volan je napisal/-a:Ah dej no... S tem hočejo nekaj pokazat tistim, ki pravijo, da je velik, star avto, kot je desetletje star BMW E39, bolj varen od novega malega, kot je Modus... Zakaj bi v prid varnosti dajal toliko denarja za neko novo sranje, če se čist "varno" lahko peljem z neko veliko starino, v katerem btw zgledam se hudoooo "opasan".
Hotel sem povedat tebi, tvojim somišljenikom, nenazadnje tudi snovalcem takih oddaj kot idejo (mogoče pa bodo kdaj le prikazali "zadevo"), da je varnost posameznega vozila sestavljena iz dveh delov – aktivna in pasivna varnost – eno je ocena varnosti, torej varnost ob trku, drugo zame pomembnejše področje je vse tisto, kar pripomore k temu, da do trka sploh ne pride. Mogoče bo ob tem lažje
http://www.youtube.com/watch?v=zal_Mazj ... ed&search=
Čisto vsakdanji primeri – MODUS, ki pri nas v večini primerov nima ESP-ja, je »žrtev« nesreč, avto z ESP-jem ter bistveno boljšim podvozjem, vodljivostjo ipd. pa ima bistveno več možnosti, da se trku izogne.
Če bi RENAULT dejansko hotel narediti dobro tržno potezo v smislu varnosti, bi za recimo SLO trg vsa nova vozila opremil z ESP-jem. Še bolje bi bilo če bi kupci o tem razmišljali – ampak kaj ko čredno razmišljanje veleva, da je bolje za isti denar kupiti lita platišča ali strešno okno.
LP