martk je napisal/-a:Ko pa resnično varnim avtomobilom odbija pike, ker se avto ne sveti ko ciganski voz, če kdo ni privezan, je pa pošteno.
Vemo, da je optimalno delovanje vseh elementov pasivne varnosti pogojeno prav z uporabo oz. neuporabo varnostnega pasu. In zato je vsekakor popolnoma na mestu, če se proizvajalčeva prizadevanja za njegovo uporabo upoštevajo pri sami oceni na testu.
Včasih, sem vedno, ko smo se usedli v avto očeta opozoril: "Ata, pas!" in takrat se je pripel. Sicer se ni, ker je na to 'pozabil' oz. ker se mu ni zdelo vredno zapravljati predragocenih dveh sekund za to opravilo. To je počel vse dokler ni dobil avta z zvočnim belt reminderjem. Od takrat naprej se redno (kadar je v svojem avtu) pripenja, malo zato, ker ga reminder na to spomni, malo pa tudi zato, da mu ni potrebno poslušati nadležnega piskanja. Seveda, kadar se usede v avto, ki mu ne piska, ker ni pripet, na to navado ponovno pozabi. Pa ima avto, ki zaradi (uradno) pretihega belt reminderja ni dobil 5 zvezdic.
---
Za twinga pa menim, da ga bodo inženirji popravili in izboljšali in da se bo na ponovnem testiranju izkazal bolje. Sama potniška celica je ostala precej prvotne oblike, kar mu gre v precej velik plus.
Mislim pa še, da bo morala tudi sama organizacija Euro NCAP počasi narediti tudi kaj na svojih testih, saj je delež avtov, ki dosegajo odlično oceno že zelo velik. Če bodo želeli vplivati na proizvajalce, da bodo vse boljši, jim bodo morali postaviti nove izzive.
Licet volare si in tergo aquilae volat.