Lublančan: ne, ne boš mogel povsod polnit električnega avtomobila.
Recimo da za povprečno vožnjo rabiš 30kW v povprečju. Se voziš 2 uri na dan, torej pokuriš 60kWh.
Če bi želel to nafilati v eni uri (sliši se malo, ampak ena ura je prekleto dolgo za "tankanje avta"), bi moral v eni uri spravit v avto 60kW. Pri sobnih 230voltih je to 260A toka.
Bi polnil 8 ur? še vedno 32 amperov. A veš, koliko je zmogljiva tvoja glavna varovalka? 1x36A?

Bi imel 2 avta? Bi poleg polnjenja avtomobila prižgal še kako luč?
Niso stvari tako enostavne kot si predstavljate.
Sploh pa tale avto z "kondenzatorskimi" "baterijami"- pomeni, da moraš spravit vso to energijo vanj v 5 minutah kot deklarirajo. 5 minut, 15kW. Se vam sploh sanja kakšni strašni tokovi so to?
Zagotovim kolaps omrežja če se postavi 2 taki "črpalki" s po 4 "točilnimi mesti" v ljubljani.
In iz česa bomo dobivali elektriko? Ljudje se bojijo jedrske energije (ki je seveda najbolj čista), z veseljem pa kurijo premog in smeti v termoelektrarnah, uničujejo življenje rek z hidroelektrarnami, ipd. Fizija je pa že neskončno daleč.
Še nekaj. Bi imeli vozilo s 150kW? Izračunajte kako bi bilo s polnjenjem energijskega vira, ki bi zagotovil 2 uri delovanja tega vozila pri 70% moči
Vsekakor je prihodnost v gorivnih celicah, ampak ne v taki obliki, kot jo predstavljajo danes. Idealna oblika bi bila, da bi natankal bencin / alkohol / plin / karkoli, v kemičnem procesu bi se proizvajala elektrika in neposredno gonila elektromotorje. Podobno kot vozila na vodikove gorivne celice, le brez vodika.
Zakaj ne vodik?
a) ker se za njegovo proizvodnjo porabi več energije kot jo da od sebe (to je svetovno zavajanje ljudi..a mislite da se vodik veselo vleče iz zemlje?)
b) ker je problem s skladiščenjem
c) ker je problem s transportom
d) če nista zagotovljena B in C, so posledice katastrofalne