Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To okt 23, 2007 8:53 pm

Lisko ne boš verjel, vendar si ravno s tem ko si sneč cev povzročil, da je voda prišla v motor. Z avtom si šel skozi lužo, vode je bilo sigurno do vezne stene in ob njej se je naredil val, ki je prelil mašino in s tem je prišla voda v mašino. Opazil si pa posledice šele kasneje.

To napako veliko ljudi dela. Če hočeš vozit po vodi, mora biti cev dolga, zakrivljena in nagnjena navzgor proti mašini, da voda odteče nazaj dol, zrak pa pride do mašine.
Druga varianta je pa šnorkl. Ampak za na osebni avto nebi dobro zgledalo. Sem pa še videl kar nekaj terencev, ki so si predelali zajem zraka in so zrak vlekli iz kabine - ampak niso imeli strehe, ker pomoje ti izsesa ves zrak iz kabine, če avto dobro dihta.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To okt 23, 2007 8:55 pm

Avtu lahko pereš vročo mašino z vročo vodo ali pa paro z mrzlo pa ni priporočljivo, čeprav jo jst v vseh treh terencih perem tako vročo kot mrzlo z wapom(štrajfixom).
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To okt 23, 2007 8:55 pm

Čeprav ne verjamem da bi prišla voda v motor.... ker motor ni niti cuknil.... med tem ko je jeep vgasno ne samo cukal.... ampak jeep je preživel:)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To okt 23, 2007 9:02 pm

lisko je napisal/-a:Čeprav ne verjamem da bi prišla voda v motor.... ker motor ni niti cuknil.... med tem ko je jeep vgasno ne samo cukal.... ampak jeep je preživel:)


Ja jeep je preživel petki pa se na začetku ni poznalo, kasneje pa je riknla. Sej je vedno tako.

Jeep je malo bolj robusten in manj natančen kot petka, tko da lahko tut kej vodepride, pa ne bo hudega.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith To okt 23, 2007 9:37 pm

js sm isto zanc prletu v eno uber luzo in mi je cist zalil masino, pa crknla je v tem..

no sam pol sm se med premikanjem uzgal in je mal trokiral pa za mano je blo res VELIK pare ene 2km pol je pa pocas nehal trokirat in je vse kul. pocl pa pomoje ni nc ker vse dela ok.

mogoce je mal tut v materialih fora, izpusni kolektor ce bi bil iz gusa bi pomoje pocu k kondom..
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To okt 23, 2007 10:19 pm

Voith je napisal/-a:js sm isto zanc prletu v eno uber luzo in mi je cist zalil masino, pa crknla je v tem..

no sam pol sm se med premikanjem uzgal in je mal trokiral pa za mano je blo res VELIK pare ene 2km pol je pa pocas nehal trokirat in je vse kul. pocl pa pomoje ni nc ker vse dela ok.

mogoce je mal tut v materialih fora, izpusni kolektor ce bi bil iz gusa bi pomoje pocu k kondom..


Niti ne, jst imam z gusa izpušni kolektor, pa je bil poplavljen ko so bile 18.9. poplave, pa ko sem zadnjič razdiral, je bil čisto cev, brez razpok.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
Mad
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2828
Pridružen: So apr 22, 2006 11:50 pm
Kraj: Koper

Napisal/-a Mad Sr okt 24, 2007 12:03 am

nebivedu je napisal/-a:
Voith je napisal/-a:js sm isto zanc prletu v eno uber luzo in mi je cist zalil masino, pa crknla je v tem..

no sam pol sm se med premikanjem uzgal in je mal trokiral pa za mano je blo res VELIK pare ene 2km pol je pa pocas nehal trokirat in je vse kul. pocl pa pomoje ni nc ker vse dela ok.

mogoce je mal tut v materialih fora, izpusni kolektor ce bi bil iz gusa bi pomoje pocu k kondom..


Niti ne, jst imam z gusa izpušni kolektor, pa je bil poplavljen ko so bile 18.9. poplave, pa ko sem zadnjič razdiral, je bil čisto cev, brez razpok.


... problem z vodo je resen takrat, ko jo posesa v cilindre ... ker ti takoj zvije ojnice ali vtrga gred ... kar se tiče hlajenja pa itak, da se tvoj motor med uporabo v deževnih zimskih dneh dostikrat opere po lužah vsaj pri starih vozilih ki nimajo pod motorjem plastičnih lovilcev olja in maščob oziroma aerodinamične podne pregrade za boljši CX - koeficient zračnega upora ... L.p. Mad
kinkyllama & Yoni fun club ...
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Sr okt 24, 2007 12:47 pm

nebivedu je napisal/-a:Niti ne, jst imam z gusa izpušni kolektor, pa je bil poplavljen ko so bile 18.9. poplave, pa ko sem zadnjič razdiral, je bil čisto cev, brez razpok.


noja sej ni nujno sam gus precej raje poci zaradi velikih temperaturnih razlik kot recimo inox cev..
 
Uporabniški avatar
samo mesarec
Novinec
 
Prispevkov: 460
Pridružen: Ne okt 21, 2007 12:37 am

Napisal/-a samo mesarec Če okt 25, 2007 6:55 pm

ola menim, ker sem dolgo delal v strojnišvu(st.ing), da ni vzrok voda, temveč naklučje, katero se je odrazilo potem ko si zapeljal v vodo, kajti drugo bi bilo, če bi motor ugasnil in ga pustil ohladiti, takrat pa bi zaradi razlike v temp. ohlajanja različnih materialov prišlo do tega, kot pri tisti kosilnici, ki jo nekdo opisuje, Temp. ohladidve v tem trenutku je zanemarljivo mala ob delovanju motorja.
Glava mot. je bila verjetno že poškodovana in to je to. Nesreče se dogajajo
Pa saj je samo 5ka. :vrum
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Pe okt 26, 2007 12:08 am

samo mesarec je napisal/-a:ola menim, ker sem dolgo delal v strojnišvu(st.ing), da ni vzrok voda, temveč naklučje, katero se je odrazilo potem ko si zapeljal v vodo, kajti drugo bi bilo, če bi motor ugasnil in ga pustil ohladiti, takrat pa bi zaradi razlike v temp. ohlajanja različnih materialov prišlo do tega, kot pri tisti kosilnici, ki jo nekdo opisuje, Temp. ohladidve v tem trenutku je zanemarljivo mala ob delovanju motorja.
Glava mot. je bila verjetno že poškodovana in to je to. Nesreče se dogajajo
Pa saj je samo 5ka. :vrum


aha torej ti pravs da motor, ki ma recimo 150C na povrsini in ga zalije voda, ki ma recimo 13C, se mu temperatura zanemarljivo spremeni dokler deluje?

mislm, da to nekak ne drzi. v notranjosti se ne pozna to, to je res, sam zunanjost je pa zelo izpostavljena hitri temperaturni spremembi in nekateri materiali tega ne prenesejo najbolje.

po drugi strani sm pa enkat delujoc motor precej pregret zaradi praznega hldilnega sistema prakticno napolnil z vodo skozi odprtino za vlivanje olja in je zadeva kr delovala in sprot vodo vn metala.. WTF :shock: nc mi ni blo jasn..

ko hoces, da poc nebo pocl niti pod razno :>
 
Uporabniški avatar
RED_line
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: To jun 20, 2006 4:17 pm
Kraj: Markovec City

Napisal/-a RED_line Pe okt 26, 2007 10:36 am

eentox je napisal/-a:off:
a lahko vprašam zakaj voziš s petko pod vodo? :lol:


to je tudi mene zanimalo.
gassssssssssssssssss
 
Tu_Nera
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: Ne sep 25, 2005 4:10 pm

Napisal/-a Tu_Nera Pe okt 26, 2007 1:24 pm

pri lisku je use mogoče

ka te je zej z 5ko
Slika :ewil:
 
Uporabniški avatar
caboose
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Če sep 06, 2007 11:26 pm

Napisal/-a caboose Pe okt 26, 2007 4:46 pm

mislim, da bi Samo rad povedal, da motor ni bil dovolj dolgo v vodi, da bi le-ta uspela kritično ohladiti (in skrčiti) blok motorja. Kar je v bistvu logično, če pogledamo kaj se je zgodilo, lisc je zapeljal čez veliko lužo, ni se ustavil v njej. Se pravi da je bil motor, ki je verjetno imel cca 150°c izpostavljen vodi okoli 5 sekund, kar pa še zdaleč ni dovol, da bi se kaj skrčilo in počilo. Se pravi, da avto ni ostal dovolj dolgo v vodi, da bi se energija (temperatura) odvedla.

Če bi pa motor imel 500°C in bi ga za 5 sekund izpostavil dovoljšni količini vode, pa bi (spet odvisno od materiala) lahko kaj počilo ja.

Kar se pa tiče turbin, te pa morajo že biti narejene iz materiala ki se je sposoben širiti in krčiti. Kakorkoli - prehitro širjenje in krčenje lahko še kako škoduje materialu, zato to ni priporočljivo :)

Kar se mene tiče lahko dovolj prepariran avto potopiš v vodo brez problema, dokler ni razgret.
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 Pe okt 26, 2007 5:14 pm

dovolj prepariran pa pomeni.......?????
Slika
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Pe okt 26, 2007 5:29 pm

lisko je napisal/-a:



Ker imam za take namene narjen zajem zraka za požarno steno... če poznaš mal petko... spred je kiler..... pol je motor , ki je že višji od kilerja.... za motorjem pa je požarna stena...se pravi zajem zraka je u tem primeru tik pod vetrobranskim steklom. Original zajem zraka pa je spredaj pri luči ..... od koder do filtra vodi cev.... enostavno to cev staknem ( ob globoki luži) in zajem zraka je v najvišjem delu motorja.... tik pod haubo za požarno steno.


Slika

Tukaj se vidi.... tisto črno poleg lampe je zračni filter....... od filtra je cev.... in tisto cev snamem....

....


Gledam tvojo sliko pa mi nekaj ni jasno če prav vidim:

zajem zraka je nad filtrom in pod filtrom gre zrak v motor. Torej če bi teoretično nalil liter vode bi stekla direktno v motor.

Dosti bolje bi bilo če bi zrak prišel pod filter pa bi bil zajem zraka nad filtrom. Tako če bi nalil liter vode bi ostal v filtru, oziroma stekel nazaj ven.

Pa še ena stvar je, da tebi prebije glavo rabiš en štamprle vode v enem cilindru.
 
Uporabniški avatar
samo mesarec
Novinec
 
Prispevkov: 460
Pridružen: Ne okt 21, 2007 12:37 am

Napisal/-a samo mesarec Pe okt 26, 2007 5:53 pm

jaz ne trdim, da to ni mogoče, temveč, da je morda vzrok drugje, kajtitudi lada niva ni nekaj posebnega, da bi lahko plavala po vodi-oz. njen material, kajti vemo, da so te zlitine dokaj enake, niso pa tako očutno drugačn, da bi motor, ki je potopljen le nekaj sek. lahko zaribal počil ali kako drugače crknu pri hitri ohladitvi. Skoraj prepričan pa sem, da to ni vzrok. Segrej gus na 150 in ga potopi v takšno vodo(13C) pa boš takoj ugotovil, da ne pokne kot keks.
Možno je vse tudi to, da živimo v nebeški blaginji-po Janši. :evil:
 
Uporabniški avatar
caboose
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 61
Pridružen: Če sep 06, 2007 11:26 pm

Napisal/-a caboose Pe okt 26, 2007 6:48 pm

zupi13 je napisal/-a:dovolj prepariran pa pomeni.......?????


intake, exhaust cevi - pač da ne zalije notranjosti motorja.
Pa mogoče hermetično zaprta baterija / svečke.
 
Uporabniški avatar
R 26
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: To maj 15, 2007 1:27 pm
Kraj: dolenjska je moja mati

Napisal/-a R 26 So okt 27, 2007 5:40 pm

jeep ni zaribou k je dizl
 
Uporabniški avatar
samo mesarec
Novinec
 
Prispevkov: 460
Pridružen: Ne okt 21, 2007 12:37 am

Napisal/-a samo mesarec So okt 27, 2007 6:17 pm

ne govorimo o dizlu, temveč o materialu-gus(siva litina), govor je o materialu in ohladitvah le tega :idea: :idea:
 
Uporabniški avatar
R 26
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: To maj 15, 2007 1:27 pm
Kraj: dolenjska je moja mati

Napisal/-a R 26 So okt 27, 2007 6:22 pm

kukr vem liska zanima zakaj terenci ne zaribajo
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot], Kukec in 15 gostov