Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
kixs
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 760
Pridružen: Sr feb 09, 2005 5:06 pm

Napisal/-a kixs Sr sep 26, 2007 9:09 am

Kako pa lahko tole pojasnite:

Tank naj bi bil 45L (lahko se motim, oziroma se ziher motim).

Grem vedno tankat precej na koncu, tako sem ze natankal ene parkrat 40,9L. Zadnjic pa mi po neki krivulji zmanjka nafte :shock:

Ok, grem iskat 5L nafte, se pripeljem do pumpe in na pumpi do vrha (res vrha!) natocim 35,4L. To skupaj znese 40,4 , pa vmes sem naredil cca 4km, da sem se pripeljal do pumpe.

Kok za vraga mi je lahko zmanjkalo nafte, ce sem ze nekajkrat natocil vec v skoraj prazen tank. Zdej pa v cisto praznega manj, saj mi je zadnja 2km precej cukalo?!

:roll:

Se on-topic:

Ja, ta test je cisto brezveze. Kot je ze en omenil. Test bi moral naredit na valjih in v enakem rezimu delovanja motorja. Vedno pa bi moral enako startat - z cisto izpraznjenim tankom in cevmi, pa ni vazno koliko litrov potem natankajo in skurijo, ceprav vec kot 1L bi bilo boljse.
Zadnjič spremenil kixs, dne Sr sep 26, 2007 9:13 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
 
Uporabniški avatar
Eazy-O
Uporabnik
 
Prispevkov: 1119
Pridružen: Po jun 07, 2004 11:36 am
Kraj: Somewhere Over The Rainbow...

Napisal/-a Eazy-O Sr sep 26, 2007 9:09 am

Kritik je napisal/-a:Pomojem bodo ponovili prispevek, pa da potem vidimo rezultate....


Ah kje... :) Kdaj si pa še videl, da so šli popravljat svoje napake... Širša publika itak ne ve in samo kima kako pametni in lepi so novinarji. Hm, ziher bi moral bit kdo s PopTvja na forumu...
Slika
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR Sr sep 26, 2007 10:19 am

Je bil pa zato podatek o kakovosti energentov verjetno zelo točen. Na to ste pa čisto pozabili. In mene je šokiralo ko sem videl, da je pri nas 42mg žvepla (govorim za diesel) medtem, ko je v tujini max 10.

In točon tista izjava (Petrol), ja. Meja je 50. Torej povej tudi, da smo balkanska država z balkanskim načinom prodaje in ne neka ultra zahodnjaška država z ultra kakovostjo, ampak zadnje sviralo, ki se nam prodaja "odpadno olje".


Kar se pa tiče testa. Res je to zelo neverodostojen test. Vrjamem pa, da je lahko velika razlika v doseženi kočni kilometrini iz različnih bencinskih. Dejstvo je tudi, da marsikje nimajo dovolj dobro izolirane rezervoarje in jim tako teče voda notri ali pa nalašč mešajo z slabšim energentom zaradi cenovne razlike. Kakor koli je že res, dejstvo je eno. Naš bencin oz. diesel je na psu. Kot gradbišča avtocest. Ampak to je že druga zgodba.
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Sr sep 26, 2007 10:50 am

Ja pri kamionskih tankih ki držijo po 600, 800 ali še več litrov se kakšen liter kar hitro zgubi. Že temperatura pri kateri tankaš lahko pomeni razliko nekaj litrov. (Raztezanje tanka in goriva) Pravtako se lahko pri avtih z plastičnim rezervarjem ta z časom mal raztegne in gre tako v tank kakšen liter več. Ampak vse to še zmeraj ne pomeni da so pumpe točne. Bi bilo res dobr raziskat.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
cop1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Pe apr 20, 2007 10:15 am

Napisal/-a cop1 Sr sep 26, 2007 10:56 am

Test nikakor ni objektiven... ste že vse prej povedal... Je pa sigurno, da imajo prodajalci goriva različno kvaliteto goriva. Z enim od poslovodij Agip-a sm se pogovarjal zakaj je tako, on pa mi je pojasnil: "Agip dobi bencin iz Rusije oz. bližnjih vzhodnih držav, zato ga pripeljejo od proizvajalca do njih samo s TV - cisternami. Petrol in drugi pa naj bi imeli dostavo do kopnega z ladjami - tankerji... ko gre prazen tanker preko morja oz. oceanov, ga napolnijo z morsko vodo, ko pridejo do cilja ga izpraznijo in natočijo gorivo, vendar pa ni mogoče, da bi cisterne na tankerju izpraznili do nule, tako se morska voda pomeša z gorivom (pri cisternah v tankerjih pa verjetno ne gre za nekaj sto litrov, prej za nekaj tisoč litrov)" TO JE BILA NJEGOVA RAZLAGA, sicer pa sem sam najbolj zadovoljen z bencinom na Agipu, dieslom pa na MOL-u, če pa teh dveh ni pa še vedno raj tankam na OMV kot na Petrol-u. Največja cvetka pa je sigurno HRV INA... Ko sem šel pred dvema letoma na križarjenje z avtom po Hrvaški sem pred mejo tankal na Petrolu in naredil 700 km, po prvem točenju na INI pa s polnim tankom niti 400 km in sm se tresu do prve črpalke. Od takrat tudi na HRV tankam samo na tujim BS.
 
Uporabniški avatar
RED_line
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: To jun 20, 2006 4:17 pm
Kraj: Markovec City

Napisal/-a RED_line Sr sep 26, 2007 10:57 am

dokazat so hotli da fijat ima kante od avta :lol:

drgač če tankam na petrolu realno naredim manj km.
gassssssssssssssssss
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR Sr sep 26, 2007 11:03 am

Eno mim vprašanje: Kaj je MOL?
 
Sm4jli
Novinec
 
Prispevkov: 479
Pridružen: Sr mar 10, 2004 12:48 pm

Napisal/-a Sm4jli Sr sep 26, 2007 11:05 am

mestna občina Ljubljana :P

Drugače je MOL bencinski servis
http://www.molgroup.hu/en/
 
Uporabniški avatar
FBR
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1768
Pridružen: So sep 03, 2005 12:40 pm

Napisal/-a FBR Sr sep 26, 2007 11:09 am

Sm4jli je napisal/-a:mestna občina Ljubljana :P


Ne ga srat ;)

Sm4jli je napisal/-a:Drugače je MOL bencinski servis
http://www.molgroup.hu/en/


No to sem hotel vedet, kakšen bencinski je to. Hvala.
 
turtle
Novinec
 
Prispevkov: 243
Pridružen: Če apr 19, 2007 11:21 pm
Kraj: kp

Napisal/-a turtle Sr sep 26, 2007 11:21 am

cop1 je napisal/-a:Test nikakor ni objektiven... ste že vse prej povedal... Je pa sigurno, da imajo prodajalci goriva različno kvaliteto goriva. Z enim od poslovodij Agip-a sm se pogovarjal zakaj je tako, on pa mi je pojasnil: "Agip dobi bencin iz Rusije oz. bližnjih vzhodnih držav, zato ga pripeljejo od proizvajalca do njih samo s TV - cisternami. Petrol in drugi pa naj bi imeli dostavo do kopnega z ladjami - tankerji... ko gre prazen tanker preko morja oz. oceanov, ga napolnijo z morsko vodo, ko pridejo do cilja ga izpraznijo in natočijo gorivo, vendar pa ni mogoče, da bi cisterne na tankerju izpraznili do nule, tako se morska voda pomeša z gorivom (pri cisternah v tankerjih pa verjetno ne gre za nekaj sto litrov, prej za nekaj tisoč litrov)" TO JE BILA NJEGOVA RAZLAGA, sicer pa sem sam najbolj zadovoljen z bencinom na Agipu, dieslom pa na MOL-u, če pa teh dveh ni pa še vedno raj tankam na OMV kot na Petrol-u. Največja cvetka pa je sigurno HRV INA... Ko sem šel pred dvema letoma na križarjenje z avtom po Hrvaški sem pred mejo tankal na Petrolu in naredil 700 km, po prvem točenju na INI pa s polnim tankom niti 400 km in sm se tresu do prve črpalke. Od takrat tudi na HRV tankam samo na tujim BS.


malo off
tej poslovodji povej da naj se malo izobrazi o ladjah. tanki za balastno vodo so ločeni od tankov za tovor.
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8424
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Sr sep 26, 2007 11:31 am

ah... ma ste zanimivi s taksnimi clanki a zdej ce pa nekdo napise nekaj mora pa kar drzat
neka aktualna tema in vse je v "luftu" ...enako tudi neko natolcevanje Akanala oz Svet
s taksnimi in drugacnimi clanki ki so bili ze pred leeeeeeeeti vsi razcisceni :idea:

tem o nenatancnosti stevcev itd do rezervorarjev v avtomobilu je pa tu ze en kup

lock
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov