Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
halo007
Novinec
 
Prispevkov: 235
Pridružen: Ne apr 23, 2006 11:21 am

re

Napisal/-a halo007 Sr avg 22, 2007 7:58 am

Se strinam. SCT dobi vsa dela pri nas. Če ne oni pa Primorje. In potem si razdelijo dela ponavadi. Tujcev pa ne spustijo noter, čeprav so na razpisih cenejši. Tako kot Grasetti pred leti za trojanski predor. Ampak seveda niso zadostili pogojem. SCT je pa itak kasneje še dvignil ponudbo. Nepredvideni stroški seveda.
 
Uporabniški avatar
blind3k
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 584
Pridružen: Ne avg 19, 2007 11:27 pm
Kraj: Ljutomer,Koper

Napisal/-a blind3k Sr avg 22, 2007 8:04 am

da popravljajo skoraj novo cesto je tak znano.

Videl sem pa že večkrat, da so naredili novo cesto, čez 2tedna pa pol ceste odrezali in stran vrgli, ker so pozabili neke kable ali kaj podobnega spodaj speljat :roll:
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael Sr avg 22, 2007 8:15 am

Hm v Sloveniji je res redkokatera cesta taka, da se da spodobno peljat - dejansko bo potrebno počasi začet kupovat terence, oziroma vozila tipa WV Cross (podvozje za slabše ceste, dvignjeno od tal,...) če boš se hotu normalno peljat. O tem, kako pri nas delajo ceste -> 10 jih leži, 4 delajo, pa nebi zgubljal besed. Se tudi nekajkrat na leto odpravim v avstrijo, pa tam še nisem videl (kljub različnim časovnim uram), da bi delavci povsod ležali, kot je to praksa pri nas -> tam vsi delajo. Zakaj že? Ker majo mal bol sposobna podjetja.

Tipičen primer totalno v kurcu ceste je tudi cesta Laško zidani most - ko dežuje je to tako spolzko, da je kr hudo, posebej tisti del takoj za laškim ko je že na oko "zlizan".
 
Uporabniški avatar
extreme N
Uporabnik
 
Prispevkov: 825
Pridružen: Pe maj 04, 2007 7:21 pm
Kraj: NG

Re: Slovenske "ceste"

Napisal/-a extreme N Sr avg 22, 2007 8:26 am

FBR je napisal/-a:Odpiram novo temo in sicer o kvaliteti cest in o njihovem obnavljanju.

Predvsem me zanima vaše mnenje, možni vzroki obstoječega stanja in še posebej rešitve.

Gonilo moje teme je bila današnja izjava na Svetu (Kanal A), kjer je poročevalka podala podatek o kakovosti novogradenj naših cest, ki naj bi bile med (naj)slabšimi v evropi. Vsekakor pa se mi zdi tudi pomembna tema, glede na to, da je za jeklene konjičke še kako pomembna podlaga po kateri peljejo. Nič koliko "nevarnih" odsekov je problematičnih samo zato, ker je asfalt zelo nekakovosten in ob deževnih dnevih postane kot ledena plošča.

Naj dodam podatek (objavlen v oddaji Dirka), da je oprijem največji na betonu (kategoriziran z koeficientom 1), po evropi naj bi imele povprečne mestne ceste koeficient oprijemljivosti 0,8 medtem ko naj bi bil ta koeficient v Ljubljani samo 0,6 pa tudi manj.
Velik problem je tudi vzdrževanje. Nič koliko regionalnih cest, tudi avtoceste ponekod ne zaostajajo, je popolnoma zanemarjenih in jih obnavljajo (beri: "flikajo") samo po deževnih dnevih, ker asfalt dobesedno vrže ven.

P.S.: Priporočjive so fotografije s komentarji.


o fak, in jaz studiram gradbenistvo da bom to sranje gradil?! :D

drugace pa, sem ze slisal da ni med najbolsimi, sploh pa si vzamejo cas za vse skupaj. ce bi bilo to v italiji ali nemciji bi bila Vipava-Razdrto narejeno ze pred leti.
Extreme N
 
Uporabniški avatar
extreme N
Uporabnik
 
Prispevkov: 825
Pridružen: Pe maj 04, 2007 7:21 pm
Kraj: NG

Re: Slovenske "ceste"

Napisal/-a extreme N Sr avg 22, 2007 8:26 am

FBR je napisal/-a:Odpiram novo temo in sicer o kvaliteti cest in o njihovem obnavljanju.

Predvsem me zanima vaše mnenje, možni vzroki obstoječega stanja in še posebej rešitve.

Gonilo moje teme je bila današnja izjava na Svetu (Kanal A), kjer je poročevalka podala podatek o kakovosti novogradenj naših cest, ki naj bi bile med (naj)slabšimi v evropi. Vsekakor pa se mi zdi tudi pomembna tema, glede na to, da je za jeklene konjičke še kako pomembna podlaga po kateri peljejo. Nič koliko "nevarnih" odsekov je problematičnih samo zato, ker je asfalt zelo nekakovosten in ob deževnih dnevih postane kot ledena plošča.

Naj dodam podatek (objavlen v oddaji Dirka), da je oprijem največji na betonu (kategoriziran z koeficientom 1), po evropi naj bi imele povprečne mestne ceste koeficient oprijemljivosti 0,8 medtem ko naj bi bil ta koeficient v Ljubljani samo 0,6 pa tudi manj.
Velik problem je tudi vzdrževanje. Nič koliko regionalnih cest, tudi avtoceste ponekod ne zaostajajo, je popolnoma zanemarjenih in jih obnavljajo (beri: "flikajo") samo po deževnih dnevih, ker asfalt dobesedno vrže ven.

P.S.: Priporočjive so fotografije s komentarji.


o fak, in jaz studiram gradbenistvo da bom to sranje gradil?! :D

drugace pa, sem ze slisal da ni med najbolsimi, sploh pa si vzamejo cas za vse skupaj. ce bi bilo to v italiji ali nemciji bi bila Vipava-Razdrto narejeno ze pred leti.
Extreme N
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Napisal/-a xsara Sr avg 22, 2007 8:38 am

Kritik je napisal/-a:Sej ne vem, če bi sploh zgubljal besede glede kvalitete naših cest.... Še ni dolgo tega, ko so odprli odsek od litijske ceste do razcepa malence (predor Golovec), pa ga že popravljajo... kaj meni to pove? To mi pove, da je Zidar in njegov SCT prvak v nategovanju države.... najprej da ponudbo za izgradnjo odseka, ki je najnižja od vseh ponudb, potem dobi posel, vgrajuje najslabše materijale in še ceno med izdelavo dvigne zaradi "nepredvidljivega terena in geološke sestave".... posledično se ceste zaradi slabih materijalov hitreje uničujejo in glej ga zlomka... spet nekdo zasluži z popravili....Torej začaran krog kapitalizma, ki ga finančno vzdržujemo davkoplačevalci.... Žal je v Sloveniji važno samo še to kdo bo koga čim bolj nategnil...BALKAN!
Že res, da je treba ceste vzdrževat, ampak da potekajo obnovitvena dela na novih odsekih.... to gre pa čez vse meje dobrega okusa! To bi moral nekdo kazensko odgovarjat... pa magari vodja delovišča. Toliko o AC.
Pri nas je glavna cesta (zadobrovška), na odseku 300 m taka, kot da bi vozil po njivi. Del ceste so popravili, za drugega pa predvidevam, da še zbirajo denar. To je jama za jamo, že če pelješ 50km/h te premetava po avtu levo in desno... In vsa popravila se vršijo samo z flikanjem, ki ponavadi še poslabšajo zadevo.... Katastrofa!


podpis!!!

Zadobrovška je na tistih približno 300 metrih tako katastrofalno slaba, da tudi radarja ni več treba postavljat sej itak je že 40 km/h na uro z peljat z avtomobilom, ki ima še recimo malo trše podvozje čisti samomor flika pri fliki u bistvu to niti niso flike ampak bolj kupčki asfalta nametani in grozno slabo povaljani tako da je bodisi luknja ali pa je preveč izbočeno;
a po drugi strani kot je sogovornik že pred mano ugotovil pa popravljajo nekaj let stare-praktično skoraj nove odseke avtoceste proti Golovcu, ne vem obup je vse skupaj :roll: :x
lp.............
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Re: Slovenske "ceste"

Napisal/-a Mate Sr avg 22, 2007 8:57 am

extreme N je napisal/-a:sploh pa si vzamejo cas za vse skupaj. ce bi bilo to v italiji ali nemciji bi bila Vipava-Razdrto narejeno ze pred leti.


Kakor je meni znano, ima odsek Vipava-Razdrto en drug, precej večji problem. Menda da tam celotno pobočje počasi drsi v dolino in to bo šele drago, da bodo uredili tako, kot je treba.

Sproži pa to še eno drugo vprašanje, in sicer izbiro tras avtocest.
- Zakaj so za omenjeni odsek izbrali ravno to traso in priključek pri Razdrtem. Ne bi bilo lažje in predvsem veliko ceneje, avtoceste od Vipave potegnit naprej po dolini in jo na obstoječo avtocesto priključiti par kilometrov bliže morju?
- Zakaj je priključek gorenjske avtoceste na ljubljansko obvoznico speljan skozi hrib, kjer je gradnja predora in dvoran za priključek Celovške ceste zaradi slabe geološke sestave izredno drag? Medtem pa obstaja možnost zgraditve avtoceste približno 2 km bolj vzhodno, kjer ni nobenega hriba. Že res, da je tam vodno zajetje, a mislim da v tej dobi poznamo tudi kakšne zelo obstojne materiale, ki bi preprečili izlitje česarkoli na tej, samo 4 km dolgi enostavni trasi? Poleg tega, bi bil priključek gorenjske avtoceste na ljubljansko obvoznico na tem mestu (med Celovško in Dunajsko) veliko bolj primeren, kar se tiče prometnih tokov iz Štajerske in Dolenjske. Edini problem bi bil ob turističnih sezonah zabasan del obvoznice proti Celovški, a mislim da bi s privarčevanim denarjem, lahko zgradili tretji vozni pas na polovici ljubljanske obvoznice.
- Zakaj gre štajerska avtocesta čez, oziroma pod Trojanami? Tudi ta trasa je bila najdražja med tremi možnimi in tudi gradbeno najbolj zahtevna.

Veliko zakajev, pa bolj malo pametnih zato. Kje gredo stvari z našim denarjem narobe in kdo na poceni in nepošten način pride do denarja?
Slika
 
Uporabniški avatar
killah bee
Smrtonosni čebelj
 
Prispevkov: 4321
Pridružen: Pe jan 16, 2004 2:47 pm
Kraj: RS

Napisal/-a killah bee Sr avg 22, 2007 9:07 am

xsara je napisal/-a:
Kritik je napisal/-a:Sej ne vem, če bi sploh zgubljal besede glede kvalitete naših cest.... Še ni dolgo tega, ko so odprli odsek od litijske ceste do razcepa malence (predor Golovec), pa ga že popravljajo... kaj meni to pove? To mi pove, da je Zidar in njegov SCT prvak v nategovanju države.... najprej da ponudbo za izgradnjo odseka, ki je najnižja od vseh ponudb, potem dobi posel, vgrajuje najslabše materijale in še ceno med izdelavo dvigne zaradi "nepredvidljivega terena in geološke sestave".... posledično se ceste zaradi slabih materijalov hitreje uničujejo in glej ga zlomka... spet nekdo zasluži z popravili....Torej začaran krog kapitalizma, ki ga finančno vzdržujemo davkoplačevalci.... Žal je v Sloveniji važno samo še to kdo bo koga čim bolj nategnil...BALKAN!
Že res, da je treba ceste vzdrževat, ampak da potekajo obnovitvena dela na novih odsekih.... to gre pa čez vse meje dobrega okusa! To bi moral nekdo kazensko odgovarjat... pa magari vodja delovišča. Toliko o AC.
Pri nas je glavna cesta (zadobrovška), na odseku 300 m taka, kot da bi vozil po njivi. Del ceste so popravili, za drugega pa predvidevam, da še zbirajo denar. To je jama za jamo, že če pelješ 50km/h te premetava po avtu levo in desno... In vsa popravila se vršijo samo z flikanjem, ki ponavadi še poslabšajo zadevo.... Katastrofa!


podpis!!!

Zadobrovška je na tistih približno 300 metrih tako katastrofalno slaba, da tudi radarja ni več treba postavljat sej itak je že 40 km/h na uro z peljat z avtomobilom, ki ima še recimo malo trše podvozje čisti samomor flika pri fliki u bistvu to niti niso flike ampak bolj kupčki asfalta nametani in grozno slabo povaljani tako da je bodisi luknja ali pa je preveč izbočeno;
a po drugi strani kot je sogovornik že pred mano ugotovil pa popravljajo nekaj let stare-praktično skoraj nove odseke avtoceste proti Golovcu, ne vem obup je vse skupaj :roll: :x
lp.............


Pejte se pol mal peljat po Rjavi cesti :D Tam so ležeči policaji že ene 7 let nepotrebni. Obup ;)

Cesta proti Medvodam je tud obup pri Mednem, cesta proti Kranju tup pri Jeprci...
Slika
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Sr avg 22, 2007 9:13 am

Škoda, da nisem posnel ceste med Velikimi in Malimi Laščami, preden so jo 'obnovili'.
Cesta sedaj zgleda lepo, ko pa se pelješ po njej je pa popolnoma ista skakalnica kot je bila prej - vsa je vegasta, edina izboljšava je to, da je gladka in ni večih lukenj in prehodov med flikami. V dežju je pa še nisem sprobal.
Če se preselim malo višje na Rašico, kjer so pred časom tudi obnavljali cesto pa ugotovim, da je bilo delo narjeno precej bolje, saj je cesta gladka in ne skačeš po njej kot kenguru, še prehoda med starim in novim delom sta kulturna.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Re: re

Napisal/-a AgitatoR Sr avg 22, 2007 9:17 am

halo007 je napisal/-a:Cesta od Ljubljane do Ribnice. Ko sem bil majhen (kakih 15 let nazaj) so se tu nazadnje preplastili daljši odseki. Sedaj pa popravljajo le manjše predele. Cesta je pa itak po defaultu preozka. Ko se srečaš s tovornjaki te včasih kar malo stisne. če bo šlo.
Se pa vidi, da država res nima denarja.
Kot sem že rekel, ponavadi asfaltirajo odseke po par 100m. Tak odsek je tudi od Malih do Velikih Lašč. Gre za kakih 400 m asfalta, ki je bil res slab. Celo tako slab, da so morali določene predele 'zaflikati' preden so cesto na novo preplastili. Ampak zanimivo je, da ta novi asfalt ni nič boljši. Pri hitrosti 100 km/h avto kar premetava. Kaj šele dela s tovornjaki. Neverjetno. To si pač lahko privošči CPL. Svaka vam čast fantje.


Hehe, tole sem pa spregledal.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR Sr avg 22, 2007 9:18 am

Verjetno gre, sploh pri gradnji avtocest, za višje interese kapitala...aauuuuu, kaj sm zdej povedal.... Primer avto ceste čez trebnje, ki naj bi bila zgrajena že pred leti, nam pokaže, da so občinski veljaki, obični ljudje z neverjetnim dostopom do zaupnih podatkov in seveda vrh države in izvajalci gradbenih del pokupili vse možne (2) trase celotne avtoceste. Nastal je seveda kreg, ker nihče ni hotel izgubiti že tako 2x preplačane parcele, kjer je bilo prej le grmovje. Zadnje novice govorijio o višinski variant z dvema (2) tuneloma. Res, izbrali smo najcenejšo varianto....ja, in ob enem tudi tisto, katera ti je v kuverti največ prinesla.

Še en velik nateg se mi zdi 2x plačevanje uporabe cest. Cestna taxa in cestnina (se mi zdi, da tudi trošerina na bencin ni od včeraj). V redu. Uporabite ta denar za resno kakovostno obnovo. Sicer pa dokler se ne bo začel folk bunit in pritoževat, mogoče celo tožit, ne bo nič. To je dejansko delo iz žepa v žep.
 
Uporabniški avatar
Kritik
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 13, 2006 10:43 am
Kraj: Laibach / Mengeš

Napisal/-a Kritik Sr avg 22, 2007 9:22 am

killah bee je napisal/-a:Pejte se pol mal peljat po Rjavi cesti :D Tam so ležeči policaji že ene 7 let nepotrebni. Obup ;)


Res je, je ravno zato ne uporabljam, ker se mi smilijo amortizerji. Je pa še hujša od zadobrovške.... čeprav mislim da je namenoma ne obnovijo, ker bi se promet po njej enormno povečal, ker bi se vsak hotel izognit gužvi, ki se ponavadi prične že na križišču zaloške in zadobrovške v polju..... Tam pa padeš takoj pri fužinah ven....
Hyundai - drive your way
Avto z šibkim motorjem je kot sex z kondomom - sej je, ampak ni pa užitek!
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR Sr avg 22, 2007 9:26 am

Kritik je napisal/-a:
killah bee je napisal/-a:Pejte se pol mal peljat po Rjavi cesti :D Tam so ležeči policaji že ene 7 let nepotrebni. Obup ;)


Res je, je ravno zato ne uporabljam, ker se mi smilijo amortizerji. Je pa še hujša od zadobrovške.... čeprav mislim da je namenoma ne obnovijo, ker bi se promet po njej enormno povečal, ker bi se vsak hotel izognit gužvi, ki se ponavadi prične že na križišču zaloške in zadobrovške v polju..... Tam pa padeš takoj pri fužinah ven....


Odgovorno podjetje za vzdrževanje cest lahko tožiš za uničen amortizer, je pa res, da ne sme biti na cesti opozorila o luknjah in slabi cesti, ker se s tem kvazi izognejo odgovornosti.

Je pa res najbrš problem dokazovanja. In smo spet tam. Jxxxš pravno državo, ko se pa ne da nič dokazat.
 
Uporabniški avatar
Kritik
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 13, 2006 10:43 am
Kraj: Laibach / Mengeš

Napisal/-a Kritik Sr avg 22, 2007 9:28 am

FBR je napisal/-a:Še en velik nateg se mi zdi 2x plačevanje uporabe cest.


Veš kaj se meni zdi še večji nateg? Da se pelješ po AC, kjer se polno dela na cesti, nastajajo zastoji in kolone, potem pa pripelješ na cestninsko in ti tam lepo zaračunajo POLNO ceno. Zakaj že? Pa ponavadi tam delajo še kakšne simpatične gospodične, tako da nimam srca se dreti na njih, ki tako ali tako niso nič krive. In potem ti en prasec iz DARS-a po TV prijavi, da to ni nič takega če se namesto 130 pelješ 80 ali celo 60 in da to ne opravičuje zmanjšanja cestnine. HALO!!!! :twisted: A plačam cestnino zato, da se bom lahko hitro prepeljal od točke A do točke B ali za to, da se bom lahko peljal 80 in manj? Morda pa zaračunavajo razgled...?
Hyundai - drive your way
Avto z šibkim motorjem je kot sex z kondomom - sej je, ampak ni pa užitek!
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Re: Slovenske "ceste"

Napisal/-a Mate Sr avg 22, 2007 9:30 am

extreme N je napisal/-a:sploh pa si vzamejo cas za vse skupaj. ce bi bilo to v italiji ali nemciji bi bila Vipava-Razdrto narejeno ze pred leti.


Kakor je meni znano, ima odsek Vipava-Razdrto en drug, precej večji problem. Menda da tam celotno pobočje počasi drsi v dolino in to bo šele drago, da bodo uredili tako, kot je treba.

Sproži pa to še eno drugo vprašanje, in sicer izbiro tras avtocest.
- Zakaj so za omenjeni odsek izbrali ravno to traso in priključek pri Razdrtem. Ne bi bilo lažje in predvsem veliko ceneje, avtoceste od Vipave potegnit naprej po dolini in jo na obstoječo avtocesto priključiti par kilometrov bliže morju?
- Zakaj je priključek gorenjske avtoceste na ljubljansko obvoznico speljan skozi hrib, kjer je gradnja predora in dvoran za priključek Celovške ceste zaradi slabe geološke sestave izredno drag? Medtem pa obstaja možnost zgraditve avtoceste približno 2 km bolj vzhodno, kjer ni nobenega hriba. Že res, da je tam vodno zajetje, a mislim da v tej dobi poznamo tudi kakšne zelo obstojne materiale, ki bi preprečili izlitje česarkoli na tej, samo 4 km dolgi enostavni trasi? Poleg tega, bi bil priključek gorenjske avtoceste na ljubljansko obvoznico na tem mestu (med Celovško in Dunajsko) veliko bolj primeren, kar se tiče prometnih tokov iz Štajerske in Dolenjske. Edini problem bi bil ob turističnih sezonah zabasan del obvoznice proti Celovški, a mislim da bi s privarčevanim denarjem, lahko zgradili tretji vozni pas na polovici ljubljanske obvoznice.
- Zakaj gre štajerska avtocesta čez, oziroma pod Trojanami? Tudi ta trasa je bila najdražja med tremi možnimi in tudi gradbeno najbolj zahtevna.

Veliko zakajev, pa bolj malo pametnih zato. Kje gredo stvari z našim denarjem narobe in kdo na poceni in nepošten način pride do denarja?
Slika
 
Uporabniški avatar
paskvale
Novinec
 
Prispevkov: 379
Pridružen: Če jul 21, 2005 8:54 pm
Kraj: Liberty City

Napisal/-a paskvale Sr avg 22, 2007 9:58 am

Imate vsi prav. Če čte kaj spremenit, morate iti za politika!
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Re: Slovenske "ceste"

Napisal/-a kolesar Sr avg 22, 2007 10:00 am

Mate je napisal/-a:
extreme N je napisal/-a:sploh pa si vzamejo cas za vse skupaj. ce bi bilo to v italiji ali nemciji bi bila Vipava-Razdrto narejeno ze pred leti.


Kakor je meni znano, ima odsek Vipava-Razdrto en drug, precej večji problem. Menda da tam celotno pobočje počasi drsi v dolino in to bo šele drago, da bodo uredili tako, kot je treba.

Sproži pa to še eno drugo vprašanje, in sicer izbiro tras avtocest.
- Zakaj so za omenjeni odsek izbrali ravno to traso in priključek pri Razdrtem. Ne bi bilo lažje in predvsem veliko ceneje, avtoceste od Vipave potegnit naprej po dolini in jo na obstoječo avtocesto priključiti par kilometrov bliže morju?
- Zakaj je priključek gorenjske avtoceste na ljubljansko obvoznico speljan skozi hrib, kjer je gradnja predora in dvoran za priključek Celovške ceste zaradi slabe geološke sestave izredno drag? Medtem pa obstaja možnost zgraditve avtoceste približno 2 km bolj vzhodno, kjer ni nobenega hriba. Že res, da je tam vodno zajetje, a mislim da v tej dobi poznamo tudi kakšne zelo obstojne materiale, ki bi preprečili izlitje česarkoli na tej, samo 4 km dolgi enostavni trasi? Poleg tega, bi bil priključek gorenjske avtoceste na ljubljansko obvoznico na tem mestu (med Celovško in Dunajsko) veliko bolj primeren, kar se tiče prometnih tokov iz Štajerske in Dolenjske. Edini problem bi bil ob turističnih sezonah zabasan del obvoznice proti Celovški, a mislim da bi s privarčevanim denarjem, lahko zgradili tretji vozni pas na polovici ljubljanske obvoznice.
- Zakaj gre štajerska avtocesta čez, oziroma pod Trojanami? Tudi ta trasa je bila najdražja med tremi možnimi in tudi gradbeno najbolj zahtevna.

Veliko zakajev, pa bolj malo pametnih zato. Kje gredo stvari z našim denarjem narobe in kdo na poceni in nepošten način pride do denarja?


trasa od izvire je bila strokovno izbrana ker ni bilo druge možnosti, sosednji hrib je še manj primeren zaradi konfiguracije terena in zaradi obsijanosti s soncem. (avtocesta je pa grajena za dobo 100let in sicer so stebri narejeni tko da se lahko premanejo do 4,5m potem se pa naslonijo na vodnjak), vse napake tam je pa zajebala fakulteta za gradbeništvo in geodezijo lj in so jih potem tudi nagnali. Če bi upoštevali avstrijsko revizijo bi bila pa še avtocesta 3x dražja.
-povej mi kje bi bila drugje avtocesta kot čez trojane?


pa kaj misliš da to ni vse 100x premišljeno preden se taki veliki projekti izvajajo?
 
Uporabniški avatar
xsara
Uporabnik
 
Prispevkov: 1348
Pridružen: Če jun 30, 2005 1:09 pm
Kraj: Mal naokol

Napisal/-a xsara Sr avg 22, 2007 11:03 am

killah bee je napisal/-a:
xsara je napisal/-a:
Kritik je napisal/-a:Sej ne vem, če bi sploh zgubljal besede glede kvalitete naših cest.... Še ni dolgo tega, ko so odprli odsek od litijske ceste do razcepa malence (predor Golovec), pa ga že popravljajo... kaj meni to pove? To mi pove, da je Zidar in njegov SCT prvak v nategovanju države.... najprej da ponudbo za izgradnjo odseka, ki je najnižja od vseh ponudb, potem dobi posel, vgrajuje najslabše materijale in še ceno med izdelavo dvigne zaradi "nepredvidljivega terena in geološke sestave".... posledično se ceste zaradi slabih materijalov hitreje uničujejo in glej ga zlomka... spet nekdo zasluži z popravili....Torej začaran krog kapitalizma, ki ga finančno vzdržujemo davkoplačevalci.... Žal je v Sloveniji važno samo še to kdo bo koga čim bolj nategnil...BALKAN!
Že res, da je treba ceste vzdrževat, ampak da potekajo obnovitvena dela na novih odsekih.... to gre pa čez vse meje dobrega okusa! To bi moral nekdo kazensko odgovarjat... pa magari vodja delovišča. Toliko o AC.
Pri nas je glavna cesta (zadobrovška), na odseku 300 m taka, kot da bi vozil po njivi. Del ceste so popravili, za drugega pa predvidevam, da še zbirajo denar. To je jama za jamo, že če pelješ 50km/h te premetava po avtu levo in desno... In vsa popravila se vršijo samo z flikanjem, ki ponavadi še poslabšajo zadevo.... Katastrofa!


podpis!!!

Zadobrovška je na tistih približno 300 metrih tako katastrofalno slaba, da tudi radarja ni več treba postavljat sej itak je že 40 km/h na uro z peljat z avtomobilom, ki ima še recimo malo trše podvozje čisti samomor flika pri fliki u bistvu to niti niso flike ampak bolj kupčki asfalta nametani in grozno slabo povaljani tako da je bodisi luknja ali pa je preveč izbočeno;
a po drugi strani kot je sogovornik že pred mano ugotovil pa popravljajo nekaj let stare-praktično skoraj nove odseke avtoceste proti Golovcu, ne vem obup je vse skupaj :roll: :x
lp.............


Pejte se pol mal peljat po Rjavi cesti :D Tam so ležeči policaji že ene 7 let nepotrebni. Obup ;)

Cesta proti Medvodam je tud obup pri Mednem, cesta proti Kranju tup pri Jeprci...


No ja tm na rjavi cesti je mal naprej vrtec, pa že itak je mal bolj ozka ulca, sicer pa se strinjam s tabo popolnoma nepotrebni ležeči policaji :D
kar se pa tiče ceste proti Medvodam sem glih zdaj v nedeljo šel na dirko proti Lučinam in sm se peljal tm čez z zelo trdim in nizkim avtomobilom in še fotr je bil z mano in jest sm mislu da ga bom kr čez okn vn skipu tok ga je metal na sovoznikovem sedežu, jest sm mel saj mal opore na volanu :lol: , mislm totalna katastrofa od ceste in nikomur nič, sam da gre davkoplačevalski denar neznano kam in ne tja kamor bi moral iti...................
citroen for life, aja and fiat too, aja pa še mitsubishi.......
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Sr avg 22, 2007 11:20 am

Na cesti NG - Tolmin so teden dni nazaj "preplastili" asfalt ( dobrega pol km ).

So pa asfalt poflikali in nato "verjetno" premazali z katramom ter nato posuli z gramozom. In sedaj imamo grob asfalt.
 
Uporabniški avatar
DaDek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4246
Pridružen: Sr maj 18, 2005 6:39 am
Kraj: Maribor

Napisal/-a DaDek Sr avg 22, 2007 11:32 am

Lumpy_ je napisal/-a:Stara cesta iz Konjic proti Celju je tud taka da kozlaš. :roll:


ku*rba šparaš na vsakem eku haha :P ponavadi šparanje najdražje stane :D:D:D
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot], Kukec in 15 gostov