Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
cop1
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Pe apr 20, 2007 10:15 am

Napisal/-a cop1 Pe sep 28, 2007 8:44 am

Z mišljenjem bergkampa se pa jaz kar strinjam! Kazni bi morale biti sorazmerne dohodku posameznika, predpisana pa bi morala biti tudi kazen za tiste, ki nimajo nič. Stopnjevanje kazni je pri nas že delno urejeno (za tri hujše prekrške storjene v zadnjih dveh letih - odvzem vozila!) Drugače pa je najbolj pravična kazen za revne in bogate zapor - tukaj smo vsi na istem! Dobra kezen pa bi bila tudi javna dela... ampak to bi bilo mal težko nadzirat, da bi bilo za vse enako... Idealnega kaznovalnega sistema za vsakogar pa tako in tako nikoli ne bo, ker ima vsak svoje mišljenje o tem kaj je pravično!
 
Uporabniški avatar
RED_line
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: To jun 20, 2006 4:17 pm
Kraj: Markovec City

Napisal/-a RED_line Pe sep 28, 2007 10:18 am

kazen še nikoli ni pomagala. kulturo voznikov je treba sprmenit. jebeš to da smo v evropi ko se pa folk vede kot da smo še na balkanu.
drgač kazni bi morale bit prilagojene na višino dohodkov. če se pa ponavlja pa kr zapora za par dni.
aja, da ne pozabim omenit bogate ljudi, katere si noben ne upa niti taknit. za njih pa mislim da ne pomaga nič dokler imamo mafijo za državo.
gassssssssssssssssss
 
Uporabniški avatar
bergkamp
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:55 am
Kraj: Brezovica pri Lj.

Napisal/-a bergkamp Pe sep 28, 2007 10:36 am

Jz pa mislm, da je kazen že pomagala. Ne pri vseh. Sam določen odstotek kazni doseže svoj namen. Lohk tut rečem, da je pr men zalegla, čeprov ni blo nč kritičnga. Sam sm se po tistem k sm jo dobu čist umiru pa zdej v bistvu skoz po omejitvah vozm, ker si mislm pismo sej ne gre za kazen. Gre za sebe. Če ti otrok na cesto skoč pa greš ti 55 na uro čez naselje, k ni dost- Sam da se mu kej zgodi, bi se skoz žru pismo če bi pa po omejitvah pelu se pa to neb zgodl. Al bi biv mev pa vsaj mirno vest, da nisi mogu nč nardit. Pr men je dejansko dosegla spremembo mišlenja.
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss Pe sep 28, 2007 11:20 am

Problem ni samo v nekulturi voznikov amapk v splošni nekulturi v vseh porah življenja. To so načeloma problemi vseh mladih demokracij, ki nekako "preveč" začutijo "svobodo" in ljudem ni čisto jasno, da vseeno ne smeš početi vsega kar ti pade na pamet. Demokracija pač ni enako anarhija. ;)

S časoma se bomo verjetno naučili, da naša "svoboda" sega toliko daleč, dokler ne poseže v "svobodo" nekoga drugega se bodo nekateri obnašali tako kot pač se - primitivno in egoistično. Je pa verjetno največja šola le situacija iz življenja, ko bo nekdo drug posegel v našo "svobodo" in tisti pametnejši bodo verjetno hitro dojeli, da takšen način obnašanja pač ne pelje daleč, neumnejši pa bodo verjetno napake ponavljali dlje časa in verjetno za njih bodo potrebni tudi kakšni drugačni ukrepi.


Če bi glasovali bi verjetno izbral Esemov predlog kaznovanja, ki je sicer malo bolj kompliciran ampak vodi v pravo smer načina kaznovanja.

Kar se pa pešcev in prehodov tiče pa se sam trudim, da ustavim pešcem venadar pri tem pazim na nekaj dejavnikov in sicer na to, da moje dejanje opazijo tudi nasproti vozeči in da z mojim ustavljanjem ne povzročim nevarno situacijo za pešca. Ker kaj mu pomaga dejstvo, da je imel prednost, če pa je zdaj poškodovan ali pa mrtev.

Sicer se strinakm tudi s PureTNT-jem ampak vseeno pešci nimamo vedno prednosti oziroma jo imamo zgolj takrat, ko smo na prehodu ali ko stopimo nanj.

Je pa kulturno in bontonsko, da voznik ustavi pešcu, ki čaka in zaradi kolone vozil ne bo mogel prečkati cestišča, kot je tudi kulturno in v skladu z bontonom, da pešec prečka cestišče tako, da s svojim dejanjem čimmanj ovira promet - skakanje na prehod, pred osamljenimi vozili je pač nesramno in nekulturno.

pa še člena iz ZVCP-ja

(1) Prehodu za pešce se mora voznik približevati s potrebno previdnostjo in takšno hitrostjo, da lahko vozilo ustavi, če bi z vožnjo preko prehoda ogrožal pešce.
(2) Na prehodu za pešce, na katerem promet ni urejen s svetlobnimi prometnimi znaki ali ga ne ureja policist, morajo vozniki in drugi udeleženci cestnega prometa omogočiti pešcem varno prečkanje vozišča, ki so na prehodu ali stopajo nanj.
 
protonika
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 582
Pridružen: Sr nov 03, 2004 4:19 pm

Napisal/-a protonika Pe sep 28, 2007 10:10 pm

Tema, ki bo vsaj še eno ali dve generaciji aktualna.

Kolegica mi je pravila, kaj se dogaja na tečajih za mladoletne voznike začetnike.... Na teoretični del morajo prvih nekaj ur priti s starši oz. osebo, s katero bodo kasneje vozili. No, ti 16-letni froci imajo prepotentne, komaj kakih 40 let stare fotre, ki predavanja popestrijo s svojimi izjavami kot: Tega pa v praksi nihče ne počne. To je pa res čisto brez veze. Kakšna traparija, tako pa res nihče ne vozi.
In to so ljudje, ki bodo potem spremljali frišnega, mladega voznika in ki so ga 16 let že vzgajali v tem duhu - da so predpisi brez veze, policaji pa samo ljudem grenijo življenje. Se pravi, da se zadeve še nekaj generacij ne bodo bistveno popravile?

Pri nas je avto pri mnogih ljudeh podaljšek ega, možganov in še kakšnega pomembnega organa. Gre pa v mnogih primerih za čisto preprost bonton, v še več pa zavedanje, da imamo, ko smo za volanom, v rokah žal tudi smrtonosno orožje. In da je veliko nesreč, ki se zgodijo po čisti trapariji.

Malo off: Ko sem bila v Oslu, so me domačini hitro naučili, da se na prehodu za pešce kljub rdeči luči ne čaka, ker vozniki itak dobro vedo, da pešci semaforjev ne upoštevajo.... In so gladko in brez oklevanja hodili čez cesto pri rdeči luči. Pa ni bilo nikoli slišati hupanja. Sva šla s prijateljem zvečer ven, je rekel, uh, danes si bom privoščil pivo, in sva šla na podzemno namesto z avtom. In to mu je bilo popolnoma samoumevno. Drug prijatelj, dr. ekonomije, predava na univerzi, se vozi z več kot 15 let staro toyoto. Šokiran je bil nad našim voznim parkom, sam ne čuti prav nobene potrebe po menjavi vozila. Pri nas se še študenti ekonomije ne vozijo na faks s 15 let starimi avti, kaj šele predavatelji. Vse to odraža stanje slovenskega duha - treba je imeti, pokazati, razkazovati, se dvigniti nad zakon. Ena taka prepotentnost jare gospode - na številnih področjih.

Ma jaz sem včasih prav žalostna zaradi tega.

Sem zabluzila. Ampak v lokalnem časopisu je ravno bila osmrtnica za dve leti staro punčko, ki jo je avgusta povozilo blizu Horjula. Saj ne vem, kdo je kriv, ampak .... da bi imela kaj takega na vesti, kriva ali ne. Madonca.
Protonika ima bullbar.
 
Uporabniški avatar
RENO911
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: To jun 26, 2007 9:53 pm
Kraj: Mb

Napisal/-a RENO911 So sep 29, 2007 12:09 am

Kazni je potrebno vezat na dohodek. In to se bo tudi naredilo, vprašanje je samo, kdaj. Če vas skrbi, da tisti, ki nima nič ne bo plačal nič, pa ste lahko brez skrbi, da se bo začelo pri določeni vrednosti, ki bo minimum, recimo za prekoračitev 10kmh 20€. Tisti ki ima 10x minimalni dohodek iz plače in premoženja pa bo plačal 200€. Šele takrat bodo kazni učinkovite za vse. Kaj je meni 200€ kazni, če imam npr. 10k€ na mesec, čisto nasprotje od nekoga, ki ima 500€ na mesec in mu kazen 200€ lahko pomeni že poseganje v eksistenčni minimum.

PureTNT, pojma nimaš o kaznovanju in njegovem namenu. Me zanima, če si sploh predstavljaš čemu so kazni namenjene, zakaj jih imamo. Trenutni sistem kaznovanja je zgrešen.

Sledimo drugim državam na vseh področjih, pa bomo upam da čimprej tudi na tem.
 
Uporabniški avatar
STENTOR
Uporabnik
 
Prispevkov: 853
Pridružen: Če sep 30, 2004 6:38 pm

Napisal/-a STENTOR So sep 29, 2007 1:08 am

Kazni so povsem neprimerne, da ne rečem nesprejemljive. Imam občutek, da smo v neki banana republiki, če samo pogledamo kako "spretno in profesionalno" so rešili problem zaradi katasrtrofalnega stanja na naših cestah. Povišat kazni za 100% zna vsak b****, sem pa prepričan, da je to čist zgrešeno in neumno, zaradi razlogov, ki so že bili navedeni in ne gre pozabit, da delavec pri nas zasluži 500 ali 600 evrov, oglobili bi ga pa kar za jurja :nae
Jaz nekih idej za samo preprečitev stanja kot smo mu priča nimam, se mi pa zdi, da so filmčki, ki se vrtijo zadnje čase kar vredu, dajo človeku mislit, čimveč tega, pa zastrašujočih plakatov ob cestah, da ti pade noga sama z gasa. To je le en korak, zdej kako vbiti prepotentnežem v glavo, da niso frajerji, če kršijo predpise je pa druga stvar, tema za kakega psihologa mogoče?
Tole sem zasledil pri severnih sosedih in po moje deluje:
Klik
Slika
Fahren bis der Arzt kommt!
 
Uporabniški avatar
Jorgi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1934
Pridružen: Po okt 03, 2005 7:50 am
Kraj: zabji raj

Napisal/-a Jorgi So sep 29, 2007 9:07 am

Tole sem zasledil pri severnih sosedih in po moje deluje:
Klik
Slika


Ne vem, če deluje. Kot ne delujejo pravi nagrobniki ob jadranski magistrali, ki jih je boleče veliko pa vseeno, v glavnem hrvaški državljani, podijo mimo njih, kot da so sami, nepremagljivi, nesmrtni.

Sicer pa, nič novega tale tema: treba je začeti na začetku, v šolah. V Nemčiji mi niti enkrat nihče ni poblendal na prehitevalnem... Pri nas je mentaliteta na psu... Standard čedalje slabši, živimo tako, da skrbimo samo še sami zase, na ostale se ne oziramo, kajti ni treba veliko, da še sami izgubimo tisto malo, kar smo si priborili. In to se odraža na cestah. Družben sistem je v razsulu, vrednot ni več, učenci pa lahko zmerjajo učitelje in ti so brez obrambe, brez pomoči, brez avtoritete. Dokler v samem družbenem sistemu ne bo prišlo do korenitih sprememb, tudi na cestah ne bo nič bolje, kjub vsem dobronamernim akcijam osveščanja varnosti v prometu. Kot ne bo še ena tema na a.com na to vižo spremenila prav ničesar.
Obey me. You'll be happier.
 
Uporabniški avatar
_BlisteR_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: Če avg 16, 2007 9:53 pm
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a _BlisteR_ So sep 29, 2007 2:02 pm

Pomoje je tuki potrben samo čas. Smo še "mlada" država ki se nekak razvija in tut avto je še nekak statusni simbol.Seveda potem vsi hočejo izstopati da se pokažejo to se lahko pa idino z neumnostmi.Marsikdo ma avto samo da se važi po Ljubljani v resnici ga pa niti ne potrebuje tako zelo,če živi v centru LJ.
Tudi to me moti da je v vsakem avtu ki so v koloni ponavadi samo po 1 oseba,žal sem tudi jaz doskrat med njijmi saj mi je bolje da imam lasten prevoz in nisem vezan na drugega.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sonic So sep 29, 2007 2:27 pm

protonika je napisal/-a: Drug prijatelj, dr. ekonomije, predava na univerzi, se vozi z več kot 15 let staro toyoto. Šokiran je bil nad našim voznim parkom, sam ne čuti prav nobene potrebe po menjavi vozila. Pri nas se še študenti ekonomije ne vozijo na faks s 15 let starimi avti, kaj šele predavatelji. Vse to odraža stanje slovenskega duha - treba je imeti, pokazati, razkazovati, se dvigniti nad zakon. Ena taka prepotentnost jare gospode - na številnih področjih.
1. Zgolj dejstvo, da ima nekdo dober/lep/drag/whatever avto, še ne pomeni samo po sebi, da je tak človek res prepotenten k****n (čeprav včasih tudi je tako, ampak ne moreš posploševati). Nadalje glej 2. točko:
2. Ja, Norvežani (in večinoma vsi Skandinavci) imajo na splošno drugo kulturo glede razkazovanja. Ne vem pa, zakaj bi jo morali nekritično jemati za zgled.
Tam je pač navada, da si skromen, hkrati pa vsem pokažeš, kaj imaš - pri čemer se kot hvalevredno in družbeno sprejemljivo smatra ravno varčnost in skromnost, zadržanost glede luksuza/zapravljanja... torej nekak teror družbe, da nihče ne sme preveč izstopti in biti frajer. Kar meni ni všeč. Med dugim je to na Švedskem pripeljalo do tega, da lahko na internetu za prav vsakega državljana pogledaš, koliko plače ima (tudi če dela v zasebni firmi!)... skandinavske države se nevarno približujejo totalitarizmu in jih jaz nikakor ne bi jeal za zgled.
3. dober/lep/drag/whatever avto je nekaj, s čimer samo po sebi ni nič narobe. Tako kot se spodobi, da imaš lepo obleko in lepe čevlje in si oblečen z okusom in priložnosti primerno, se spodobi imeti tudi lep avto - pač toliko, kot si lahko res privoščiš, pa da je vedno čist in vzdrževan.
Tako obleka kot avto sta ogledalo človeka, koliko se ceni, zlasti to velja za moškega (otroci in ženske si lahko privoščijo občasno malomarnost, moški ne).
Zato ne vem, zakaj tako občuduješ tega norveškega profesorja s 15 let staro toyoto (in verjetno se tudi on sam sebi zdi boljši zaradi tega) - ampak v resnici je ne glede na svoje akademsko znanje kot osebnost in moški zgolj brezveznik in slabič - cafone, kot bi rekli Italijani. Sklepam da ne zasluži slabo, zato nima izgovora, da si ne kupi svojemu statusu primernega avta - saj tudi na predavanja, konference in sestanke verjetno hodi v lepi obleki, čevljih in kravati, ne pa v trenirki? (no, ne bi me sicer čudilo, ampak kot rečeno, to se za pravega uspešnega moškega ne spodobi).
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
blind3k
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 584
Pridružen: Ne avg 19, 2007 11:27 pm
Kraj: Ljutomer,Koper

Napisal/-a blind3k So sep 29, 2007 3:00 pm

Sonic odlično napisano!

strinjam se popolnoma! Sem pa že marsikdaj videl, da je kdo na kake sestanke,predavanja ipd. prišel kot da bi šel na vaško veselico...

seveda pa čist in vzdrževan avto mora bit, pa če je nevem kaj :)
mislim da se tukaj vsak strinja, saj smo na avtomobilističnem forumu ;)
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu So sep 29, 2007 3:38 pm

sonic je napisal/-a:3. dober/lep/drag/whatever avto je nekaj, s čimer samo po sebi ni nič narobe. Tako kot se spodobi, da imaš lepo obleko in lepe čevlje in si oblečen z okusom in priložnosti primerno, se spodobi imeti tudi lep avto - pač toliko, kot si lahko res privoščiš, pa da je vedno čist in vzdrževan.
Tako obleka kot avto sta ogledalo človeka, koliko se ceni, zlasti to velja za moškega (otroci in ženske si lahko privoščijo občasno malomarnost, moški ne).
Zato ne vem, zakaj tako občuduješ tega norveškega profesorja s 15 let staro toyoto (in verjetno se tudi on sam sebi zdi boljši zaradi tega) - ampak v resnici je ne glede na svoje akademsko znanje kot osebnost in moški zgolj brezveznik in slabič - cafone, kot bi rekli Italijani. Sklepam da ne zasluži slabo, zato nima izgovora, da si ne kupi svojemu statusu primernega avta - saj tudi na predavanja, konference in sestanke verjetno hodi v lepi obleki, čevljih in kravati, ne pa v trenirki? (no, ne bi me sicer čudilo, ampak kot rečeno, to se za pravega uspešnega moškega ne spodobi).


Če zate velja, da obleka naredi človeka, to zame ne velja. Na sestanke, kamor pridejo vsi v kravatah hodim tudi v vojaških flekastih hlačah pri svojih 33ih letih. Pa me potem vsi tisti v kravatah spoštujejo in poslušajo ter upoštevajo. Avto imam tak, da ni niti ene ravne površine na njem. Pa ga ne zamenjam, ker mi je tak avto všeč.

Torej pri meni ne velja to da obleka in avto naredita človeka.


Pa še za butle, ki bi dali "nagrade" policajev vezat na višino plače;
Zakaj bi jaz, ki delam več in imam zato bolšo plačo plačal za neko zadevo več, kot nekdo, ki nima denarja, ker se mu ne da poiskat še dodatne službe? Že v osnovi dam večji del denaja v proračun zaradi večje plače. Zakaj bi potem še kazni imel večje?
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero So sep 29, 2007 3:54 pm

sonic je napisal/-a:

3. dober/lep/drag/whatever avto je nekaj, s čimer samo po sebi ni nič narobe. Tako kot se spodobi, da imaš lepo obleko in lepe čevlje in si oblečen z okusom in priložnosti primerno, se spodobi imeti tudi lep avto - pač toliko, kot si lahko res privoščiš, pa da je vedno čist in vzdrževan.
Tako obleka kot avto sta ogledalo človeka, koliko se ceni, zlasti to velja za moškega (otroci in ženske si lahko privoščijo občasno malomarnost, moški ne).
Zato ne vem, zakaj tako občuduješ tega norveškega profesorja s 15 let staro toyoto (in verjetno se tudi on sam sebi zdi boljši zaradi tega) - ampak v resnici je ne glede na svoje akademsko znanje kot osebnost in moški zgolj brezveznik in slabič - cafone, kot bi rekli Italijani. Sklepam da ne zasluži slabo, zato nima izgovora, da si ne kupi svojemu statusu primernega avta - saj tudi na predavanja, konference in sestanke verjetno hodi v lepi obleki, čevljih in kravati, ne pa v trenirki? (no, ne bi me sicer čudilo, ampak kot rečeno, to se za pravega uspešnega moškega ne spodobi).


:cry :cry :cry :cry :cry

kot da bi bral dr. Ruglja.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem So sep 29, 2007 4:13 pm

blind3k je napisal/-a:...
seveda pa čist in vzdrževan avto mora bit, pa če je nevem kaj
mislim da se tukaj vsak strinja, saj smo na avtomobilističnem forumu ;)


Ti to resno (kaj torej pomeni :) ?)?
Predvsem govori zase, kajti take izjave, da je pomembneje do onemoglosti glancat avto ("pa če je ne vem kaj") kot pa porabiti ta čas za "quality time" za družino, prijatelje itd, verjetno s tabo deli le malokdo na forumu.

sonic je napisal/-a:...
Tako obleka kot avto sta ogledalo človeka, koliko se ceni.....


Točno tako! In ceniš se lahko na različne načine ter imaš različne kriterije! Tudi Slovencev je dosti, ki imamo o cenitvah bolj poglobljen odnos in ne merimo človeka samo po zunanjosti. Obleka ne naredi človeka (ga pa lahko dopolni, kar opazijo predvsem površneži, ki iščejo predvsem to), a se zdi, da marsikdo tudi na cesti, da se vrnem v avto-vode, razmišlja podobno kot ti in hoče uveljavljat neko "gospodstvo" ("Umakni se, ne vidiš, da imam BMW-ja"). Tudi tu se prepoznajo napačni vzorci obnašanja, mentalitete in splošne omike. Žal smo Slovenci (Slovenceljni) pri teh vprašanjih med bolj groznimi narodi, zato tudi tako stanje na cestah.
 
Bruned
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Po jul 30, 2007 11:38 am
Kraj: Zagorje

Napisal/-a Bruned So sep 29, 2007 5:45 pm

Včeraj sem imel dolgo turo vozil sem od doma do padove in nazaj . In sem enostavno zgrožen nad sposobnostjo slovenskih voznikov . Bi moral napisati roman za vse bedarije na slovenskih cestah ampak tako spljuvani italjani so dajali totalno drugačen vtis na cesti. Samo ena cvetka ki me je res znervirala po celi poti od slovenije do padove in nazaj so mi za rit pripeljali na avtocesti štirje avtomobili in mi svetili z dolgimi lučmi in glej ga zlomka vsi so bili v Bmw ju slovenske registracije. Nobeden od italjanskih voznikov ni stroil tega je lepo počakal da sem se umaknil in se odpeljal naprej.
 
Uporabniški avatar
blind3k
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 584
Pridružen: Ne avg 19, 2007 11:27 pm
Kraj: Ljutomer,Koper

Napisal/-a blind3k So sep 29, 2007 6:00 pm

esem si me napačno razumel

hotel sem povedat, da ma verejtno večina od nas lep avto, ne pa več blata na njem kot na njivi...Če nimaš 1krat tedensko 30min časa, da ga našamponiraš in pobrišeš, potem nevem zakaj sploh imaš čas?

in vse napake ki se zgodijo v prometu, seveda v večini krivi vozniki bmwjev...saj tako velikorat berem na forumih.

Vsakdo od nas naredi napako v prometu, saj smo samo ljudje! Nekateri res storijo dnevno več prekrškov, a kaj ko se takim po domače povedano žvižga za vse druge udeležence v prometu. Take policija dobiti nemore, saj ko le ti oz. vsi vidimo policaja, smo naenkrat angelčki in vse spoštujemo kolko se le da.
 
Uporabniški avatar
bergkamp
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:55 am
Kraj: Brezovica pri Lj.

Napisal/-a bergkamp So sep 29, 2007 6:14 pm

nebivedu je napisal/-a:
sonic je napisal/-a:3. dober/lep/drag/whatever avto je nekaj, s čimer samo po sebi ni nič narobe. Tako kot se spodobi, da imaš lepo obleko in lepe čevlje in si oblečen z okusom in priložnosti primerno, se spodobi imeti tudi lep avto - pač toliko, kot si lahko res privoščiš, pa da je vedno čist in vzdrževan.
Tako obleka kot avto sta ogledalo človeka, koliko se ceni, zlasti to velja za moškega (otroci in ženske si lahko privoščijo občasno malomarnost, moški ne).
Zato ne vem, zakaj tako občuduješ tega norveškega profesorja s 15 let staro toyoto (in verjetno se tudi on sam sebi zdi boljši zaradi tega) - ampak v resnici je ne glede na svoje akademsko znanje kot osebnost in moški zgolj brezveznik in slabič - cafone, kot bi rekli Italijani. Sklepam da ne zasluži slabo, zato nima izgovora, da si ne kupi svojemu statusu primernega avta - saj tudi na predavanja, konference in sestanke verjetno hodi v lepi obleki, čevljih in kravati, ne pa v trenirki? (no, ne bi me sicer čudilo, ampak kot rečeno, to se za pravega uspešnega moškega ne spodobi).


Če zate velja, da obleka naredi človeka, to zame ne velja. Na sestanke, kamor pridejo vsi v kravatah hodim tudi v vojaških flekastih hlačah pri svojih 33ih letih. Pa me potem vsi tisti v kravatah spoštujejo in poslušajo ter upoštevajo. Avto imam tak, da ni niti ene ravne površine na njem. Pa ga ne zamenjam, ker mi je tak avto všeč.

Torej pri meni ne velja to da obleka in avto naredita človeka.


Pa še za butle, ki bi dali "nagrade" policajev vezat na višino plače;
Zakaj bi jaz, ki delam več in imam zato bolšo plačo plačal za neko zadevo več, kot nekdo, ki nima denarja, ker se mu ne da poiskat še dodatne službe? Že v osnovi dam večji del denaja v proračun zaradi večje plače. Zakaj bi potem še kazni imel večje?


Sej ne rabš bit žaljiv pa zmerjat. Zame si tut ti lahko butl, če se ne strinjaš z mano, pa ti tega ne bom reku, ker ni na nivoju oz. se lohk pol samo začnemo zmerjat med sabo kar pa ni namen te debate. Lahko pa razen svoje osebne izpovedi poveš kšn predlog pa boš pomoje bl zanimiv izpadu. Poleg tega, nekateri najbrž ne rabjo opravljat 2 služb pa imajo še vedno več kot ti. LP
 
Bruned
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 68
Pridružen: Po jul 30, 2007 11:38 am
Kraj: Zagorje

Napisal/-a Bruned So sep 29, 2007 6:33 pm

Da ne bo pomote nimam nič proti BMW da ne bo spet kaka kregarija.
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu So sep 29, 2007 6:40 pm

bergkamp je napisal/-a:Sej ne rabš bit žaljiv pa zmerjat. Zame si tut ti lahko butl, če se ne strinjaš z mano, pa ti tega ne bom reku, ker ni na nivoju oz. se lohk pol samo začnemo zmerjat med sabo kar pa ni namen te debate. Lahko pa razen svoje osebne izpovedi poveš kšn predlog pa boš pomoje bl zanimiv izpadu. Poleg tega, nekateri najbrž ne rabjo opravljat 2 služb pa imajo še vedno več kot ti. LP


Ni mi treba bit, ampak sem in bom še naprej, samo zaradi enega razloga - po tvoje mora nekdo, ki dela od 12 do 16 ur na dan, zato, da bo nekaj imel, plačati za prekršek, ko je vozil s 53km/h po cesti, več kot nekdo, ki leži cel dan in dobiva socialno podporo. In zato sem žaljiv. Pa tukaj ne govorim za tiste, ki imajo nakraden denar, ali ki imajo prijatelje na viskoih položajih ali pa so kako drugače prišli do denarja, ampak govorim za nas nekaj, ki delamo ogromno in smo tudi plačani dobro. Zakaj bi mi plačevali več kot nekdo, ki leži 24 ur na dan doma in dobi vsak mesec socialno pomoč, katero mu celo ti plačuješ z davki, ki jih prvo plačaš od svoje plače in potem še od vsakega izdelka, ki ga kupiš?

Moj predlog je drugačen. Kazni za alkohol povišat. Namesto visokih kazni pa javna dela. Pa ni važno kok visoko je oseba, javno delo mora biti javno in delat mora.
Drugače pa naj se začne vse učenje o prometu že v vrtcu, potem pa se nadaljuje preko osnovne in srednje šole do izpita. Izpit delaš 3 mesece vsak dan 1 uro vožnje v prometu, pa na koncu dobiš pavšalno za par let kartico, potem pa šele imaš glavno vožnjo, kjer moraš pokazat vse svoje znanje. Glavna vožnja se lahm+ko nadomesti pa recimo s tem, da si v treh letih 3 do 5X bil na šoli varne vožnje.

Predvsem pa ni važno to kok kazni nabiješ. Ljudje morajo v svojih glavah poštimat, da se je treba v prometu vest drugače kot doma al pa za šankom.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko So sep 29, 2007 6:57 pm

No ja tist da bi sodil ljudi po obleki in avto.....ni lih na mestu.. ampak iz lastnih izkušenj pa vem , da je točno tak...žal.

Še vedno, ko sem (ali sma z mojo ) prišla kam s petko, so bla prvo vprašanja v smislu kak gre pa kok je stara. pol na konc pa tist kao kr neki: no ja sam da se pelješ....

Ko pa pridem (pridema) z Jeepom pa je stvar popolnoma drugačna....... nobenih vprašanj.... nobenih komentarjev..... edin na konc v smislul heca: to pa je luksus ali pa kok pije?

Na cesti je enako..... ko se peljem s petko ( na dan nardim 70km) me vsak dan izsili najman eden..... ali pa se mi prilepi na rit in blenda......

Ko se peljem z Jeeepom ( ista relacija vozim tko vedn po omejitvah...) pa je stavr spet obratna... ko mi (če mi že) hoče kdo vzet prednost se na konc celo umakne nazaj..... nobenga nikoli na riti...... nobenga blendanja......

Spuščam predse pa še celo rajše stare očije in stare avte ter tovornjake saj dobr vem da se težje vključijo v promet in so deležni posebne pozornosti.

Kar se pa tiče čistoče avta..... ga sperem ko ga pač sperem..... če se vozim po blatu ne letim takoj nasljednjo uro v pralnico ali pa prat avto...... ampak pač to nardim ko imam zato čas oz. ko imama z mojo čas..... Tak da po tem spet ne gre sodit kdo je kak človek....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 11 gostov