Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE Po okt 29, 2007 6:25 pm

morda da ga ampak konkretnega odgovora v temi ne zasledim :cry:
Šel sem tudi na http://www.audi.de/audi/de/de2/neuwagen.html
Podatki o navoru in moči pa to so,ampak jaz rabim nekoga ki ta motor uporablja v praksi-nasvet iz prve roke
Zadnjič spremenil PRODRIVE, dne Po okt 29, 2007 6:28 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
CARPE IMPREZAM
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Po okt 29, 2007 6:27 pm

PRODRIVE je napisal/-a:Zanima me kolk je motor prožen navor,poraba,kolk oktansko gorivo tankat,ker iz teh postov zgoraj ne znam razbrati,na kaj je treba čuvati pri tem motorju....

Na www.audi.si verjetno znaš? :D
Lej.. 1.8tfsi je enak kot novejši 2.0tfsi, ki pa ga lahko najdeš v S3, GTI, itd.. Mislim da ni dileme da je uredu motor..
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE Po okt 29, 2007 6:29 pm

point je v tem da je motor dokaj nov in verjetno ima kakšne porodne težave 2.0 tfsi je že ulaufan in preizkušen
CARPE IMPREZAM
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Po okt 29, 2007 6:41 pm

To je pa pol edina rešitev da čakaš in kupiš avto čez par mesecev :)
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE Po okt 29, 2007 6:46 pm

morda pa res,ker dati 28kEvrov,da bo potem avto kar naprej pri mehaniku,ne hvala
Kaj pa 1.4tfsi, ta je tudi nov,ta ponuja 125 Km in 200Nm navora
CARPE IMPREZAM
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Sr okt 31, 2007 10:57 pm

PRODRIVE je napisal/-a:ima kdo izkušnje s tem motorjem v praksi,se mora tankati obvezno 98 oktanski benz :?:


to ni res. turbo bencinci so velik manj zahtevni glede tega kot visoko kompresijski bencinarji. ta auto komot deluje na 95benz. bencinci z razmerjem 10:1 in vec rabjo pa 98 se bols se pa s 100 pocutjo.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Sr okt 31, 2007 11:46 pm

Voith je napisal/-a:to ni res. turbo bencinci so velik manj zahtevni glede tega kot visoko kompresijski bencinarji. ta auto komot deluje na 95benz. bencinci z razmerjem 10:1 in vec rabjo pa 98 se bols se pa s 100 pocutjo.

..ne klati neumnosti, če ne veš zakaj se gre :roll: govora je o TFSI -obvezno rabi 98/100 oktanca, že iz samo razloga, ker ta ne vsebuje žvepla....
P.S preberi na prvi strani....
 
Uporabniški avatar
W|zz
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2410
Pridružen: Ne jun 06, 2004 9:19 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a W|zz Če nov 01, 2007 12:35 am

Voith je napisal/-a:
PRODRIVE je napisal/-a:ima kdo izkušnje s tem motorjem v praksi,se mora tankati obvezno 98 oktanski benz :?:


to ni res. turbo bencinci so velik manj zahtevni glede tega kot visoko kompresijski bencinarji. ta auto komot deluje na 95benz. bencinci z razmerjem 10:1 in vec rabjo pa 98 se bols se pa s 100 pocutjo.

Prvi 2.0tfsi so imeli 10.5:1, novejši pa 10.3:1 (žal sam za tega vem napamet), tako da dvomim da je pri 1.8 dosti razlike.

edit: se opravičujem, je pod 10, vseeno pa tovarna priporoča vsaj 98, tako da je bolše toliko ali več, kot pa manj..
 
PRODRIVE
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2657
Pridružen: Pe jun 18, 2004 10:09 am

Napisal/-a PRODRIVE Če nov 01, 2007 9:37 am

torej 98 okt. in naprej
CARPE IMPREZAM
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Če nov 01, 2007 11:36 am

PRODRIVE je napisal/-a:torej 98 okt. in naprej


DA!

Glede na to da 100 stane pri nas isto kot 98...
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Če nov 01, 2007 11:37 am

sašo5 je napisal/-a:
Voith je napisal/-a:to ni res. turbo bencinci so velik manj zahtevni glede tega kot visoko kompresijski bencinarji. ta auto komot deluje na 95benz. bencinci z razmerjem 10:1 in vec rabjo pa 98 se bols se pa s 100 pocutjo.

..ne klati neumnosti, če ne veš zakaj se gre :roll: govora je o TFSI -obvezno rabi 98/100 oktanca, že iz samo razloga, ker ta ne vsebuje žvepla....
P.S preberi na prvi strani....


klati ti neumnosti mama. deluje brez problemov na 95 oktanca. in verjem da vem zakaj se gre, ker si trenutno lastim 3 porscheje, 2.5, 2.5 16v in 2.5 turbo S. in oba neturbaca je treba tankat z 98/100, turbinec pa tega nima predpisanega in se lahko not toci 95. in guess what, to je tut v navodilih za uporabo napisan. je pa ta motor kljub temu da je star 20 let tehnolosko bolj napreden od tega tfsi-ja, in preden zapametujes, uprasaj strica gugleja.

in se enkrat: turbinci so manj obcutljivi na manj oktanski bencin kot mocnejsi neturbinci.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Če nov 01, 2007 11:44 am

Voith je napisal/-a:
sašo5 je napisal/-a:
Voith je napisal/-a:to ni res. turbo bencinci so velik manj zahtevni glede tega kot visoko kompresijski bencinarji. ta auto komot deluje na 95benz. bencinci z razmerjem 10:1 in vec rabjo pa 98 se bols se pa s 100 pocutjo.

..ne klati neumnosti, če ne veš zakaj se gre :roll: govora je o TFSI -obvezno rabi 98/100 oktanca, že iz samo razloga, ker ta ne vsebuje žvepla....
P.S preberi na prvi strani....


klati ti neumnosti mama. deluje brez problemov na 95 oktanca. in verjem da vem zakaj se gre, ker si trenutno lastim 3 porscheje, 2.5, 2.5 16v in 2.5 turbo S. in oba neturbaca je treba tankat z 98/100, turbinec pa tega nima predpisanega in se lahko not toci 95. in guess what, to je tut v navodilih za uporabo napisan. je pa ta motor kljub temu da je star 20 let tehnolosko bolj napreden od tega tfsi-ja, in preden zapametujes, uprasaj strica gugleja.

in se enkrat: turbinci so manj obcutljivi na manj oktanski bencin kot mocnejsi neturbinci.

Ti´ s bolan tip... :bonk
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Če nov 01, 2007 12:04 pm

Voith je napisal/-a:
sašo5 je napisal/-a:
Voith je napisal/-a:to ni res. turbo bencinci so velik manj zahtevni glede tega kot visoko kompresijski bencinarji. ta auto komot deluje na 95benz. bencinci z razmerjem 10:1 in vec rabjo pa 98 se bols se pa s 100 pocutjo.

..ne klati neumnosti, če ne veš zakaj se gre :roll: govora je o TFSI -obvezno rabi 98/100 oktanca, že iz samo razloga, ker ta ne vsebuje žvepla....
P.S preberi na prvi strani....


klati ti neumnosti mama. deluje brez problemov na 95 oktanca. in verjem da vem zakaj se gre, ker si trenutno lastim 3 porscheje, 2.5, 2.5 16v in 2.5 turbo S. in oba neturbaca je treba tankat z 98/100, turbinec pa tega nima predpisanega in se lahko not toci 95. in guess what, to je tut v navodilih za uporabo napisan. je pa ta motor kljub temu da je star 20 let tehnolosko bolj napreden od tega tfsi-ja, in preden zapametujes, uprasaj strica gugleja.

in se enkrat: turbinci so manj obcutljivi na manj oktanski bencin kot mocnejsi neturbinci.


:rofl :rofl :rofl :rofl
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Če nov 01, 2007 12:15 pm

sašo5 je napisal/-a:
abbe je napisal/-a:
PRODRIVE je napisal/-a:Kaj se zgodi če tankaš 95 oktanskega,je obvezn 98 okt. :?: ,povej še več o izkušnjah


isti k.u.r.a.c

ABBE ni, 100 oktanc je popolnoma brez žvepla. kar je izredno pomembno za stene bloka, ki so iz vermikularne litine (razpršeni delci ogljika) in zanje je žveplo "smrt" da o čistoči 98/100 oktanca sploh ne govorimo, v kar se lahko sam že na oko prepričaš na bencinski črpalki poglej v tisto "šalčko" ki se bencin vidi, pa se prepričaj o "motnosti" 95 in o izjemni "bistrosti" 98/100...


no dej tole obrazloz. torej ta avto je samo za na trg kot je nemcija ki ima skor povsod 100 oktanca, v drugih drzavah se pa ta avto nebo prodajal al kaj?

tfsi je faking soba ki lepse razprsi bencin, drgac je pa to navadn turbo motor in pije to kar vsi ostali turbo motorji in dalec od tega da bi bil space shuttle tech al pa kej podobnga. in to kar si napisu tle je BS.

in tut te "ultra nove" balansirne osi v bloku so ble v igri ze pred noetovo barko in volksvagen za vsako to os placa mistubishiju $$ ker ima mitsu to patentirano ze 20+ let.


in probi govort v nezaljivem tonu da nam slucajn res zbolu.
 
Uporabniški avatar
RED_line
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: To jun 20, 2006 4:17 pm
Kraj: Markovec City

Napisal/-a RED_line Če nov 01, 2007 1:12 pm

1.8T je smeh zadeva. čisto ql avtič. še posebej če je S line. sam, jz če bi kupoval A3 bi 100% vzel 2.0T Q. eden boljših avtov v svojih kategoriji.
gassssssssssssssssss
 
Uporabniški avatar
axxent
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: To apr 06, 2004 11:59 am
Kraj: hollywood, CA

Napisal/-a axxent Če nov 01, 2007 1:44 pm

Wow sami geniji, cudno da vsi ferrariji pa lamboti itd se vedno vozijo po cestah L.A-ja -- VSI PA TANKAJO 91 OKTANSKI BENCIN. Audijev 1.8tfsi motor bo pa razpadu pri 95 oktanskem bencinu al kaj-- lol
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Če nov 01, 2007 2:55 pm

axxent je napisal/-a:Wow sami geniji, cudno da vsi ferrariji pa lamboti itd se vedno vozijo po cestah L.A-ja -- VSI PA TANKAJO 91 OKTANSKI BENCIN. Audijev 1.8tfsi motor bo pa razpadu pri 95 oktanskem bencinu al kaj-- lol


joj kok si ti zdele osla iz sebe naredu...

namig: RON, MON, ... 91 oct v USA je priblizno 95 v EU (normalen bencin). bo slo al bos mal poguglu prej...

ps: mimgrede, avtomobili za usa so prirejeni za njihove razmere, tudi motor, katalizatorji... drugacen varnostne, okolske zahteve, drugacno gorivo...
 
Uporabniški avatar
WILLIAMSCAR
Uporabnik
 
Prispevkov: 1003
Pridružen: Če maj 20, 2004 3:28 pm

Napisal/-a WILLIAMSCAR Če nov 01, 2007 5:34 pm

PRODRIVE je napisal/-a:morda pa res,ker dati 28kEvrov,da bo potem avto kar naprej pri mehaniku,ne hvala
Kaj pa 1.4tfsi, ta je tudi nov,ta ponuja 125 Km in 200Nm navora


audi ja ne crkne? al se motim? :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P
ALONSO CAR
 
Uporabniški avatar
Templar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1800
Pridružen: Če apr 29, 2004 4:34 pm
Kraj: Savinjska regija

Napisal/-a Templar Če nov 01, 2007 6:03 pm

@ Voith
FSI ni samo šoba. Gre za sistem zelo podoben Mitsubishijevem GDIju, za katerega ti lahko vsak njegov lastnik pove da je bil alergičen že na 98 ki se je tankala pri nas pred 10leti. TFSI pa ima samo gor nabito turbino.
Ti sistemi so zelo občutljivi na kvaliteto goriva pa če gre samo za fucking šobo. Sicer pa naj nekdo kupi tole pa tanka 95 na petrolu for all what I care. Če bom jaz kdaj kupoval avtomobil s tem ali podobnim sistemom ne grem šparat 1€ na tank pri vozilu ki je stalo prek 30k€
Če lahko bereš tole si preblizu! Drži varnostno razdaljo!
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 Če nov 01, 2007 7:43 pm

jst sm vozu TTja s tem motorjem, če imaš kakšno vprašanje, lahko na PM....
Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov