Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Shebo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Sr apr 27, 2005 4:23 pm
Kraj: Nuclear City

Napisal/-a Shebo To maj 15, 2007 10:31 pm

KVINTON je napisal/-a:
Sh3bO je napisal/-a:Kakšne streljate :roll:

110 in 130 konjev ni bila nikoli ista mašina!

Bile so mašine z bosch pumpo 90 in 110 konjev. Potem pa so prišle PD (črpalka-šoba) mašine, ki so pa bile 115, 130 in 150 konjev.


no glede tega , da si expert za guten morgen , pa še daj malo komentarja glede franzozov ( 2.0hdi 90 km , 110 km ....)... :o

Trenutno se mi ne da iskat po netu... Drugače pa priznam, da se ne spoznam na Peugeote. To pa iz preprostega razloga - me ne zanimajo. In nikomur nič osebnega...


Drugače vam je pa Mate lepo razložil glede teh 1,9 TDI mašin.
THE GOLDEN YEARS have come at last - I cannot see, I cannot pee, I cannot chew, I cannot screw, My memory shrinks, my hearing stinks, No sense of smell, I look like hell! My body's drooping, got trouble pooping. The golden years have come at last... THE GOLDEN YEARS CAN KISS MY ASS!
 
Uporabniški avatar
vincent
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: Po nov 29, 2004 2:25 pm

Napisal/-a vincent Sr maj 16, 2007 12:11 pm

Mate je napisal/-a:Na katera dva motorja se to nanaša?


kolikor sem se jaz zanimal razen kake izjeme velja za vse motroje...torej ob drugačni knjenini so tudi sestavni/vitalni deli drugi.


je pa res,....pri čipanju jematerial bolj obremenjen (logično!)...vendar zavisi kako je to povečanje navora in moči.

Osebno sem ine zdi sporno npr. iz 130 na 160...to pomeni dodatka pribl 20 % (Isto prinavoru)...dočim zdajšnji 90 konsjki TDI-ji, ki jih lahko čipaš na 130 pa bi znali biti vprašljivi (Z vidika vzdržljivosti) ker tu pa je govora o 45 % (!) povečanju moči....kar pa ni hec.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Sr maj 16, 2007 12:39 pm

Kaj pa čipanje 1.9 TDI (105 KM), ki je trenutno standard za VW golf V? Do koliko je tega priporočljivo čipat (če sploh)?
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
Shebo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Sr apr 27, 2005 4:23 pm
Kraj: Nuclear City

Napisal/-a Shebo Sr maj 16, 2007 1:22 pm

RSR čipa na 140 konjev oz. 103 kW
THE GOLDEN YEARS have come at last - I cannot see, I cannot pee, I cannot chew, I cannot screw, My memory shrinks, my hearing stinks, No sense of smell, I look like hell! My body's drooping, got trouble pooping. The golden years have come at last... THE GOLDEN YEARS CAN KISS MY ASS!
 
Uporabniški avatar
spreat
Novinec
 
Prispevkov: 110
Pridružen: Po mar 05, 2007 6:39 pm

Napisal/-a spreat Sr maj 16, 2007 1:30 pm

kupi raje 130 km, ne bo ti žal...

pa čipaj močnejšega, če ti bo treba...

motorja nista enaka...
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic Sr maj 16, 2007 1:37 pm

130 KM za golf V mislim ne obstaja, vsaj v trenutni ponudbi novih ne.

1.9 dobiš v varianti 90 KM in 105 KM (kakšne so v bistvu mehanske razlike med obema?)

Močnejši od tega 105 KM je edino 2-litrski TDI (140 ali 170 KM).

1.9 105KM je sicer povsem OK za moje potrebe, le iz firbca me zanima, če bi se ga dalo kaj načipat kasneje, če ne prej po poteku garancije... (no, čipanje je vsekakor mogoče, le koliko je čipanje varno oziroma do koliko še normalno zdrži)
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
scuba
Novinec
 
Prispevkov: 305
Pridružen: So feb 24, 2007 8:54 pm
Kraj: Turnišče

Napisal/-a scuba Sr maj 16, 2007 3:05 pm

Torej če bom dal čipat TDI-ja 1.9 101 KM na 131 ne bom avtu naredil nič kaj hudega. Je pa letnik 3/2oo5 in je PD sistem in ima 130.000 prevoženih. Kako pa dejansko izgleda ta poseg s čipanjem. Malo opišite.
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Sr maj 16, 2007 4:31 pm

Za moje pojme ne bo hudega ne 105KM ne 100KM motorju - ob znanih pravilih vožnje.

Čipanje pri RSRu zgleda tako, da se gre najprej na krajšo vožnjo, kjer se preveri delovanje motorja. Potem se pobere trenuten program iz računalnika in shrani. Za modifikacijo se vzame zadnji program za ta tip motorja in se ga zoptimizira. Nato se program (če je prostor tudi oba) naloži nazaj na računalnik v avtomobilu in se gre še na eno testno vožnjo.
Slika
 
Uporabniški avatar
vincent
Novinec
 
Prispevkov: 293
Pridružen: Po nov 29, 2004 2:25 pm

Napisal/-a vincent Če maj 17, 2007 7:28 am

scuba je napisal/-a:Torej če bom dal čipat TDI-ja 1.9 101 KM na 131 ne bom avtu naredil nič kaj hudega. Je pa letnik 3/2oo5 in je PD sistem in ima 130.000 prevoženih. Kako pa dejansko izgleda ta poseg s čipanjem. Malo opišite.


POsaeg zgleda pribl. takole: odstrani plastiko okoli akumulatorja da pride do rač....zadevo odstrani, priklopi na laptop, naloži nov program, zapakira nazaj, greš en krog in se odpelješ (nekje vmes pa še colaš :))

nič kaj hudega?

čipanje ga ravno ne boli :twisted: , bodo pa deli in material bolj obremenjeni - če boš seveda tudi tako vozil....ob normalni vožnji praktično ni nikakršnih razlik.
 
Uporabniški avatar
maius28
Novinec
 
Prispevkov: 367
Pridružen: Če jan 05, 2006 11:12 am
Kraj: Gališki slapovi

Napisal/-a maius28 Če maj 17, 2007 8:30 am

Sh3bO je napisal/-a:Kakšne streljate :roll:

110 in 130 konjev ni bila nikoli ista mašina!

Bile so mašine z bosch pumpo 90 in 110 konjev. Potem pa so prišle PD (črpalka-šoba) mašine, ki so pa bile 115, 130 in 150 konjev.


Sam zanima me, kaj pa 105 konjski TDI?
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Če maj 17, 2007 10:36 am

Golf IV, prejšnji Passat, ...
TDI 90 KM - Bosch pumpa, običajna turbina (čipa se na 115 KM)
TDI (rdeč I) 110 KM - Bosch pumpa, turbina z variabilno geometrijo (čipa se na 140 KM)
TDI (rdeča DI) 115 KM, 130 KM, 100 KM - PD sistem, turbina z variabilno geometrijo (prva dva gotovo) (čipajo se na 150 KM, 160 KM, ?)
TDI (vse rdeče) 150 KM - PD sistem, turbina z variabilno geometrijo, večje šobe, ... (čipa se na 170 KM)

Golf V, Jetta, novi Passat, ...
TDI 90 KM - PD sistem (čipa se na 130 KM)
1.9 TDI 105 KM - PD sistem (čipa se na 140 KM)
2.0 TDI 140 KM - PD sistem, 4 ventili na valj, ... (čipa se na 170 KM)
2.0 TDI 170 KM (GT, ...) - PD sistem, 4 ventili na valj, Piezzo injektorji, ...

Za informacijo, najmočnejši serijski 1.9 TDI s PD sistemom je imel 160 KM, vgrajevali so jih pa v Ibizo, mislim da Cupro.
Slika
 
Uporabniški avatar
spreat
Novinec
 
Prispevkov: 110
Pridružen: Po mar 05, 2007 6:39 pm

Napisal/-a spreat Če maj 17, 2007 11:50 am

scuba je napisal/-a:Torej če bom dal čipat TDI-ja 1.9 101 KM na 131 ne bom avtu naredil nič kaj hudega. Je pa letnik 3/2oo5 in je PD sistem in ima 130.000 prevoženih. Kako pa dejansko izgleda ta poseg s čipanjem. Malo opišite.


a nima malo veliko prevoženih za 2 leti? a je avto iz tujine?
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8424
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Če maj 17, 2007 12:06 pm

spreat je napisal/-a:a nima malo veliko prevoženih za 2 leti? a je avto iz tujine?


ne temu se rece dobro izkoriscen diesel ...5400km pa drobiz na mesec
ali pa vmesna potovanja (morje, itd)
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
scuba
Novinec
 
Prispevkov: 305
Pridružen: So feb 24, 2007 8:54 pm
Kraj: Turnišče

Napisal/-a scuba Če maj 17, 2007 8:55 pm

Ja, avto je iz Wolfsburga ne vem še kaka bo točno cena cca. 12.000 EUR je pa kovinska barva in comfortline oprema + senzor za dež, tempomat, gretje sedežev, asferično ogledalo, AC, alarm, itd.mislim da je omenil da je to buisnes paket ne vem točno. KIlometri naj bi bili realni, saj tak avto je narejen za to da se vozi. Ima pa potrjene servise na pooblaščenem serviserju. Res je precej kilometrov ampak je pa star 2 leti se pravi bi naj bil tudi bolj ohranjen. Bomo videli drugi teden kako bo. Jaz vseeno upam da ni preveč kilometrov če je avto redno servisiran. Mogoče veste povedat če se pri tem avtu dela velik servis na 90 ali 120 000 kilometrov ker sem slišal za obe varijanti.
 
scuba
Novinec
 
Prispevkov: 305
Pridružen: So feb 24, 2007 8:54 pm
Kraj: Turnišče

Napisal/-a scuba Če maj 17, 2007 9:09 pm

Ja pa še to, nikjer nisem zasledil passata z malo prevoženimi kilometri če pa je že kje kak je pa kuplje v SLO in ima povprečno 15.000 kilometrov pa mogoče še kako malenkost zraven in če se prodaja je drag kot ŽAFRAN.
 
Uporabniški avatar
spreat
Novinec
 
Prispevkov: 110
Pridružen: Po mar 05, 2007 6:39 pm

Napisal/-a spreat Pe maj 18, 2007 6:26 am

Glede čipanja idi v Črenšovce k Kerčmarju vprašat, ti bo on povedal koliko lahko čipaš.

avto ni drag, pa dosti opreme ima. če se ne misliš dosti vozit pa kilometri niso problem. če delaš npr. 15.000 na leto ga še lahko voziš še pa još let. en službeni passat ima 300.000 in teče ko urica...

jaz osebno nisem hotel kupit z dosti kilometri, ker delam 30.000 na leto, zato sem kupil audija z 60.000 (slovenskega), pa nekak ne verjam "realnim" kilometrom, ker če pogledaš na mobile.de imajo passati stari 2 leti ceno od 14.000 eur naprej. zato mi ni logično kako se lahko prodajajo pri nas za 12.000 pa še uvoznik močno zasluži...
 
scuba
Novinec
 
Prispevkov: 305
Pridružen: So feb 24, 2007 8:54 pm
Kraj: Turnišče

Napisal/-a scuba Pe maj 18, 2007 7:48 am

Tudi midva z partnerko bova naredila 25-30 km letno zato sva šla v varijanto z tdi-jem. Kako pa je s cenami v Nemčiji oz. potem posledično pri nas pa ne vem. Mislim da je fora v tistih 20% davka ali pač nekaj takega. TDI-ji pa z normalno vožnjo morajo iti vsaj 300.000 km. Imava R-19 l. 1994 z 230.000 km pa je motor suh kot poper in ne troši niti kaplje olje pa gre kot urica. Sem pa že Kerčmarja vprašal o teh zadevah. Malo sem ':?'
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 21 gostov