ah pr bencincu je temperatura zraka veliko bolj upazna ker se mesanica formera zunaj bolj ko je vroce manj gre lahko zraka v cilinder ker zrak expandira . tako da je mesanica al bolj bogata al pa ce ma motor narejeno kompenzacijo za temp. (air mass sensor) potem pa zaradi manjse kolicine mesanice
druga stvar pa je pri otto motorju ti zelis met mesanico cim bolj hladno tako da ko jo kompresiras ne pride do samouziga ampak svecka vzge mesanico ..... zato je hladno goood
pri dizlu pa ti kompresiran zrak posles v cilinder in nato spustis disesel notr diesel pa ne explodira ampak bolj gori .... tako da je vec zraka not zaradi tega da se manj crnga dima naredi zadi tisti crn dim ti pove ali kdaj je premal blo zraka v izgorevalni komori ali pa kdaj ni prislo do vziga dizla to je pa odvisno od kompresije , je pa res da moc je odvisna od kolicine vbrizganega diesla ki je v plinastem stanju tukaj pa pride common rail v igro ker plih hitreje in bolj mocno zagori kot pa ce je diesel v tekocem stanju
skratka zato sta si dizel pa otto motor ze v principu cisto drugacna in jih ne mores primerjat v takih primerih ..... ker za diesla pa je tako da ti hladis zrak zaradi tega da ga vec spravis v cilindre in seveda da masina ne trpi toliko zaradi termalne obremenitve