D.J. je napisal/-a:V Nemčiji je brez omejitev samo par največjih avtocest, ostalo ima normalne omejitve...
Še več:
Cel kup odsekov avtocest ima dinamične omejitve z elektronsko signalizacijo. Npr. ob 6 do 7ih zjutraj, ko folk navali v sluzbe, ima cel kup odsekov omejitev po 80 km/h, par ur prej pa omejitve sploh ni bilo.
Tam imajo se eno dobro stvar, ce falis smer voznje po avtocesti, imajo prikljucki oz. izkljucki iz avtoceste senzorje in rezalnike gum. Ne prides dalec v napacno smer, ker ti preprosto razreze gume, za skodo pa si itak sam kriv. Pri nas pa je par butcev celo par kilometrov z maksimalno hitrostjo drvelo po napacni smeri avtocetste in tam pustilo svoje kosti ter ubilo se par drugih ljudi.
Kar se tice spostovanja omejitev v Nemciji pa je tako, da kjer je znak 130 km/h, folk vozi 125 in ne 140 km/h kot pri nas. Sicer pa se bo slednje kmalu spremenilo, saj se obeta nov ZVCP, kjer bodo divjaki hudo kaznovani. Voznja po nasih avtocestah s hitrostjo visjo od 165 km/h (normalna omejitev 130 km/h) te bo stala 85.000 SIT plus polovico vseh moznih kazenskih tock. Ce je hitrost dvojna ali visja od omejitve pa bo takojsnji odvzem vozniske in najmanj 170.000 SIT kazni.
Sicer pa ne verjamem v to, da je mozno na nasih cestah uvesti visjo splosno omejitev hitrosti od 130 km/h. Ze itak smo jo pred par leti dvignili iz 120 km/h. Visje bi bilo preprosto prenevarno, se posebej zato, ker se obremenitev avtocest iz leta v leto povecuje. In pridrvet v 2km dolgo kolono za ovinkom z 130 km/h, v primerjavi z 160 km/h, pomeni ostati neposkodovan, namesto z 90 km/h udariti v vozilo v guzvi. Enak razlog je, zakaj je v mestih omejitev 50 km/h. Razlika je v tem, da pri 50 km/h ustavis brez posledic, s 60 km/h pa z 25 km/h udaris v pesca in ga fentas.
L.p.
Njoko