Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
der_Alte
Novinec
 
Prispevkov: 365
Pridružen: Sr jul 02, 2003 3:42 am

Napisal/-a der_Alte To maj 01, 2007 5:24 pm

Alfa se je potapljala že precej prej. To, da je 75 samo preoblečena prastara Alfetta dosti pove. Isto platformo so uporabljale še Gulietta (skrajšano) in 90 (to je sploh bil mimosunek, ki je bil v proizvodnji 3 leta). Alfa je takrat izdelovala rjaveče avtomobile. Dobička pa ni prinašala... no saj ga še vedno ne. :\

SZ in RZ imata bore malo skupnega s serijsko 75. Podvozje in mehanika je z drikalne 75. Zato je tudi stal nekajkrat več.
 
White light
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: To maj 01, 2007 2:10 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a White light To maj 01, 2007 6:30 pm

Tisti ki niso vozli 75 nevejo kak dobra lega je voznja z 75..pa tud pozrruh olja tudi ni bla kot nekateri tu gori pravijo...jaz sem jo vozo 4.leta pa nisem imev nobenih problemov z njo..
 
8AK
Novinec
 
Prispevkov: 294
Pridružen: To jun 13, 2006 7:12 pm
Kraj: Ljubljana - Črnuče

Napisal/-a 8AK To maj 01, 2007 7:35 pm

Tisti ki niso vozli 75 nevejo kak dobra lega je voznja z 75..

drži ampak nekateri vseeno trobijo v tri krasne in si tega ne pustijo dopovedat :roll:
Slika

Slika
 
White light
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: To maj 01, 2007 2:10 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a White light To maj 01, 2007 7:43 pm

8AK je napisal/-a:
Tisti ki niso vozli 75 nevejo kak dobra lega je voznja z 75..

drži ampak nekateri vseeno trobijo v tri krasne in si tega ne pustijo dopovedat :roll:


BAK pusti jih naj trobijo kaj hočejo,mi kateri smo oziroma še vozijo 75-tke pa vemo kak je ta avto dober...
 
8AK
Novinec
 
Prispevkov: 294
Pridružen: To jun 13, 2006 7:12 pm
Kraj: Ljubljana - Črnuče

Napisal/-a 8AK To maj 01, 2007 8:28 pm

White light je napisal/-a:
8AK je napisal/-a:
Tisti ki niso vozli 75 nevejo kak dobra lega je voznja z 75..

drži ampak nekateri vseeno trobijo v tri krasne in si tega ne pustijo dopovedat :roll:


BAK pusti jih naj trobijo kaj hočejo,mi kateri smo oziroma še vozijo 75-tke pa vemo kak je ta avto dober...

Hehe pomoje je to res najbolš :)
Slika

Slika
 
trafo66
 

Napisal/-a trafo66 To maj 01, 2007 8:53 pm

očitno so tukaj sami mladinci. jaz sem konec osemdesetih let bral celo goro testov iz raznih avtomobilističnih revij in nikjer niso hvalili alfe 75 nikoli . so pa novinarji vedno grajali lego na cesti s tem avtomobilom. drugače jaz skidam kapo alfam in si bom kako enkrat kupu ampak tale 75 je pa najslabša izbira.
 
White light
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: To maj 01, 2007 2:10 pm
Kraj: maribor

Napisal/-a White light To maj 01, 2007 9:40 pm

trafo66 je napisal/-a:očitno so tukaj sami mladinci. jaz sem konec osemdesetih let bral celo goro testov iz raznih avtomobilističnih revij in nikjer niso hvalili alfe 75 nikoli . so pa novinarji vedno grajali lego na cesti s tem avtomobilom. drugače jaz skidam kapo alfam in si bom kako enkrat kupu ampak tale 75 je pa najslabša izbira.


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
 
8AK
Novinec
 
Prispevkov: 294
Pridružen: To jun 13, 2006 7:12 pm
Kraj: Ljubljana - Črnuče

Napisal/-a 8AK To maj 01, 2007 9:46 pm

LoL pa tam sm ti dal link od testov in niti v enem ne grajajo lege, prav nasprotno hvalijo jo! :lol: :lol: :lol: Poleg tega v življenju nisem srečal voznika alfette, giuliette, GTV (6) 90 in 75 ki bi imel kaj za čez lego za povedat :roll:
Slika

Slika
 
mikko
Novinec
 
Prispevkov: 245
Pridružen: Pe okt 07, 2005 10:33 am

Napisal/-a mikko To maj 01, 2007 10:05 pm

No za 147 lahko povem, da lega ni najboljša, pa imam športno podvozje...Pri visoki hitrosti na avtocesti ne rečem, je super. Ampak po ovinkih , full hitro sprednji konec ven odnese , dobro , je odvisno tudi od asfalta, to je res. Sej bad ni, samo ni pa to neki tako, kot npr. pri Saab 9-3, ki ima pa meni najboljše podvozje kar sem jih vozu ;)
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad To maj 01, 2007 10:58 pm

mikko je napisal/-a:No za 147 lahko povem, da lega ni najboljša, pa imam športno podvozje...Pri visoki hitrosti na avtocesti ne rečem, je super. Ampak po ovinkih , full hitro sprednji konec ven odnese , dobro , je odvisno tudi od asfalta, to je res. Sej bad ni, samo ni pa to neki tako, kot npr. pri Saab 9-3, ki ima pa meni najboljše podvozje kar sem jih vozu ;)
... dej vzami meter pa izmeri Saab in Alfo 147 pol poglej kolika je razlika med medosno in medkolesno - to je tista nepomembna podrobnost ki iz tebe kot pametnega moža dela b***** ... pa še - povej mi letnik 9-3 kateri je bil ? meni se je zdel potovalni udoben avtobus z katerim sigurno nikoli ne bi šel vozit hitro tistih ovinkov kjer tebi 147 beži spredaj ;) tam sab neha bežat do konca ... se pa da z malo boljšo (odprto) linijo ovinka in višjo prestavo peljati tvoj stroj tudi tako, da ne bo silil čez prednji konec kar je znak da si samo preagresivno obrnil volan :P :P :P lahko bi šel tudi hitreje brez spodrsavanja skozi isti ovinek ;) ... Kar se tiče pa Alfe 75 se jo spomnem kot eden zadnjih dobrih Alfinih modelov, ki je z pravo nastavitvijo podvozja in na pravih amortizerjih - nenormalnostabilenavtomobil z 50/50 razdeljeno težo med sprednjim delom in zadnjim delom (parom koles) in precej dobrim motorjem odprite You tube in poiščite filmčke od El-Nino pa boste dobili malo boljši pogled na ta avto ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch To maj 01, 2007 11:09 pm

Ja sej RWD pa vse to se fajn slis, sam poresnic povedan kdo bi se pa branu 159ke? :) Edn najbolsih v svojem razredu, edin kar je slabo je ta enormna teza. Upam da se bodo z FL znebil te teze, ce ne bo res Alfa ratala kot MB - tezka, okorna, toda varna hehe.
 
Vuso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 677
Pridružen: Po maj 10, 2004 10:55 pm
Kraj: Lj

Napisal/-a Vuso Sr maj 02, 2007 3:22 pm

159 ni slaba zadeva.Napiši me zraven 159 TI.Sex na kolesih."problem" je teža avtomobila(oprema vaga-audi vlaga ogromno denarja v zmanjševanje teže) in pa motorji.Predvsem češnja je rahlo gnila.Verjetno jo kenguru ni pojedel do konca in je zgnila.Alfi manjka inovativnosti.Vse lepo in prav, ampak smisel alfe je bil ponavadi motor.3.2 litraš ima 10km več kot xy let star GTA, v pije več in po možnosti je še težji.Da o črni plastiki na motorju ne zgubljam besed.
 
Uporabniški avatar
Bric
Novinec
 
Prispevkov: 294
Pridružen: Sr mar 31, 2004 7:36 pm
Kraj: Goriška Brda

Napisal/-a Bric Sr maj 02, 2007 3:55 pm

Enkrat sem imel Alfo 145, 1.3 boxer motor, in moram povedat, da se je držala ceste odlično. Seveda je ob tem malce trpelo udobje, ker je precej trda. Vozil sem se tudi z Alfo 75, 2.0 Twin spark. Ravno tako me je impresionirala z lego na cesti. Jo je pa tip, ki jo je imel razbil. So jo popravili, in poravnali na mizi, ampak ceste se ni držala več tako kot prej. Glede lege na cesti, imam z temi Alfami kar pozitivne izkušnje.
Slika
 
mikko
Novinec
 
Prispevkov: 245
Pridružen: Pe okt 07, 2005 10:33 am

Napisal/-a mikko Sr maj 02, 2007 4:15 pm

Mad , tko ti bom povedal..
Verjemi , da sem že veliko avtov furu, večinoma hudih...
Pa znam malo ocenit kaj je kje in kako ;)
Jaz ne enačim saaba in alfe 147 v isti kategoriji. Tu si me narobe razumel.
Glede vožnje čez ovinke je pa def. res, kako obrneš volan, ampak največji faktor je hitrost in verjetno veš, da nekje je meja.
 
Uporabniški avatar
Drager
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 742
Pridružen: Ne sep 12, 2004 6:24 pm

Napisal/-a Drager Sr maj 02, 2007 4:29 pm

mikko je napisal/-a:No za 147 lahko povem, da lega ni najboljša, pa imam športno podvozje...Pri visoki hitrosti na avtocesti ne rečem, je super. Ampak po ovinkih , full hitro sprednji konec ven odnese , dobro , je odvisno tudi od asfalta, to je res. Sej bad ni, samo ni pa to neki tako, kot npr. pri Saab 9-3, ki ima pa meni najboljše podvozje kar sem jih vozu ;)

Vozim 147 in zelo hitro vozim čez ovinke. Do zdaj se mi še ni zgodilo da bi mi odneslo sprednji konec, večkrat je zadnji šel po svoje. Imam pa serijsko podvozje z Eibach vzmetmi. Tudi z originalnimi se je odlično držala ceste. Razen če imaš slabe gume...
Če želiš ti lahko še demonstriram v živo.:twisted:
L.P.
Darger
 
mikko
Novinec
 
Prispevkov: 245
Pridružen: Pe okt 07, 2005 10:33 am

Napisal/-a mikko Sr maj 02, 2007 5:16 pm

Gume so Pirelli P6000. Sej pravim, odvisno od asfalta. Lušno je pa čez Ljubelj it, ker je dost hud asfalt. Npr. na rudniku je pa polom , sploh ko je malo mokro tam...
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Re: mit o alfah (bedarije IMHO)

Napisal/-a Mojster Miha Sr maj 02, 2007 6:02 pm

fiatpowered je napisal/-a:Zakaj se govori da je bila alfa 75, še zadnja PRAVA alfa ki so jo naredili. Od te naprej naj bi delali samo še NE PRAVE alfe, karkol že to pomeni. No dajmo zdaj tu ugotovit kaj pomeni prava alfa in kaj neprava(verjetno je mišljeno poženščena alfa). Ker mi gre na falus ko folk kr neki v tri dni nabija, zato ker so stari fotri(prdci) ugotovili da od alfe75 delajo samo še neprave alfe(in zdaj podmladek ponavlja za temi prdci, da izpade brihtno u 3 pm), kaj pa je potem za te prdce alfa 147 GT, verjetno avto za babe kajne. :roll:
No da vidimo če bo kdo znal utemeljit to tezo, ker če tega tu zdaj ne bo noben naredil bomo ta mit ovrgli.


Kaj je »prava ALFA« ? Na to vprašanje ne znajo niti ALFISTI odgovorit enotno - V veliki meri je pogojeno oz odvisno od ALFE katero si lastijo, oz katere ALFE so si v preteklosti lastili, ter seveda lastnih okusov, želja, pričakovanj ...

Z ALFO si namreč nekoč kupil prehitevalni pas, danes je sivo povprečje. »Prehitevajo« jo znamke oz modeli, ki so bili v zlatih časih ALF »nepremičnine«.

Npr. BRERA 3,2 JTS – »športno srce« ali reklamno sporočilo, ki je zgolj pesek v oči ? Pospeški recimo : primerljive zmogljivosti (0,2 s slabši rezultat) dosega klasična MB limuzina s prostorninsko primerljivim dizlom in avtomatskim menjalnikom, konkurenca iz Bavarske prestolnice ponuja boljše pospeške s primerljivo (velikost, dizel, avtomatika … ) limuzino. Oba pa imata v ponudbi še zmogljivejše … dizle. Da bencinske različice niti ne omenjam.

Če bi tale podatek navedel mojstrom-snovalcem ALF "zlatih časov" (danes oldtimerji), bi se ti režali in valjali od smeha, danes se po vsej verjetnsti obračajo v grobovih. Klasična MB dizelska limuzina z avtomatikom »preganja« po cesti »športno« ALFO.

Narobe svet – ne, zgolj dejstvo, ki govori o tem, da ALFE niso več tisto kar so bile in krepko zaostajajo za lastnimi »standardi« izpred desetletji, danes pa postajajo »sestavljanke« z večjo ali manjšo količino sestavnih delov skupine GM.

Ali drugače – če spiš na lovorikah, ne razvijaš, napreduješ, izpopolnjuješ … enostavno zaostajaš.
Praktično to pomeni - ALFA 159 v »top« modelu, bi glede na "standarde" "ex" ALF morala kupcu ponudit okrog 500 »konjev« - zmore pa polovico toliko oz občutno manj od konkurence.

Zame je »prava ALFA« tista iz obdobja max. 70' ali predhodnice - zgolj za en model pa bi se ne mogel odločit, ker je bila vsaka po svoje "zakon"


LP
 
Vuso
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 677
Pridružen: Po maj 10, 2004 10:55 pm
Kraj: Lj

Napisal/-a Vuso Sr maj 02, 2007 6:36 pm

Mojster zelo lep post :bow
 
Uporabniški avatar
Corleone
Novinec
 
Prispevkov: 333
Pridružen: So feb 03, 2007 6:44 pm

Napisal/-a Corleone Sr maj 02, 2007 7:03 pm

To je zelo dobro povedano, edino kar bi dodal je, da še najmočnejša 159 ni ugledala sveta... Ta bi naj imela Maseratijevo srce in 400 PS, v kombinaciji s Q4 to to 'prava alfa' v vsakem pogledu. Tako je vsaj moje mnenje.

Lp, Rok
 
Uporabniški avatar
TomyBoy2
Uporabnik
 
Prispevkov: 823
Pridružen: To jul 15, 2003 9:40 pm

Napisal/-a TomyBoy2 Sr maj 02, 2007 7:19 pm

Ne bi se zopet rad zapletel v besedni boj z alfisti :), vendar ko sem gladal zadnje teste na DSF-u in VOX.u, ter tudi HTV-ju, so Alfine najnovejše različice Brera, Spyder, vedno dobile kar nekaj negativnih ocen in posledično končale na testih za konkurenti.(Z4,TT.SLK,MX5)
Predvsem me je presenetilo podvozje omenjenih dveh modelov, ki ni delovalo niti malo športno, veliko pozibavanja v zavojih, prevelika teža, prevelika poraba, povrečne motorne zmogljivosti, etc, etc.
Kot je že omenil predhodnik, je žal Alfa zaspala na lovorikah. Lep design žal ne odtehta več.

Ena zelo čudna primerjava :

Alfa Spider 2,2JTS
185PS
0-100: 8,8sec
Verbrauch: 9,4l
Gewicht: 1625kg

VW Touran TSI
170PS
0-100: 8,5sec
Verbrauch: 7,6l
Gewicht: 1522kg
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov