegne za sabo vsa ostala križičša, in njihovo semaforsko signalizacijo. da se vse to uredi je potrebno veliko denarja, ker to ne more narest en človek s srednješolsko matematiko.
poleg tega pa, ko bi vse skupaj bilo s semaforji urejeno, bi se pa odprlo novo nakupovalno središče, kjer bi več avtomobilou prišlo iz stranske ulice, in vm spet nebi blo prou, k bi šli pol pol kile kruha, in bi mogl u gužvi stat.

namest da se kle debatira o vozniški kulturi, za kar tema sploh ni bla odprta, se vsi ki niste iz Lj (ali kakšnega podobnega večjega mesta), pa se tja vozte na šiht, šolo, kar koli, usedtte s celo familjo v en avto, pa pejte u službe, šole, ... pol pa ne bo takšnih kolon. :roll:


Glede tega bom reku pa sam to. Ne velja samo za nas ki nismo iz lj, namreč velja tut za tiste k so iz lj. Če mene vprašate kak bi rešu problem s kolonami po lj bi nardil takle. Vse ceste ki grejo z obvoznce proti središču lepo zapret za vsa osebna in tovorna vozila. Ob obvoznci nardil parkirne hiše(za vse ki hoče v lj, tudi za prebivalce v lj) in nato vsi na buse al pa kej v tem stilu. In kaj bi s tem nardil? Onesnaževanja, nesreče, kolone,.... vsega tega neb blo več. Uf, zj pa nej še kdo reče da je to drago, je ja, ampak dost odvisn je ut kolk si naprimer vodilni dinarja nakopljejo in zarad tega je potem tako drago. Ene 10-15 referendumov skinit in ta denar v to nametn pa bo.
 
Uporabniški avatar
LudiLimun
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 620
Pridružen: So avg 19, 2006 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a LudiLimun Ne jan 14, 2007 8:27 pm

Misak je napisal/-a:
LudiLimun je napisal/-a:
ghostrider je napisal/-a:Mulcem, ki živijo blizu, se ne bi bilo treba v sr. šolo vozit z avto in študentom npr. Ljubljanskim iz ljubljane tudi ne. Ravno tako se lublančanom ne bi bilo treba z avtom vozit na šiht. Fora je v tem, da morajo razkazovat svoj razkoš, saj je vožnja z BUSom veliko cenejša od avta.


kva je pa s tabo, lublančani se ne smejo po lublani vozt :?: a si mal zašel iz poti zdrave pameti.
a je teb že kdaj kdo prepovedal, da se peleš po mestu, al pa vasi kjer žviš? kva a pol tut u štacuno ne smem več? boš ti men šteko mleka na ramah nosu?

če misliš da se mormo usi z LPP vozt, lohk tut ti parkiraš v predmestju ljubljane, pa greš s trolo dalje :roll:


Za začetek: kdo ti je reku, da se morš ti po svoji vasi vozt s kolesom?! Kdo ti je reku d morš peš hodt? Fant je lepo reku - na faks ali šiht zjutri ti res ni treba z avtom hodt!

Mam sošolca, k je iz Šentvida v Lj, pa se raj z avtom prpele do Trnovga, se ubija da najde parkerplac, hodi 20 min do faksa (Strojna na Aškerčevi), kukr pa d bi šu na bus! Zakaj gre z avtom? Zakaj gre njegova mama z drugim avtom na šiht v Bežigrad? Fotr ma pa s.p. gre pa s kangoojem kdr hoce, pa se ne morta z njim pelat. Bedarija od bedarije!

Zakaj jest ne parkeram v predmestju lj in pridem s trolo? Najprej: doma sem v grosuplju. Do avtoceste mam 500 m, na avtocesti 15 km (kar je slabih 10 min), izhod lj-center dol, nekje v trnovem parkiram in MAXIMALNO 15 min (ponavadi 5) do faksa --> mam do faksa 20 min od bajte do lokala pod faksom. Zravn lahko peljem še sestro v srednjo šolo in je problem rešen. Zakaj ne uporabljam javnega prevoza: bus rabi 45 min do 1 ure iz grosuplja do ljubljane, karta stane 3,4 €, ustavi mi direkt pred faksom. Vlak stane malo manj kot 2 €, do postaje mam 20 min, od postaje v lj do faksa mam 30 min (vse peš), vožnje je cce 25 min: če mam faks ob 7.30 morm v vsakem primeru okoli 6 od doma. Če grem z avtom, se zbudim šele ob pol 7 8)
Zakaj ne parkiram na obrobju? Zato, ker morm it najprej z avtom na Vič (kjer je edino legalno mesto za parkerat in me ni strah, kaj se mi lahko z avtom zgodi - kazen, pajek, vlom...), potem tam dobim 2 žetona in se cijazim na troli še cca 20 minut preden pridem do faksa. Al pa če v tem času že pijem kavo in se mi ni treba drenat med kupom razposajene mladeži, ki ne more da zna već govort Slovenija nego moraju svem majku da j***, majkemi :evil: !

Zakaj točno bi šu na javni prevoz? Ti če si pa iz vasi, imenovane Lj, se pa na faks in take stvari res lahko odpeljes z busom, ne bo nobena krona padala z glave. Razn ce si sevede kksn pozer, k more na faksu dajat hud vtis, pol te pa zastopm je pa dovoljeno
:P :P :twisted:


ja in :?: :!: si s tem rešu problem gneče na cesti :?:

Dejstvo: vsak dan pride v Lj več kot 150k avtomobilou. Kdo po tvoji logiki dela gužvo, če ne teh 150k+ vozil :?: Kdo komplicira o gužvi, če ne tist, k v koloni stoji :?:

Preden začneš duhovičiti s svojimi veleumnimi izjavami: jst hodm na faks peš; z avtomobilom se ne postavljam pred nikomer, ker se mi ni treba; če grem jst na faks lohk z busom, greš lohk tut ti :idea: :roll: pa si lohk iz zaplane zarad mene

bi te rd vidu kolk si mel za povedat k so avtocesto prot grosuplu popravlal, k si se dam vozu 3 ure, al si pa čez škoflco lezu, pa še tm smrad delu s svojim prelepim avtkom.

PS: za vse tiste k bentite čez javno prevozna sredstva. u kakšnem stanju naj pa bojo, če pa so njihove kapacitete polovično zasedene? pelte se z busom, vlakom pa bo mel petrol mn dobička, javni prevozi pa več --> mogoče se bo tut njihov standard dvignu :idea:
 
Uporabniški avatar
Misak
Uporabnik
 
Prispevkov: 809
Pridružen: To mar 09, 2004 9:13 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Misak Ne jan 14, 2007 10:13 pm

Heh, jst ne vem od koga si ti slisu za tri ure dolga čakanja, dejstvo je d se mi je potovalni čas takrat podalšu za vsega 20 min... Groza in strah. Kar se zmanjševanja gužve tiče - Tko k je reku Wlaker: sicer ne smeš lih zapret vsega kar pride v LJ (maš tuki xy, dostave, storitvene dejavnosti, ...). Lahko pa čist zapreš za promet strogi center - tko k tkrt k je dan brez avtomobila, in pa po en pas na vpadnicah v mesto - Celovška, Dunajska, Šmartinska, Zaloška, Tržaška in Dolenjska so vse glavne mestne vpadnice, ki imajo končne postaje avtobusov in tam dovolj prostora za postavitev garažnih hiš. In potem tko k je 6-ka P+R- nardiš za vse te avtobuse. Moje mnenje je, da bi lahko bila cena dnevnega parkiranja vključno s ceno dnevne karte za trolo spodobnih 4-5 € cena mesečne karte cca 35 - 40 € kar se že hudo splača. Ampak en pas pa res zapret, gor dat samo javni prevoz in vozila na nhujni vožnji. Če ni lučk, ni vožnje (velja predvsem za naduvane polcaje!) Kazni nej pa pobera mestno redarstvo kazen nej bo konkretna in ne 40 € - 200 € pa pomisl kaj se splača!!! Kmalu bi se vsi dnevni migrantje razporedili po teh parkirnih hišah, trole bi vozile bolj redno in z manj zamud, saj bi imele prost pas. Kdor bi se pa še zmeri mogu vozt z avtom, mu je pa zadeva seveda omogočena, vendar naj kar požira gužvo na svojem pasu. Ko bi šla trola tretjič mimo bi se zamislu, nekje parkeru in se vsedu na trolo. Ampak predn bo to kdo realizeru...
Ampak to je zgolj utopija. Treba postavit žičnico za 1,5 miljard, Parkirna hiša, ki stane pol toliko pa sprejme 850 vozil... Pa bolj je pomemben stadion kot ureditev razmer na cestah. Stvar lahko funkcionera v 4-5 letih kar je pa že več od enega mandata in je seveda brezpredmetno in težko uresničljivo...
Torej jest bom še vedno hodil z avtom in širil smrad od mojega prelepega avtomobila, saj dokler nism 3 km od faksa doma ne morm hodt peš :)
Da bi zmanjšali število prometnih nesreč na naših cestah,
bi morali moškim prepovedati točiti alkohol.
In ženskam bencin!
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Ne jan 14, 2007 10:44 pm

ne boš verjeu jst žvim v lj pa mam do faksa (ugani v ljubljani) 45min do 1 ure vožnje s trolo ob konicah
ob isti uri z avtom 15-20 min
v službo (v lj) sm se vozu tud z avtom iz istega razloga

drgač se pa na faks večinoma furam s trolo, ker mam srečo da se mi šele ob 8h začne, kar pomen da morm mau čez 7 bit na troli :roll:

ps: zeleni val je lahko samo v eno smer, razn če najdete popolnoma ravno cesto z enako razdaljo med semaforji
podpis
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Ne jan 14, 2007 10:50 pm

LudiLimun je napisal/-a:PS: za vse tiste k bentite čez javno prevozna sredstva. u kakšnem stanju naj pa bojo, če pa so njihove kapacitete polovično zasedene? pelte se z busom, vlakom pa bo mel petrol mn dobička, javni prevozi pa več --> mogoče se bo tut njihov standard dvignu :idea:


ti se pa z busom vozš ob nedelah, če trdiš da so busi na pou zasedeni
v zalogu se 11ka nafila (2. postaja od začetne), pol pa sam še pobiramo folk, da ni šans, da usi stojijo, pa so taki busi zjutri od 6h pa dol pol 8h zihr
popoudne pa obratno
6ka pride zafilana do name, gre pou dol, se spet na isti postaji čist zafila ipd

ni mi pa jasn zakaj more folk vozt recimo po slovenski, ker tm pa res nimajo kej z avtom počet, obstaja pouhno stranskih ulc ne pa direkt čez centr
podpis
 
tony1
Novinec
 
Prispevkov: 368
Pridružen: So nov 27, 2004 11:00 pm

Napisal/-a tony1 Ne jan 14, 2007 11:26 pm

Uroš: Še en brezveznik, ki je pojedel vso modrost sveta z veliko žlico (in dela zastoje na AC) :roll:
(Ne boš verjel, tudi sam sem bil nekoč tak, dokler nisem nekoč skoraj fental 5 ljudi v avtu na gradbišču dolenjke ;) :!:)

Iz zgornjih linkov bo morda zanimiv tale citat:
What does Davis's research suggest commuters can do to reduce traffic jams now?

"I think what we should do is encourage drivers, when they start coming toward a place where one lane ends, to start moving over," Davis says.

He notes that drivers who zoom ahead of the pack to sneak abruptly into the line of merging traffic often cause traffic jams. "If everyone is obeying and getting in early, one person can still ruin the entire thing."
 
Uporabniški avatar
Pudgar Uroš
Novinec
 
Prispevkov: 249
Pridružen: So jul 23, 2005 3:11 pm

Napisal/-a Pudgar Uroš Po jan 15, 2007 2:03 pm

tony1 je napisal/-a:Uroš: Še en brezveznik, ki je pojedel vso modrost sveta z veliko žlico (in dela zastoje na AC) :roll:
(Ne boš verjel, tudi sam sem bil nekoč tak, dokler nisem nekoč skoraj fental 5 ljudi v avtu na gradbišču dolenjke ;) :!:)

Iz zgornjih linkov bo morda zanimiv tale citat:
What does Davis's research suggest commuters can do to reduce traffic jams now?

"I think what we should do is encourage drivers, when they start coming toward a place where one lane ends, to start moving over," Davis says.

He notes that drivers who zoom ahead of the pack to sneak abruptly into the line of merging traffic often cause traffic jams. "If everyone is obeying and getting in early, one person can still ruin the entire thing."


Ne vem, če sem te točno razumel. Mislim pa, da označuješ moje vozne karakteristike in me mečeš v napačen koš. V svojem postu sem napisal:
"Tisti ki so na odprtem pasu morajo ob tabli vzeti v zakup naj zmanjšajo hitrost in povečajo varnostno razdaljo za še en avto. Tisti na vključevalnem pasu pa se morajo zavedati da naj ob dani priložnisti zamenjajo pase. Dogaja se ne niti eno niti drugo. Vedenje vseh skupaj pa pripelje do kaosa in posledično do rivanja."
Niti slučajno se mi ne da riniti, niti na avtocesti niti nikjer drugje. Pa še kot informacija, po AC sem redkokdaj na prehitevalnem pasu, moja hitrost pa je po večini okoli 120 km/h. Če imam avto z 200+ konji še ne pomeni da sem prerivač, divjak, ali kakeršnakoli druga oblika objestnosti. Pa še za informacijo: ne označujem ljudi, ki jih ne poznam.
Z moje strani je tukaj konec debate.
 
Uporabniški avatar
_YUGO-GVX_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1583
Pridružen: Po mar 21, 2005 3:20 pm
Kraj: Črnomelj

Napisal/-a _YUGO-GVX_ Po jan 15, 2007 3:57 pm

Pudgar Uroš je napisal/-a:Sam vedno spustim avto predse, ampak vedno samo EN avto. Od voznikov za sabo pričakujem enako. Pri vklučevanju pa sem opazil, da te brez rinjenja spusti približno vsak peti. Do the math... od 100 slovencev jih 80 dokazuje kaki cestni carji so in pred njih že ne bo nihče prišel... 20 pa se jih zaveda svoje okolice in sistema.


dobro napisano :!:
litr bencina, litr olja ;)
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost