Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Sr okt 10, 2007 2:17 pm

ce bi vsak poklicu da s kamjona dol leti bi se ze kaj zgodil, dokler smo pa vsi tiho (z mano na celu) se pa kurci mirno vozjo... drugac pa vsak kamjon je zavarovan glih za te zadeve tko da kar rabite je stevilko kamjona, takoj se zapeljat na zavarovalnico in oni kontaktirajo naprej...
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Sr okt 10, 2007 3:17 pm

BRAVO NOFEAR, SVAKA ČAST za ta člen. je vsaj nekaterim zaprlo usta verjetno.

sm reku da bi prepovedu vožnjo le tistim kateri nebi uporabljali pokrivala za tovor! za to ne tolmačit nekaterih stvari na podlagi enega stavka, preberite celo vsebino!

lp
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash Sr okt 10, 2007 4:04 pm

Piše: "se ne razsipavajo ali padajo z vozila". To dovolj pove!
 
Uporabniški avatar
Matevz S.
Novinec
 
Prispevkov: 200
Pridružen: Če jun 29, 2006 5:21 pm
Kraj: vsepovsod

Napisal/-a Matevz S. Pe okt 12, 2007 8:16 am

Tovornjakarji so v Sloveniji zaščiteni kot kočevski medvedi. No skoraj tako. Kar spomnite se nastopov g. Pintarja (očeta najlepšega Slovenca Erazma B. Pintarja!!), kako je na Trenjih in podobnih odajah razlagov, o bogih avtoprevoznikih. Pa je dosegel svoje, kazni za njih so znižali. Pa ne za voznike, za avtoprevoznike (pravne osebe - d.o.o. in samostojne podjetnike - s.p.) in to npr. globa za preobremenjeno vozilo, je bila 1.1.2005 : 500.000 SIT (2008 EUR) za d.o.o. ali s.p., za voznika pa 50.000 SIT (208 EUR), no potem se je ćez pol leta globa zelooo znižala, za d.o.o. na 100.000 SIT (417,29 EUR), za voznika pa na 40.000 SIT (166,92 EUR).
Se vam zdi to razmerje pravo. Ja za g. Pintarja in njegove kompanjone je.

Res je kar pišete, če vam bo tovor z nekega vozila padel na vaše vozilo, pokličite Policijo (tudi če samo droben pesek ali mivka). Je pa dejstvo, da zaradi velikega pomanjkanja prometnikov (policisti z belimi pasovi in kapami), da verjetno oprerater na 113 ne bo imel nikogar, ki bi lahko to tovorno vozilo zaustavil. Rešitev je, da se zapeljete na najbližjo policijsko postajo in tam policistu naznanite prekršek. Fino je če imate registrsko tablico in prbližno lokacijo, kjer se je to zgodilo - poglejte na tablico na sredini AC ali ob robu druge ceste, kjer piše npr. A1 658, spodaj pa 1.500 ali pa 447 - 1381, 2.500.
 
Uporabniški avatar
PiLLLe
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2461
Pridružen: Sr mar 24, 2004 10:33 pm
Kraj: lublana

Napisal/-a PiLLLe Ne okt 14, 2007 3:09 pm

Matevz S. je napisal/-a:Tovornjakarji so v Sloveniji zaščiteni kot kočevski medvedi. No skoraj tako. Kar spomnite se nastopov g. Pintarja (očeta najlepšega Slovenca Erazma B. Pintarja!!), kako je na Trenjih in podobnih odajah razlagov, o bogih avtoprevoznikih. Pa je dosegel svoje, kazni za njih so znižali. Pa ne za voznike, za avtoprevoznike (pravne osebe - d.o.o. in samostojne podjetnike - s.p.) in to npr. globa za preobremenjeno vozilo, je bila 1.1.2005 : 500.000 SIT (2008 EUR) za d.o.o. ali s.p., za voznika pa 50.000 SIT (208 EUR), no potem se je ćez pol leta globa zelooo znižala, za d.o.o. na 100.000 SIT (417,29 EUR), za voznika pa na 40.000 SIT (166,92 EUR).
Se vam zdi to razmerje pravo. Ja za g. Pintarja in njegove kompanjone je.


Kot prvo kar se prenatovorja tice, nekateri ko vozimo kamne oz velike skale nemoremo vedeti koliko ima tista skala, in nemores reci strojniku odbi pol skale stran ker mi zgleda pretezka, in tako si hitro cez dovoljeno skupno maso.

Kar se razsipanja tice, velik del kamionov vozi frakcije in sicer najbolj popularne so 0-4, 0-16, 0-32( to so frakcije/peski ki vsebujejo veliko nule, se pravi zelo drobnih kamenckov) potem so se rizle 4-8 , 8-16, -16-32( to so pa ze kuglce velikosti frnikul). Tisti prah ki ga slisite ko se kamionu na rit lepite je sama nula in nevem kaj da naredis se vedno razsipa. Ce imas kamion ki kipa na 3 strani pusca veliko vec kot tisti ki imajo kasone ki kipajo samo nazaj. Velik delez prispeva tudi to da so to delovni stroji, stranice se poskudujejo in tudi tam se zgublja tovor. Tudi ce ga pokrijes, da ti veter ne odnasa nule, zadeva vedno najde neko luknjico kjer se razsipa.

Prva stvar, ki jo lahko naredite je ta da kamion ze od dalec zacnete prehitevati tako da se (ce se kdo pred tabo prehiteva) priblizate tistemu pred vami in jih bo tako on kasiral :) druga da prehitevanje opravite cim hitreje itd itd.
 
matia
Novinec
 
Prispevkov: 101
Pridružen: To maj 29, 2007 4:37 pm

Napisal/-a matia Ne okt 14, 2007 4:53 pm

ja jst sm dobil kamen na vetrobransko steklo na avtocesti. od tovornjaka seveda. problem je bil pa v tem da slišal sem kamen videl pa nism poškodbe. šele po parih kilometrih sm opazu na sovoznikovi strani luknco. kaj čem pol. vstavu sm na prvem počivališču pa upal d se bo tisti tovornjak mimo prpelal k takih tak ni velik na avtocestah. žal je šel že prej dol.
mi je pa pol en kamionar povedu za eno firmo ki se s tem ukvarja in res pride na dom in ti brizgne smolo v luknco pa še garancije dobiš za 10 let na tisto. cena je bila pa mnda 60€.
aja pa če se komu to nardi nalepte čez luknco kos selotejpa d ne pride umazanija not. jst tega nism dal gor in se mi zj mal pozna d je bla luknca, je pa reku tist tip d če ni umazanije v luknci se nič ne pozna d je kdarkoli kaj blo. ja jst upam d se bo isto kermu k vozi ta pesek nardilo pol bo pa poštudiru mogoč d bi tovor lahk pokril .

Lp matia
 
Uporabniški avatar
jay
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3183
Pridružen: So feb 26, 2005 10:59 am
Kraj: Mb-Ruše

Napisal/-a jay Ne okt 14, 2007 5:06 pm

v Usa je obvezno pokrivalo čez keson. Večina ima kr avtomatsko pokrivalo.
Primer pokrivala. Se vidi na vrhu kesona rola z pokrivalom.

Slika
Slika
dB team united
16. dB awards 2009
Slika
irmscher vectra C GTS
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov