Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po avg 27, 2007 11:02 am

krypton je napisal/-a:Spet eden tistih, ki misli, da vse obvlada in se razume na sistemizacijo policije


krypton je napisal/-a:Na podlagi česa ocenjuješ, da policisti ne dleajo. Prosim te če ne komentiraš in pametuješ o zadevi o kateri nimaš pojma.


Policisti ne opravljajo svojega posla dobro, ker drugače bi se moralo število nesreč zmanjševati, ne pa da se vsak dan veča število in je vsak dan več smrtnih žrtev! Nabiranje denarja za proračun ni policijska dejavnost!

Tole je definitvno dokaz da ne delajo dobro;
Zame je stati na eni bolj ravnih in prometnih cest, (kjer je ena nesreča na mesec, pa še ta samo z materialno škodo), ter ustavljati ljudi, ki vozijo 53km/h, točno to - nabiranje denarja za proračun, medtem ko 2,5km naprej od mesta pobiranja denarja za proračun, vsak dan poči in prihaja do hudih telesnih poškodb. Tam ni policajev nikoli - v zadnjih dveh letih jih ni bilo niti enkrat, bilo pa je čez 700 nesreč na tem križišču.

krypton če pa si policist, pa se zjasni kako to da ste vedno na enih in istih punktih in da samo ustavljate tiste, ki 5km/h prehitro vozijo, ni vas pa nikoli na kritičnih križiščih, kjer bi lahko preprečili vsakodevne nesreče, ne ustavljate kolesarjev, ki se vozijo po cestah zraven kolesarske steze, in podobno.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay Po avg 27, 2007 11:06 am

točno tak nebivedu, primer ruše-maribor na ravni cesti stojijo, ker je pač tabla bogih 50km/h in veselo čaka in ustavlja folk, ki se vozi ob 6h vjutro na šiht. Pol pa piše položnice zarad tega ker je peljal 58km/h. Niti en vikend Petek ali sobota ponoči jih nisem videl stati nikjer na našem območju. IN se vsaki vikend vozim domov ponoči, ob različnih urah. Kaj veš mogoče pa V PU ruše ne delajo nočnih ;) žalostno je samo to, da se na tem odcepu zgodi 10 nesreč na mesec in to več ali manj petek ali pa soboto ponoči.
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po avg 27, 2007 11:09 am

krypton je napisal/-a:Na podlagi česa ocenjuješ, da policisti ne dleajo. Prosim te če ne komentiraš in pametuješ o zadevi o kateri nimaš pojma.


Na krvavi podlagi naših cest!!

Je dovolj?
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po avg 27, 2007 11:15 am

Pa da se ne bo sedaj vsul val obtožb na policaje. Navadni policaji na cesti niso nič krivi, krivi so modeli v usnjenih sedežih, ki te navadne policaje razvrščajo na mesta, kjer se polni proračun in ne na mesta, kjer naj bi se izvajala poostrena varnost v prometu z namenom bolj varne ceste in manj nesreč!

Če že plačujemo policaje je čisto vseeno če se cel šiht (torej 8ur) vozijo po cestah na njihovem področju in ne potalajo nobene kazni, vendar s tem, ko so se vozili po cesti umirijo več norcev, ki bi drugače naredili probleme. Res bo v proračunu manj denarja od kazni, bo pa par ljudi več živih in bo država od njih dobila davke, vzajemna pa ne bo plačevala za poškodbe, tako da korist od tega bo.
Zadnjič spremenil nebivedu, dne Po avg 27, 2007 11:19 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Old subarus never die, they just get faster!
 
matia
Novinec
 
Prispevkov: 101
Pridružen: To maj 29, 2007 4:37 pm

Napisal/-a matia Po avg 27, 2007 11:17 am

odgovor policaja bi pa po mojem bil da premalo zasluži, da bi se preveč izpostavljal nevarnostim. pomoje no. vem pa de je problem tudi s kadrom. na PU Žalec se je v enem letu število zaposlenih zmanjšalo iz 53 na 36 (1 gor ali dol).

Lp matia
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po avg 27, 2007 11:22 am

matia je napisal/-a:odgovor policaja bi pa po mojem bil da premalo zasluži, da bi se preveč izpostavljal nevarnostim. pomoje no. vem pa de je problem tudi s kadrom. na PU Žalec se je v enem letu število zaposlenih zmanjšalo iz 53 na 36 (1 gor ali dol).

Lp matia


Če premalo zasluži, potem naj si poišče drugo službo. Vsi to počnemo, ko je plača za svoje delo premajhna se premaknemo v drugo službo, kjer je denarja več.

Ali pa naj mu dajo večje plače - ampak to se ne bo zgodilo, tko da lahko pričakujemo še več bedarij na cestah ob zmanjšanih vrstah v policiji.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po avg 27, 2007 11:29 am

Niso samo polnilci proračuna, stvar je še slabša. Vleče se tudi negativna selekcija (ni važno, če je sposoben, glavno, da je naš).
Če hočejo kvalitetno ukrepat, morajo imet kvalitetne analize stanja (npr. nevarnih terminov, točk, itd). A če (sploh?) dajo delat "svojemu" analizo in če ta kljub temu po čudežu označi stanje kot alarmantno ter npr. bistveno slabše (kar po številkah dejansko je) kot pred leti (ko so bili na oblasti "komunajzarji" ali kasneje njih "nadaljevalci"), je kdo na forumu, ki misli, da bo tako analizo Mate priznal kot relevantno ter ukrepal? Malo morgen - raje bo jodlal o zmanjšanju števila imigrantov ter o tem, kako se nadvse trudijo za prometno varnost. Novinarji ga pač ne vprašajo pomembnih/občutljivih stvari, ali pa jim ne odgovori oz. jim ne objavijo. Pač sprenevedanje, dokler ne bo prepozno (je že).
Taka je naša ("uravnotežena") realnost! Ljudje pa umirajo...
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Po avg 27, 2007 11:45 am

predlog zakona o spremembah ZVCP zajema tudi oceno stanja, preberite si pa lahko podate pripombe!

še ena zanimivost:

Glede na dolobo 17. lena Zakona o prekrških in dejstvo, da so globe plaane za prekrške,
ki jih obravnava prekrškovni organ obine prihodek lokalnih skupnosti je potrebno z zakonom
doloiti, da se del sredstev nameni za neposredno opravljanje nalog, ki prispevajo veji
varnosti v cestnem prometu. To pomeni, da mora lokalna skupnost na podlagi podatkov s
katerimi razpolaga zagotoviti, da se polovica zneska od izreenih glob namensko porabi.

ZVCP
 
krypton
Novinec
 
Prispevkov: 106
Pridružen: Sr jul 25, 2007 1:17 pm

Napisal/-a krypton Po avg 27, 2007 11:58 am

Pa jaz ne vem ali ste res tako slepi ali pač pišete, ker vam je dolg čas.
Višina in število kazni nista povezana z številom smrtnih žrtev.

V Pomurju je bilo leta 2003 7 mrtvih na cestah, kazni so bile smešno nizke.

Leta 2006 je bilo v pomurju več kot 25 mrtvih udeležencev v cestnem prometu.
Kazni v primerjavi z tistimi so po novem ZVCP-1 UPB 4, drastično višje.

Ni problem v policistih kot vsi mislite, da kao nič ne delajo, policist ne opravlja samo kontrole cestnega prometa, ampak tudi intervenira ob kršitvah JRM, preiskuje kazniva dejanja, in še mnogo drugih stvari.

Pri tem je treba upoštevat, da je samo v letošnjem letu policijo zapustilo 164 policistov. Za splošne naloge pa niso od 2002 leta zaposlili niti enega policista. Veliko vas na tem forumu ne pozna te problematike.

Skratka treba je razčisiti v glavah bedakov in v vzgoji že v osnovni šoli.
 
ghandaed
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 765
Pridružen: To okt 17, 2006 9:14 pm

Napisal/-a ghandaed Po avg 27, 2007 12:01 pm

auuuuu tale post me že kar boli :lol:


1. potemtakem ti sam priznavaš, da je "bomo zvišali kazni za dobro prometne varnosti" sama ogabna laž...

2. še vedno lahko odgovoriš na vprašanje (če tako poznaš policijsko problematiko) zakaj prometni policisti vedno merijo na odsekih, ki so v primerjavi z drugimi relativno varni in polnijo proračun zaradi neznatnih prekrškov.
 
Uporabniški avatar
Kritik
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 13, 2006 10:43 am
Kraj: Laibach / Mengeš

Napisal/-a Kritik Po avg 27, 2007 12:03 pm

Ma nehajte iskati grešnega kozla pri policiji.... lepo vas prosim... vsak ki ima volan v rokah je v prvi vrsti sam zadolžen za svojo varnost in za varnost drugih... Pa sej niste več v vrtcih in šolah, da vam bodo gledali pod roke kaj delate in vas okrcali ko boste kiksnil... Pa ne zagovarjam policije, ampak za tako tragično stanje niso krivi policaji, ampak tisti, ki norijo po cestah... Ne vem zakaj se lahko pelje po omenitvah 100 metrov pred in 100 metrov za policijsko kontrolo, potem pa spet divjanje... A brez policajev se ne da vozit po predpisih in po pameti? Če je odgovor ne, prosim vrnite izpit najbližji upravni enoti!
Hyundai - drive your way
Avto z šibkim motorjem je kot sex z kondomom - sej je, ampak ni pa užitek!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po avg 27, 2007 12:04 pm

krypton je napisal/-a:Pa jaz ne vem ali ste res tako slepi ali pač pišete, ker vam je dolg čas.
Višina in število kazni nista povezana z številom smrtnih žrtev.

V Pomurju je bilo leta 2003 7 mrtvih na cestah, kazni so bile smešno nizke.

Leta 2006 je bilo v pomurju več kot 25 mrtvih udeležencev v cestnem prometu.
Kazni v primerjavi z tistimi so po novem ZVCP-1 UPB 4, drastično višje.

Ni problem v policistih kot vsi mislite, da kao nič ne delajo, policist ne opravlja samo kontrole cestnega prometa, ampak tudi intervenira ob kršitvah JRM, preiskuje kazniva dejanja, in še mnogo drugih stvari.

Pri tem je treba upoštevat, da je samo v letošnjem letu policijo zapustilo 164 policistov. Za splošne naloge pa niso od 2002 leta zaposlili niti enega policista. Veliko vas na tem forumu ne pozna te problematike.

Skratka treba je razčisiti v glavah bedakov in v vzgoji že v osnovni šoli.


Problem je v tem da ti sam obračaš besede po tvoje in da ne vidiš 5cm pred sebe.

Vsi tukaj pišemo, da ni potrebno stati na ravnih cestah in pobirati kazni, ampak da naj stojijo policaji na mestih, kjer je možnost nesreč večja in s tem že samo s prisotnostjo policista na takem odseku, bo promet tekel bolj tekoče in z manj nesrečami. To lahko sam vidiš ko na kakšnem odseku, ki je nevaren policisti pustijo parkiran policijski avto, pa tam promet teče tekoče in ni prekrškov niti nobenga norca, ki bi probleme delal.

To je vsa poanta tega kar tukaj pišemo strnjena v en stavek;
Policajev ni na območjih večjega tveganja, ampak so povsod drugje.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po avg 27, 2007 12:19 pm

Kritik je napisal/-a:Ma nehajte iskati grešnega kozla pri policiji.... lepo vas prosim... vsak ki ima volan v rokah je v prvi vrsti sam zadolžen za svojo varnost in za varnost drugih... Pa sej niste več v vrtcih in šolah, da vam bodo gledali pod roke kaj delate in vas okrcali ko boste kiksnil...


Nihče ne išče grešnega kozla v policiji. Problem je izključno na strani voznikov. Na našo žalost pa imajo vsi lahko izpit in tako dobimo na cesto tudi ljudi, ki so še preveč otročji in ravno policija mora te otročaje nekako kaznovat ali pa drugače vzet pod kontrolo, kar pa ne bodo storili s tem ko ustavljajo na ravnih cestah, ker naravnost zna vsak vozit in hitro naravnost tudi.

Problem so kritični odseki, kjer pa se takile otročaji potem ne znajdejo ian naredijo neumnost, ki stane od majhnih materialnih poškodb pa do par človeških življenj.

Kritik je napisal/-a:Pa ne zagovarjam policije, ampak za tako tragično stanje niso krivi policaji, ampak tisti, ki norijo po cestah... Ne vem zakaj se lahko pelje po omenitvah 100 metrov pred in 100 metrov za policijsko kontrolo, potem pa spet divjanje... A brez policajev se ne da vozit po predpisih in po pameti? Če je odgovor ne, prosim vrnite izpit najbližji upravni enoti!


Na žalost večini norcev na naših cestah brez policajev skoraj ni možno voziti po predpisih, zato je ta problem tako večji. In ja tudi sam bi rad videl, da bi taki vrnili izpit.
Old subarus never die, they just get faster!
 
krypton
Novinec
 
Prispevkov: 106
Pridružen: Sr jul 25, 2007 1:17 pm

Napisal/-a krypton Po avg 27, 2007 12:28 pm

Problem je v tem, da je takih odsekov na slovenskih cestah več kot policistov. Ste se kdaj vozili kaj po Avstriji in Nemčiji. Policiste srečaš malo kje, pa vendar se večinoma vozijo kulturno in po omejitvah. Tu pa tam se najde kakšen italijan, hrvat ali pa slovenec, ki misli, da je boga za j***a prijel. Čeprav smo v evropski uniji smo ostali balkanci, za vse stvari, ki se dogajajo na cesti je kriv nekdo drug. Če divjaš pa te dobijo, poskušaš vse možno, da bi se rešil globe, vsi drugi so krivi samo on ti ne.

Moje mnenje je, da bi se moralo bistveno več časa v šolah posvečati prometni varnosti, in poznavanju CPP, ter možnih posledicah (ne kaznih), ampak tistemu kar se ti lahko zgodi. Moramo se zavedati da smo vsi udeležnci na cesti potencialni povzročitelji prometnih nesreč.

Sicer so pa naše kazni višje od kazni v Nemčiji, pa čeprav je naš standard veliko nižji.

Vidim, da ste vsi tako nastrojeni proti plavim :) :) :) !
 
krypton
Novinec
 
Prispevkov: 106
Pridružen: Sr jul 25, 2007 1:17 pm

Napisal/-a krypton Po avg 27, 2007 12:32 pm

Z radarjem lahko meriš samo naravnost in ne v ovinek, zato se meri večinom na ravni cesti. Kazni pa itak ne zaležejo, tako kot je že nekdo namigoval. Če nič nimaš ti ne morejo nič vzet. Žalostno ampak resnično. :(
 
Uporabniški avatar
Kritik
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 13, 2006 10:43 am
Kraj: Laibach / Mengeš

Napisal/-a Kritik Po avg 27, 2007 12:34 pm

@Nebivedu: Torej rešitev vidim v dveh možnostih:

1: predlagam, da se prične z zbiranjem podpisov za peticijo, ki bo uvedla stroge in nepopustljive psiho teste, ki bodo določali, če je kandidat osebnostno zrel za voznika. Pa ne samo psiho teste, tudi motorične sposobnosti bi bilo treba dokazat (nekaterim manjka tudi to!).

2: Sam sistem vožnje se avtomatizira tako, da ima voznik čim manjši vpliv na sam potek vožnje (nekaj takega je v tesnih fazah po različnih inštitutih, ko bo prišlo v uporabo smo lahko prvi nasvetu, ki bi ta sistem uvedli (to pomeni optično branje znakov za omejitve hitrosti in račnalniška regluacija hitrosti vožnje, računalniško aktivno spremljanje okolice vozila....))

Evo, enega od zgoraj navedenih predlogov sprejmemo pa ne bomo rabili policije na cesti..
Hyundai - drive your way
Avto z šibkim motorjem je kot sex z kondomom - sej je, ampak ni pa užitek!
 
Petersilj
Novinec
 
Prispevkov: 230
Pridružen: To jul 25, 2006 10:50 pm

Napisal/-a Petersilj Po avg 27, 2007 12:42 pm

Jaz se ponavadi striktno držim teh predpisov na avtocesti (100 ter 80,60, ko se kaj dela). Ponavadi me takorekoč porinejo dol s ceste. Blendajo, se mi nalepijo na rit itd. Kaj naj naredim? :?
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po avg 27, 2007 12:43 pm

Kritik je napisal/-a:@Nebivedu: Torej rešitev vidim v dveh možnostih:

1: predlagam, da se prične z zbiranjem podpisov za peticijo, ki bo uvedla stroge in nepopustljive psiho teste, ki bodo določali, če je kandidat osebnostno zrel za voznika. Pa ne samo psiho teste, tudi motorične sposobnosti bi bilo treba dokazat (nekaterim manjka tudi to!).

2: Sam sistem vožnje se avtomatizira tako, da ima voznik čim manjši vpliv na sam potek vožnje (nekaj takega je v tesnih fazah po različnih inštitutih, ko bo prišlo v uporabo smo lahko prvi nasvetu, ki bi ta sistem uvedli (to pomeni optično branje znakov za omejitve hitrosti in račnalniška regluacija hitrosti vožnje, računalniško aktivno spremljanje okolice vozila....))

Evo, enega od zgoraj navedenih predlogov sprejmemo pa ne bomo rabili policije na cesti..


Na žalost mladi lahko dokažejo po psihotestih da so sposobni voziti, motorične sposobnosti imajo odlične, potem pa se hočejo pokazat pred kolegi in nardijo nesrečo. Tako da prvi predlog ni dober. Do drugega pa imam pomislek, da s tehnologijo še nismo daleč, tako da bo vseeno morala policija še dolgo bdeti nad našimi cestami.

krypton nismo nastrojeni proti plavim, temveč proti njihovim šefom, kateri se bolj borijo za obstanek na stolčkih kot pa z dejanskim stanjem na cestah. Sem tut že večkrat poudaril, da policisti sami niso nič krivi, če jih šef pošlje na trzinsko obvoznico nabirat desetino za v proračun, namesto da bijih poslal na eno križišče prej, kjer se vsakodnevno dogajajo nesreče.
Old subarus never die, they just get faster!
 
krypton
Novinec
 
Prispevkov: 106
Pridružen: Sr jul 25, 2007 1:17 pm

Napisal/-a krypton Po avg 27, 2007 12:45 pm

Nekaj od tega bi se sigurno dalo uvesti, če je seveda volja.
Jaz bi še predlagal obnovitvene tečaje in tečaje varne vožnje. Na tečaju varne vožnje sem bil tri krat. Mislim, da je to ena izmed boljših stvari, da spoznaš obnašanje avtomobila v kritičnih situacijah. Če še kdo tega ni poizkusil naj reskira tisith nekaj evrov pa se tega udeleži, ne bo vam žal.
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Po avg 27, 2007 1:31 pm

za vsako bedarijo kot je prehitevanje v škarje odvzem izpita! pa malo več nadzora nad tem! (tud sam kdaj kj takega naredim pa se šele pol dobro zamislim)
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov