Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Pe sep 28, 2007 10:21 pm

No ja se po moje neb strinjal lih najbolj....... če maš ketno pa odpove mazanje bo še neki časa šla ( ker je še vedn mastna) , če pa pri zobnikih odpove mazanje ( pri teh obratih in obremenitvah) pa adijo vse skupi. Poleg tega ma menjavo olja na 4.000km (pri težkih pogojih) in pa pri 8.000 za normalno vožnjo....... ker olje pač melje skupaj. Poleg tega se pro zobniških prenosih pojav zračnost , ki se je ne da odpravit z nobenim španarjem ali kakim zategovanjem.....Ta zračnost pa predstavlja in glasnost in nemirn tek motorja (ker je pač prisotna zračnost in to vemo kak vpliv ma. nepraviln kot vžiga in pa nepravilni koti odpiranja ventilov.......

In zanimivo kako so se odločali.... 2.1Td motor ima ketno...... 2.5TD motor ima zobnike med tem ko imajo bencinarjih ketno...

Pri petkah pa je stvar obratna...... dizli imajo jermen....... med tem bencinarji imajo ketno.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Pe sep 28, 2007 11:23 pm

phoebus je napisal/-a:Mah, najbolš kupit dvotaktnika pa sploh ne bo problema z načinom prenosa...pa ni debate o oljni pumpi, pa dročnikih, jermenih in ostalih kvarljivih in dragih stvareh :twisted:
.... Veriga je težja, jermen je manj siguren oba bo pa najkasneje v 5 letih menjala elektronika ... elektromagneti aktuatorji, ki bodo s pomočjo dveh magnetov odpirali in zapirali ventile ter olajšali delo motorju, olajšali sam motor - ker bo manj materiala in zmanjšali porabo ter dvignili nekaj moč in navor ter izkoristek motorja ... menda ga razvija BMW za vgradnjo v svoje avtomobile ne spomnem pa se ali je v kooperaciji z Siemens-om ali Bosch-em pred letom dni je pisal o tem Mehanik in voznik ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9987
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Pe sep 28, 2007 11:51 pm

Valeo tudi razvija tak sistem, pravili so, da pride ven 2008, vendar bo verjetno kasneje zaradi tehnoloških težav (vzdržljivost, zanesljivost) in zaradi prehoda na 42 V el. sistem v avtu - tu http://www.autoblog.com/2005/10/14/vale ... nes-by-08/
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar So sep 29, 2007 7:46 am

Več nebomo menjavali odmične z ostrejšimi, samo čipanje narediš, s čipom spremeniš čas, kot odpiranja ventilov, pa maš že malce več moči, pa če temu sistemu prištejemo še direktni vbrizg goriva, s katerim se lažje določi količina in kakovost mešanice vbrizganega goriva, lahko rečemo da bodo takšni motorji res zelo zmogljivi in temu primerno tudi ekonomični, pa še valje bodo lahko izklapljali, Ko nebo takšne obremenitve motorja ( več cilinderske mašine V6,V8...)...
Mislim da pri takšnih motorjih tudi nebo več dušilne lopute, ker bodo ventili tako prilagodljivi....
Zanimiva tehnika ;)
BMW E46
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero So sep 29, 2007 4:38 pm

lisko je napisal/-a:Vse lepo in prav....... ketna gre celo rajši ko jermen( si zamislite bicikl na jermen?) je pa glasnejša....... Za športne avte pa je včasih veljalo da so imeli ZOBNIKE ne ketne ne jermene ampak zobnike. In vključimo v tole debato še tretji prenos..... prav zobniški prenos....

Ampak fora zobnikov je da imajo že v samem štartu zračnost in kak pol to rešijo? Rečmo jermen ma španar....... ketna ma španar kaj pa zobniki?

In rečmo lih Jeep ma zobniški prenos........ In moj ma 320.000 prevoženih pa po motorju še ni blo štorano....ženejo pa zobniki vse (oljno pumpo, ventile in bosch pumpo) za vsako stvar svoj zobnikoz, bosh črpalka je celo gnana preko zobnika za odmično. Aja pa je dizl z največjim številom vrtljajev 4800...se prav ni športnik....


bicikl? Kaj pa motorji ki so na jermene?


Športi avti so včasih res imeli zobnike, ampak so veliko dražji, glasnejši, poberejo več moči, rabijo mazanje, dodatna teža... Če se pa zmanjšuje glasnost z delno spiralnimi zobniki pa nastanejo še nezaželene sile ki še povečujejo trenja. Aja pa še nekaj pri menjalnikih se dela ''neskončna razmerja v prenosih, naprimer prva je 3,14, druga 2,12452 itd, pri odmični gredi pa mora biti 2:1 kar povečuje obrabo! Zobniki so out, razen pri starih konstrukcijah.
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Ne sep 30, 2007 7:41 pm

O elektromagnetnem odpiranju ventilov sem bral že 4-5 let nazaj in kot je že bilo rečeno garazvija BMW. Po takratnih obljubah naj bi bil sedaj sistem že v uporabi a so bili očitno preveliki obtimisti. Ta zadeva more bit res 110% in bog ne daj da kakšen ventil malo zamudi. Pomoje je ravno to in destvo da je BMW že itak v med vodilnimi (da ne rečem vodilni) pri razvoju motorjev in se jim ne mudi z serijsko proizvodnjo takih motorjev.

Je pa sevada res tudi veliko plusov. Odpade verižni prenos, odmične gredi, VANOS ..... Namesto tega pa samo nekaj senzorjev na vstrajniku in elektromagneti na ventilih. In seveda optimalno odpiranje ventilov čez celotno območje vrtljajev. ;) ;)
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
pistON
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: Po avg 27, 2007 8:35 am

Napisal/-a pistON Po maj 11, 2009 7:53 am

Mi lahko pomagate sestaviti spisek avtov, ki so na verigo?
Jaz vem za MB 200D, Toyota RAV4, Audi Allroad
Dodajte, popravite spisek...
You just better start sniffin' your own
rank subjugation jack 'cause it's just you
against your tattered libido, the bank and
the mortician, forever man and it wouldn't
be luck if you could get out of life alive.
 
Uporabniški avatar
Shebo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Sr apr 27, 2005 4:23 pm
Kraj: Nuclear City

Napisal/-a Shebo Po maj 11, 2009 8:14 am

pistON je napisal/-a:Mi lahko pomagate sestaviti spisek avtov, ki so na verigo?
Jaz vem za MB 200D, Toyota RAV4, Audi Allroad
Dodajte, popravite spisek...

Tega je malo morje... Drugače je pa bolj smiselno, če bi spraševal po motorjih in ne vozilih. So isti motorji v različnih modelih.
THE GOLDEN YEARS have come at last - I cannot see, I cannot pee, I cannot chew, I cannot screw, My memory shrinks, my hearing stinks, No sense of smell, I look like hell! My body's drooping, got trouble pooping. The golden years have come at last... THE GOLDEN YEARS CAN KISS MY ASS!
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Napisal/-a RedBull™ Po maj 11, 2009 3:54 pm

Vsi mercedesi imajo verigo... zdaj pa začni sestavljati spisek... tako da,spiska ti ne moremo narediti,uporabi googla ter poišči... kot že rečeno,tega je malo morje
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
TOYOTA
Uporabnik
 
Prispevkov: 1167
Pridružen: Če feb 13, 2003 4:20 pm

Napisal/-a TOYOTA Po maj 11, 2009 4:25 pm

vsi novejši modeli toyot imajo verigo, razen za iqja nisem zihr... :lol:
 
Uporabniški avatar
Tayfun
Novinec
 
Prispevkov: 279
Pridružen: Ne nov 07, 2004 2:19 pm

Napisal/-a Tayfun Po maj 11, 2009 4:38 pm

Twingo do letnika 96 ima tudi verigo...
Nissan Micra 1.2
 
Uporabniški avatar
GregaST
Novinec
 
Prispevkov: 418
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:55 pm
Kraj: Medvode

Napisal/-a GregaST Po maj 11, 2009 8:56 pm

Škoda Favorit/Felicia/Fabia (Motor 1.3 oziroma 135 in 136 oziroma 1.4 MPI)
 
Uporabniški avatar
moj-avto
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: Če apr 17, 2008 4:46 pm

Napisal/-a moj-avto Po maj 11, 2009 11:27 pm

Octavia GLX-i ima jermen.
2x sem ga menjal. A naslednji avto bom kupil z verigo.
Avto, moj partner!
 
Uporabniški avatar
ironmaiden
Novinec
 
Prispevkov: 366
Pridružen: Pe avg 17, 2007 7:51 pm

Napisal/-a ironmaiden To maj 12, 2009 7:15 am

suzuki ignis -veriga-menjava(po servisni)na 150.000km!
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek To maj 12, 2009 11:52 am

ironmaiden je napisal/-a:suzuki ignis -veriga-menjava(po servisni)na 150.000km!

Na 150.000 km :?: :roll:
Citroen ima jermen pa se pri novih menjuje na 240.000 ali 10 let.
Drugače se pa večinoma menjuje na 120.000 ali 5 let.
Če ima Ignis ketno potem to ni nobeden plus, če jo moreš ravno tako menjat. Je pa verjetno dražja kot pa jermen.
 
Uporabniški avatar
ironmaiden
Novinec
 
Prispevkov: 366
Pridružen: Pe avg 17, 2007 7:51 pm

Napisal/-a ironmaiden To maj 12, 2009 12:03 pm

rad bi videl jermen ki je prestal 240.000km ali 10 let!

:roll:
v strahu kaj če pa.......,pri ketni tega ni,če jo slišiš se je malce raztegnila ter jo zamenjaš.Simpl kot pasulj
 
Uporabniški avatar
seat
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3582
Pridružen: Pe avg 08, 2003 6:54 pm
Kraj: SAVINJSKA DOLINA

Napisal/-a seat To maj 12, 2009 12:04 pm

No mene pa zanima kaj za vraga ima v motorju nova honda torej 8.gen 1.8 ivtec motor z 103kw,ker po besedah prodajalcev in serviserja ni potrebe po menjavi nevem pa ali ima notri jermen ali ketno,ker jermen nebi imel doživljenske garancije kot so mi zatrdili na servisu.In sploh potreba po velikem servisu odpade
Drgač so sedeži v Hondi super tui oprijem imajo vrei samo ta default položaj nelagodno vpliva na moja vretenca,ker iz prejšnih avtov drugih znamk nisem bil navajen ležečega sedenja med vožnjo pr hondah pa je to že po defaultu tak nastavljeno,da imaš glavo tam kjer je sovoznik,sprednji vzglavnik je pa tam kjer imajo druge znamke zadnjega.ツ
 
Uporabniški avatar
ironmaiden
Novinec
 
Prispevkov: 366
Pridružen: Pe avg 17, 2007 7:51 pm

Napisal/-a ironmaiden To maj 12, 2009 12:05 pm

aja:
prosim če mi našteješ modele vozil(citroen)ki menjajo jermen na 10let oz.240.000km!
lepo prosim !
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy To maj 12, 2009 2:12 pm

seat je napisal/-a:No mene pa zanima kaj za vraga ima v motorju nova honda torej 8.gen 1.8 ivtec motor z 103kw,ker po besedah prodajalcev in serviserja ni potrebe po menjavi nevem pa ali ima notri jermen ali ketno,ker jermen nebi imel doživljenske garancije kot so mi zatrdili na servisu.In sploh potreba po velikem servisu odpade


Honda:
1.8 i-VTEC = zobati jermen
2.2 CDTi 140 hp = veriga
2.2 CDTi 150 hp = zobati jermen

Mazda:
1.6 = veriga
1.6 CD 110 = zobati jermen

Kia:
1.6 CRDi = veriga
2.0 CRDi = zobati jermen

Zanimivo!
Hyundai Accent 1.5 CRDi 110 hp = dve odmični gredi v glavi (zobati jermen, veriga) – po 4 ventili na valj
Zadnjič spremenil chevy, dne To maj 12, 2009 2:16 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], Google Adsense [Bot] in 6 gostov