nebivedu je napisal/-a:En kometar na tole policijsko deloPolicisti počnejo kar jim pač naročijo šefi, poleg tega pa še vedno obstajajo neuradne norme, ki jih mora vsak policist izpolniti. Zato tudi meritve na "odprtih" odsekih. Zakaj se ne usedejo v službeno vozilo ter lovijo tistih, ki očitno ne poznajo osnov CPP ali pa med vožnjo telefonirajo? Zato, ker so kazni smešno nizke. Smo verjetno edina država v EU, ki ima takšno nesorazmerje med kaznimi za prekoračitev hitrosti ter kaznimi za ostale prekrške. Minimalno 500 EUR za prekoračitev 30 km/h v naselju nimajo ne Nemci, Avstrijci, celo Švedi, Francozi in Nizozemci ne! Sedaj, ko jo nameravajo zvišati in 1000 EUR ter polovico razpoložljivih točk, pa bomo sploh v vrhu. Tisti, ki navijajo za višje kazni preprosto rečeno 'nimajo pojma'. Sam imam za seboj dovolj kilometrov, da sem videl in doživel že vse predstavljivo in nepredstavljivo, pa lahko mirne volje rečem, da bi tudi z elektronsko omejitvijo vozil na najvišjo dovoljeno hitrost dosegli zelo majhen efekt. Bil bi sicer kak pijan mulec brez izpita več, ker se sredi noči s tehnično neizpravnim vozilom ne bi zaletel v kapelico, vendar takšnim ekstremom ne pomaga nič. Večina nesreč (prek 90%) se drugače zgodi pri vožnji po omejitvah (prekoračitev omejitve in neprilagojena hitrost nista isti pojem), tako da je potrebno delati na spretnosti voznikov, rednih osvežitvah znanja (morda na 5 let?) ter izboljšavi cestišč. Pobijanje bo rešilo to, ne pa radarji za vsakim grmom.
Kaj pa so to neuradne norme (iz začetka citata)? Čeprav to uradno ni njihova dolžnost, morajo vseeno to izpolnit al kaj?