Vsaj tak je blo na mojem. Potem pa sem imel še na vrhu ročice S gumb, ki je takoj ko si ga pritisnil dvignil motor za par sto obratov pa tud kasneje je menjaval menjalnik takrat.
Najraje pa sem mel kick-down knofek pod gasom


Pudgar Uroš je napisal/-a:lisko je napisal/-a:...če stojiš in jo pritisneš v levo da on v prvo in vozi samo v prvi, če jo pritisneš desno on menja v drugo in vozi samo s prvo ali drugo....
Recimo da stojiš in pritisnešv levo. Praviš, da tako prestavi in vozi samo v prvi? Kaj pa če pospešiš do končnih obratov? Bo zamenjal, ali bo vztrajal v prvi? Novih menjalnikov ne poznam, pa me zanima. Meni recimo, če dam v "1" vozi samo v prvi, dokler obrati ne pridejo do skoraj rdečega polja, nato zamenja v drugo, itn, ne glede na navor.
Lp.
Lumpy_ je napisal/-a:Mislim da to ravno nebo držalo glede 1, da bo menjal na rdečih obratih. Vsaj na Omegi ni bilo tako. 1- je samo prva letela in ni menjal tud če je blokada pokala, 2- v tem je bila prva in druga prestava, potem se je ustavil v drugi na blokadi, 3- so pa ble prve tri prestave, pa še pri višji hitrosti mu je vmes znižalo malo obrate, potem pa si ga porinil v D, je pa padla še zadnja.
Vsaj tak je blo na mojem. Potem pa sem imel še na vrhu ročice S gumb, ki je takoj ko si ga pritisnil dvignil motor za par sto obratov pa tud kasneje je menjaval menjalnik takrat.
Najraje pa sem mel kick-down knofek pod gasom![]()
Sierrator je napisal/-a:Nekaj je treba poudariti:
ne da se direktno primerjati starih avtomatskih menjalnikov z modernimi in ne da se direktno primerjati ameriških z evropskimi.
BMW-jev Steptronic deluje tako:
v D poziciji dela vse sam; se pa do neke mere prilagaja voznikovemu stilu vožnje (sposobnost učenja).
Če ročico premakneš v levo, gre v športni način - S. To pomeni, da prestavlja z nekoliko višjimi obrati, ampak še vedno avtomatsko.
Če pa potem ročico premakneš gor (-) ali dol (+), se preklopi v ročni način - M. Skratka, o prestavljanju odloča voznik, s tem, da menjalnik še vedno samodejno prestavlja navzdol, ko je to potrebno (počasni ovinki, ustavljanje...), NIKOLI pa ne prestavlja navzgor.
Primer: če prideš v križišče s 4. prestavo, ti bo med čakanjem (ob pogoju, da ga ne daš v neutral) prestavil v 2. in v tej boš speljal; do 4. boš pa moral menjavati ročno.
Sierrator je napisal/-a:Nekaj je treba poudariti:
ne da se direktno primerjati starih avtomatskih menjalnikov z modernimi in ne da se direktno primerjati ameriških z evropskimi.
BMW-jev Steptronic deluje tako:
v D poziciji dela vse sam; se pa do neke mere prilagaja voznikovemu stilu vožnje (sposobnost učenja).
Če ročico premakneš v levo, gre v športni način - S. To pomeni, da prestavlja z nekoliko višjimi obrati, ampak še vedno avtomatsko.
Če pa potem ročico premakneš gor (-) ali dol (+), se preklopi v ročni način - M. Skratka, o prestavljanju odloča voznik, s tem, da menjalnik še vedno samodejno prestavlja navzdol, ko je to potrebno (počasni ovinki, ustavljanje...), NIKOLI pa ne prestavlja navzgor.
Primer: če prideš v križišče s 4. prestavo, ti bo med čakanjem (ob pogoju, da ga ne daš v neutral) prestavil v 2. in v tej boš speljal; do 4. boš pa moral menjavati ročno.
Sierrator je napisal/-a:Ti norec! Divjak! Kako lahko mučiš avto do te mere, da ga priganjaš do blokade!!!![]()
Ampak imaš pa prav. Zdaj, ko si to omenil, sem poskusil v prvi in drugi in glej ga zlomka, res je menjal tudi v ročnem načinu tam nekje okrog 4500 obratov.
Zanimivo, da ta avto vozim že pol leta pa sploh nisem šel za tem. Jah, je videti, da se staram in ne vozim več kot v dobrih starih časih.
P.S.
Ja, ja, iz moje trojke je.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost