Matevz S. je napisal/-a:Tovornjakarji so v Sloveniji zaščiteni kot kočevski medvedi. No skoraj tako. Kar spomnite se nastopov g. Pintarja (očeta najlepšega Slovenca Erazma B. Pintarja!!), kako je na Trenjih in podobnih odajah razlagov, o bogih avtoprevoznikih. Pa je dosegel svoje, kazni za njih so znižali. Pa ne za voznike, za avtoprevoznike (pravne osebe - d.o.o. in samostojne podjetnike - s.p.) in to npr. globa za preobremenjeno vozilo, je bila 1.1.2005 : 500.000 SIT (2008 EUR) za d.o.o. ali s.p., za voznika pa 50.000 SIT (208 EUR), no potem se je ćez pol leta globa zelooo znižala, za d.o.o. na 100.000 SIT (417,29 EUR), za voznika pa na 40.000 SIT (166,92 EUR).
Se vam zdi to razmerje pravo. Ja za g. Pintarja in njegove kompanjone je.
Kot prvo kar se prenatovorja tice, nekateri ko vozimo kamne oz velike skale nemoremo vedeti koliko ima tista skala, in nemores reci strojniku odbi pol skale stran ker mi zgleda pretezka, in tako si hitro cez dovoljeno skupno maso.
Kar se razsipanja tice, velik del kamionov vozi frakcije in sicer najbolj popularne so 0-4, 0-16, 0-32( to so frakcije/peski ki vsebujejo veliko nule, se pravi zelo drobnih kamenckov) potem so se rizle 4-8 , 8-16, -16-32( to so pa ze kuglce velikosti frnikul). Tisti prah ki ga slisite ko se kamionu na rit lepite je sama nula in nevem kaj da naredis se vedno razsipa. Ce imas kamion ki kipa na 3 strani pusca veliko vec kot tisti ki imajo kasone ki kipajo samo nazaj. Velik delez prispeva tudi to da so to delovni stroji, stranice se poskudujejo in tudi tam se zgublja tovor. Tudi ce ga pokrijes, da ti veter ne odnasa nule, zadeva vedno najde neko luknjico kjer se razsipa.
Prva stvar, ki jo lahko naredite je ta da kamion ze od dalec zacnete prehitevati tako da se (ce se kdo pred tabo prehiteva) priblizate tistemu pred vami in jih bo tako on kasiral

druga da prehitevanje opravite cim hitreje itd itd.