nebivedu je napisal/-a:Tut v twingota smo že tankal na petrolu 43,7 litrov goriva, pa naj bi imel 39 do 40 litrov velik tank. Pa ne samo na petrolu - OMV, agip in MOL niso nič boljši.
Še vedno pa trdim tole;
Če ima trgovec naštimano da namesto litra stoči 0,995 litra, se tiste 0,005 litra pri 50 litrov ne pozna - 0,25 litra. Ampak če ima prehodno pumpo recimo s 100 avtomobili na dan, je to že 25 litrov in v 30 dneh je to 750 litrov prišparanega goriva.
Zdej pa če je to kaka pumpa na barju, kjer imajo pretočnost 2000 avtomobilov in 200 kamionov na dan (pa kamion ne toči 50 ampak mnogo več litrov) se pa to že pozna. In če preračunamo samo za osebne avtomobile ima na dan ta pumpa lahko 0,25 litra na avto, kar pomeni za 2000 avtov celih 500 litrov dobička na dan!, za celi mesec pa 15.000 litrov, kar pomeni tudi enormen zaslužek.
Pa me noben ne bo prepričal, da to ni mogoče. Že če samo pumpo in števce pogledaš, vidiš da je gor napisano da je tako in tako odstopanje mogoče - odstopanje pa je 2 do 3 promila. In če potem zračunamo za 0,3%, vidimo da pri avtu goljufajo (čisto po predpisih) z lahkoto za 0,03 litra, kar pa bi za en avto s 50 litri pomenilo 0,15 litra, na pumpi z 2000 avtomobili še vedno pomenilo 300 litrov na dan in 9000 litrov na mesec.
Tok, da se s tem ne splača obremenjevat - nategujejo nas na vsakem koraku, večina se jim pa še pusti in moralizira ostalim, ki se nočemo nekim normam podredit.
Use kar si napisal drzi 100% in se lahko samo podpisem pod to.
Ampak spet morte nkateri tuki dojet, kot je prej en napisal 50l tank naliv je pa notr 51 litrov.... To je nekaj cisto normalenga, ker prvo kot prvo tank zagotovo ni tocn 50l velik, drugo kot drugo ostane se nekaj benicna po ceveh,pumpi,motorju itd.